Maandagmiddagstress, ken gebeuren, begin van de week!quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zit met mijn hoofd in de paardenvoedingssuplementen. Dan krijg je dat.
Nee das een advocaatquote:Op maandag 20 juni 2011 14:44 schreef Pisces29 het volgende:
Wat gaaf die foto's, wat voor functie is dat oh-oh?
En is dat de Griek op die ene foto?
PJ Harvey was om 22.00 klaar.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:46 schreef Bellatrix het volgende:
Oke Thomás, het AM concert begint om 20:30, hoelaat denk je dat ze klaar zijn? Want de treinen naar Brabant zijn zoals altijd niet zo gunstig.
quote:Op maandag 20 juni 2011 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, ik zit met mijn hoofd in de paardenvoedingssuplementen. Dan krijg je dat.
Werken voor diverse kranten en spul als journalist.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Wat doe jij eigenlijk psies if I may ask?
Oh echt?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Werken voor diverse kranten en spul als journalist.
ik was wel zoiets van plan ja, en dan met de eerste trein pleitosquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Bellatrix het volgende:
Haha oké, nouja, als de AM lang doorgaan wordt dat een bankje in het vondelpark zoeken.
Mijn eerstvolgende trein gaat om 3.45, dus dat is op zich oke. Lekkurrr levend op het randje ergens in Amsterdam bikkelen.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was wel zoiets van plan ja, en dan met de eerste trein pleitos
Haha is goed, toen klonk ie al heel goed, ben benieuwd nu.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
bella, je moet woensdag m'n koptelefoon met nieuwe kussentjes echt eens uitproberen
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn eerstvolgende trein gaat om 3.45, dus dat is op zich oke. Lekkurrr levend op het randje ergens in Amsterdam bikkelen.
als zij haar laatste trein niet haalt blijf ik natuurlijk wel even zitten hequote:Op maandag 20 juni 2011 15:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat Zwab ook zn laatste trein niet haalt, alleen lijkt me dat minder leuk
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als zij haar laatste trein niet haalt blijf ik natuurlijk wel even zitten he
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
ik kom er net pas achter dat WeSC We are the Superlative Conspiracy betekend
ja, maar het is een kledingmerk, en als ik ergens geen verstand van heb dan is het kledingquote:Op maandag 20 juni 2011 15:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wist ik allang, volgens mij van een prijsvraag ooit es
Ik kan er niet om lachenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Coen & Sander waren per ongeluk es grappig net!
-Celine Dion schijnt weer zwanger te zijn!
- Dan moet dan wel van een verkrachting komen!
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
Coen & Sander waren per ongeluk es grappig net!
-Celine Dion schijnt weer zwanger te zijn!
- Dan moet dan wel van een verkrachting komen!
Nu zijn ze natuurlijk benieuwd!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik had verwacht toen ik mijn tweets afschermde ik minder volgers zou krijgen. Ik krijg nu meer volgrequests van vreemde dan dat ik gewoon gevolgd werd![]()
Kan er ook aan liggen dat je nu een andere foto hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik had verwacht toen ik mijn tweets afschermde ik minder volgers zou krijgen. Ik krijg nu meer volgrequests van vreemde dan dat ik gewoon gevolgd werd![]()
Mwa, die heb ik gisteren pas gewijzigd, speelde daarvoor al.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kan er ook aan liggen dat je nu een andere foto hebt.
Ah, die blik, wat een droppiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Dan ga je toch de wc tongenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:07 schreef Lutte het volgende:
Ze hebben een liedje geschreven voor een leraar die vertrekt, en we zijn maar met vijftien, mooi niet dat ik ga zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 20 juni 2011 21:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan ga je toch de wc tongenDat, of ik word spontaan ziek om die gęnante vertoning niet mee te hoeven maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog ergens gesprekken Bos, met een psycholoog ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:24 schreef Bos81 het volgende:
Mag ik even mijn gal spuwen?
De spanningsklachten lijken weer terug te komen. Niet dat ik met spanning naar de winkel ga dat weer niet. Maar het lijkt wel weer als of ik me net zo gespannen aan het worden ben als ik toen die enorme terugval kreeg en uiteindelijk depressief ben geworden.
Dit voelt wel eng aan..
Ik heb die trainingsgroep he. Maar die is vandaag niet doorgegaan omdat de trainers niet konden de ene is met zwangerschapsverlof en komt waarschijnlijk in oktober weer terug en de andere heeft nu vakantiequote:Op maandag 20 juni 2011 21:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je nog ergens gesprekken Bos, met een psycholoog ofzo?
Dan zou je het daar nog aan kunnen kaarten.
Oké, even afwachten hoe het loopt, maar dat je het nu herkent is goed. "Gewoon" doorgaan zoals je al een poos goed bezig bent!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die trainingsgroep he. Maar die is vandaag niet doorgegaan omdat de trainers niet konden de ene is met zwangerschapsverlof en komt waarschijnlijk in oktober weer terug en de andere heeft nu vakantie
En ja ik kan het aankaarten bij casemanager en begeleiding. Toen ik me vrijdag ook al zo voelde heb ik de casemanager uit lichte paniek al gemaild. Nog geen reactie op..
En nu dus hopen op die cd..
Dat laatstequote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je het aan ziet komen Bos, nu valt er nog wat te doen! Blijf positief, je zoekt al goede remedies. Lekker genieten van je rrrrrrrrrrrrockmuziek. Je bent sterker geworden, daar ga je nu vast baat bij hebben.
Sterker en verstandiger. De vorige keer heb ik dus niks gezegd van de klachten en ben gewoon stug 8 uur per dag blijven werken, tot ik op een gegeven moment zat te trillen op mijn bureaustoel en collega's dat zagen en vroegen of het wel ging...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat je het aan ziet komen Bos, nu valt er nog wat te doen! Blijf positief, je zoekt al goede remedies. Lekker genieten van je rrrrrrrrrrrrockmuziek. Je bent sterker geworden, daar ga je nu vast baat bij hebben.
Nu denk ik er ook aan en wil ik een broodje shoerme met knoflookseus.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit weer even te worstelen op m'n mobiel, ik denk meteen aan je shoerme Vadushk!
Alles is zelf te maken toch?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin in mozzarella sticks met marianara saus. Alleen in tha US.
[ afbeelding ]
kokenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
Ja op zich wel. Ik moet ook nog baked potatoes maken en zoveel andere dingen uit US!
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
Koken.
Maar lijkt me wel sjiek om een keer een Amerikaans feestje te geven.Beerpong, rode cups, en dan het eten, spareribs, potato en macaroni salad, baked potatoe, meatballs, baconsaucages, lekker een vet hart krijgen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb zin in mozzarella sticks met marianara saus. Alleen in tha US.
[ afbeelding ]
...quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Tof een Amerikaans feestjeen cherry poppin als toetje!
Ik ben dan de spareribking, gewoon op smaak maken en schranzen tot we tanzen.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
Koken.
Maar lijkt me wel sjiek om een keer een Amerikaans feestje te geven.Beerpong, rode cups, en dan het eten, spareribs, potato en macaroni salad, baked potatoe, meatballs, baconsaucages, lekker een vet hart krijgen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 23:19 schreef Pisces29 het volgende:
Tof een Amerikaans feestjeen cherry poppin als toetje!
Spareribs. Te lang gelee.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben dan de spareribking, gewoon op smaak maken en schranzen tot we tanzen.
Nogal.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Britse vlag op het dak van zo'n nieuw exemplaar, een beetje jammer. Beetje een retrofail.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 5 lege potjes van Lush, en die had ik alvast mee naar kantoor genomen.
Want ik ben al ik weet niet hoe vaak die kant op gelopen en dan dacht ik shit die lege potjes liggen nog thuis( als je er 5 inlevert in de winkel dan krijg je een vers gezichtsmasker gratis ).
Alleen lagen de lege doosjes en de open zak drop in dezelfde la.
En nu heb ik de laatste dropjes maar weggegooid
I know, what a crappy storyquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik had 5 lege potjes van Lush, en die had ik alvast mee naar kantoor genomen.
Want ik ben al ik weet niet hoe vaak die kant op gelopen en dan dacht ik shit die lege potjes liggen nog thuis( als je er 5 inlevert in de winkel dan krijg je een vers gezichtsmasker gratis ).
Alleen lagen de lege doosjes en de open zak drop in dezelfde la.
En nu heb ik de laatste dropjes maar weggegooid
quote:
quote:
Ik dacht als eerste 'wat zonde van de dropjesquote:
Oh daar ben ik wel toe aan jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces als je popcornentertainment wil:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?!
Het zijn er 4.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar ben ik wel toe aan jaFf straks voor gaan zitten, ik zie een vol topic
Een voorproefje.quote:voor copycat: jij krijgt nog wat, wacht maar af. hier kom je goddomme niet zomaar mee weg kankerteef! ik heb ook zo mijn connecties en die kunnen zo achterhalen waar je zit. en kom dan niet met verhaaltjes van het spijt me, want daar is het dan te laat voor. wacht maar af, kankerhoer dat je er rondloopt, smerige stinkteef
Nou, het was van die heerlijke honingdropquote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht als eerste 'wat zonde van de dropjes'
Oh goeie grutjesquote:
Hoe kun je!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, het was van die heerlijke honingdrop
Kan iemand dit ik het kort vertellen aan me?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
Pisces als je popcornentertainment wil:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?!
Zijn postuur past wel bij zijn achternaam.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie ook dat ik op jacht moet naar Tim Knol.
De naam klinkt veelbelovend
quote:
Echt? Wat leuk!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een nickpic voor je gemaakt, omdat jij dat ook voor mij hebt gedaan
Werkenquote:
Vervelend.. Dat je motivatie zo richting nul dendert geloof ik wel. Hopelijk krijg je nu in ieder geval je geld en letten ze de volgende keer beter op!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkenmaar mijn loonuitbetaling klopt (weer) niet.
En daar moet ik dus weer achteraan waar ik totaal geen zin in heb.
Hierdoor verlies ik ook mijn zin om te werken.
Wist je dat niet, gewoon op usernummer kijken he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:33 schreef Lutte het volgende:
Ik wist nooit dat je iemands AT ook kon kijken, ik dacht alleen de PoHi.. Genieten dit.
Ik wist het niet.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wist je dat niet, gewoon op usernummer kijken he.
Of kan dat nu nog sneller.
Gnegne.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Terug van Limburg, alles even veilig gemaakt. Want onveiliger kan niet.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Hoijčhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Serieus, we waren klaar met de vloeren, alles de auto in en naar huis, zit heel onze auto vol met vliegen._! Het was net de fucking Birds maar dan met vliegen.
Zing je ook wel eens tijdens het werken Tacobella?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
Serieus, we waren klaar met de vloeren, alles de auto in en naar huis, zit heel onze auto vol met vliegen._! Het was net de fucking Birds maar dan met vliegen.
Ik roep het ook altijd tegen iemandquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dat zegt iemand anders altijd tegen mij.
Ongeveer hetzelfde dan
Heb muziek op staan van mobiel. Ik doe dan net alsof ik zo'n Italiaanse gondelman ben, met een mop in plaats van een stok, de Venetiaanse taferelen denk ik er dan zelf bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zing je ook wel eens tijdens het werken Tacobella?
Gewoon met je po-po-po-poker-discostick zwaaienquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb muziek op staan van mobiel. Ik doe dan net alsof ik zo'n Italiaanse gondelman ben, met een mop in plaats van een stok, de Venetiaanse taferelen denk ik er dan zelf bij.
Jij bent siewosie uitgenodigd als et keburt.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan die baked piepers van je, van je Emmerican partie, maar niet uit m'n hoofd zetten
Mag ik dan ook even een Anietje doen? Waai tell mie waaiquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij bent siewosie uitgenodigd als et keburt.
Mag het hier wel?quote:
Hier mag eigenlijk alles jawohlquote:
Joy!quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
octopus, complete inkvis op een stokje en sesamzaadijs zijn gegeten
En wat was de score per fishy?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
octopus, complete inkvis op een stokje en sesamzaadijs zijn gegeten
Hoe vond je haring eigenlijk?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben het allemaal niet overleeft
ze is in nederland geboren maar haar vader was vrij traditioneel en haar moeder wat minderquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Is ze echt Chinees en een uitwisselingstudente ofzo, of is ze geboren in Nederland?
Leuk!.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze is in nederland geboren maar haar vader was vrij traditioneel en haar moeder wat minder
maar ze spreekt wel kantonees
Mien.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb te weinig pasta opgeschept vanavond, mien heeft weer honger
erg lekkerquote:
Dat moet ik ook weer eens halen, poppin' poppin'quote:
Butter had ik.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat moet ik ook weer eens halen, poppin' poppin'
Hier hebben de Chinezen een frietzaak overgenomen. Die overigens voor geen meter draait, ook al zijn het aardige mensen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Overigens, de Chinezen in Skendel hebben alles overgenomen, qua horeca. Is dat een verschijnsel dat ook plaats vind in de rest van Nederland, of?
Butter? Dakenikheulniequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Butter had ik.
Heeft twee nadelen die popcorn.
Je moet t snel eten want koud niet meer lekker en al die vliesjes tussen je tanden
Ik heb nog 1 zakje maar eigenlijk issie vies, hebbuh?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Butter? DakenikheulnieIk noteer het
hier is de patatzaak ook in chinese handen, alhoewel gelukkig de kwaliteit niet achteruit is gegaanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
Overigens, de Chinezen in Skendel hebben alles overgenomen, qua horeca. Is dat een verschijnsel dat ook plaats vind in de rest van Nederland, of?
Hier zijn wel veel Aziatische snackbars, ik ga echt over m'n nek van al die zelfgemaakte sauzen, op een enkele naquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
En toch kwam je tot het eind van die zak, gewoon houwuh!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog 1 zakje maar eigenlijk issie vies, hebbuh?
Stroeeeeeeei voeeeeeeei!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier zijn wel veel Aziatische snackbars, ik ga echt over m'n nek van al die zelfgemaakte sauzen, op een enkele na![]()
Hier hebben we veel Grieken
Nah, ik at t op omdat t dr lagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch kwam je tot het eind van die zak, gewoon houwuh!
Oke, dan graag, postanaalvrouwequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, ik at t op omdat t dr lag![]()
Ik wil m best opsturen, knipte vandaag weer 4 ongestempelde zegels van de post op kantoor
Ik ratel als een mallequote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
En dan die toko binnenlopen en: GOETEMITTAAAAAAAAG.
Worden mensen bij jou ook al opgefokt van je snelheid?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hier wordt er af en toe gevraagd of ik niet door de tafel heen aan het typen ben
Als ik er aan denk om m in mn tas te stoppen komtie morgen je kant opquote:
volgens mij weet ik wel een goeie zaak in amsterdamquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga denk ik voor het eerst sushi proberen in A'dam.
En dan die toko binnenlopen en: GOETEMITTAAAAAAAAG.
Net zoals die Vietnamees bij Gerard Ekdom.
Ik vind eigenlijk dat je postanaalvrouwe als tekst onder je username moet hebben, je post als een wildequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik er aan denk om m in mn tas te stoppen komtie morgen je kant op
En we gaan ook die tabakboer binnen he.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgens mij weet ik wel een goeie zaak in amsterdam
Ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je postanaalvrouwe als tekst onder je username moet hebben, je post als een wilde
Ja eckte eckte post!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik?
Ow wacht, echte post, niet op t forum he![]()
Ik heb gisteren 10 postzegels gekauft, ze zijn alweer op, lang leve die 4 ongestempelden vandaag
Ik maak altijd fotokaarten bij TNT dat is nu post.nl.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand een goede site voor kaarten om te sturen?
Ja ik droom al sinds kindertijd, toen waren het nog kussentjesquote:
je bedoelt die hele oude?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En we gaan ook die tabakboer binnen he.
Ja dat bedoel ik ook, een site waar ik leuke kan bestellen om ze dan zelf te sturen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak altijd fotokaarten bij TNT dat is nu post.nl.
Soms doe ik Greetz, maar meestal stuur ik handgeschreven, das leuker
Ik doe fotokaarten en gewone kaarten altijd via Hallmark. Moet ook nog eens kieken bij Greetz.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak altijd fotokaarten bij TNT dat is nu post.nl.
Soms doe ik Greetz, maar meestal stuur ik handgeschreven, das leuker
HAJEnius?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bedoelt die hele oude?
http://www.hajenius.com/tour.php?location=1&taal=nl
kleine 3d rondleiding op de site
quote:
Puuuuuuurty.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je bedoelt die hele oude?
http://www.hajenius.com/tour.php?location=1&taal=nl
kleine 3d rondleiding op de site
Al keer gedaan maar dat is iets wat best meerdere keren kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben jullie nu al het sexmuseum gedaan Zwabs en Bells? Of staat dat nog op het programma voor een keertje?
Oh ja ik ookquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik maak mn eigen kaarten bij Vistaprint per 100
Lekker hardcore uit de provincie, ik hou d'r vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Al keer gedaan maar dat is iets wat best meerdere keren kan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar ik weet niet of Bella een hoop dezelfde wilt
Ik heb er maar een paar nodig, voor degene die wil.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ja ik ook, maar ik weet niet of Bella een hoop dezelfde wilt
je kan op dat kaartje rechts op de verschillende kamers klikken, ze hebben ook een foyer en een rookruimte etc.quote:
nu met de stivorogestapo zou het me niets verbazenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
Zou best apart zijn, een tabakzaak met alles behalve een rookruimte.
Ik doe met kerst altijd, dan is het iets van 20 voor een tientje ofzo. Maar de kwaliteit is echt fijnquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Bij Vistaprint is het zo cheap ass, kan me niks schelen als ik de helft weg moet gooien![]()
Maar ik deel ook stapeltjes uit aan mensen die zelf veel kaartjes sturen, die willen mijn kaartjes dan ook wel weer naar hun kennissen sturen
Lekker die zachte g, het gezicht van een Laaf, die lekkere Geitenbokfeeling.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg bij Emile Roemer hetzelfde gezelligheidskneuterigheidsgevoel wat ik ook bij Mona ervaar.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu met de stivorogestapo zou het me niets verbazen
Ik word er zo gemoedelijk vanquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker die zachte g, het gezicht van een Laaf, die lekkere Geitenbokfeeling.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik doe met kerst altijd, dan is het iets van 20 voor een tientje ofzo. Maar de kwaliteit is echt fijn
Echt ja.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nu met de stivorogestapo zou het me niets verbazen
Mooie sticker bestellen bij Vista van de woefersquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet mn gft bak nog gaan binnenhalen.
Ik hoop dat ik de laatste ben, dan hoef ik niet zo te zoeken
Dr zit een postcodeloterijsticker op, maar ze pleuren die dingen altijd kriskras op een hoopjequote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooie sticker bestellen bij Vista van de woefers
Wat gaafquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
We hebben ook allemaal door mij ontworpen Vistaprintmokken op kantoor
Is dat een echte foto van je bord Zwab?quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga nog ff Traktorren in m'n boek en dan knorren.
Trustentjuus!
nee, ik heb dat al een keer eerder geprobeerd, maar het restaurant is te donker voor m'n telefoonquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat een echte foto van je bord Zwab?
Ik maak ook altijd die kleintjes, van de markt
Special plice for you because you are my fliend!quote:
Mijn god.quote:
wacht maar tot je het pak van de bruidegom ziet!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Maagdelijk wit krijgt een extra lading.
Mijn hart maakt dan ook een sprongetje en voel me ook bijna trots dat ik niet gevallen ben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
dit gebeurt me wel eens op de stationstrappen van schiedam
Ik maak er dan ook altijd een showtje van, zo zonder nadenken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
dit gebeurt me wel eens op de stationstrappen van schiedam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |