Haha ja idd, dat was verwarrend. Zo 2e helftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:59 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Yes, nu een niet blonde Zweedse die op Henry lijkt
Luciusquote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:57 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Park, Cocu, Farfan, Beasley, Lee, v Bommel
Dat was ze!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha ja idd, dat was verwarrend. Zo 2e helft
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sowieso
Die man is werkelijk m'n all-time voetbalheld
Toen ik dat zag, was ik echt 10 min stil ofzo.. Zoiets zelden meegemaakt..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck die goal van Van Basten
Die van Cocu tegen NAC
Volgens mij heb ik 3 weken lang geprobeerd hetzelfde te doenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen ik dat zag, was ik echt 10 min stil ofzo.. Zoiets zelden meegemaakt..
Volgensmij kan niemand dat, alleen legendes als Beckham en Cocu..quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 3 weken lang geprobeerd hetzelfde te doen
Het lukte me nooit
Haha dat commentaar er bij is ook zo geweldigquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Fuck die goal van Van Basten
Die van Cocu tegen NAC
Dit...kan...alleen...Philip..Cocuquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha dat commentaar er bij is ook zo geweldig
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit...kan...alleen...Philip..Cocu
Het commentaar van PSV - NAC van een aantal jaar geleden toen PSV na een zeer verre uitworp van Gomes in de 90ste minuut de 2-1 maakte mooierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:06 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Haha dat commentaar er bij is ook zo geweldig
Ik hoopte die beelden nooit meer te zienquote:
Was goal van Perez of niet ?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het commentaar van PSV - NAC van een aantal jaar geleden toen PSV na een zeer verre uitworp van Gomes in de 90ste minuut de 2-1 maakte mooier
PEREZquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:23 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Perez mogen ze sowieso aansteken. Misselijke zak is dat![]()
Die ja.quote:
Haha jammer. Kan het me nog goed herinneren ja. Mooi momentquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die ja.
Heb me toen kapot gelachen om die verzuurde commentator. Kan het filmpje niet zo snel vinden op youtube helaas.
2-0 was dat, commentator van toen moet nog steeds doodquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:18 schreef karton2 het volgende:
[..]
Het commentaar van PSV - NAC van een aantal jaar geleden toen PSV na een zeer verre uitworp van Gomes in de 90ste minuut de 2-1 maakte mooier
http://www.dailymotion.co(...)-nac-perez-2-0_sportquote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:26 schreef karton2 het volgende:
[..]
Die ja.
Heb me toen kapot gelachen om die verzuurde commentator. Kan het filmpje niet zo snel vinden op youtube helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |