Neequote:Op donderdag 23 juni 2011 18:35 schreef TWP het volgende:
[..]
Weer Surinaams zitten vreten?Beterschap!
Vandaag toch nog een intressante naam die komt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:33 schreef vaasinbloem het volgende:
Nieuwe naam:
Seth Troxler http://www.facebook.com/sethtroxlerofficial
(volgens mij nog niet gepost toch?)
Intiemer, rustiger album. Totaal niet te vergelijken met de eerdere albums. Een soort vervolg van Humbug, maar ik vind hem wel beter na vaak geluisterd te hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:12 schreef N-E-R-D het volgende:
Hoe is dat nieuwe album eigenlijk? Eerste album best vaak geluisterd, tweede bijna niet. Live boeit het me eigenlijk niet zo
Die beurs, die was ook (gedeeltelijk) bedoeld voor de zomervakantie/lowlands?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:46 schreef vault_tec het volgende:
Net te horen gekregen dat ik mijn beurs heb gehaald, 800 eu voor de zomervakantie. Had al 150 euro voor lowlands maar dat wordt nu 300~![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(1:03)
Prestatie beurs van shell en dergelijke, voor als ik het goed doe op school. Is eigenlijk bedoeld om mijn opleiding mee te betalen maar lieve ouders die mij dat geld gunnen en mijn opleiding payen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die beurs, die was ook (gedeeltelijk) bedoeld voor de zomervakantie/lowlands?
Holy shit dat is geniaal!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Vriend zei net dat wij er heen moesten gaan, snap nu waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |