quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niks aan toe te voegen of aan op te merken. Je hebt gelijk.
Beste reactie van dit topicquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben erg lief en zorgzaam voor meisjes, maar kan me niet in het gedrag van TS herkennen. Wat hij gedaan heeft is meisjes aan hem laten twijfelen en ze ongemakkelijk laten voelen. Wanneer jou een product wordt aangesmeerd, zonder dat je er zelf ook maar om gevraagd hebt, dan zul je dat ook maar als vreemd zien. Minderwaardig. Waarschijnlijk zul je meer content zijn met een product waarnaar je gesmacht hebt, waar je voor 'gevochten' hebt, en dus veel meer waarde aan hecht. Waarde is aantrekkingskracht.
TS zijn gedrag heeft bij haar geleid tot gedachtes als "Wat is er mis met deze jongen? Waarom biedt hij zich zo wanhopig aan mij aan? Is er iets mis met hem? Is hij eigenlijk wel zo bijzonder? Heeft hij wel iets anders te doen dan mij? Straks zit ik met zo'n jongetje dat zich aan mij vastklampt! Is hij eigenlijk wel stoer? Ik weet het niet zo, wat zullen mijn vriendinnen dan wel niet van hem zeggen?"
Kortom, meisjes voelen zich hier totaal niet speciaal of echt gewild door. Je brengt aantrekkingskracht om zeep en zet een ongemakkelijke sfeer neer, waar meisjes liever bij weg blijven. Ookal ben je nog zo'n goede jongen en bedoelde je het nog zo goed. Ik zeg niet dat je de hele tijd een lul moet zijn, maar er is en grens qua goedheid en bezorgdheid. Zelfde voor aandacht geven zonder tegenprestatie. TS ging eroverheen, gedroeg zich als een wanhopig jongetje en heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen.
Natuurlijk, meisjes die over het algemeen geen aanspraak krijgen zullen op alles ingaan, en zullen het allemaal fantastisch vinden. Maar als er meer kapers op de kust zijn is het wet-van-de-sterkste en vraag-en-aanbod wat de klok slaat. En met zo'n onderdanige, onmannelijke instelling blijf je niet overeind in de concurrentie.
Kwaliteitquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben erg lief en zorgzaam voor meisjes, maar kan me niet in het gedrag van TS herkennen. Wat hij gedaan heeft is meisjes aan hem laten twijfelen en ze ongemakkelijk laten voelen. Wanneer jou een product wordt aangesmeerd, zonder dat je er zelf ook maar om gevraagd hebt, dan zul je dat ook maar als vreemd zien. Minderwaardig. Waarschijnlijk zul je meer content zijn met een product waarnaar je gesmacht hebt, waar je voor 'gevochten' hebt, en dus veel meer waarde aan hecht. Waarde is aantrekkingskracht.
TS zijn gedrag heeft bij haar geleid tot gedachtes als "Wat is er mis met deze jongen? Waarom biedt hij zich zo wanhopig aan mij aan? Is er iets mis met hem? Is hij eigenlijk wel zo bijzonder? Heeft hij wel iets anders te doen dan mij? Straks zit ik met zo'n jongetje dat zich aan mij vastklampt! Is hij eigenlijk wel stoer? Ik weet het niet zo, wat zullen mijn vriendinnen dan wel niet van hem zeggen?"
Kortom, meisjes voelen zich hier totaal niet speciaal of echt gewild door. Je brengt aantrekkingskracht om zeep en zet een ongemakkelijke sfeer neer, waar meisjes liever bij weg blijven. Ookal ben je nog zo'n goede jongen en bedoelde je het nog zo goed. Ik zeg niet dat je de hele tijd een lul moet zijn, maar er is en grens qua goedheid en bezorgdheid. Zelfde voor aandacht geven zonder tegenprestatie. TS ging eroverheen, gedroeg zich als een wanhopig jongetje en heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen.
Natuurlijk, meisjes die over het algemeen geen aanspraak krijgen zullen op alles ingaan, en zullen het allemaal fantastisch vinden. Maar als er meer kapers op de kust zijn is het wet-van-de-sterkste en vraag-en-aanbod wat de klok slaat. En met zo'n onderdanige, onmannelijke instelling blijf je niet overeind in de concurrentie.
om dat te laten slagen moet je haar dus niet gaan stalken/smsen en lastig vallen op 30 verschillende profielen sites en weet ik veel wat allemaal, wat je wel met je vorige 2 vriendinnen deed.quote:Op maandag 11 juli 2011 16:14 schreef Jeroen92 het volgende:
Echt waar, sommige gasten hier. Moeten het in me gezicht zeggen, doen ze nooit meer. Chuck_Norris en alexmeijer bijvoorbeeld.. Sowieso hebben jullie het waarschijnlijk niet eens gelezen, en weten jullie niet eens hoe alles ging maargoed.
Niks meer van Chantal gehoord, jammer dan, heb der nummer verwijderd, verwijderd van facebook, hyves, myspace, alle social media gezeik, niet dat dat wat boeit. Mocht ze weer contact met mij zoeken, mag ze mooi opdonderen.
Merel spreek ik nog wel eens, maar vrij weinig. Ook daar hoef ik verder geen goeie contact mee.
en... ik heb nu met me overbuurmeisje.
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:33 schreef FlyingDutchman_1987 het volgende:
[..]
om dat te laten slagen moet je haar dus niet gaan stalken/smsen en lastig vallen op 30 verschillende profielen sites en weet ik veel wat allemaal, wat je wel met je vorige 2 vriendinnen deed.
als je dat probeert heb je gegarandeerd succes![]()
zoals je waarschijnlijk al gemerkt hebt, vinden vrouwen dat echt niet tof...
edit:
dat reageren wat je doet op de opmerkingen van sommige fokkers... kun je beter laten![]()
vooral als je grappen ouder zijn als jij zelf bent..
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
als je ziet op twitter dat zij ergens heen gaat naar feest ofzo, als ze weer op de fiets doe je net alsof je aan de anderen kant van de weg perongelijk haar tegen komt, en dan kijken hoe ze reageerd, als ze niet reageerd haar achtervolgen en als ze nog negeerd haar uitschelden
Goeie tip!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 17:30 schreef Gulmez het volgende:
als je ziet op twitter dat zij ergens heen gaat naar feest ofzo, als ze weer op de fiets doe je net alsof je aan de anderen kant van de weg perongelijk haar tegen komt, en dan kijken hoe ze reageerd, als ze niet reageerd haar achtervolgen en als ze nog negeerd haar uitschelden
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarmee is alles wel gezegdquote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |