Wil jij dat ff doen, ging per ongeluk mis.quote:
Nu welquote:
quote:
Belastingdienst en iets met spoed herstellenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef swj het volgende:
Belastingdienst gebeld.. ze hebben een fout gemaakt.
Wordt nou met spoed hersteld en dan heb ik het morgenvroeg,
Haha, klopt... even afwachten tot morgenvroeg..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Belastingdienst en iets met spoed herstellenje mag blij zijn dan om het volgende maand te ontvangen
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg voor het eerst huurtoeslag, maar hoort dat ook deze datum te komen? Want kinderopvang toeslag heb ik wel binnen gekregen
Hmm morgen maar even navragen dan, thanks iigquote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja.
Zorg huur en kindertoeslag, of hoe je dat laatste tegenwoordig ook noemt, komt in 1 x!
Weet ook niet wanneer je het had aangevraagd.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm morgen maar even navragen dan, thanks iig
Tegelijk met zorgtoeslag aangevraagd 2 maanden geleden. En vorige week de bevestiging gekregen van beide. Zorgtoeslag wel ontvangen (met terugwerkende kracht tot januari) alleen geen huurtoeslagquote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet ook niet wanneer je het had aangevraagd.
Ik geloof als je het voor de 15e vd maand regelt dat het nog de maand erop ingaat.
Dus stel je hebt het op 14 mei aangevraagd zou je het 20 juni voor het eerst krijgen.
Heb je het op 16 mei aangevraagd bijvoorbeeld dan zou je het de eerste keer op 20 juli ontvangen.
Toch ff bellenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tegelijk met zorgtoeslag aangevraagd 2 maanden geleden. En vorige week de bevestiging gekregen van beide. Zorgtoeslag wel ontvangen (met terugwerkende kracht tot januari) alleen geen huurtoeslag
Op wie heeft dat dan allemaal betrekking?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef swj het volgende:
Belastingdienst gebeld.. ze hebben een fout gemaakt.
Wordt nou met spoed hersteld en dan heb ik het morgenvroeg,
Zo ver ik weet alleen op mijn situatie. Heb niet gevraagd of het een algemene 'storing' is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Op wie heeft dat dan allemaal betrekking?
Dat zouden ze kunnen doen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Is er een reden waarom de belastingdienst zorgtoeslag of huurtoeslag zou stop zetten? Ik heb zelf niks gewijzigd.
Terug naar je zolderkamertje!quote:
Thank god. Dan zou ik het vandaag wel krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen doen ja.
Maar als je eerlijk alles hebt ingevuld hoef je nergens bang voor te zijn
Voor mij ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:33 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nope! God, dit word men laatste keer
volgens mij lopen schooljaren/academische jaren altijd van 1 september tot 31 augustus, dus zul je pas eind september je eerste keer stufi krijgen... je krijgt immers je stufi altijd achteraf betaald en nooit vooruit...quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:51 schreef Maincoon het volgende:
Ik ga een nieuwe studie doen, en ontvang dus vanaf augustus weer studiefinanciering. De officiële inschrijfdatum van de studie is 1 augustus, maar ik begin pas op 5 september ofzo.. Klopt het dat ik dan al vanaf augustus studiefinanciering mag ontvangen??
Bij mij (Rabobank) is het er inderdaad bijna altijd rond 16.00/17.00. Stufi is er wel altijd al rond 11.00/12.00.quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:49 schreef SpermaDonor het volgende:
Rabobank ook nog niet...
Maar sta er niet raar van te kijken als het weer pas rond 1700 uur binnen is.
Dat heb ik dus ook de laatste tijd terwijl het voorheen gewoon rond half 1 of half 2 kwam...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Bij mij (Rabobank) is het er inderdaad bijna altijd rond 16.00/17.00. Stufi is er wel altijd al rond 11.00/12.00.
Naar mijn ervaring met vorige maanden komt het bij de ABN ook pas na 1700uur.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:34 schreef GimmeGore het volgende:
Geen idee of er wat binnen is bij de ABN, want mijn saldo app doet moeilijk
Zou ik melden als ik jou was, anders moet je het later misschien toch terug betalen?quote:Op woensdag 20 juli 2011 17:46 schreef Kandijfijn het volgende:
Huur en zorgtoeslag gekregen terwijl ik er volgens mij geen volledig recht meer op heb
Zeker ff melden, mijn buurvrouw moet 9000 euro terug betalen omdat ze onterecht huurtoeslag bleef ontvangen een aantal jaren lang.quote:Op woensdag 20 juli 2011 18:03 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Zou ik melden als ik jou was, anders moet je het later misschien toch terug betalen?
Achteraf?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef dakraam het volgende:
Waarom krijgen nieuwe studenten hun stufi eigenlijk pas in oktober?
Ligt eraan wanneer je jarig bent. Na 1 juli vanaf oktober, voor 1 juli vanaf juli...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef dakraam het volgende:
Waarom krijgen nieuwe studenten hun stufi eigenlijk pas in oktober?
Ik weet niet of je het ondertussen wel binnen hebt, maar bij mij was het de eerste keer ook veel later op de dag dan de zorgtoeslagquote:Op donderdag 21 juli 2011 10:15 schreef zwartedoos het volgende:
Ik zou nu de 1e x huurtoeslag krijgen maar niks ontvangen,zorgtoeslag wel? Abn trouwens
Je kunt gewoon je geplande betalingen bekijken als je inlogt bij DUO/IBG.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef iCor het volgende:
Ik vraag me af of ik deze maand al studiefinanciering krijg. Vorig jaar 18 geworden en in Mei heb ik studiefinanciering aangevraagd en deze maand begint het nieuwe kwartaal. Maar opleiding begint pas volgende maand..hmmh.. iedereen die ik vroeg heeft er een gedeelde mening over, heb vooralsnog niks binnen op m'n ING..
Ja dat kan ik dus niet, aangezien ik nog geen DigiD heb aangevraagd. Ik woonde het afgelopen jaar in het buitenland..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kunt gewoon je geplande betalingen bekijken als je inlogt bij DUO/IBG.
quote:
Je eerste stufi krijg je aan het einde van de eerste maand waarin je opleiding begint. De meeste opleidingen beginnen officieel op 1 september, dus in dat geval krijg je je eerste stufi eind september. Maar jouw opleiding begint volgende maand al zeg je..?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:40 schreef iCor het volgende:
Ik vraag me af of ik deze maand al studiefinanciering krijg. Vorig jaar 18 geworden en in Mei heb ik studiefinanciering aangevraagd en deze maand begint het nieuwe kwartaal. Maar opleiding begint pas volgende maand..hmmh.. iedereen die ik vroeg heeft er een gedeelde mening over, heb vooralsnog niks binnen op m'n ING..
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef HappyGirl91 het volgende:
Scholierentoeslag - Nog steeds niks(ABN Amro)
quote:
Morgen weer hequote:
Ksst, scheer je hier weg Belg. Beetje van onze centen lopen genieten.quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:58 schreef Etsu het volgende:
Morgen zorgtoeslag en salaris, woensdag scholierentegemoetkoming. Worden plezante dagen.
Hufter...quote:Op zondag 21 augustus 2011 14:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ksst, scheer je hier weg Belg. Beetje van onze centen lopen genieten.
Hier!quote:Op maandag 22 augustus 2011 10:00 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Hufter...
ps.
Wie heeft zijn huur/zorgtoeslag(en) al?
Neuh, ik vind het leuk om het te kicken.quote:Op zondag 21 augustus 2011 13:34 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Zit je nu al zonder?
ik heb ook nog maar 20 eurodure verhuizing gehad
Het is wel al de 22e he, dus hebt kans dat het eerder isquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:48 schreef GimmeGore het volgende:
ABN zal wel weer eind van de middag pas worden, zoals altijd
Doe ik altijd bij topics van jaaarrrreeeennn oudquote:Op maandag 22 augustus 2011 10:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Neuh, ik vind het leuk om het te kicken.
Die krijg ik ook vandaag (salaris)quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zit te wachten op mijn salaris, eigenlijk. Een bonus van rond de 600 euro.
Die krijg ik meestal pas rond de 26e.quote:Op maandag 22 augustus 2011 11:10 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Die krijg ik ook vandaag (salaris)
Ik altijd de 22stequote:Op maandag 22 augustus 2011 11:23 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Die krijg ik meestal pas rond de 26e.
Dat is wel lekker had ik destijds ook kreeg 1800 euro toenquote:Op maandag 22 augustus 2011 12:21 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ben benieuwd vandaag, eerste keer huurtoeslag met terugwerkende kracht van een paar maanden
Heb genoeg in huis dat is het probleem verder niet maar het gevoel dat ik maar 10euro op zak heb is gewoon kutquote:
Ik heb ook voldoende te eten, maar wil gewoon de voorraad weer aanvullen.quote:Op maandag 22 augustus 2011 13:26 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Heb genoeg in huis dat is het probleem verder niet maar het gevoel dat ik maar 10euro op zak heb is gewoon kut
Ja ik weet het ook niet. Tot een paar maanden geleden stond het er altijd netjes om 10 uur 's ochtends op. Misschien willen ze nu wat extra rente trekken door het langer vast te houden ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef M.O.B het volgende:
Dat is toch raar ik snap dat niet hoor dat ing wel eerder is en rabo niet . En snap best dat het een andere bank is, maar wat doet ing dat rabo niet doet
Ik denk dat de DUO opereert vanaf een ING rekening..quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:50 schreef M.O.B het volgende:
Dat is toch raar ik snap dat niet hoor dat ing wel eerder is en rabo niet . En snap best dat het een andere bank is, maar wat doet ing dat rabo niet doet
Oke thnx.quote:Op maandag 22 augustus 2011 15:22 schreef thetakman het volgende:
Ja Stufi is pas woensdag en dat is altijd netjes tussen 12 en 1 meestal
Wat denk je dan die van de belastingdienstquote:Op maandag 22 augustus 2011 15:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oke thnx.
Het fascineert me erg hoe het te werk gaat daar bij DUO, er zal wel 1 megarekening zijn waar een paar miljoen op staat ofzo, want er zijn zoveel studenten.
quote:Op maandag 22 augustus 2011 16:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij kreeg de miljoenennota gestort?
quote:Op maandag 22 augustus 2011 17:03 schreef hazesmoker het volgende:
k zie nu meer mensen pinnen ik woon op 1 meter van de automaat af
Nu ik student ben heb ik daar zeker geen recht meer op dus moet ik zeker mijn ZT stopzettenquote:
ZT kan iedereen van wie het inkomen te laag is krijgen, jij dus ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nu ik student ben heb ik daar zeker geen recht meer op dus moet ik zeker mijn ZT stopzettenDacht dat dat automatisch ging
Nee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:07 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Nu ik student ben heb ik daar zeker geen recht meer op dus moet ik zeker mijn ZT stopzettenDacht dat dat automatisch ging
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
ZT kan iedereen van wie het inkomen te laag is krijgen, jij dus ook.
Ow dus ik heb recht op beidequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:08 schreef fh101 het volgende:
[..]
ZT kan iedereen van wie het inkomen te laag is krijgen, jij dus ook.
Ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:11 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ow dus ik heb recht op beideDat wist ik niet
Heb je serieus de bank gebeld om te vragen waar je zorgtoeslag blijftquote:Op maandag 22 augustus 2011 16:58 schreef hazesmoker het volgende:
het is binnen bij mij ik had gebeld en stond meteen erop sns bank
Nee, dat doet het nietquote:Op maandag 22 augustus 2011 17:19 schreef hazesmoker het volgende:
dan zou ik mar eens bellen geloof me dat helpt
Zorgtoeslag is voor de zorgverzekering, Studiefinanciering voor de studiequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 11:11 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ow dus ik heb recht op beideDat wist ik niet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je serieus de bank gebeld om te vragen waar je zorgtoeslag blijft?
Rabobank niet binnen (niet eens gekekenquote:
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:09 schreef spinner1 het volgende:
banken doen gewoon pas om 15:30 de betalingen verwerken. dus voor 15:30 zal het er nooit bijstaan.
Raar. Dan wordt het tijd dat iemand deze informatie even deelt met de ING en ABN AMRO bank.. Want die idioten storten het geld wel gewoon rond 12.00 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:09 schreef spinner1 het volgende:
banken doen gewoon pas om 15:30 de betalingen verwerken. dus voor 15:30 zal het er nooit bijstaan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:09 schreef spinner1 het volgende:
Binnen, raboquote:
Moet hij dit jaar ook 1048 lesgeld betalen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:29 schreef Kw4Kje het volgende:
Vraagje,
Mijn broertje krijgt volgende maand ook studiefinanciering voor het eerst. Nu hebben ze alles berekend van mijn (gescheiden) ouders, maar waar ik 384 euro krijg, krijgt hij (maar) 297 euro. We hebben beide een Basisbeurs + Aanvullende beurs en doen de zelfde mbo 3/4. Enige verschil is dat ik al 3 jaar lang stuffie vang en een diploma behaalt heb.
Hoe kan het dat hier verschil in zit?
quote:Als u nog geen lesgeld hoeft te betalen, is de maximale aanvullende beurs of lening ¤ 85,92 lager.
Hmm, geen idee dan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:52 schreef Kw4Kje het volgende:
Ja hij moet ook gewoon lesgeld betalen.
Ditquote:Op vrijdag 23 september 2011 12:06 schreef Caland het volgende:
GODVERDOMME NOG STEEDS NIKS IK MOET ETEN
abn
quote:
Dit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:06 schreef Caland het volgende:
VERDOMME NOG STEEDS NIKS IK MOET ETEN
abn
Beste student,quote:
Normaal komt het gewoon binnen op de dag dat het verstuurd wordt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef TwyLight het volgende:
Het is dus vandaag overgemaakt. Het duurt een dag om te verwerken, en omdat het nu weekend is krijg je het dus maandag pas.
Incorrect. DUO heeft het al even overgemaakt, maar de banken moeten het nog op onze rekeningen zetten. Het komt vandaag. Wss binnen nu en een uur.quote:Op vrijdag 23 september 2011 12:23 schreef TwyLight het volgende:
Het is dus vandaag overgemaakt. Het duurt een dag om te verwerken, en omdat het nu weekend is krijg je het dus maandag pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |