Moet je je moeder even bellen?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:18 schreef Goddelijker het volgende:
Ben ik godverdomme vergeten brood mee te namen naar het werk.
Die zijn allemaal aan 't werk.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Moet je je moeder even bellen?
Jij hebt meerdere moeders ?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:36 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Die zijn allemaal aan 't werk.
Ik rij wel even langs de MacDonalds.
Had ik ook met de overgang naar 4, maar bleek dat aardig wat add-ons niet meer nodig waren. Waarschijnlijk zijn ze over een tijdje wel weer gewoon beschikbaar.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef densmee het volgende:
Krijg ik een automatische update van firefox naar firefox 5, werken mijn addons niet meer
Gewoon lekker eten flappiequote:Op woensdag 22 juni 2011 10:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog steeds niet goed bezig trouwens, want ; cake.
Vanavond doe ik ff gezond.
hij lijkt iets sneller maar de google toolbar mis ik welquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Had ik ook met de overgang naar 4, maar bleek dat aardig wat add-ons niet meer nodig waren. Waarschijnlijk zijn ze over een tijdje wel weer gewoon beschikbaar.
Is 5 fijn?
Hmm dan ook maar eens kijken wanneer ik kan updaten. En die toolbar is vast wel ergens te vinden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:13 schreef densmee het volgende:
[..]
hij lijkt iets sneller maar de google toolbar mis ik wel
Jeetje. Is er een topic over dan ga ik me even inlezenquote:Op woensdag 22 juni 2011 11:23 schreef Anne het volgende:
Nee, al sinds vorig jaar oktober ofzo niet meer.
Vroeger was ik ook Firefox fan, tot hij op gegeven moment heel veel geheugen ging gebruiken, toen overgestapt naar Chrome.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:55 schreef densmee het volgende:
Krijg ik een automatische update van firefox naar firefox 5, werken mijn addons niet meer
Jij laat je schoonmoeder je brood maken/brengen?quote:
Nee joh, just kiddin'quote:Op woensdag 22 juni 2011 11:37 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Jij laat je schoonmoeder je brood maken/brengen?
quote:
Alsof ik serieus dacht dat...quote:
Linkje? Je huisje in duitsland topic heb ik toen helemaal gevolgf, maar zit nu op fok mobiel en kan niey ver genoeg trug in jouw posthistoriequote:
Ik heb geen idee waar je een linkje van wilt hebbenquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Linkje? Je huisje in duitsland topic heb ik toen helemaal gevolgf, maar zit nu op fok mobiel en kan niey ver genoeg trug in jouw posthistorie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |