abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98750851
Er wordt over het algemeen slechte journalistiek bedreven. Met een paar telefoontjes speel je mensen zo tegen elkaar uit. Zeker als deze mensen geen belangen hebben bij hun mond houden maar ook niet bij opentrekken.
pi_98750861
Ik weet zeker dat het absoluut nog een issue is, maar bij gebrek aan beter gaat Kramer gewoon door en moet hij er mee dealen.
Ik irriteer me aan het feit dat mensen zo makkelijk een oordeel vellen over iemand, ja hij heeft doping gebruikt dat is uberdom. Maar als hij een comeback (van enig formaat) weet te maken is dat gewoon een ongelooflijke prestatie in het wielrennen. Denk dat die kans ongeveer 30% is.

Kijk naar een Theo Bos, ubertalent op de baan, zit nou al 3 jaar te modderen met redelijke prestaties af en toe. Het is gewoon geen kattenpis om aan de top te komen, is niet iets van ff wat harder trainen of ff niet een maandje zuipen als een dolle.

En vele dopingzondaars zijn eeuwig verdwenen, Lotz, die dwaas die de bollentrui won paar jaar geleden uit oostenrijk etc.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_98750899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:23 schreef Lagrinta het volgende:
Heb mn post uitgebreid inmiddels. Geen issue nee, bij Kemkers blijven is een goed uit te leggen keuze. Maar als je in een crisis zit in je loopbaan kan je meer elan vinden bij een nieuwe ploeg. En zonder motivatie kan je een goeie trainer hebben maar dan bereik je niks.
Dat ben ik helemaal met je eens. We gaan het zien de komende winter. Mijn natte vinger zegt dat het wel goed loopt, maar dat is niet meer dan een gok eigenlijk.
pi_98750905
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:24 schreef Lagrinta het volgende:
Er wordt over het algemeen slechte journalistiek bedreven.
In Nederland is dat zeker zo, met Smeets, Du Crot en Dijkstra lullen we gewoon met de winden mee zonder ook maar ergens over na te denken. Smeets mag tot in eeuwigheid Sportzomer van mij presenteren, maar qua echte wielerjournalistiek hebben we toch wel wat minder kontkruipende maar meer objectieve personen nodig die wel van de hoed ende rand weten.
pi_98750936
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:27 schreef danos het volgende:
Smeets mag tot in eeuwigheid Sportzomer van mij presenteren, maar qua echte wielerjournalistiek hebben we toch wel wat minder kontkruipende maar meer objectieve personen nodig die wel van de hoed ende rand weten.
Dit zou het laatste jaar van Smeets zijn las ik vandaag op Teletekst. :s) w/ :s)
pi_98750948
Dekker zei ook dat Smeets em niet gevraagd had of ie doping gebruikt heeft. Daarmee zeggende dat ie dan dus niet gelogen heeft. Maar hij zei meen ik ook dat je zoiets niet vraagt. Wel doen dus, Smeets heeft het volgens mij één keer gevraagd aan Boogerd in een avondetappe. En toen schudde Boogerd nee.
pi_98750969
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:30 schreef Lagrinta het volgende:
Dekker zei ook dat Smeets em niet gevraagd had of ie doping gebruikt heeft. Daarmee zeggende dat ie dan dus niet gelogen heeft. Maar hij zei meen ik ook dat je zoiets niet vraagt. Wel doen dus, Smeets heeft het volgens mij één keer gevraagd aan Boogerd in een avondetappe. En toen schudde Boogerd nee.
Smeets overschat zich wel enorm als hij vindt dat je tegen journalisten altijd de waarheid moet vertellen. Wat denkt Smeets nou, dat Dekker ineens toegeeft aan een journalistje van de NOS dat hij doping heeft gebruikt? Dan heb je je plek toch niet helemaal helder op het netvlies.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 02:33:30 #258
40566 Ericr
Livewrong
pi_98750978
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:24 schreef danos het volgende:
.

En vele dopingzondaars zijn eeuwig verdwenen, Lotz, die dwaas die de bollentrui won paar jaar geleden uit oostenrijk etc.
Even goed zijn er dopingzondaars die na hun schorsing toch nog een mooi palmares opbouwen. Basso, Millar, Virenque, Scarponi, Vino o.a, Maar je kan natuurlijk ook een marginaal als Sinkewitz worden en gewoon nogmaals de fout in gaan. Of een marginaal als Landis die de whiskey na rit 16 in 2006 nog steeds niet heeft verteerd. Op de bodem heb je dan nog de Ricco's, Frigo's of VDB's die er uit gewoonte een teringbende van maken of gemaakt hebben.

Ik denk dat Dekker maar eens langs moet gaan bij een Valverde die waarschijnlijk na zijn schorsing weer zege na zege pakt. Met bijkomend voordeel dat hij misschien ook nog een betere dokter weet dan Dekker nu heeft.
pi_98751002
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Smeets overschat zich wel enorm als hij vindt dat je tegen journalisten altijd de waarheid moet vertellen. Wat denkt Smeets nou, dat Dekker ineens toegeeft aan een journalistje van de NOS dat hij doping heeft gebruikt? Dan heb je je plek toch niet helemaal helder op het netvlies.
Mee eens. Alleen zijn sommige renners nogal onhandig met hun antwoorden en daar kan je dan wel wat mee. In de docu over Boogerd zegt Boogerd specifiek niet aan de Epo gezeten te hebben, maar dan heeft ie het over een Retboeltuh en dat cafeïne een tijdje ook op de dopinglijst stond. Dan denk ik dus: bloedtransfusies.
pi_98751028
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:33 schreef Ericr het volgende:

[..]

Even goed zijn er dopingzondaars die na hun schorsing toch nog een mooi palmares opbouwen. Basso, Millar, Virenque, Scarponi, Vino o.a, Maar je kan natuurlijk ook een marginaal als Sinkewitz worden en gewoon nogmaals de fout in gaan. Of een marginaal als Landis die de whiskey na rit 16 in 2006 nog steeds niet heeft verteerd. Op de bodem heb je dan nog de Ricco's, Frigo's of VDB's die er uit gewoonte een teringbende van maken of gemaakt hebben.

Ik denk dat Dekker maar eens langs moet gaan bij een Valverde die waarschijnlijk na zijn schorsing weer zege na zege pakt. Met bijkomend voordeel dat hij misschien ook nog een betere dokter weet dan Dekker nu heeft.
Dat denk ik dus ook wat jij schrijft. Alleen Dekker zou dit beter moeten weten dan wij hier. Het is schoner, maar er is iets wat een comeback succesvol maakt. Talent ja, hard werken ja maar dan.
pi_98751034
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:33 schreef Ericr het volgende:

[..]

Even goed zijn er dopingzondaars die na hun schorsing toch nog een mooi palmares opbouwen. Basso, Millar, Virenque, Scarponi, Vino o.a
We kunnen alleen maar hopen dat Dekker tot dergelijke categorie behoord, en hij het in zijn kop goed weet te houden. Dit zijn renners die qua hardheid pas veel later in hun carriere werden gepakt. TD heeft nog een lange weg te gaan.
pi_98751056
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 01:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik vind het altijd verbazend hoe weinig wielrenners, maar ook bijvoorbeeld voetballers, wat met een psycholoog doen. De mentale ontwikkeling is zeer belangrijk voor een topsporter, en ik heb het idee dat Dekker op dat gebied nog veel kan verbeteren.
Juist in een periode zonder ploeg is het wel begrijpelijk. Misschien had Rabo of Lotto wel een psycholoog, maar nogmaals, daar is ie niet in dienst dus kan ie geen gebruik van maken.
pi_98751074
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:42 schreef thettes het volgende:
Juist in een periode zonder ploeg is het wel begrijpelijk. Misschien had Rabo of Lotto wel een psycholoog, maar nogmaals, daar is ie niet in dienst dus kan ie geen gebruik van maken.
Je slaat het telefoonboek open en kijkt onder de P. En financiële ruimte is er zo te zien zat. Geen binnenhuisarchitect, maar een psycholoog.
pi_98751087
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:43 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Je slaat het telefoonboek open en kijkt onder de P.
Zelf een psycholoog inhuren is toch nog net een stapje verder dan vanuit de ploeg een psycholoog hebben. Weinigen zullen die stap uit zichzelf nemen, juist als je een type als TD bent.
pi_98751097
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:45 schreef thettes het volgende:

[..]

Zelf een psycholoog inhuren is toch nog net een stapje verder dan vanuit de ploeg een psycholoog hebben. Weinigen zullen die stap uit zichzelf nemen, juist als je een type als TD bent.
Hij is niet alleen, hij heeft die broertjes Berkhout. Als een psycholoog niks is kap je ermee. Zo moeilijk is het niet.
pi_98751135
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:45 schreef thettes het volgende:
Ja, maar zijn omgeving kan hem helpen bij die stap. Daarom vind ik een professionele coach ook zo belangrijk, die kunnen iemand beter met z'n neus op de feiten drukken dan dat je dat zelf kunt. Ik weet een mooi voorbeeld van een groot ingenieursbureau die een nieuw hoofdkantoor nodig had. Hoewel alle kennis in huis was om een prachtig hoofdkantoor neer te zetten heeft men aan de concurrent gevraagd om het hoofdkantoor te ontwerpen en te bouwen. Juist omdat het zo lastig is een echt kritisch oordeel te vellen over je eigen werk.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 06:05:01 #267
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_98751793
Als ik die documentaire zie vrees ik dat het hem niet gaat worden. Hoop dat ik ongelijk krijg.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  dinsdag 28 juni 2011 @ 08:43:19 #268
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_98752974
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:35 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Mee eens. Alleen zijn sommige renners nogal onhandig met hun antwoorden en daar kan je dan wel wat mee. In de docu over Boogerd zegt Boogerd specifiek niet aan de Epo gezeten te hebben, maar dan heeft ie het over een Retboeltuh en dat cafeïne een tijdje ook op de dopinglijst stond. Dan denk ik dus: bloedtransfusies.
Hij zei: "Ik heb in mijn ogen niets fouts gedaan" misschien dat ook wel zo.

en

quote:
"We hadden een bloedtransfusie gedaan de nacht voordien", zegt Landis. "Wanneer je het niet precies goed doet, ontstaat er een soort blauwe plek. De volgende dag reed ik naast Michael Boogerd en wees hij naar mijn arm. Daarna wees hij naar zijn eigen arm en maakte hij een gebaar van: 'Ik heb precies hetzelfde'."
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_98753567
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Kramer is in control omdat hij, zoals je zelf als schrijft, bij een team zit, een goede coach heeft en heeft laten zien dat hij ook ingrijpende keuzes durft te maken zoals doorgaan met een coach die je de verkeerde baan in heeft gestuurd. Dekker zit in een totaal andere situatie waarin hij zeker nog niet in control is, hij kan niet aangeven waar hij over een maand, een half jaar en een jaar staat en wat zijn plan van aanpak daarvoor is.

Volgens mij heeft hij gewoon een duidelijk plan. Vanaf 1 Augustus gaat hij voor het Chipotle continental team rijden (de satelietploeg van Garmin), tot die tijd rijdt hij kermiskoersen in België, en als dat allemaal goed gaat begint hij begin 2012 bij het hoofdteam van Garmin.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:08:16 #270
318507 Jester65
Stay frosty
pi_98753575
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:33 schreef One_of_the_few het volgende:

[..]

Welk gevoel?
Dat van het topje van de ijsberg. Hij liegt ergens over (maar één keer gebruikt), maar later blijkt dat ie toch langer gebruikt heeft. Zo lijkt hij elke keer oprecht te zijn, maar achteraf was er toch weer meer.
pi_98754996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hij zei: "Ik heb in mijn ogen niets fouts gedaan" misschien dat ook wel zo.

en

[..]

Uitspraken van Landis serieus nemen _O- _O-.
Get it and Bet it
pi_98756802
Welke Boogerd docu hebben jullie t over? Is die ook ergens terug te kijken?
pi_98756949
Betreft documantaire van Studio Sport (gemaakt door Smeets?) na beeindiging van z'n carriere. Hij ontkend EPO te hebben gebruikt maar geeft indirect wel toe dat hij andere vormen van doping heeft gebruikt.
pi_98757218
Deze documentaire over Dekker was erg interessant. Ik hoop dat ik er naast zit maar het geeft me geen positief gevoel dat het met de carriere van Dekker nog wat wordt.

Het lijkt me overigens wel moeilijk om tijdens zo'n lange schorsing gemotiveerd te blijven. Ik kan me voorstellen dat je wel eens een uurtje langer in bed blijft liggen of een training laat schieten. Daarom snap ik niet goed waarom hij zoveel in Italië gaat zitten en niet gewoon in Noord-Holland in de buurt van familie en vrienden. Of in Brabant/België in de buurt van trainingsmaatjes.
pi_98762608
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 09:08 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij gewoon een duidelijk plan. Vanaf 1 Augustus gaat hij voor het Chipotle continental team rijden (de satelietploeg van Garmin), tot die tijd rijdt hij kermiskoersen in België, en als dat allemaal goed gaat begint hij begin 2012 bij het hoofdteam van Garmin.
Maar hij scoorde al onvoldoende in zijn conditie/krachttest die werd afgenomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')