quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:13 schreef Skylark. het volgende:
Je les; ben niet zo'n stalker en niet zo afhankelijk. Jij moet degene zijn die laat/niet terugstuurt, vinden meisjes fijn.
Misschien ben jij niet zo'n hoer van de duivel als de meeste vrouwenquote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Nee.
Ik hou er wel van om als eerst een ''welterusten x' of 'benje veilig thuis?' smsje te krijgen.
Dat denk je.quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Nee.
Ik hou er wel van om als eerst een ''welterusten x' of 'benje veilig thuis?' smsje te krijgen.
Wij mannen vinden het juist fijn als jij zelf terugstuurt: "hee ik ben veilig thuis aangekomen"quote:Op woensdag 6 juli 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Nee.
En wij vrouwen willen dat je het uit jezelf vraagt omdat dat laat zien dat het je kan schelen of we veilig thuis zijn gekomen of of we dood liggen te bloeden in een steegje.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij mannen vinden het juist fijn als jij zelf terugstuurt: "hee ik ben veilig thuis aangekomen"
Alsof vrouwen vallen op de lieve zorgzame jongenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Forgotmyname het volgende:
[..]
En wij vrouwen willen dat je het uit jezelf vraagt omdat dat laat zien dat het je kan schelen of we veilig thuis zijn gekomen of of we dood liggen te bloeden in een steegje.
Heel niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof vrouwen vallen op de lieve zorgzame jongen. Meisjes vallen op de klootzak die maar niks laat horen waardoor ze uiteindelijk zelf maar wat sturen.
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Alsof vrouwen vallen op de lieve zorgzame jongen. Meisjes vallen op de klootzak die maar niks laat horen waardoor ze uiteindelijk zelf maar wat sturen.
Niet mee eens. Ik hou wel van die lieve zorgzame jongen, maar het kan te ver gaan. Hij moet dus net weten waar de grens ligt bij lief zijn en stalker zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 02:30 schreef Micson het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan.
Alle vrouwen die hier anders over denken, liggen zelf waarschijnlijk niet al te goed in de markt en zijn blij dat er uberhaupt iemand is die hen smst.
Ik ben erg lief en zorgzaam voor meisjes, maar kan me niet in het gedrag van TS herkennen. Wat hij gedaan heeft is meisjes aan hem laten twijfelen en ze ongemakkelijk laten voelen. Wanneer jou een product wordt aangesmeerd, zonder dat je er zelf ook maar om gevraagd hebt, dan zul je dat ook maar als vreemd zien. Minderwaardig. Waarschijnlijk zul je meer content zijn met een product waarnaar je gesmacht hebt, waar je voor 'gevochten' hebt, en dus veel meer waarde aan hecht. Waarde is aantrekkingskracht.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ik hou wel van die lieve zorgzame jongen, maar het kan te ver gaan. Hij moet dus net weten waar de grens ligt bij lief zijn en stalker zijn.
En om eerlijk te zijn heb ik keuze genoeg dus slecht 'in de markt' lig ik niet.
Echte mannen brengen het meisje toch gewoon thuis? Waarom zouden we dan nog een smsje sturen?quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Forgotmyname het volgende:
[..]
En wij vrouwen willen dat je het uit jezelf vraagt omdat dat laat zien dat het je kan schelen of we veilig thuis zijn gekomen of of we dood liggen te bloeden in een steegje.
Niks aan toe te voegen of aan op te merken. Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ben erg lief en zorgzaam voor meisjes, maar kan me niet in het gedrag van TS herkennen. Wat hij gedaan heeft is meisjes aan hem laten twijfelen en ze ongemakkelijk laten voelen. Wanneer jou een product wordt aangesmeerd, zonder dat je er zelf ook maar om gevraagd hebt, dan zul je dat ook maar als vreemd zien. Minderwaardig. Waarschijnlijk zul je meer content zijn met een product waarnaar je gesmacht hebt, waar je voor 'gevochten' hebt, en dus veel meer waarde aan hecht. Waarde is aantrekkingskracht.
TS zijn gedrag heeft bij haar geleid tot gedachtes als "Wat is er mis met deze jongen? Waarom biedt hij zich zo wanhopig aan mij aan? Is er iets mis met hem? Is hij eigenlijk wel zo bijzonder? Heeft hij wel iets anders te doen dan mij? Straks zit ik met zo'n jongetje dat zich aan mij vastklampt! Is hij eigenlijk wel stoer? Ik weet het niet zo, wat zullen mijn vriendinnen dan wel niet van hem zeggen?"
Kortom, meisjes voelen zich hier totaal niet speciaal of echt gewild door. Je brengt aantrekkingskracht om zeep en zet een ongemakkelijke sfeer neer, waar meisjes liever bij weg blijven. Ookal ben je nog zo'n goede jongen en bedoelde je het nog zo goed. Ik zeg niet dat je de hele tijd een lul moet zijn, maar er is en grens qua goedheid en bezorgdheid. Zelfde voor aandacht geven zonder tegenprestatie. TS ging eroverheen, gedroeg zich als een wanhopig jongetje en heeft het allemaal over zichzelf afgeroepen.
Natuurlijk, meisjes die over het algemeen geen aanspraak krijgen zullen op alles ingaan, en zullen het allemaal fantastisch vinden. Maar als er meer kapers op de kust zijn is het wet-van-de-sterkste en vraag-en-aanbod wat de klok slaat. En met zo'n onderdanige, onmannelijke instelling blijf je niet overeind in de concurrentie.
Wij mannen gaan er vanuit dat jij als vrouw wel een berichtje stuurt als je bloedend in een steegje ligt. Dan kan je vast wel wat hulp gebruiken namelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:30 schreef Forgotmyname het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik ben ook zo'n man.quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:37 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wij mannen vinden het juist fijn als jij zelf terugstuurt: "hee ik ben veilig thuis aangekomen"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |