SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Wat loveli zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zei aan de telefoon dat ze twijfelde welke a.b. ze zou gaan geven. Nou, hoera. Dat geeft vertrouwen.
Lekker wief dus!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Syrena het volgende:
Ola guapa'sIk heb mijn nieuwe stepsbroek aan, kreeg complimenten over mijn slanke lijn. Toen zei ik dat de broek hoog en strak is en dus mijn buik platduwt en toen geloofden ze me niet
![]()
Dit dusquote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.
Ik ga voor de doos bevroren slagroomsoesjes. Daar worden mijn darmen ook extra veel niet-blij van.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
Mijn ingewanden zijn het er trouwens nog lang niet mee eens.
Opties waarmee ik ze geklierd heb:
• iets te rauwe / lang bewaarde rosbief
• teveel tarwezemel
• een doos bevroren slagroomsoesjes
Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Ik zou geen sambal gaan eten als je last hebt van je buik...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
• teveel tarwezemel
Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Ik zou denken, niet te veel door elkaar. Veggies en witvis lijkt me prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
• teveel tarwezemel
Die speel ik door naar Tink.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?
Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd![]()
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?
Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd![]()
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromen
Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verderquote:
Ietwat snel niet, na nog geen eens 4 maanden?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromen
Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te langquote:
In mijn straat staat een heul leuk huis te koopquote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.
Martijn en ik woonden na een maand of 3 samen. En zijn nu ruim 5 jaar samen (en in september alweer 2 jaar getrouwd).quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ietwat snel niet, na nog geen eens 4 maanden?
Daarom speelde ik 'em door naar Tinkquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Druk is soms wel tof ook, toch!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verder
Et avec toi; įa va bien?
Ik heb vandaag mijn luipaard-print-plateauzool-pumps aan en ik voel me er meteen een lekkerder wijf door dan normaalquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te lang![]()
Ik ben gestopt met nagaan waarom mijn darmen zeer doen, ze doen meer zeer dan niet en ik kan geen eenduidig ding aanwijzen, behalve gedroogde uienpoeder (dan knijpen ze extra gemeen).
De enige keer dat ze 14 dagen pijnloos waren was nadat ik medicatie had gekregen na een week flinke darmontsteking. Weet niet meer wat voor tabletten dat waren, alleen dat ze bij de ziekenhuisapotheek een beetje in paniek waren omdat ze eng waren ofzo
Waarom? Dat hangt toch helemaal van de situatie ed. af? Wij waren na 2 weken verloofdquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
Of Coco! Hoe is het? Moet nog wennen aan je nieuwe ui.
Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen.
Mwoah, niet echt. Alhoewel dat ene exemplaar op Scheveningen wel een bijzonder mooi uitzicht had.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?
4 kilo?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixenMaar ik weet nog niet wat.
Verder gaat 't eigenlijk wel ok hierWoog vanmorgen 62 kilo. Betekent dat er in totaal 4 kilo af is (nadat ik er eerst 10 ofzo ben bijgekomen, teehee
).
Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
wow wat zijn jullie allemaal snel zeg met samenwonen![]()
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen![]()
Alles op zijn tijd echter,. want een huis kķpen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op
dit is al de tweedequote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen.
Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleemquote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhouden.
nee hoor...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
wow wat zijn jullie allemaal snel zeg met samenwonen![]()
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen![]()
Alles op zijn tijd echter,. want een huis kķpen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op
samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dit is al de tweedeMaar de eerste wens ik niemand toe. Een narcistische vreemdganger
![]()
Dus ik ben blij dat hij het flink verknoeide vķķrdat we gingen samenwonen
[..]
Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleem
Daar komt het uiteindelijk op neer dan hequote:Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
1jr > alleen, bevalt nog goed eigenlijk!
Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee hoor...
Ik woon 2x in de 6 weken een week samen...
En dan weer niet. En we zijn al bijna 3 jaar samen!
Oi, zo'n pot had ik een tijd als collega. Ruim een jaar mee gewerkt. Ze begon als vrijgezel, kreeg een vriendin, verkocht haar huis en kocht samen een nieuw huis, kreeg ruzie en moest het nieuwe huis verkopen en kocht een eenpersoonshuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
voor XM. Potten wonen vaak binnen binnen twee weken al samen dus drie maanden is heul niet snel.
ik ga weer als een speer hier, hopelijk ga ik niet te snel zodat ze straks niks meer voor me te doen hebben
2 jaar maar. We hebben eerst een jaar beiden in Zweden gewoond...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!
True true...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.
^^quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.
Ik ga heeeeeeeeel erg hard voor je duimen dat het deze keer wel aanslaat!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga m'n 3e portie gif maar eens ophalen. Kijken welk lekkers ik nu meekrijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |