Oh zo.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:18 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde prijs voor een pilsje ondertussen wel 2 euro is
Dat was het ja. Maar ze stonden op de weg naar huis 50 kilometer verderop op de snelweg ook al te flitsen.quote:
en jij bent de tekortenvullerquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat was het ja. Maar ze stonden op de weg naar huis 50 kilometer verderop op de snelweg ook al te flitsen.
Ik heb zo'n vermoeden dat er weer een te kort is ergens bij de overheid
toch fijn dat er nog mensen om de natuur denken, en via de extra belastingen uit Leeuwarden hieraan bijdragenquote:
Ik denk al genoeg aan de natuur met m'n polio blauwe motiequote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:38 schreef densmee het volgende:
[..]
toch fijn dat er nog mensen om de natuur denken, en via de extra belastingen uit Leeuwarden hieraan bijdragen
Ik had laatst van mijn werk een Golf Variant Bluemotion. Hij viel niet eens tegen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:56 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik denk al genoeg aan de natuur met m'n polio blauwe motie
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet iedereen kan hartchirurg worden, ook al leer je je het apelazerus
Je haalt je eigen bewoordingen door elkaar. Eerst zeg je dat dealers maar beperkt diagnose kunnen stellen en daarna zeg je dat het gaat om de interpretatie van de informatie.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Willekeurige merkloze garage kan meestal maar beperkt diagnose stellen, dealer kan dat meestal wat specifieker![]()
Helaas wordt de auto-elektronica steeds geavanceerder, en zul je met nieuwerwetsere auto's gewoon steeds vaker aan de dealer vastzitten, idd, met belachelijk hoge tarieven
En hij zei ook nog iets over warme billetjesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:36 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[..]
Je haalt je eigen bewoordingen door elkaar. Eerst zeg je dat dealers maar beperkt diagnose kunnen stellen en daarna zeg je dat het gaat om de interpretatie van de informatie.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En hij zei ook nog iets over warme billetjes.
Oh ik welquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb ze nog nooit gezien![]()
Dit was een knap meisje, maar kreeg er geen warme gevoelens bij
Dat heb ik niet meegekregenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:07 schreef Anne het volgende:
[..]
En hij zei ook nog iets over warme billetjes.
toch maar 6 pagina's aan het teruglezen?quote:
Demonteren toch?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
Wat moet ik met een driewieler en een kruiwagen?
Aan elkaar lassen en met een soepkistenrace meedoen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:49 schreef Barcaconia het volgende:
Wat moet ik met een driewieler en een kruiwagen?
De meesten hebben alsnog gewoon 6 wielenquote:
dan ga je heftrucks demonterenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:54 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
De meesten hebben alsnog gewoon 6 wielen
Wat is er leuk aan heftrucks behalve vol gas rijden en zware dingen op een moeilijke manier verplaatsen?quote:
Ze hebben een dikke kontquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan heftrucks behalve vol gas rijden en zware dingen op een moeilijke manier verplaatsen?
Ik dacht dat je die periode afgesloten had?quote:
hij heeft nu een donut-etende vriendinquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die periode afgesloten had?
uhuquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die periode afgesloten had?
ze heeft wel ongeveer t figuur (en lengtequote:
hoop ik ook voor die flitser!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
Pff.. Ik hoop maar dat ik geen flitsers/trajectcontrole tegen ben gekomen vanavond...
heb je er een stoer filmpje van gemaakt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:20 schreef Goddelijker het volgende:
Pff.. Ik hoop maar dat ik geen flitsers/trajectcontrole tegen ben gekomen vanavond...
Nee, maar ik was een beetje boos en dan rij je al snel te hard. En ik heb geen zin in post van het CJIB.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:23 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je er een stoer filmpje van gemaakt?
Ik hoef niet boos te zijn om een beetje te hard te rijdenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:26 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nee, maar ik was een beetje boos en dan rij je al snel te hard. En ik heb geen zin in post van het CJIB.
Ik normaal ook niet, maar ik weet toevallig dat er op dat stuk wel een trajectcontrole hangt, dus hoop maar dat ik niet té hard reed.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef niet boos te zijn om een beetje te hard te rijden... Toch wel leuk om een Porsche voor je aan de kant te zien gaan
Moest vanavond nog even van Nijkerk naar Harderwijk en daarna naar huis.. Was inclusief spullen pakken met een kwartier in Harderwijkquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:30 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet, maar ik weet toevallig dat er op dat stuk wel een trajectcontrole hangt, dus hoop maar dat ik niet té hard reed.
Huhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:37 schreef 2cv het volgende:
Buurman aan de deur: "Kan ik even wat geld van je lenen?" Ik: "Nee." Buurman: "Dan pak ik wel even wat uit m'n auto"
Moest je dat van d'r toevoegenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
uhu
[..]
ze heeft wel ongeveer t figuur (en lengte) van Anne iig
maar
is toch mooier, sorry naamgenote
![]()
Je zou maar niet lid zijn van fokquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze leest niet mee, is niet lid op fok, en nu nuttige dingen aan het doen
Poetsen?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ze leest niet mee, is niet lid op fok, en nu nuttige dingen aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |