En doen ze dat?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een lelijke dikke klootzak dus zouden mooie slanke lieve meisjes op mij moeten vallen
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ben een lelijke dikke klootzak dus zouden mooie slanke lieve meisjes op mij moeten vallen
Mensen die verlegen ratelen juist over het algemeen niet zo veelquote:Op maandag 20 juni 2011 16:28 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je dat een boel meiden gewoon dat juist wel leuk vinden als iemand zenuwachtig gaat ratelen ????
Meiden vinden verlegen jongens best wel hun charme hebben hoor.
Op deze dikke klootzak vallen de dames niet. Daarom gaat ie maar weer een stukje lopen.quote:
Hangt er van af. Ze kunnen ook aan 1 stuk ratelen om hun verlegenheid en zenuwen te verbergen.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mensen die verlegen ratelen juist over het algemeen niet zo veel
Ben je een klootzak heloef?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Op deze dikke klootzak vallen de dames niet. Daarom gaat ie maar weer een stukje lopen.
Nee een hele lieve en zorgzame jongen. Maar ja ik zie er niet uit dus dat kan niemand wat schelen.quote:
Ben je in mineur vandaag? Dat er niet uit zien valt erg mee hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een hele lieve en zorgzame jongen. Maar ja ik zie er niet uit dus dat kan niemand wat schelen.
Nee hoor valt wel mee, maar ik heb geen zin in om langer er uit te zien zoals ik er nu uit zie.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben je in mineur vandaag? Dat er niet uit zien valt erg mee hoor.
Je bent wie je bent. Niet te druk over maken, als mensen je daarop beoordelen zijn ze je niet waard.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor valt wel mee, maar ik heb geen zin in om langer er uit te zien zoals ik er nu uit zie.
Dus nu ga ik maar echt lopen voordat er niks van terecht komt.
Oneens, je ziet er prima uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee een hele lieve en zorgzame jongen. Maar ja ik zie er niet uit dus dat kan niemand wat schelen.
Het gaat om het verschil tussen 'iets begrijpen' en 'iets bereiken'. Jij denkt alleen in termen van iets bereiken. In dat geval hoef je de dingen die voor jou vanzelf gaan niet te begrijpen. Pas als het voor iemand niet vanzelf gaat, is er bewuste controle nodig, en ontstaat er de behoefte het te begrijpen. In dit geval dus: Wat gebeurt er feitelijk als mensen elkaar versieren. Hoe werkt dat?'. En het antwoord daarop ontgaat de goede versierder zelf waarschijnlijk ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wees eens concreet? Sociaal contact gaat ook niet vanzelf, dat train je net zo goed.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet zelfverzekerd genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Je bent grappig en de vrouwen vinden je er leuk uitzien. Wat wil je meer?
Wellicht omdat het alles te maken heeft met de persoonlijkheid van de betrokkenen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:21 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het gaat om het verschil tussen 'iets begrijpen' en 'iets bereiken'. Jij denkt alleen in termen van iets bereiken. In dat geval hoef je de dingen die voor jou vanzelf gaan niet te begrijpen. Pas als het voor iemand niet vanzelf gaat, is er bewuste controle nodig, en ontstaat er de behoefte het te begrijpen. In dit geval dus: Wat gebeurt er feitelijk als mensen elkaar versieren. Hoe werkt dat?'. En het antwoord daarop ontgaat de goede versierder zelf waarschijnlijk ook.
De vrouwen hier ja, de rest van der wereld nog niet. En Daisy ook nog niet.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Je bent grappig en de vrouwen vinden je er leuk uitzien. Wat wil je meer?
Dat ligt niet per sé aan je lichaam, dat is conditie.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
De vrouwen hier ja, de rest van der wereld nog niet. En Daisy ook nog niet.
Daarnaast is zo'n lichaam ook gewoon ongezond, ik kan niet eens een fatsoenlijk potje voetballen zonder na 5 minuten helemaal kapot te zijn.
En als je al niet lekker bent dan schiet het al helemaal niet op.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet zelfverzekerd genoeg.
Je kan zo lekker zijn maar als je niet zelfverzekerd bent dan schiet het nog niet op. Ok geef toe het maakt het makkkelijker maar dan nog.
Zegt niks, Als je een beetje zelfverzekerd bent kan je (bijna) iedere vrouw krijgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
En als je al niet lekker bent dan schiet het al helemaal niet op.
Met zo'n buik als de mijne? Maak dat de kat wijs.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt niks, Als je een beetje zelfverzekerd bent kan je (bijna) iedere vrouw krijgen.
Ook dan.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Met zo'n buik als de mijne? Maak dat de kat wijs.
Nah daar geloof ik niet in.quote:
Zo'n lichaam heb ik alleen dat hoofd dat er op zit is spuug lelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah daar geloof ik niet in.![]()
Ik kan heus wel een vrouw krijgen denk ik maar zeker niet iedereen. Hoe slanker en sportiever je bent hoe meer kans je maakt. Het oog wil ook wat.
Nou nou valt wel mee, bij mij is het andersom.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo'n lichaam heb ik alleen dat hoofd dat er op zit is spuug lelijk
Haha ruilen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou nou valt wel mee, bij mij is het andersom.
Een blank lichaam onder een zwarte kop gaat niet werken.quote:
Dan krijg je een dikke zwarte frankenstein met een lelijk wit hoofd en een knappe witte frankenstein met zwart hoofdquote:
Maakt volgens mij minder uit dan je denkt. Niet bij iedereen natuurlijk, maar ik zie best vaak meisjes lopen met een lelijke vriend. Een lelijke vriend van mij heeft ook altijd best veel vrouwelijke aandacht, gewoon omdat hij aardig doet tegen ze (en veel te assertief en arrogant isquote:Op maandag 20 juni 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Nah daar geloof ik niet in.![]()
Ik kan heus wel een vrouw krijgen denk ik maar zeker niet iedereen. Hoe slanker en sportiever je bent hoe meer kans je maakt. Het oog wil ook wat.
He wat jammer nuquote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Een blank lichaam onder een zwarte kop gaat niet werken.![]()
Ik blijf wel even doorlopen.
Ik kan wel even Schumacher bellen voor je.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He wat jammer nuoke dan blijf ik maar met die rotkop rondlopen
Veranderd hij ook persoonlijkheden?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan wel even Schumacher bellen voor je.
Ja maar ik behoor niet tot die categorie, ik heb niet zoveel geluk en ik ben geen mongool die gaat bidden en hopen tot het gebeurt. Ik neem het heft in eigen hand.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:54 schreef minibeer het volgende:
[..]
Maakt volgens mij minder uit dan je denkt. Niet bij iedereen natuurlijk, maar ik zie best vaak meisjes lopen met een lelijke vriend. Een lelijke vriend van mij heeft ook altijd best veel vrouwelijke aandacht, gewoon omdat hij aardig doet tegen ze (en veel te assertief en arrogant is).
Daar hebben we computerprogrammetjes voor tegenwoordig.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veranderd hij ook persoonlijkheden?
Interessant, hoe werkt dat dan?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar hebben we computerprogrammetjes voor tegenwoordig.
Dat is zeer geavanceerd en is de mensheid nog niet klaar voor.quote:
Daar heb ik toch niets aanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is zeer geavanceerd en is de mensheid nog niet klaar voor.
Het is staatsgeheim sorry.quote:
Ah fotos stuur die naar mijn PM box ter beoordeling.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik ben terug van het urenlange fietsen naar het centrum. Onderweg nog een oude man die "rrrrrrrauwww" zei. Eenmaal daar ging ik maar lopen naar een bankje voor de winkels. Zitten en een koekje eten. Geen mp3 in, dus toegankelijk voor aanspraak.
Niets.
Nieuw bankje. Daar kwam een soort junk naast me zitten en patat eten. Toen heb ik een minuut met hem over de meeuwen gepraat ( die zaten op de grond).
Ik zag wel een leuke jongen met een skateboard lopen, maar die was denk ik op weg naar "iets".
Tja..
Toen maar weer een nieuw bankje. Daar kwam ik toevallig een vroegere vriendin tegen, dus dat was nog wel gezellig. Is alle inspanning toch nog wat waard geweest. Ze wilde ook wel met me uitgaan "een keer".
maarja uitgaansmatties zijn eigenlijk niet heeeel moeilijk te vinden, gaat meer om doordeweeks ook en zo..
Oja ik zag er wel echt leuk uit vandaag hoor, heel goed outfitje!! Ik heb allemaal foto's ervan gemaakt.
Nja geen "leuke jongens" ontmoet dus... Alleen weer van die oude mannen/ gangsters.
Je hebt een uur gefietst om op een bankje te zitten zodat je wordt aangesproken? Like, why?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:09 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nou ik ben terug van het urenlange fietsen naar het centrum. Onderweg nog een oude man die "rrrrrrrauwww" zei. Eenmaal daar ging ik maar lopen naar een bankje voor de winkels. Zitten en een koekje eten. Geen mp3 in, dus toegankelijk voor aanspraak.
Niets.
Nieuw bankje. Daar kwam een soort junk naast me zitten en patat eten. Toen heb ik een minuut met hem over de meeuwen gepraat ( die zaten op de grond).
Ik zag wel een leuke jongen met een skateboard lopen, maar die was denk ik op weg naar "iets".
Tja..
Toen maar weer een nieuw bankje. Daar kwam ik toevallig een vroegere vriendin tegen, dus dat was nog wel gezellig. Is alle inspanning toch nog wat waard geweest. Ze wilde ook wel met me uitgaan "een keer".
maarja uitgaansmatties zijn eigenlijk niet heeeel moeilijk te vinden, gaat meer om doordeweeks ook en zo..
Oja ik zag er wel echt leuk uit vandaag hoor, heel goed outfitje!! Ik heb allemaal foto's ervan gemaakt.
Nja geen "leuke jongens" ontmoet dus... Alleen weer van die oude mannen/ gangsters.
Ze denkt dat werkt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt een uur gefietst om op een bankje te zitten zodat je wordt aangesproken? Like, why?
wat moet ik anders, alle jongelui zijn op straat overdag..quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je hebt een uur gefietst om op een bankje te zitten zodat je wordt aangesproken? Like, why?
Ze heeft niets beters te doen en is wanhopig voor contact via onorthodoxe wegen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo noem jij dates?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat moet ik anders, alle jongelui zijn op straat overdag..
en jaja ik wacht wel tot ik iets hoor van de sollicitaties
Wij geloven niet dat je er leuk uitzag zonder pics.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, ik heb nog nooit een date gehad hoor?
Maar ik zag er echt zo leuk uit vandaag!!
Dat juist een vrouw dat zegt.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wij geloven niet dat je er leuk uitzag zonder pics.
Hehe, ik ben gewoon benieuwd hoe ze er uit ziet.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat ze aanhad.
Jullie letten meer op wat eronder zit.
En hoe heb je die handelingen dan gedaan? Was dat een gigolo?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, ik heb nog nooit een date gehad hoor?
Maar ik zag er echt zo leuk uit vandaag!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |