abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98745318
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Waarom zou Thomas Dekker niet zo kunnen eindigen? Hij heeft een gebrek aan zelfreflectie. Hij is altijd op handen gedragen door zijn omgeving en alles ging crescendo bij Thomas Dekker. Hierdoor had hij bijna nooit tegenslagen en leerde hij niet om te gaan met deze tegenslagen. Die twee jaar schorsing is een hele grote tegenslag voor hem. Tevens leidt/leed hij een leven van een losgeslagen glamourboy. Dit is precies hoe het ging met Marco Pantani en Frank Vandenbroucke.
Dat spreek ik zeker niet tegen ..

De opmerking

"Er is vast nog wel een hotelletje in Senegal waar een AIDS-hoertje wacht op een wilde nacht met een blanke knul. Thomas grijp je kans."

Vind ik nogal laag .. :{w
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98745358
Ik hoop zo dat TD een team vind en zijn carriere weer kan oppakken nadat hij geboet heeft.
Vond hem wel weer erg patserig. Wellicht dat hij het zelf niet zo doorheeft, maar dat geld, die huizen, die Porsche. Niet echt standaard voor een jongen van 26.

Denk ook wel dat ondanks zijn levensstijl hij nu inziet dat hij geen fout meer kan maken. Ik gun hem iig het allerbeste, maar denk toch dat er nog vanalles moet veranderen wil hij echt terugkeren op niveau.
U MAD?
pi_98745472
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik hoop zo dat TD een team vind en zijn carriere weer kan oppakken nadat hij geboet heeft.
Vond hem wel weer erg patserig. Wellicht dat hij het zelf niet zo doorheeft, maar dat geld, die huizen, die Porsche. Niet echt standaard voor een jongen van 26.

Denk ook wel dat ondanks zijn levensstijl hij nu inziet dat hij geen fout meer kan maken. Ik gun hem iig het allerbeste, maar denk toch dat er nog vanalles moet veranderen wil hij echt terugkeren op niveau.
Er zijn zat "sport sprookjes" dus waarom niet? ^O^
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_98745885
Zit te kijken en wel te genieten af en toe. Op de vraag of het mogelijk is te breken met Cecchini. "Ja alles is mogelijk, ik kan mn ouders ook nooit meer bellen of hier van het dak springen."
pi_98746044
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef de_boswachter het volgende:

Patserig ja, maar hij weet ondertussen ook wel dat je geluk daar niet in zit. Maar hij geniet wel van zaken en zn ouders vind ie ook belangrijk. Hij weet dondersgoed dat materialisme geen geluk brengt, maar het laat wel zien dat ie van mooie spullen houdt, niks mis mee.
pi_98746210
Het meeste moest ik nog lachen om dat stukje waar hij bij Rabo fietst en hij naar een juwelier of iets dergelijk reed na afloop wedstrijd :')

Snap alleen niet waar hij het financieel allemaal van doet? Heeft hij die paar jaren echt zoveel bij elkaar gefietst?
Dat huis in Lommel moet toch bij het miljoen hebben gezeten.

Maar goed. Zoals ik al zei; hoop dat hij snel een ploeg vind.
U MAD?
pi_98747289
Steve McQueen shirt ook aan, boek van VDB op bed. Ja ik snap em wel.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:25:53 #218
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_98749750
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:59 schreef de_boswachter het volgende:
Snap alleen niet waar hij het financieel allemaal van doet? Heeft hij die paar jaren echt zoveel bij elkaar gefietst?
Hij kreeg een contract van 500.000 euro per jaar toen die prof werd.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_98749842
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:

[..]

Flikker op zeg ...
Nou ik denk niet dat het zo ernstig is, maar het fascineert Dekker wel. Zei het zonet al, Steve mcQueen shirt en een VDB boek. Hij vindt het wel mooi dat soort figuren en heeft het in deze docu al een paar keer over zelfdestructief gedrag gehad.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:31:14 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98749888
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 00:21 schreef Lagrinta het volgende:
Steve McQueen shirt ook aan, boek van VDB op bed. Ja ik snap em wel.
Psychologie van de kouwe grond op afstand. ;)

Vertel eens: wat voor zieleroersels heb je ontdekt?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98750033
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Psychologie van de kouwe grond op afstand. ;)

Vertel eens: wat voor zieleroersels heb je ontdekt?
Daar hou ik helemaal niet van. Maar Dekker geeft aan van extremen te houden. Dat doen meer mensen, niks mis mee. Maar hij denkt ook dat ie zweeft en dat doet een Sven Kramer niet. Hoewel Sven nu in deze tijd ook zichzelf goed leert kennen.
pi_98750224
Ik vind het altijd verbazend hoe weinig wielrenners, maar ook bijvoorbeeld voetballers, wat met een psycholoog doen. De mentale ontwikkeling is zeer belangrijk voor een topsporter, en ik heb het idee dat Dekker op dat gebied nog veel kan verbeteren.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:48:15 #223
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98750296
Ach. Hij heeft al een haptonoom geraadpleegd. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_98750311
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:36 schreef Lagrinta het volgende:
Daar hou ik helemaal niet van. Maar Dekker geeft aan van extremen te houden. Dat doen meer mensen, niks mis mee. Maar hij denkt ook dat ie zweeft en dat doet een Sven Kramer niet. Hoewel Sven nu in deze tijd ook zichzelf goed leert kennen.
Om maar eens een managementterm te gebruiken, Kramer is in control, Dekker is dat niet afgaande op deze uitzending. Kramer heeft een grote tegenslag gehad maar heeft daarna een plan op poten hoe hij daar gaat komen, en heeft hulp van een fantastische coach. Dekker heeft geen masterplan en papa en mama zijn slechts fanatieke amateur coaches.
pi_98750330
quote:
12s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef golfer het volgende:
Ach. Hij heeft al een haptonoom geraadpleegd. ;)
Klinkt allemaal erg zweverig wat ik op Wikipedia lees. Zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?
pi_98750348
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Klinkt allemaal erg zweverig wat ik op Wikipedia lees. Zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?
Psychologie is ook geen wetenschap voor mij. Maar het kan zeer bruikbaar zijn.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:50:58 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_98750358
Is Dekker niet gewoon pissed off dat hij (achteraf) gepakt is, terwijl hij weet dat iedereen hetzelfde doet en vrolijk door mag fietsen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_98750367
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:50 schreef APK het volgende:
Is Dekker niet gewoon pissed off dat hij (achteraf) gepakt is, terwijl hij weet dat iedereen hetzelfde doet en vrolijk door mag fietsen?
In de eerste periode van zn schorsing wel, maar nu is dat wel beter verwerkt.
pi_98750374
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:51 schreef Lagrinta het volgende:
In de eerste periode van zn schorsing wel, maar nu is dat wel beter verwerkt.
Volgens mij helemaal niet, hij zat er nog steeds over te treuren.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:54:42 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98750422
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

Dat, plus het feit dat ie maar eindeloos suggereren veel meer te weten, maar dat niet te zeggen en daardoor extra met een half jaar gestraft werd?

En dat als hij degene die hem verlinkt zou hebben tegen zou komen dat die man wel de komende tijd achterom zou moeten kijken.

Hoezo, gefrustreerd? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_98750427
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Hij heeft gezegd bij Knevel meen ik dat ie niet meer zo denkt als in zn eerste periode. Zeuren is hem eigen, met meer dingen. Ook met die parkeerbon, had er laatst ook eentje. Maar dat is het risico wat je neemt, moet je niet zeiken achteraf.
pi_98750449
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat, plus het feit dat ie maar eindeloos suggereren veel meer te weten, maar dat niet te zeggen en daardoor extra met een half jaar gestraft werd?

En dat als hij degene die hem verlinkt zou hebben tegen zou komen dat die man wel de komende tijd achterom zou moeten kijken.

Hoezo, gefrustreerd? :')
Gefrustreerd ja, en hoe kan je gefrustreerd zijn? Omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan bedoel ik geen dopinggebruik maar hoe de UCI omgaat daarmee.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:59:46 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98750509
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:56 schreef Lagrinta het volgende:

Gefrustreerd ja, en hoe kan je gefrustreerd zijn? Omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan bedoel ik geen dopinggebruik maar hoe de UCI omgaat daarmee.
Ik zie vooral alleen maar gefrustreerd gedrag van hem zelf met z'n omgang op vragen/beschuldigingen/suggesties.

En een groot gebrek aan zelfdiscipline om weer in goede vorm te geraken.
Dat laatste vind ik erg zonde, want hij had wel talent.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 28 juni 2011 @ 01:59:48 #234
6941 APK
Factual, I think.
pi_98750511
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:56 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Euh?
Dan bedoel je toch juist wel dopinggebruik :?
pi_98750518
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:53 schreef Lagrinta het volgende:
Zit te kijken en wel te genieten af en toe. Op de vraag of het mogelijk is te breken met Cecchini. "Ja alles is mogelijk, ik kan mn ouders ook nooit meer bellen of hier van het dak springen."
Loopt ie nou nog steeds bij die man?
pi_98750546
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:59 schreef APK het volgende:

[..]

Euh?
Dan bedoel je toch juist wel dopinggebruik :?
Nee. Er worden spelletjes gespeeld over de rug van renners. Dat bedoel ik. Dat een renner die dopeert fout is is duidelijk. Maar een federatie die corrupt is is een zeer groot ander probleem in het wielrennen maar ook in het tennis, voetbal. Er wordt gerommeld met labresultaten.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:02:53 #237
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_98750556
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:01 schreef Lagrinta het volgende:

Er wordt gerommeld met labresultaten.
Heb je daar ook bewijzen voor?
Poef.....gone! ©golfer
pi_98750590
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:02 schreef golfer het volgende:
Heb je daar ook bewijzen voor?
De UCI is nou niet bepaald het toonbeeld van transparantie. Alleen al de manier waarop dopinggebruikers bekend worden. Altijd maar weer via een Franse of Spaanse sportkrant, het liefst voordat de renner zelf op de hoogte is gesteld.
pi_98750631
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Loopt ie nou nog steeds bij die man?
Ja en
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:59 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik zie vooral alleen maar gefrustreerd gedrag van hem zelf met z'n omgang op vragen/beschuldigingen/suggesties.

En een groot gebrek aan zelfdiscipline om weer in goede vorm te geraken.
Dat laatste vind ik erg zonde, want hij had wel talent.
Dat gastgezin had het over het feit dat die schorsing van 2 jaar te lang is. Maar Thomas heeft het n die twee jaar nog niet op een rijtje. Ik geloof er trouwens niks van dat hij niet keihard gewerkt heeft altijd. Dat doen alle sporters weldegelijk. Hij traint ook iedere dag, maar het gaat om je totale toewijding aan de sport.

Daarnaast is ie niet voor de lol gefrustreerd, dat zit in zn karakter. Het is een verwend ventje en zn ouders hinken op twee gedachten: of alle vrijheid of een schop onder de kont. Maar die jongen is 26 jaar en woont al jaren in het buitenland, maar je ziet in deze docu dat het een klein kind nog is. Totaal niet volwassen.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:08:01 #240
6941 APK
Factual, I think.
pi_98750654
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:01 schreef Lagrinta het volgende:

Nee. Er worden spelletjes gespeeld over de rug van renners. Dat bedoel ik. Dat een renner die dopeert fout is is duidelijk. Maar een federatie die corrupt is is een zeer groot ander probleem in het wielrennen maar ook in het tennis, voetbal. Er wordt gerommeld met labresultaten.
Maar waarom pikken ze dan juist Dekker uit de grote pot met feestbeesten -in bezit van dure auto's- die zich ook best snel per fiets kunnen verplaatsen? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')