abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 16:55:16 #1
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98418197
quote:
AMSTERDAM - Jackass-ster Ryan Dunn is op 34-jarige leeftijd overleden. De waaghals kwam maandagmorgen om bij een auto-ongeluk in Pennsylvania.

De moeder van Jackass-collega Bam Margera heeft het nieuws bevestigd tegenover de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ.
Bij het ongeval, dat plaatsvond rond 3.00 uur, kwam naast Dunn nog een ander onbekend persoon om.

Bron: Nu.nl

In het verleden zijn er wel eens berichten verzonnen over overleden Jackass sterren dus of dit nu waar is weet ik niet zeker :o.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_98418232
Dunn :o ;( ;(
De meest hilarsche van het stel. ;(
Een verlies ;(
  † In Memoriam † maandag 20 juni 2011 @ 16:57:29 #3
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_98418303
Wikipedia:

quote:
On June 20, 2011 at approximately 3:30 am EDT, Dunn died in a car crash in West Goshen Township, Pennsylvania. Reports from TMZ state that he posted a photo of him drinking with friends hours beforehand. At the time of the accident, Dunn was believed to have been traveling over 110 mph (180 km/h). An unidentified passenger was also found dead at the scene. WKST-FM reported that both of the bodies had suffered severe burns, and the emergency medical technicians experienced difficulty in identifying the vehicle's occupants; Dunn was reportedly identified by the tattoos on his chest.
Foto gepost door Ryan Dunn op Twitter, uren voor de fatale crash:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 20 juni 2011 @ 16:58:27 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_98418359
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:57 schreef Skaai het volgende:
Wikipedia:

[..]

Als dat zo is... Eigen schuld dikke bult :N Wel lullig voor de passagier. Valt me nog mee dat er nu pas eentje overlijdt eigenlijk.
pi_98418379
jeetje mina, altijd schrikken zo'n bericht...

op die een of andere manier heb ik bij zulke mensen het gevoel dat ze "ontastbaar" zijn...
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_98418534
foto van de auto (wat er nog van over is):

http://www.nbcphiladelphi(...)ident-124184189.html
pi_98420290
1 van de leukste.. :'(
  maandag 20 juni 2011 @ 18:22:22 #8
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98422189
R.I.P. Ryan Dunn, maar hij krijgt wel een Darwin Award.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_98423715
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:22 schreef Madame_Paon het volgende:
R.I.P. Ryan Dunn, maar hij krijgt wel een Darwin Award.
Triest maar waar..
  maandag 20 juni 2011 @ 19:01:46 #10
229810 hexje
Surfboard, surfboard
  maandag 20 juni 2011 @ 19:50:20 #11
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_98426875
Hij had wel een leuke avond zo te zien.

RIP
pi_98426899
Nog een topic voor die loser. :').
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_98429772
Hmm, het schijnt fake te zijn?

http://twitpic.com/5ed9t8

Maarrrrr, als ik dan naar foxnews.com ga, zie ik dit bericht niet. Even afwachten dan maar.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:53:55 #14
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98430484
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:42 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, het schijnt fake te zijn?

http://twitpic.com/5ed9t8

Maarrrrr, als ik dan naar foxnews.com ga, zie ik dit bericht niet. Even afwachten dan maar.
Als het echt nep is, zijn ze bij Jackass wel erg diep gezonken.
Terwijl ik dacht dat ze niet dieper kónden zinken. :P
pi_98430894
Ik zit te twijfelen hoor. Want dat bericht dat het fake is is zogenaamd van foxnews.com, maar daar staat nu nog gewoon dat 'ie dood is.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:02:46 #16
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98431000
Foxnews is sowieso een niet echt geloofwaardige bron.
Maar als ik die auto zo zie, lijkt het me sterk dat hij heeft gezegd dat het een grap was.
Want áls je dat al overleeft, lig je waarschijnlijk zwaargewond in het ziekenhuis.
pi_98432887
Ryan is wel degelijk overleden:

quote:
Johnny Knoxville: 'Ik ben een broer kwijt'

van onze redactie
AMSTERDAM - Johnny Knoxville heeft verslagen gereageerd op het overlijden van Ryan Dunn. Het voelt voor hem alsof hij een broer is kwijt geraakt.

"Vandaag ben ik mijn broer Ryan Dunn verloren. Mijn medeleven gaat uit naar zijn familie en zijn geliefde Angie", laat Johnny op Twitter weten. "Ryan, ik houd van je maatje."
De Jackass-ster overleed maandag op 34-jarige leeftijd toen hij met zijn auto tegen de vangrail reed.
quote:
'Ryan Dunn reed te hard'

van onze redactie
AMSTERDAM - Ryan Dunn reed veel te hard toen hij met zijn Porsche crashte en overleed.

Dat heeft de politie verteld aan de Amerikaanse website RadarOnline.
De 34-jarige Jackass-ster verongelukte maandag in Pennsylvania toen hij de macht over het stuur verloor. De politie wil nog niet zeggen wie de andere persoon is die bij Ryan in de auto zat en ook overleed.
Stephen 'Steve-O' Glover, Ryan's goede vriend en Jackass-collega, heeft aan de website laten weten dat hij erg geschrokken is en niet in staat is om te reageren op het overlijden van Ryan.
Vlak voor het ongeluk plaatste Ryan nog een foto van zichzelf op Twitter. Daarop is hij te zien met twee vrienden en, vermoedelijk, een glas alcohol in zijn hand. Of drank ook een oorzaak is geweest van het ongeluk, is nog niet duidelijk.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:48:11 #18
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_98433974
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Sala-adin het volgende:
Hij had wel een leuke avond zo te zien.

RIP
En ook een avontuurlijk leven, lijkt me. Desalniettemin heel naar natuurlijk. Jeugdsentiment en zo.
pi_98434069
RIP, hij was de enige grappige van dat stelletje mafkezen :)
pi_98436200
Triest

R.I.P.

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_98436277
R.I.P. hij was een van de leukste ;( :'(
Met de Y
pi_98438058
RIP, was wel een baas, maar toch eigen schuld, dikke bult als je zat achter het stuur van een Porsche gaat zitten.
gr gr
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:25:04 #23
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_98443522
Damn. Schrok er toch wel van. Mijn moeder, die faalt in Engels, kwam naar me toe en zei dat er een van de Jakhalzen was overleden. Schrok me toen al de pleuris, maar toen keek ik en zag ik dat het een gozer van Jackass was. Even rust... En toen schrok ik me weer de pleuris.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 00:37:49 #24
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_98444014
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 00:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
Damn. Schrok er toch wel van. Mijn moeder, die faalt in Engels, kwam naar me toe en zei dat er een van de Jakhalzen was overleden. Schrok me toen al de pleuris, maar toen keek ik en zag ik dat het een gozer van Jackass was. Even rust... En toen schrok ik me weer de pleuris.
_O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  dinsdag 21 juni 2011 @ 01:21:02 #25
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98445649
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:34 schreef roos85 het volgende:
Ryan is wel degelijk overleden:

[..]

[..]

En dat baseer je op?

Johnny twittert wat, Steve-O houdt zijn kaken stijf..
Ik zeg niet dat hij wel of niet dood is, maar die 2 quotes van jou hebben ook geen waarde.
pi_98447588
Hmmmmm ik twijfel heel erg nu;

het bericht dat t fake zou zijn is voor mij niet echt betrouwbaar, geen officiële bron etc.

maar dit ; http://livingwillmovie.com/

lijkt me toch echt een viral te zijn!
pi_98450078
als het niet waar is, vind ik dat het best lang duurt voordat dunn en omgeving dit laten weten
t is al bijna een dag geleden, het nieuws is al de hele wereld overgegaan en er is nog niemand die via de 'betrouwbare wegen' heeft gezegd dat het niet waar is...
pi_98450160
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 01:21 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

En dat baseer je op?

Johnny twittert wat, Steve-O houdt zijn kaken stijf..
Ik zeg niet dat hij wel of niet dood is, maar die 2 quotes van jou hebben ook geen waarde.
steve-o heeft al wel een reactie gegeven, net als bam margera en zijn ouders..
pi_98451477
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 08:59 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

steve-o heeft al wel een reactie gegeven, net als bam margera en zijn ouders..
dat ja...

en weer een nieuwe van Bam:

quote:
Jackass Bam Margera woest

van onze redactie
AMSTERDAM - Jackass-ster Bam Margera is woedend op de Amerikaanse filmcriticus Roger Ebert. Roger uitte namelijk zware kritiek op de overleden Ryan Dunn.

Roger liet op Twitter doorschemeren dat het Ryan Dunn erg dom is geweest om met een glaasje op te rijden. Deze tweet schoot Bam duidelijk in het verkeerde keelgat.
"Ik heb zojuist mijn beste vriend verloren. Ik heb de hele dag hysterisch gehuild en stuk str*nt Roger Ebert heeft het lef om dat te schrijven!", laat een boze Bam weten in een tweet.
"Iets over een dronken Jackass, f*ck you! Miljoenen mensen hebben nu verdriet, dus houd je f*cking mond!"
Bam's vriend en Jackass-collega Ryan kwam maandag om het leven bij een ernstig ongeluk. Wat precies de oorzaak is geweest van de crash is nog niet duidelijk. Wel is bekend dat Ryan uren voor het ongeval in de bar alcohol had gedronken met vrienden. Ook heeft de politie laten weten dat hij de bestuurder was van de Porsche en te hard reed.
De autopsie op het lichaam van Ryan is momenteel in volle gang.
pi_98457815
"miljoenen mensen hebben nu verdriet" :')
Hij was gewoon te dom om te leven blijkt.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 13:16:07 #31
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98458905
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:50 schreef Deckard het volgende:
"miljoenen mensen hebben nu verdriet" :')
Hij was gewoon te dom om te leven blijkt.
Nog maar afwachten of hij echt dood is :+
En ach, hij stierf zoals hij leefde. Living life on the fast track, drunk.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 17:47:11 #32
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_98471227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 13:16 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Nog maar afwachten of hij echt dood is :+

1 tweet dat hij nog leeft vs diverse media werelwijd dat hij dood.

:{
  dinsdag 21 juni 2011 @ 18:29:37 #33
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_98472865
Geloof dat het bevestigd is, hoor. Vreselijk.
Vraag me af wat er precies gebeurd is. Reed ie te hard? Was er alcohol in het spel? Misschien een combinatie van de twee. Er kan ook nog een andere partij in het spel zijn geweest.

Maar veel te jong overleden.
(Un)masking for the greater good.
pi_98473007
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:47 schreef hexje het volgende:

[..]

Elkaar naapen zegt vrij weinig.
  dinsdag 21 juni 2011 @ 19:00:55 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98474064
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 17:47 schreef hexje het volgende:

[..]

1 tweet die verteld dat er in Lybie burgers doodgeschoten worden vs alle andere media wereldwijd die het tegenspreken (inclusief CNN).
Ik hecht, wat JackAss betreft, geen enkele waarde aan wat voor bericht dan ook.
Niet de eerste keer dat zo zo'n stunt uithalen dus zal echt niet verbaasd zijn als hij nog zou leven.
Geldt net zo hard voor zijn dood. Hij was een notoire drinker en kende maar 1 versnelling: Go!
pi_98494781
21-06-2011

"Ryan Dunn stierf verschrikkelijke dood"

© photo news

Ryan Dunn en zijn kameraad Zachary Hartwell stierven een verschrikkelijke dood. Dat blijkt uit de autopsieresultaten die de lijkschouwer van Chester County vandaag bekendmaakte. Dat meldt TMZ.

© photo news

© photo news

Volgens de lijkschouwer overleden Ryan en Zachary aan hun verwondingen én omdat de wagen volledig uitbrandde. De autopsieresultaten wijzen uit dat de twee geen schijn van kans maakten om de zware crash te overleven.

Geen overlevingskans
Gezien de enorme impact van het verkeersongeluk, kan de lijkschouwer onmogelijk vaststellen of de vrienden op slag dood waren. Zowel Dunn als Hartwell overleden nog voor de hulpdiensten arriveerden.

De 'Jackass'-ster reed volgens de politie te snel en had ook alcohol gedronken. Of hij wettelijk boven de toegestane limiet zat, is nog niet bekend.

Afwachten
Voorlopig is het dus wachten op de resultaten van het toxicologisch onderzoek. Of Ryan effectief te veel gedronken had op de vooravond van de crash komen we pas over 4 tot 6 weken te weten.

Vlak nadat het nieuws van Dunns overlijden bekendraakte, bulkten de sociale netwerksites van berichten die zijn dood tegenspraken. Volgens heel wat Twitteraars zou het om een van de meest wansmakelijke 'hoaxes' aller tijden gaan. Zij beweren dat de 'Jackass'-clan Ryans dood verzon om zo de promotie van hun nieuwste film aan te zwengelen.

Hoax
Om die bewering kracht bij te zetten, verscheen er op Twitter zelfs een artikel van Fox.com waarin staat dat Ryan springlevend is. Op de website van Fox News is datzelfde artikel nochtans nergens te bespeuren.

De politie van West Goshen Township verspreidde ondertussen een persbericht waarin het overlijden van Ryan Dunn wordt bevestigd. Daarin staat onder andere te lezen dat Dunn achter het stuur van zijn Porsche 911 GT3 zat. Bovendien zou hij mogelijk te veel gedronken hebben. Dat document kan u hier inkijken. (kgm/hlnhollywood)

(HLN)
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_98499056
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 01:10 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
21-06-2011

"Ryan Dunn stierf verschrikkelijke dood"

[ afbeelding ]
© photo news

Ryan Dunn en zijn kameraad Zachary Hartwell stierven een verschrikkelijke dood. Dat blijkt uit de autopsieresultaten die de lijkschouwer van Chester County vandaag bekendmaakte. Dat meldt TMZ.

[ afbeelding ]
© photo news

[ afbeelding ]
© photo news

Volgens de lijkschouwer overleden Ryan en Zachary aan hun verwondingen én omdat de wagen volledig uitbrandde. De autopsieresultaten wijzen uit dat de twee geen schijn van kans maakten om de zware crash te overleven.

Geen overlevingskans
Gezien de enorme impact van het verkeersongeluk, kan de lijkschouwer onmogelijk vaststellen of de vrienden op slag dood waren. Zowel Dunn als Hartwell overleden nog voor de hulpdiensten arriveerden.

De 'Jackass'-ster reed volgens de politie te snel en had ook alcohol gedronken. Of hij wettelijk boven de toegestane limiet zat, is nog niet bekend.

Afwachten
Voorlopig is het dus wachten op de resultaten van het toxicologisch onderzoek. Of Ryan effectief te veel gedronken had op de vooravond van de crash komen we pas over 4 tot 6 weken te weten.

Vlak nadat het nieuws van Dunns overlijden bekendraakte, bulkten de sociale netwerksites van berichten die zijn dood tegenspraken. Volgens heel wat Twitteraars zou het om een van de meest wansmakelijke 'hoaxes' aller tijden gaan. Zij beweren dat de 'Jackass'-clan Ryans dood verzon om zo de promotie van hun nieuwste film aan te zwengelen.

Hoax
Om die bewering kracht bij te zetten, verscheen er op Twitter zelfs een artikel van Fox.com waarin staat dat Ryan springlevend is. Op de website van Fox News is datzelfde artikel nochtans nergens te bespeuren.

De politie van West Goshen Township verspreidde ondertussen een persbericht waarin het overlijden van Ryan Dunn wordt bevestigd. Daarin staat onder andere te lezen dat Dunn achter het stuur van zijn Porsche 911 GT3 zat. Bovendien zou hij mogelijk te veel gedronken hebben. Dat document kan u hier inkijken. (kgm/hlnhollywood)

(HLN)
"Pff, wat een onzinbericht, ik geloof er nog steeds niets van. Belachelijk dat iedereen met open ogen hier intrapt. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het gewoon weer een grap is van de Jackass-crew. Daar staan ze bekend om. Dat er al autopsieresultaten bekend zijn zegt op zich ook niks. Zolang ik niet van Ryan Dunn persoonlijke de schriftelijke bevestiging in drievoud heb ontvangen dat hij echt morsdood is, ga ik uit van dat hij samen met Elvis en 2Pac op een onbewoond eiland zit." © TheThirdMark
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:12:55 #38
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98501270
quote:
8s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:47 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

"Pff, wat een onzinbericht, ik geloof er nog steeds niets van. Belachelijk dat iedereen met open ogen hier intrapt. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat het gewoon weer een grap is van de Jackass-crew. Daar staan ze bekend om. Dat er al autopsieresultaten bekend zijn zegt op zich ook niks. Zolang ik niet van Ryan Dunn persoonlijke de schriftelijke bevestiging in drievoud heb ontvangen dat hij echt morsdood is, ga ik uit van dat hij samen met Elvis en 2Pac op een onbewoond eiland zit." © TheThirdMark
O+ Dit lijkt tenminste ergens op. Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd, maar begint er al aardig op te lijken. (hihi woordspeling)
pi_98503908
Het is toch niet zo vreemd dat die sfeer er om heen hangt om dat soort berichten niet te vertrouwen. Dat is nu eenmaal hun imago.
pi_98503945
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 11:12 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

O+ Dit lijkt tenminste ergens op. Ben er nog steeds niet helemaal van overtuigd, maar begint er al aardig op te lijken. (hihi woordspeling)
Kan je dan nu je UI veranderen? :{
Je lijkt te veel op RacerDKB
  woensdag 22 juni 2011 @ 16:37:26 #41
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_98513928
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 12:33 schreef Godtje het volgende:

[..]

Kan je dan nu je UI veranderen? :{
Je lijkt te veel op RacerDKB
Nee :6
pi_98537106
Bam Margera kapot van verdriet

van onze redactie
AMSTERDAM - VIDEO - Bam Margera heeft de plek bezocht waar zijn beste vriend Ryan Dunn maandag is overleden en werd overmand door emoties.

De Jackass-ster barstte in tranen uit toen hij werd geïnterviewd door My Fox Philly. "Ryan was mijn beste vriend, hij was als een broer voor me."
Bam beschrijft Ryan als de gelukkigste persoon die hij kende: "Hij was zo'n intelligente jongen, hij had zoveel talent en het ging zo goed. Dit klopt niet."
Op de vraag van de interviewer of hij er ooit overheen zal komen, antwoordde Bam: "Ik kan het niet, ik kan het niet..."
Ryan Dunn kwam maandag om het leven bij een ernstig auto-ongeluk. Het is nog onduidelijk wat precies de oorzaak is geweest van de crash. Wel is bekend dat Ryan uren voor het ongeval alcohol heeft gedronken met vrienden en veel te hard heeft gereden.
Momenteel wordt er autopsie uitgevoerd op het lichaam van Ryan.

Bron met filmpje
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:47:38 #43
15080 static
pi_98624939
Tijdens een concert van Kings of Leon:

Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 24 juni 2011 @ 21:48:42 #44
15080 static
pi_98624981
quote:
Bam Margera voorspelde dood Ryan Dunn.

De dood van Ryan Dunn heeft een luguber kantje gekregen. 'Jackass'-collega Bam Margera 'voorspelde' zes jaar geleden namelijk dat zijn beste vriend bij een crash zou omkomen.

"Hij gaat er ooit nog aan in een auto-ongeluk", zei Bam vijf jaar geleden nadat Ryan een limousine in de prak reed tijdens de opnames van 'Viva La Bam'.

Verschillende crashes
Bam deed deze akelige voorspelling toen de commentaar ingeblikt werd voor het vijfde seizoen van 'Viva La Bam'. Daarin vertelt de waaghals hoe zijn beste vriend Ryan doorheen de jaren meermaals betrokken raakte bij een auto-ongeluk. "Hij zal zijn lesje nooit leren", voegde de moeder van Bam daar nog aan toe.

"Ik heb Ryan op een lijstje staan in de categorie 'dood door ongeval'", gaat een 'Viva La Bam'-collega verder. "Hij moet altijd de beste en snelste auto hebben zodat hij erover kan stoefen, maar hij is de slechtste chauffeur die ik ken."

In de bewuste aflevering is te zien hoe Ryan in een limousine tegen Margera's Lamborghini racete, maar uiteindelijk de duimen moest leggen voor zijn beste makker Bam.
pi_98669349
Vr 24 jun 2011, 23:57.

'Fans voerden Ryan Dunn dronken' van onze redactie

AMSTERDAM - Fans van Jackass-ster Ryan Dunn hebben hem op de avond van zijn dood binnen één uur getrakteerd op drie glazen bier en acht shotjes.

Dat heeft de politie aan RadarOnline laten weten.
De politie is tot die conclusie gekomen nadat de camerabeelden van het café waar Ryan zijn laatste drankje dronk, tot in detail zijn bestudeerd.

Volgens de politie gaven fans van de Jackass-ster hem veel te veel alcohol in een afgelegen buitenruimte van cafe Barnaby's Of America in Pennsylvania, voordat Ryan zijn Porsche instapte. Ryan dronk binnen een uur drie bier en acht sterke shotjes.

Politiewoordvoerder La Torre heeft onthuld dat Ryan op de videobeelden geen ladderzatte indruk maakte. Ook verschillende getuigen hebben verklaard dat Ryan er nuchter uitzag.

Volgens La Torre komt dit omdat Ryan regelmatig alcohol dronk en dus veel aankon.
Pas na een minuut of dertig zou hij pas hebben gemerkt dat hij dronken was.
Maar toen was het helaas al te laat...
  zondag 26 juni 2011 @ 03:30:49 #46
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98669415
En hij scheen daarnaast ook iets van 200 kilometer per uur te hebben gereden ...
Dan was dit ook wel te verwachten.
Het is maar te hopen voor Ryan en die passagier dat ze op slag dood waren en dus niet levend zijn verbrand ...
pi_98669476
Je hoort dit soort berichten overigens jaarlijks weer terug hoor.
  zondag 26 juni 2011 @ 03:38:38 #48
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_98669531
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:35 schreef Martin1234 het volgende:
Je hoort dit soort berichten overigens jaarlijks weer terug hoor.
Maar het is ondertussen wel duidelijk dat dit echt waar is.
Toen Steve Irwin 5 jaar geleden stierf, was iedereen er ook van overtuigd dat dat het zoveelste neppe bericht was. Maar dat was het dus niet.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:10:18 #49
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_98679075
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:50 schreef Jarno het volgende:
Nog een topic voor die loser. :').
*lol* enig medelijden met overledenen heb jij niet snel zo te zien.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:18:37 #50
208890 June.
Seriously?
pi_98679369
quote:
10s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:10 schreef galtfactory het volgende:

[..]

*lol* enig medelijden met overledenen heb jij niet snel zo te zien.
Ik kan er ook niet heel rouwig om zijn eerlijk gezegd :@
Shine bright like a diamond.
pi_98844274
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 21:47 schreef static het volgende:
Tijdens een concert van Kings of Leon:

[ afbeelding ]
Respect! ^O^
pi_98931489
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 03:38 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Maar het is ondertussen wel duidelijk dat dit echt waar is.
Toen Steve Irwin 5 jaar geleden stierf, was iedereen er ook van overtuigd dat dat het zoveelste neppe bericht was. Maar dat was het dus niet.
Nee maar dat heb je ook altijd wel weer met beroemdheden of bekendheden van televisie.
Dat hadden wij ook met Antonie Kamerling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')