Wil jij dat ff doen, ging per ongeluk mis.quote:
Nu welquote:
quote:
Belastingdienst en iets met spoed herstellenquote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef swj het volgende:
Belastingdienst gebeld.. ze hebben een fout gemaakt.
Wordt nou met spoed hersteld en dan heb ik het morgenvroeg,
Haha, klopt... even afwachten tot morgenvroeg..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Belastingdienst en iets met spoed herstellenje mag blij zijn dan om het volgende maand te ontvangen
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik krijg voor het eerst huurtoeslag, maar hoort dat ook deze datum te komen? Want kinderopvang toeslag heb ik wel binnen gekregen
Hmm morgen maar even navragen dan, thanks iigquote:Op maandag 20 juni 2011 19:14 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Ja.
Zorg huur en kindertoeslag, of hoe je dat laatste tegenwoordig ook noemt, komt in 1 x!
Weet ook niet wanneer je het had aangevraagd.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm morgen maar even navragen dan, thanks iig
Tegelijk met zorgtoeslag aangevraagd 2 maanden geleden. En vorige week de bevestiging gekregen van beide. Zorgtoeslag wel ontvangen (met terugwerkende kracht tot januari) alleen geen huurtoeslagquote:Op maandag 20 juni 2011 19:25 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Weet ook niet wanneer je het had aangevraagd.
Ik geloof als je het voor de 15e vd maand regelt dat het nog de maand erop ingaat.
Dus stel je hebt het op 14 mei aangevraagd zou je het 20 juni voor het eerst krijgen.
Heb je het op 16 mei aangevraagd bijvoorbeeld dan zou je het de eerste keer op 20 juli ontvangen.
Toch ff bellenquote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Tegelijk met zorgtoeslag aangevraagd 2 maanden geleden. En vorige week de bevestiging gekregen van beide. Zorgtoeslag wel ontvangen (met terugwerkende kracht tot januari) alleen geen huurtoeslag
Op wie heeft dat dan allemaal betrekking?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef swj het volgende:
Belastingdienst gebeld.. ze hebben een fout gemaakt.
Wordt nou met spoed hersteld en dan heb ik het morgenvroeg,
Zo ver ik weet alleen op mijn situatie. Heb niet gevraagd of het een algemene 'storing' is.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:06 schreef Leanotsoynus het volgende:
[..]
Op wie heeft dat dan allemaal betrekking?
Dat zouden ze kunnen doen ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Leanotsoynus het volgende:
Ik begin me nu toch wel een beetje zorgen te maken. Is er een reden waarom de belastingdienst zorgtoeslag of huurtoeslag zou stop zetten? Ik heb zelf niks gewijzigd.
Terug naar je zolderkamertje!quote:
Thank god. Dan zou ik het vandaag wel krijgen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:38 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Dat zouden ze kunnen doen ja.
Maar als je eerlijk alles hebt ingevuld hoef je nergens bang voor te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |