Psychologie is ook geen wetenschap voor mij. Maar het kan zeer bruikbaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:49 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Klinkt allemaal erg zweverig wat ik op Wikipedia lees. Zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?
In de eerste periode van zn schorsing wel, maar nu is dat wel beter verwerkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:50 schreef APK het volgende:
Is Dekker niet gewoon pissed off dat hij (achteraf) gepakt is, terwijl hij weet dat iedereen hetzelfde doet en vrolijk door mag fietsen?
Volgens mij helemaal niet, hij zat er nog steeds over te treuren.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:51 schreef Lagrinta het volgende:
In de eerste periode van zn schorsing wel, maar nu is dat wel beter verwerkt.
Dat, plus het feit dat ie maar eindeloos suggereren veel meer te weten, maar dat niet te zeggen en daardoor extra met een half jaar gestraft werd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Volgens mij helemaal niet, hij zat er nog steeds over te treuren.
Hij heeft gezegd bij Knevel meen ik dat ie niet meer zo denkt als in zn eerste periode. Zeuren is hem eigen, met meer dingen. Ook met die parkeerbon, had er laatst ook eentje. Maar dat is het risico wat je neemt, moet je niet zeiken achteraf.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niet, hij zat er nog steeds over te treuren.
Gefrustreerd ja, en hoe kan je gefrustreerd zijn? Omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan bedoel ik geen dopinggebruik maar hoe de UCI omgaat daarmee.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat, plus het feit dat ie maar eindeloos suggereren veel meer te weten, maar dat niet te zeggen en daardoor extra met een half jaar gestraft werd?
En dat als hij degene die hem verlinkt zou hebben tegen zou komen dat die man wel de komende tijd achterom zou moeten kijken.
Hoezo, gefrustreerd?
Ik zie vooral alleen maar gefrustreerd gedrag van hem zelf met z'n omgang op vragen/beschuldigingen/suggesties.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:56 schreef Lagrinta het volgende:
Gefrustreerd ja, en hoe kan je gefrustreerd zijn? Omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan bedoel ik geen dopinggebruik maar hoe de UCI omgaat daarmee.
Euh?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:56 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Gefrustreerd ja, en hoe kan je gefrustreerd zijn? Omdat er dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen. Dan bedoel ik geen dopinggebruik maar hoe de UCI omgaat daarmee.
Loopt ie nou nog steeds bij die man?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:53 schreef Lagrinta het volgende:
Zit te kijken en wel te genieten af en toe. Op de vraag of het mogelijk is te breken met Cecchini. "Ja alles is mogelijk, ik kan mn ouders ook nooit meer bellen of hier van het dak springen."
Nee. Er worden spelletjes gespeeld over de rug van renners. Dat bedoel ik. Dat een renner die dopeert fout is is duidelijk. Maar een federatie die corrupt is is een zeer groot ander probleem in het wielrennen maar ook in het tennis, voetbal. Er wordt gerommeld met labresultaten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
Euh?
Dan bedoel je toch juist wel dopinggebruik
Heb je daar ook bewijzen voor?quote:
De UCI is nou niet bepaald het toonbeeld van transparantie. Alleen al de manier waarop dopinggebruikers bekend worden. Altijd maar weer via een Franse of Spaanse sportkrant, het liefst voordat de renner zelf op de hoogte is gesteld.quote:
Ja enquote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Loopt ie nou nog steeds bij die man?
Dat gastgezin had het over het feit dat die schorsing van 2 jaar te lang is. Maar Thomas heeft het n die twee jaar nog niet op een rijtje. Ik geloof er trouwens niks van dat hij niet keihard gewerkt heeft altijd. Dat doen alle sporters weldegelijk. Hij traint ook iedere dag, maar het gaat om je totale toewijding aan de sport.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie vooral alleen maar gefrustreerd gedrag van hem zelf met z'n omgang op vragen/beschuldigingen/suggesties.
En een groot gebrek aan zelfdiscipline om weer in goede vorm te geraken.
Dat laatste vind ik erg zonde, want hij had wel talent.
Maar waarom pikken ze dan juist Dekker uit de grote pot met feestbeesten -in bezit van dure auto's- die zich ook best snel per fiets kunnen verplaatsen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:01 schreef Lagrinta het volgende:
Nee. Er worden spelletjes gespeeld over de rug van renners. Dat bedoel ik. Dat een renner die dopeert fout is is duidelijk. Maar een federatie die corrupt is is een zeer groot ander probleem in het wielrennen maar ook in het tennis, voetbal. Er wordt gerommeld met labresultaten.
Waar baseer jij op dat Kramer in control is op dit moment? We moeten hem eerst maar eens aan het werk zien als die weer een paar wedstrijdjes "durft" te schaatsen.... Je bedoelt trouwens die fantastische coach die hem de verkeerde baan in stuurde? Hoeveel zal hij daar nog van aannemen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Om maar eens een managementterm te gebruiken, Kramer is in control, Dekker is dat niet afgaande op deze uitzending. Kramer heeft een grote tegenslag gehad maar heeft daarna een plan op poten hoe hij daar gaat komen, en heeft hulp van een fantastische coach. Dekker heeft geen masterplan en papa en mama zijn slechts fanatieke amateur coaches.
Wat is bewijs in dit soort zaken? http://forums.roadbikereview.com/showthread.php?t=250316 Dit is een mooi begin.quote:
Hij zegt dat ie iemand tegen de schenen heeft geschopt. Stel dat is onzin, heeft de UCI andere renners ook gecontroleerd anderhalf jaar terug in de tijd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom pikken ze dan juist Dekker uit de grote pot met feestbeesten -in bezit van dure auto's- die zich ook best snel per fiets kunnen verplaatsen?
Kramer is in control omdat hij, zoals je zelf als schrijft, bij een team zit, een goede coach heeft en heeft laten zien dat hij ook ingrijpende keuzes durft te maken zoals doorgaan met een coach die je de verkeerde baan in heeft gestuurd. Dekker zit in een totaal andere situatie waarin hij zeker nog niet in control is, hij kan niet aangeven waar hij over een maand, een half jaar en een jaar staat en wat zijn plan van aanpak daarvoor is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:08 schreef danos het volgende:
Waar baseer jij op dat Kramer in control is op dit moment? We moeten hem eerst maar eens aan het werk zien als die weer een paar wedstrijdjes "durft" te schaatsen....
Wat ontzettend flauw om daar nu weer op terug te komen. Iedereen kan fouten maken. Het feit dat iemand Kramer nog steeds bij Kemkers zit geeft wel aan dat dat voorval al lang geen issue meer is.quote:Je bedoelt trouwens die fantastische coach die hem de verkeerde baan in stuurde? Hoeveel zal hij daar nog van aannemen?
Kramer is een groot atleet met een grote bek. Dat vind ik mooi, maar je hebt ook Kramers zonder grote bek, dat is oer en oersaai. Dat is Gesink, sympathieke jongen, ben fan van em maar niet vanwege zn uitstraling. Een type als Dekker, dat is veel interessant in mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:12 schreef danos het volgende:
Mensen hebben nou eenmaal meer sympathie voor een hardwerkende fries die achter de schermen met grof geweld alles tot in de puntjes naar zijn hand zet, dan een blaaskaak uit Noord-Holland die durft te roepen dat ie weer top10 in de tour wil kunnen rijden.
Dat is helaas de kortzichtigheid van de mens in deze. Meeste mensen kunnen ook totaal niet overzien hoeveel het eigenlijk kost om op het niveau te komen waar topsporters zijn, en wat voor gedragseigenschappen je daar voor nodig hebt. Dan ben je al gauw arrogant en een lulletje, vergeet niet dat EPO wel helpt maar je echt niet van niets iets maakt.
Geen issue, maar je zou ook kunnen zeggen: mooi moment voor een nieuwe ploeg. Dat wilde ie denk ik niet omdat zn band met Kemkers goed is/was en het ook erg kut voor Kemkers zou zijn. Maar het draait niet alleen om vertrouwen in Kemkers, het gaat ook belangrijk worden of Kramer niet elan vindt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat ontzettend flauw om daar nu weer op terug te komen. Iedereen kan fouten maken. Het feit dat iemand Kramer nog steeds bij Kemkers zit geeft wel aan dat dat voorval al lang geen issue meer is.
Waarom zou je dat doen als het geen issue meer is? Kramer heeft zeer goede resultaten behaald samen met Kemkers.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:19 schreef Lagrinta het volgende:
Geen issue, maar je zou ook kunnen zeggen: mooi moment voor een nieuwe ploeg.
Heb mn post uitgebreid inmiddels. Geen issue nee, bij Kemkers blijven is een goed uit te leggen keuze. Maar als je in een crisis zit in je loopbaan kan je meer elan vinden bij een nieuwe ploeg. En zonder motivatie kan je een goeie trainer hebben maar dan bereik je niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen als het geen issue meer is? Kramer heeft zeer goede resultaten behaald samen met Kemkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |