abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98407971

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks
De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:14:02 #2
70532 loveli
N
pi_98408015
In jouw geval wel, zou ik zeggen op je vraag.
/nivea*
*niet voor een ander (dingen denken, invullen)
crap in = crap out
pi_98408029
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
pi_98408032
Whehehe, dat plaatje in de OP _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_98408095
Wat een schattige bacterie in de OP :D O+

XM, klote dat het nog steeds niet beter gaat. Maar is het niet juist 'goed' dat ze nu bacteriën hebben gevonden? Omdat ze dan nu gericht antibiotica kunnen geven? Maar misschien is dat wel heel erg kort door de bocht geredeneerd hoor, ik heb geen idee.
pi_98408141

Had m al op V1z0R's facebook gepost, maar nog even hier omdat ik 'm zo grappig vind :D
pi_98408163
Ik had 'm anti-dikheid genoemd ;)

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat loveli zegt.

SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 20 juni 2011 @ 13:18:19 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98408168
Ze zei aan de telefoon dat ze twijfelde welke a.b. ze zou gaan geven. Nou, hoera. Dat geeft vertrouwen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98408200
Ola guapa's :7 Ik heb mijn nieuwe stepsbroek aan, kreeg complimenten over mijn slanke lijn. Toen zei ik dat de broek hoog en strak is en dus mijn buik platduwt en toen geloofden ze me niet :'(

En vrijdag wordt het rotweer, 17 graden en regen en dan gaan we naar de Efteling oO<
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:19:42 #10
70532 loveli
N
pi_98408209
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zei aan de telefoon dat ze twijfelde welke a.b. ze zou gaan geven. Nou, hoera. Dat geeft vertrouwen.
Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.
crap in = crap out
pi_98408242
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Syrena het volgende:
Ola guapa's :7 Ik heb mijn nieuwe stepsbroek aan, kreeg complimenten over mijn slanke lijn. Toen zei ik dat de broek hoog en strak is en dus mijn buik platduwt en toen geloofden ze me niet :'(
Lekker wief dus! :7
pi_98408280
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.
Dit dus :) Ik vind twijfelen heul niet zo erg, betekent idd dat ze er in ieder geval over nadenken.

Al kan ik me voorstellen dat je het gewoon achter de rug wilt hebben :*
pi_98408294
Mijn ingewanden zijn het er trouwens nog lang niet mee eens.
Opties waarmee ik ze geklierd heb:
• iets te rauwe / lang bewaarde rosbief
• teveel tarwezemel
• een doos bevroren slagroomsoesjes

Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 20 juni 2011 @ 13:22:41 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98408330
Wil iemand ff link naar het vorige topic geven? Topicreeks doet t niet op mn foon. Thx
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 13:22:53 #15
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98408333
Cocoooo! Comment ça va, missus?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_98408336
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_98408368
:W eff wapperen na een ochtendje overleg en heb nu geen zin meer :')
:* voor XM
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_98408369
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
• teveel tarwezemel

Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Ik ga voor de doos bevroren slagroomsoesjes. Daar worden mijn darmen ook extra veel niet-blij van.

Over die tofu/witvis kan ik niks zinnigs zeggen.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:24:08 #19
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_98408382
quote:
• teveel tarwezemel

Ik zou geen sambal gaan eten als je last hebt van je buik...
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  maandag 20 juni 2011 @ 13:26:20 #20
277802 _Calimero_
pi_98408480
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?

Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd :o
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:26:52 #21
70532 loveli
N
pi_98408500
quote:
• teveel tarwezemel

Ik zou denken, niet te veel door elkaar. Veggies en witvis lijkt me prima.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:27:11 #22
70532 loveli
N
pi_98408516
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?

Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd :o
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
Die speel ik door naar Tink.
crap in = crap out
pi_98408520
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:

Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromen O+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:27:41 #24
70532 loveli
N
pi_98408530
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.
crap in = crap out
pi_98408560
:')
Ja doei.
pi_98408572
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cocoooo! Comment ça va, missus?
Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verder :)

Et avec toi; ça va bien?
  maandag 20 juni 2011 @ 13:29:21 #27
277802 _Calimero_
pi_98408596
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ietwat snel niet, na nog geen eens 4 maanden? :P
pi_98408607
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:20 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Lekker wief dus! :7
Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te lang 8-)

Ik ben gestopt met nagaan waarom mijn darmen zeer doen, ze doen meer zeer dan niet en ik kan geen eenduidig ding aanwijzen, behalve gedroogde uienpoeder (dan knijpen ze extra gemeen).

De enige keer dat ze 14 dagen pijnloos waren was nadat ik medicatie had gekregen na een week flinke darmontsteking. Weet niet meer wat voor tabletten dat waren, alleen dat ze bij de ziekenhuisapotheek een beetje in paniek waren omdat ze eng waren ofzo :')
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_98408609
dromen kan toch wel? O+ :+
Ja doei.
pi_98408674
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef loveli het volgende:

[..]

En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.
In mijn straat staat een heul leuk huis te koop 8-) goeikoop ook nog!
pi_98408680
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Martijn en ik woonden na een maand of 3 samen. En zijn nu ruim 5 jaar samen (en in september alweer 2 jaar getrouwd).

Als het enige argument om niet samen te wonen "is dat niet wat snel" is, en het voor de rest goed voelt, dan verklaar ik dat argument bij dezen als een non-argument :P
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:31:49 #32
70532 loveli
N
pi_98408705
quote:

[..]

Daarom speelde ik 'em door naar Tink :P
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:32:22 #33
70532 loveli
N
pi_98408726
Of Coco! Hoe is het? Moet nog wennen aan je nieuwe ui.
crap in = crap out
pi_98408737
En hier na 6 maanden O+ :P
Ja doei.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:34:14 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98408797
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verder :)

Et avec toi; ça va bien?
Druk is soms wel tof ook, toch!

En hier ook goed! *O* Je UI is en blijft win :7
pi_98408801
Mijn man en ik woonden na 3 of 4 maanden samen...
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_98408803
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te lang 8-)

Ik ben gestopt met nagaan waarom mijn darmen zeer doen, ze doen meer zeer dan niet en ik kan geen eenduidig ding aanwijzen, behalve gedroogde uienpoeder (dan knijpen ze extra gemeen).

De enige keer dat ze 14 dagen pijnloos waren was nadat ik medicatie had gekregen na een week flinke darmontsteking. Weet niet meer wat voor tabletten dat waren, alleen dat ze bij de ziekenhuisapotheek een beetje in paniek waren omdat ze eng waren ofzo :')
Ik heb vandaag mijn luipaard-print-plateauzool-pumps aan en ik voel me er meteen een lekkerder wijf door dan normaal :7 :P

Enge medicijnen? :D Nu ben ik benieuwd :P
  maandag 20 juni 2011 @ 13:34:53 #38
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98408822
quote:

[..]

Waarom? Dat hangt toch helemaal van de situatie ed. af? Wij waren na 2 weken verloofd :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:35:49 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98408869
:* voor XM. Potten wonen vaak binnen binnen twee weken al samen dus drie maanden is heul niet snel.

ik ga weer als een speer hier, hopelijk ga ik niet te snel zodat ze straks niks meer voor me te doen hebben :')
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 13:36:05 #40
277802 _Calimero_
pi_98408880
wow wat zijn jullie allemaal snel zeg met samenwonen :o
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen :')

Alles op zijn tijd echter,. want een huis kópen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op :P
pi_98408898
Coco! Ik ben benieuwd naar je schoenen :@

XM, fijn dat ze wel iets hebben gevonden, is er een reden voor de pijn...
pi_98408936
Wij woonden na 10 maanden ofzo samen. Veel te snel maar ja kon even niet anders :D
pi_98408975
Bij ons ging het na een maand of drie van "we wonen eigenlijk toch al samen, misschien moet je je spullen ook maar hierheen halen" en we zijn nu 7,5 jaar verder :)
pi_98409015
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_98409016
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
Of Coco! Hoe is het? Moet nog wennen aan je nieuwe ui.
Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixen :P Maar ik weet nog niet wat.

Verder gaat 't eigenlijk wel ok hier :) Woog vanmorgen 62 kilo. Betekent dat er in totaal 4 kilo af is (nadat ik er eerst 10 ofzo ben bijgekomen, teehee :D).
pi_98409045
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Perruche het volgende:
Ik zal ze straks eens posten :)
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:40:46 #47
70532 loveli
N
pi_98409056
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen. :o
Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?
crap in = crap out
pi_98409059
oeh schoenen O+
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:40:59 #49
70532 loveli
N
pi_98409069
U riep?
crap in = crap out
pi_98409099
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:

[..]

Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?
Mwoah, niet echt. Alhoewel dat ene exemplaar op Scheveningen wel een bijzonder mooi uitzicht had.
Doe wat je niet durft.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:43:44 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98409186
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixen :P Maar ik weet nog niet wat.

Verder gaat 't eigenlijk wel ok hier :) Woog vanmorgen 62 kilo. Betekent dat er in totaal 4 kilo af is (nadat ik er eerst 10 ofzo ben bijgekomen, teehee :D).
4 kilo? :o Sinds wanneer en hoe? :o Da's een boel! *O*
pi_98409226
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen :')

Alles op zijn tijd echter,. want een huis kópen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op :P
Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhouden :Y.
  maandag 20 juni 2011 @ 13:46:35 #53
277802 _Calimero_
pi_98409304
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
dit is al de tweede :o Maar de eerste wens ik niemand toe. Een narcistische vreemdganger ;(
Dus ik ben blij dat hij het flink verknoeide vóórdat we gingen samenwonen :+

quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhouden :Y.
Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleem
pi_98409328
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:

nee hoor...

Ik woon 2x in de 6 weken een week samen...

En dan weer niet. En we zijn al bijna 3 jaar samen!
pi_98409355
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

dit is al de tweede :o Maar de eerste wens ik niemand toe. Een narcistische vreemdganger ;(
Dus ik ben blij dat hij het flink verknoeide vóórdat we gingen samenwonen :+

[..]

Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleem
samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!
  maandag 20 juni 2011 @ 13:49:41 #56
277802 _Calimero_
pi_98409432
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!
Daar komt het uiteindelijk op neer dan he O+ maar nu nog even niet, beide nog geen vast contract onder de kont ook.
pi_98409526

:D

1jr > alleen, bevalt nog goed eigenlijk!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 13:52:04 #58
70532 loveli
N
pi_98409545
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]

1jr > alleen, bevalt nog goed eigenlijk!
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 13:52:04 #59
277802 _Calimero_
pi_98409546
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

nee hoor...

Ik woon 2x in de 6 weken een week samen...

En dan weer niet. En we zijn al bijna 3 jaar samen!
Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!
pi_98409554
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
:* voor XM. Potten wonen vaak binnen binnen twee weken al samen dus drie maanden is heul niet snel.

ik ga weer als een speer hier, hopelijk ga ik niet te snel zodat ze straks niks meer voor me te doen hebben :')
Oi, zo'n pot had ik een tijd als collega. Ruim een jaar mee gewerkt. Ze begon als vrijgezel, kreeg een vriendin, verkocht haar huis en kocht samen een nieuw huis, kreeg ruzie en moest het nieuwe huis verkopen en kocht een eenpersoonshuis.
pi_98409667
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!
2 jaar maar. We hebben eerst een jaar beiden in Zweden gewoond...

En eigenlijk gaat het hartstikke goed! *;
pi_98410005
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

True true... :D
  maandag 20 juni 2011 @ 14:02:06 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98410017
Nou, ik ga m'n 3e portie gif maar eens ophalen :'). Kijken welk lekkers ik nu meekrijg.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_98410053
Haai!

Ah, het gaat over samenwonen? Wij zijn al zo lang bij elkaar dat we het eerste jaar allebei nog thuis woonden. :+

XM nog steeds niet beter? -O- Hopelijk is driemaal scheepsrecht... Sterkte maar weer! :*
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_98410467
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
U riep?
^^
pi_98410488
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:

[..]

:D :'( :D
Ja doei.
pi_98410578
Oh, als ik ooit ga samenwonen weet ik alleen zeker dat ik dat niet in een studio doe. Geen succes.
pi_98410893
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga m'n 3e portie gif maar eens ophalen :'). Kijken welk lekkers ik nu meekrijg.
Ik ga heeeeeeeeel erg hard voor je duimen dat het deze keer wel aanslaat! :*
Doe wat je niet durft.
  maandag 20 juni 2011 @ 14:24:02 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98411045
Nou, ik nog ff naar de assistente: "ja nu toch bacterie he?" Zij opzoeken, "jaaaa.. was tóch nog niet helemaal duidelijk, maar de combi met je klachten.. zat nu ook wat bloed in de urine, dus het móet wel blaasontsteking zijn". ik wtf, er was toch een bacterie??

Ik snap het niet meer hoor.
pi_98411186
Waar zat die bacterie dan in?
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 14:33:24 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98411503
Ja geen idee. Assistente en arts geven verschillende info. Maar zat nu ook bloed in de urine. Jottem.
pi_98411562
Coco> het enge was geloof ik meer de dosering dan de medicatie zelf :+ (4 tabletten op 1 dag, daarna niks meer).

XM> Vague :{ niet tof, die halve info de hele tijd.
pi_98411665
Fijn dat je als patiënt ook duidelijk geïnformeerd wordt. :{ Nou ja, hopelijk slaan deze antibiotica aan en is het hierna gewoon klaar. :*
Everything has changed
pi_98411712
XM heb je daar ook aangegeven dat het je niet duidelijk is zo? Bacterie = infectie, dus het klopt imho wel als ze een bacterie zien dat het dan een blaasontsteking is.
Doe je al veel water en vit. C? Handjesvol vit. C bedoel ik dan, niet 1 of 2 tabletjes.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 14:38:42 #75
70532 loveli
N
pi_98411776
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
XM heb je daar ook aangegeven dat het je niet duidelijk is zo? Bacterie = infectie, dus het klopt imho wel als ze een bacterie zien dat het dan een blaasontsteking is.
Doe je al veel water en vit. C? Handjesvol vit. C bedoel ik dan, niet 1 of 2 tabletjes.
Yup. Denk grammen.
crap in = crap out
pi_98411928
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
Daarom vroeg ik ook waar de bacterie zat ja, of hij inderdaad in de blaas/urine gevonden is.
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 14:43:58 #77
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98412054
Dokter zegt: wel bacterie onder microscoop
Assistente zegt: noouuuu is nog niet helemaal duidelijk, maar gezien je klachten en feit dat je een hoop ontstekingsreacties in je urine hebt én nu ook beetje bloed, dus het moet wel blaasontsteking zijn.
pi_98412260
je hebt een pmmetje XM :*
pi_98412266
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dokter zegt: wel bacterie onder microscoop
Assistente zegt: noouuuu is nog niet helemaal duidelijk, maar gezien je klachten en feit dat je een hoop ontstekingsreacties in je urine hebt én nu ook beetje bloed, dus het moet wel blaasontsteking zijn.
Ik zou op de dokter afgaan, niet op wat een assistente in de computer leest :@
  maandag 20 juni 2011 @ 14:51:14 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98412383
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 14:48 schreef MarMar het volgende:
je hebt een pmmetje XM :*
Thnx. Zag het.
pi_98412436
Maar wat hebben ze nou onder de microscoop gelegd dan? :@ Heb je alleen urine ingeleverd of ook nog iets anders?
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 14:53:15 #82
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98412485
Alleen urine.
pi_98412826
Mijn informatie zegt dat de bloed-in-urine-meting van huisartsen een methode is die vrijwel nooit vals negatief is maar heel vaak vals-positief ( 70% ! vals positief)
pi_98412903
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef sigme het volgende:
Mijn informatie zegt dat de bloed-in-urine-meting van huisartsen een methode is die vrijwel nooit vals negatief is maar heel vaak vals-positief ( 70% ! vals positief)
Wow! die met die staafjes? Hoe gaat het trouwens met jou, met je lijf en met Hond(en) 1 en 2?
pi_98412994
Dan zit er dus een bacterie in je blaas die een ontsteking veroorzaakt, dat kan toch?
Of geloof je niet dat die bacterie er zit omdat de assistente zegt dat het niet duidelijk is? Dan zou ik toch eerder de dokter zelf geloven hoor. :)
Everything has changed
pi_98413141
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:

[..]

Wow! die met die staafjes? Hoe gaat het trouwens met jou, met je lijf en met Hond(en) 1 en 2?
Ja, de "echte" controle op bloed in urine is met een microscoop bloedcellen tellen bij drie monsters. In mijn geval bleef er teveel bloed in de urine zitten, hoe ze ook maten. Maar ook bij inwendig onderzoek vond men geen opvallende afwijkingen en ik heb geen klachten, dus we (uroloog en ik) nemen dat teveel aan bloed voor kennisgeving aan verder.

Vandaag zijn m'n ingewanden wel nog wat geïrriteerd, maar dat heeft er verder niks mee te maken. Ik, mijn rommelende buik en de twee hondjes hebben zojuist een ommetje gemaakt. Het was gezellig. Hondje2 is een stuk makkelijker in de omgang dan Hond1; ik denk dat we achteraf toch ook moeten concluderen dat Hond1 ook objectief best een lastig beest was als pup.

pi_98413245
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, de "echte" controle op bloed in urine is met een microscoop bloedcellen tellen bij drie monsters. In mijn geval bleef er teveel bloed in de urine zitten, hoe ze ook maten. Maar ook bij inwendig onderzoek vond men geen opvallende afwijkingen en ik heb geen klachten, dus we (uroloog en ik) nemen dat teveel aan bloed voor kennisgeving aan verder.

Vandaag zijn m'n ingewanden wel nog wat geïrriteerd, maar dat heeft er verder niks mee te maken. Ik, mijn rommelende buik en de twee hondjes hebben zojuist een ommetje gemaakt. Het was gezellig. Hondje2 is een stuk makkelijker in de omgang dan Hond1; ik denk dat we achteraf toch ook moeten concluderen dat Hond1 ook objectief best een lastig beest was als pup.

[ afbeelding ]
O+. Lief. op de foto :P

Ik zou trouwens voor de vis gaan, vanavond, en niet voor de tofu met sambal, vanwege de sambal. Ben je eigenlijk nog (actief) op zoek naar werk?
  maandag 20 juni 2011 @ 15:14:13 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98413345
Hond 1&2 O+
  maandag 20 juni 2011 @ 15:15:40 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98413417
Duvel heeft nog even gebeld O+

Zeggen toch blaasontsteking. onder microscoop wél bacterien, nu op kweek en als er morgen wat uit de kweek komt, gaat het door naar het zkh om uit te zoeken welke bacterie het is. en dan bestaat er een kans dat ik weer moet switchen, maar heb nu een heel heftig antibioticum gekregen.
En ze kon zich voorstellen dat er verwarring was.

Ze heeft alleen niet gezegd of ik dan zelf moest terugbellen voor de uitslag of niet. Ik neem aan van niet, want dan had ze dat wel gezegd. Denk ik.
pi_98413564
Lijstje omdat ik me er nog steeds zo goed aan houd vandaag *O*
O: 3 v.boterhammen vegapate
T: witte perzik
L: bruine pistolet kaas, gebonden champignonsoep
T: 150 ml yoghurt met 140 gr fruitsalade erin
B: 2x20 min fietsen
D: restje thaise groentencurry met rijst
S: gezien het weer toch maar sporten: buikspieren, miniworkout, 2x12 minuten cardio
T: thee en chocolade O+
pi_98413645
*Valt even binnen met een dikke :* voor XM. Beterschapsels!*
  maandag 20 juni 2011 @ 15:32:36 #92
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98414235
Nou zeg XM... Beterschap!

Wat kijkt hond 2 woest :D O+

Ik weet niet meer waar mijn knop is, raak helemaal verslaafd weer aan vette troep en zoete meuk.
Elke dag is het nu wel raak met gebak, op het werk vorige week 3 x, gisteren verjaardag, vandaag weer op het werk.
Zaterdag bbq, volgende week weer uit wokken, daarna 3 dagen weg dus 3 dagen hotelontbijt en uit eten.

Lijst:
O: 250 magere kwark, 100 vla
T;s: boterham ham, tomaat, appel, peer
L: 2 boterhammen kaas, beker melk, kom gebonden kippensoep met kipfilet
T's: perzik, hazelnootschuimgebak met slagroom, kommetje kroepoek
L: 150 gr kipfilet, 500 gr roerbakgroente met nasikruiden en sojasaus, sla en zilvervliesrijst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98414255
Wat een leuke foto sigme!! O+ :D!
Ja doei.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:39:01 #94
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98414522
quote:
7s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
Hé, allebei stabij?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_98414531
zitnaast...
Ja doei.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:40:13 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98414569
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
zitnaast...
fuck it Mo...
was net te laat
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_98414572
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Razztwizzle het volgende:
*Valt even binnen met een dikke :* voor XM. Beterschapsels!*
!!

Lijstje:

O: kwark met banaan, bosbessen en havermout
T: boterham pindakaas
L: dubbele boterham met 2 gekookte eitjes
T: halve banaan, handje noten
D: rijst met gegrilde groenten
T: koekje bij de thee
B: uurtje wandelen
pi_98414704
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

O+. Lief. op de foto :P

Ik zou trouwens voor de vis gaan, vanavond, en niet voor de tofu met sambal, vanwege de sambal. Ben je eigenlijk nog (actief) op zoek naar werk?
Ja, ik zoek actief naar freelance opdrachten. Dat schiet niet echt op; over een maand ga ik m'n onafhankelijkheid wel inleveren en solliciteren op vaste baan of detachering.

quote:
5s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hé, allebei stabij?
Nou, ze moeten er allebei voor doorgaan, maar dat kleintje zou niet door een keuring komen en d'r moeder ook niet. Die grote wel, da's een vrij nette.
De kleine zal wel wat wetterhoun in zitten ;).

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:39 schreef motorbloempje het volgende:
zitnaast...
lignaast
pi_98414744
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef sigme het volgende:

[..]

Ja, ik zoek actief naar freelance opdrachten. Dat schiet niet echt op; over een maand ga ik m'n onafhankelijkheid wel inleveren en solliciteren op vaste baan of detachering.

[..]

Nou, ze moeten er allebei voor doorgaan, maar dat kleintje zou niet door een keuring komen en d'r moeder ook niet. Die grote wel, da's een vrij nette.
De kleine zal wel wat wettehoun in zitten ;).

[..]

lignaast
[ afbeelding ]
whaha, meer 'ligop' O+ wat een leukerds zijn het toch!
Ja doei.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:48:13 #100
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98414966
Oooh sigme, wat leuk O+
pi_98414969
Hondensandwich O+
Hm, hier staat vanavond weer doodgekookte broccoli met zoute gebakken aardappelschijftjes en een kippenbout op het menu.

Ik ga maar voor soep & pastasalade oO<
pi_98415087
2 tartaartjes en een pot rode bieten!
pi_98415104
Wat een leuke honden heb je, sigme. O+

Ik wou dat wij huisdieren konden nemen...
Anyway, tijd voor een lijstje.
O: 1 snee brood met paté en 1 met brie (allebei wel maar half belegd)
T: koffie verkeerd, 1 snee brood met cervelaatworst
L: half afbakstokbroodje met kaas, tomaat, gekookt ei
T: andere helft van dat stokbroodje en veel koffie met melk
T: appel, worteltjes (lekker knagen tijdens het typen)
D: ik denk wraps met pittige gepaneerde kipstukjes en rauwkost, als ik zin heb om die kip te maken
Everything has changed
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 15:53:29 #104
70532 loveli
N
pi_98415212
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

whaha, meer 'ligop' O+ wat een leukerds zijn het toch!
^^
crap in = crap out
pi_98415226
Hondjes O+ wat een schatjes!

Ik zou willen dat ik ook een hond als huisdier kon nemen, maar dat zit er helaas (nog) niet in.
  maandag 20 juni 2011 @ 15:56:42 #106
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98415352
Ik houd echt helemaal niet van honden :@. Zo op de foto kan ik de leukheid nog wel zien, maar in bewegende uitvoering wordt het rap minder...
pi_98415582
Ik ben ook niet echt een hondenmens, maar sommige honden vind ik wel tof.
Deze bijvoorbeeld, ze zien er zo olijk uit O+

Kleine kuttenlikkertjes (behalve Koek, want die kijkt ook zo olijk O+ ) of van die kwijlende haarballen als samsonhonden vind ik echt afgrijselijk ;(
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 16:09:39 #108
70532 loveli
N
pi_98415959
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook niet echt een hondenmens, maar sommige honden vind ik wel tof.
Deze bijvoorbeeld, ze zien er zo olijk uit O+

Kleine kuttenlikkertjes (behalve Koek, want die kijkt ook zo olijk O+ ) of van die kwijlende haarballen als samsonhonden vind ik echt afgrijselijk ;(
Koek prijzen en 'em een beledigen in 1 zin. Goed bezig Mo...
crap in = crap out
pi_98415981
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Koek prijzen en 'em een beledigen in 1 zin. Goed bezig Mo...
Jij vindt Koek een kwijlende haarbal?
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 16:10:45 #110
70532 loveli
N
pi_98416011
Jij vindt Koek een ***tenlikkertje!
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 16:12:19 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98416078
Het is maar goed dat co in France zit en waarschijnlijk niet gaat teruglezen :+.
pi_98416137
Ja! Noem ze dan enkelbijtertjes of zo, maar ***tenlikkertjes :{w
pi_98416233
Hihi, rellen om Koek!

Mijn schoonouders hebben een langharige teckel, die vond ik ook altijd stom (schoolvoorbeeld van de slechte gevolgen van fokken) maar sinds hij vorig weekend bij me op schoot kwam liggen vind ik hem toch wel leuk. :@

Ik ben meer opgegroeid met katten, maar als ik later een huis met een tuin heb wil ik ook wel een hond. :)
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 16:16:20 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98416256
Koekie valt wel op meisjeshondjes, want hij is getrouwd met de Bink :Y
pi_98416271
Hm, volgens mij weer oorlog hiernaast bij de buurman :')
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 16:16:58 #116
70532 loveli
N
pi_98416289
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, volgens mij weer oorlog hiernaast bij de buurman :')
Filmpje?
crap in = crap out
pi_98416329
Ik was dus vroeger zo'n meisje dat dierenarts wilde worden, ik vind alle beesten leuk. :@
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 16:20:53 #118
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98416486
Vroeger was ik bang voor honden (want die maakten lawaai enzo oO< ) en had ik niks met katten. Nu heb ik van beide soorten een paar leuke varianten meegemaakt en het hangt dus erg van het de persoonlijkheid van het beestje welke ik leuker vind O+
  maandag 20 juni 2011 @ 16:23:04 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98416597
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
Ik was dus vroeger zo'n meisje dat dierenarts wilde worden, ik vind alle beesten leuk. :@
Alle?

maandag 20 juni 2011 @ 16:23:18 #120
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98416608
Ik vind honden heel leuk (en wie zou Koek nu niet leuk vinden?) maar ik hoef ze zelf niet. Katten daarentegen.... O+ O+ O+
  maandag 20 juni 2011 @ 16:24:10 #121
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98416652
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Alle?

[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
Ook als je dit in je huis aantreft Mini?
  maandag 20 juni 2011 @ 16:26:27 #122
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98416764
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ook als je dit in je huis aantreft Mini?
[ afbeelding ]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
pi_98416814
Spinnen. Huuuu.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 16:28:24 #124
70532 loveli
N
pi_98416866
Spinnen >> muggen!
crap in = crap out
pi_98416922
Ieuw. :X Euh, alle gewervelde beesten dan...

Hoewel ik spinnen en insecten nooit doodmaak, zo'n dierenvriend ben ik dan nog wel.
Everything has changed
pi_98417279
Je zou ze allemaal maar een naam moeten geven :o
pi_98417402
Er zijn volgens mij genoeg pokemons om ze allemaal naar eentje te noemen ;) :P

Het uit elkaar houden, dat zal moeilijker gaan! :P
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 16:39:44 #128
70532 loveli
N
pi_98417417
Bella, Edward, ...
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 16:41:01 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98417493
Lijstje!

O: twee sneetjes brood met kaas
L: drie volkorenbeschuitjes met aardbeien
T: twee gekookte eieren
T: maté met lepel honing
D: witte bonen, spinazie en chorizo-soep (o.a.)
S: Zumba
T: yoghurt?
pi_98417525
Hey nog iemand die Mate drinkt O+
  maandag 20 juni 2011 @ 16:46:12 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98417752
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef progje het volgende:
Hey nog iemand die Mate drinkt O+
Ja is lekker he! *O* Vroegahh hadden we dat uit zo'n kalebas met een metalen rietje waardoor je de theebladeren dan niet opdronk, zeg maar :P Nu heb ik ook zo'n kalebas staan maar dat ding moet ik nog ehh inwijden _O- Paar keer een nacht heet water in laten staan.
pi_98417829
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja is lekker he! *O* Vroegahh hadden we dat uit zo'n kalebas met een metalen rietje waardoor je de theebladeren dan niet opdronk, zeg maar :P Nu heb ik ook zo'n kalebas staan maar dat ding moet ik nog ehh inwijden _O- Paar keer een nacht heet water in laten staan.
Mijn collega dronk het uit zo'n ding, en heeft er toen ook 1 voor mij gekocht :D
Hij was er 10 kilo door afgevallen??? Helaas ;) heeft het dat effect niet bij mij, maar vind het wel lekker en ik krijg er ook wel soort van energie van.
  maandag 20 juni 2011 @ 16:48:40 #133
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98417883
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef sigme het volgende:
De kleine zal wel wat wetterhoun in zitten ;).
We hebben thuis ruim veertien jaar iets gehad dat voor stabyhoun ( :6 ) moest doorgaan. Kon je goed mee lopen, maar was wel een vrij chagrijnig grombeest vaak, i.i.g. binnenshuis.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 20 juni 2011 @ 16:49:02 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_98417905
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:47 schreef progje het volgende:

[..]

Mijn collega dronk het uit zo'n ding, en heeft er toen ook 1 voor mij gekocht :D
Hij was er 10 kilo door afgevallen??? Helaas ;) heeft het dat effect niet bij mij, maar vind het wel lekker en ik krijg er ook wel soort van energie van.
10 kilo afvallen door maté? :o *maakt nog een kopje* :+ Het lekkerst is helaas wel heuuul sterk en dan met suiker :@ :') Maar dat heb ik al een tijd niet op 8-)
pi_98418606
Ik ga zo weer naar de sportschool! Ben benieuwd of het een beetje gaat. :)
Doe wat je niet durft.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:09:50 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98418922
Lekker bezig Henk!

Ga nu maar even koken, daarna toch maar even 12 km fietsen en dan slapen :P
pi_98419621
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Perruche het volgende:
Schoenen!

SPOILER
  maandag 20 juni 2011 @ 17:30:21 #138
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_98419813
Wat zie je er slank uit op die foto coco. Wel vreselijk ordi natuurlijk, die schoenen :P
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:30:48 #139
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98419832
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zie je er slank uit op die foto coco. Wel vreselijk ordi natuurlijk, die schoenen :P
Wat zij zegt! :')
  maandag 20 juni 2011 @ 17:31:24 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98419866
O hai!

Ik ging direct na het werk hardlopen, maar ik kreeg al gauw buikpijn ergens onder m'n middenrif :?. Heb het nog 1,5 km kunnen volhouden en toen heb ik het maar opgegeven. Morgen nieuwe poging. Zucht. Zo balen, want ik stem m'n hele eetpatroon erop af -O-.

Lijstje:

O: yoghurt met aardbeien
T: fruitsalade meloen / aardbei
T: worteltjes (ca 150 gram)
L: twee bth boterhamworst, twee bth oude kaas
T: sultana kaaskoekjes
T: raketijsje
D: zelfgemaakte maaltijdsalade

En ik heb nee gezegd tegen sandwiches / gebakjes die over waren vd vergadering :').

Nu maar eens bijlezen.
Niet meer actief op Fok!
pi_98419880
Slank met mollige handjes :D.

Ik hou trouwens helemaal niet van honden, maar dat weten jullie nou wel he?
  maandag 20 juni 2011 @ 17:32:35 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98419923
Je hebt de lekkernijen van Yon overgeslagen? :o Zonde :P
pi_98419983
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ze zijn fout ja :D Daarom hou ik zo van ze O+
pi_98420010
quote:
11s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
Slank met mollige handjes :D.

Ik hou trouwens helemaal niet van honden, maar dat weten jullie nou wel he?
Familiekwaaltje :D Moet je mn tenen eens zien ;(

Hond 1 en 2 zijn overigens wel loveable :Y
pi_98420037
Ha coco wat heerlijk fout!
pi_98420081
Hmm... Trouwens..

Ik heb ordi-shoes EN hoepeloorbellen :o Misschien ben ik van binnen een del O+
pi_98420117
Kleine handen zeker, dan heb je dat snel. Ik zit de hele dag te typen en ik heb nog mollige handen.

Je ziet er inderdaad mooi slank uit Coco! Je kat vindt de schoenen ook leuk zo te zien? :P
Everything has changed
pi_98420183
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm... Trouwens..

Ik heb ordi-shoes EN hoepeloorbellen :o Misschien ben ik van binnen een del O+
Vergeet de duckface niet. Je bent een del :Y.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:40:20 #149
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98420275
Oh kwamen die dingen van Yon? Nou ja, ik had wel gewild, maar het was te kort voor hardlooptijd. Achteraf had het gemakkelijk gekund. Men, ik baal zo van die sportfalen van mij de hele tijd. Het ging zo lekker met een aantal keer 10 km/u achter elkaar en nu loop ik weer steeds te kloten -O-.

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is maar goed dat co in France zit en waarschijnlijk niet gaat teruglezen :+.
:D.

En verder heb ik ook niet zoveel met honden. Best leuk om een keer mee te ravotten (Jack Russels O+), maar verder vind ik het kwijlende stinkbeesten, sorry :P. Wij hebben thuis tot ongeveer mijn 7e een hond gehad. Die moesten we toen laten inslapen en toen maakte m'n moeder me wijs dat 'ie in de achtertuin vd dierenarts begraven werd. Heb dat jaren geloofd :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98420405
Hoihoi!

Drukke dag, zo bijna in mn eentje, maar het ging prima!

XM: wat waren ze onduidelijk :{ hoop dat je geen raar beest te pakken hebt!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:43:29 #151
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98420421
Oh en ik had heel ijverig vrijdag al m'n urenbriefje gemaild naar het uitzendbureau, kreeg ik vanochtend mail dat ik de bijlage was vergeten :'(. Nu moet ik nog een week wachten op geld ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_98420452
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef sigme het volgende:

[..]

:D!

Je hebt gelijk :Y :D
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 17:44:51 #153
70532 loveli
N
pi_98420483
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef sigme het volgende:

[..]

crap in = crap out
pi_98420516
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:D!

Je hebt gelijk :Y :D
Ieder z'n ding. Het mijne is dat ik altijd gelijk heb >:O .
pi_98420566
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh kwamen die dingen van Yon? Nou ja, ik had wel gewild, maar het was te kort voor hardlooptijd. Achteraf had het gemakkelijk gekund. Men, ik baal zo van die sportfalen van mij de hele tijd. Het ging zo lekker met een aantal keer 10 km/u achter elkaar en nu loop ik weer steeds te kloten -O-.

[..]

En verder heb ik ook niet zoveel met honden. Best leuk om een keer mee te ravotten (Jack Russels O+), maar verder vind ik het kwijlende stinkbeesten, sorry :P. Wij hebben thuis tot ongeveer mijn 7e een hond gehad. Die moesten we toen laten inslapen en toen maakte m'n moeder me wijs dat 'ie in de achtertuin vd dierenarts begraven werd. Heb dat jaren geloofd :').
Staat er niet iets in de tien geboden over liegen? Of mogen leugentjes om bestwil wel?

Doet me trouwens denken aan die film The Invention of Lying, waar iemand omdat zijn moeder bang is om te sterven het Christendom verzint. Beetje grof. :X
-edit- Dus een verhaal verzint over een man in de lucht, een fijne plek waar je na je dood heengaat en tien geboden.
Everything has changed
pi_98420654
Hmm ik heb er nooit aan getwijfeld dat de kippen, en later ook de kat, in de polder begraven zijn.
Tot nu.
pi_98420719
Cocoface O+
Ja doei.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:50:25 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98420741
quote:
12s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef Mini. het volgende:

[..]

Staat er niet iets in de tien geboden over liegen? Of mogen leugentjes om bestwil wel?

Doet me trouwens denken aan die film The Invention of Lying, waar iemand omdat zijn moeder bang is om te sterven het Christendom verzint. Beetje grof. :X
-edit- Dus een verhaal verzint over een man in de lucht, een fijne plek waar je na je dood heengaat en tien geboden.
Alle ouders liegen hun kinderen voor :Y (denk aan Sinterklaas enzo :P).

Mark heeft net gootsteenontstopper in het doucheputje gedaan. Ben benieuwd of ik morgenochtend weer tot m'n enkels in het water sta :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98420845
O: Gebakken eitje, 1 snee volkoren met boter, 1 snee met stroop
T: Twee rijstwafels met pure choco (de ontbijtkoekers op mijn werk menen nu dat dit het gezonde tussendoortje is. Want ze zijn van Zonnatura :') )**
L: Snee volkoren met kipfilet
D: Bakje pastasalade met een schepje huzarensalade en een schepje gemengde olijven, kop paprikasoep, 1 snee volkoren met kipfilet
T: 250 gram verse ananas 8-)

** Die van de Aldi zijn lekkerder, en die zijn per twee verpakt :9
pi_98420940
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef Syrena het volgende:
O: Gebakken eitje, 1 snee volkoren met boter, 1 snee met stroop
T: Twee rijstwafels met pure choco (de ontbijtkoekers op mijn werk menen nu dat dit het gezonde tussendoortje is. Want ze zijn van Zonnatura :') )**
L: Snee volkoren met kipfilet
D: Bakje pastasalade met een schepje huzarensalade en een schepje gemengde olijven, kop paprikasoep, 1 snee volkoren met kipfilet
T: 250 gram verse ananas 8-)

** Die van de Aldi zijn lekkerder, en die zijn per twee verpakt :9
Niet zo veel is dit, Syrena! Mag nog wel wat bij geloof ik...
pi_98420954
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mark heeft net gootsteenontstopper in het doucheputje gedaan. Ben benieuwd of ik morgenochtend weer tot m'n enkels in het water sta :').
Het moet wel bruisen en als je ineens *GLOEP* hoort is het goed gegaan :Y
  maandag 20 juni 2011 @ 17:54:58 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98420969
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het moet wel bruisen en als je ineens *GLOEP* hoort is het goed gegaan :Y
Neem aan dat M wel weet hoe het moet :P (heeft het wel vaker gebruikt :))
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:55:15 #163
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98420984
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Schoenen!

SPOILER
Ik heb dezelfde schoenen :@ Café Moda nietwaar?
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 17:55:23 #164
70532 loveli
N
pi_98420988
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Neem aan dat M wel weet hoe het moet :P (heeft het wel vaker gebruikt :))
De man des huizes.
crap in = crap out
pi_98420990
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Niet zo veel is dit, Syrena! Mag nog wel wat bij geloof ik...
Ze hebben twee rijstwafels nog laten liggen voor me :+
  maandag 20 juni 2011 @ 17:55:54 #166
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98421014
Net nog ziektecontrole gehad. Doosje pillen laten zien was zowat genoeg :').

Lijstje:
O: cranberryboterham + amoxi-pil, flesje probiotica
L: cranberryboterham + ciprofloxacine-pil
T: paar M&Ms
T: 8 vit. C pillen, groot glas water
D: bordje pasta
T: cracker + cipro-pil

nom :')
  maandag 20 juni 2011 @ 17:56:04 #167
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98421020
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik woonde vroeger naast een dierenarts. Vanaf mijn slaapkamer kon ik in een van de behandelruimtes kijken en keek regelmatig gefascineerd mee :P. Op een dag zag ik wat er gebeurde met een hond die een spuitje had gekregen nadat de eigenaren weg waren gegaan, toen moest ik huilen ;(.
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 20 juni 2011 @ 17:57:08 #168
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421081
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef loveli het volgende:

[..]

De man des huizes.
Eksektlie 8-). Die is een uur eerder weggegaan van het werk om naar de Hubo te kunnen :'). Wat een vent :D.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 17:57:40 #169
70532 loveli
N
pi_98421109
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ze hebben twee rijstwafels nog laten liggen voor me :+
Geen veggies?
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 17:57:50 #170
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421120
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net nog ziektecontrole gehad. Doosje pillen laten zien was zowat genoeg :').

Lijstje:
O: cranberryboterham + amoxi-pil, flesje probiotica
L: cranberryboterham + ciprofloxacine-pil
T: paar M&Ms
T: 8 vit. C pillen, groot glas water
D: bordje pasta
T: cracker + cipro-pil

nom :')
Wat is een cranberryboterham? Bth met cranberryjam?
Niet meer actief op Fok!
pi_98421161
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bij ons werkt dat meestal wel goed! Gewoon vloeibare ontstopper van AH, geen idee of het specifiek voor badkamer/gootsteen/iets anders is.
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 17:58:53 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421171
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik woonde vroeger naast een dierenarts. Vanaf mijn slaapkamer kon ik in een van de behandelruimtes kijken en keek regelmatig gefascineerd mee :P. Op een dag zag ik wat er gebeurde met een hond die een spuitje had gekregen nadat de eigenaren weg waren gegaan, toen moest ik huilen ;(.
Werd 'ie in een grote ton gegooid?

Wij begroeven alle dieren in de tuin. Bij m'n ouders liggen een poes, een konijn en twee hamsters begraven. De hamsters hadden zelfs ieder een houten kruisje met een tekst erop _O-.

En toen de poes zwanger was, maakte ik met een vriendin geboortekaartjes :'). Het werd uiteindelijk een misgeboorte ;(.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 17:59:23 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98421193
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat is een cranberryboterham? Bth met cranberryjam?

Met daardoorheen gedroogde cranberries. Als rozijnen zeg maar.
pi_98421197
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Eksektlie 8-). Die is een uur eerder weggegaan van het werk om naar de Hubo te kunnen :'). Wat een vent :D.
Jeetje. Het zijn toch echt jouw blonde lokken die het doucheputje verstoppen hoor!
pi_98421234
zo....Het werken (of het doen alsof ik werk) is weer klaar voor vandaag. Morgen zet ik Fok! uit. Boh, concentratie van 0,0.

Nu maar eens een rondje hardlopen om toch wat nuttigs te doen...
  maandag 20 juni 2011 @ 18:00:24 #176
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421239
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Jeetje. Het zijn toch echt jouw blonde lokken die het doucheputje verstoppen hoor!
En zijn schaamhaar hoor :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_98421247
*sloaj-boks* :7

(da's 'del' op zn plat limburgs)

Die van mij zijn van Atmosphere btw.

Edit: die boks is voor Ewelina, uiteraard :P
  maandag 20 juni 2011 @ 18:01:15 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421278
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ziet er lekker uit! :9. Waar haal je zoiets? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98421279
quote:

[..]

[ afbeelding ]

quote:

[..]

[ afbeelding ]

maar lingon is geen cranberry!
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:01:19 #180
70532 loveli
N
pi_98421281
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Geen rughaar?
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:01:40 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421299
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Geen rughaar?
Nee, die trek ik eruit met een pincet :Y) .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:02:14 #182
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98421329
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Werd 'ie in een grote ton gegooid?

Wij begroeven alle dieren in de tuin. Bij m'n ouders liggen een poes, een konijn en twee hamsters begraven. De hamsters hadden zelfs ieder een houten kruisje met een tekst erop _O-.

En toen de poes zwanger was, maakte ik met een vriendin geboortekaartjes :'). Het werd uiteindelijk een misgeboorte ;(.
In een vuilniszak (en daarna vast in een grote ton). Tot dan toe had ik er nooit over nagedacht wat er anders met zo'n dier moest gebeuren eigenlijk :P.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:02:24 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98421339
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

[..]

maar lingon is geen cranberry!
Nee, maar cranberry wel :'). En daarom noem ik het maar cranberrybrood ipv lingonbrood. Want de rode bosbesjes proef je niet.
pi_98421354
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O- toen ik dat typte dacht ik nog aan een ander inkoppertje...
Je hebt maar geluk met die vent van je!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:02:48 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98421355
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ziet er lekker uit! :9. Waar haal je zoiets? :).
IKEA :D
  maandag 20 juni 2011 @ 18:03:06 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421364
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:

[..]

In een vuilniszak (en daarna vast in een grote ton). Tot dan toe had ik er nooit over nagedacht wat er anders met zo'n dier moest gebeuren eigenlijk :P.
Nee, ik ook niet. Miss dat 'ie op een dekentje op het gras gelegd werd en vervolgens omhooggestraald naar de hemel :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98421366
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, maar cranberry wel :'). En daarom noem ik het maar cranberrybrood ipv lingonbrood. Want de rode bosbesjes proef je niet.
ah, okay....
  maandag 20 juni 2011 @ 18:03:42 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421392
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die hebben wij hier niet.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:04:03 #189
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98421410
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die hebben wij hier niet.
Are you sure?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 20 juni 2011 @ 18:04:31 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421432
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Are you sure?
:Y Den Haag heeft geen IKEA.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:04:32 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98421433
Het is zo'n groot blauw gebouw, valt bijna niet te missen...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 20 juni 2011 @ 18:04:47 #192
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98421440
:')
  maandag 20 juni 2011 @ 18:05:00 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421453
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:
Behalve als er een Leenbakker, Saturn en wat hoge bomen voor staan ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:05:07 #194
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98421460
quote:
16s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

:Y Den Haag heeft geen IKEA.
IKEA Delft is zelfs binnen een hardlooprondje te bereiken.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 20 juni 2011 @ 18:05:13 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421467
Jullie zijn gemeen.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:05:37 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421485
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:

[..]

Heb je gezien hoeveel ik hardloop op het moment? :'). Ik haal de tramhalte nog niet eens _O-.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:05:51 #197
70532 loveli
N
pi_98421496
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

_O-
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:06:21 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_98421517
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb je gezien hoeveel ik hardloop op het moment? :'). Ik haal de tramhalte nog niet eens _O-.
Er gaat ook een tram naar Delft.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_98421545
quote:
4s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ff uitrusten onder het genot van gratis koffie en krijsende kinderen en hop, de terugweg!
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:07:22 #200
70532 loveli
N
pi_98421567
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

Op station Delft overstappen op de IKEA-bus. Die is in de regel geel.
edit: Dat waren ze in de tijd dat ik nog bussen nam.
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:08:10 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421599
quote:
14s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:06 schreef Duvel het volgende:

[..]

I know, tram 1 :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98421631
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Syrena het volgende:

En vrijdag wordt het rotweer, 17 graden en regen en dan gaan we naar de Efteling oO<
Ik ga vrijdag fietsen met een uitje van mn stage. Ik geloof/hoop dat het fietsdeel geschrapt wordt bij zeikweer :+.

Ik woon al 5 jaar niet samen en dat gaat de komende 5 jaar ook niet gebeuren waarschijnlijk. Ik hou van mn eigen plekje.

Sterkte XM :*.

En nu stop ik met bijlezen anders mis ik de bus :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 20 juni 2011 @ 18:10:17 #203
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98421678
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
*sloaj-boks* :7

(da's 'del' op zn plat limburgs)

Die van mij zijn van Atmosphere btw.

Edit: die boks is voor Ewelina, uiteraard :P
*boks*

Dit zijn de mijne.

Edit: het zijn dus echt dezelfde. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Ewelina op 20-06-2011 18:19:04 ]
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:12:49 #204
70532 loveli
N
pi_98421791
Schoenenmeet :')
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:13:20 #205
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98421815
Dan kom ik niet! Dat is miss wel de eerste slankmeet waar ik niet bij ben dan :').
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:14:50 #206
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98421881
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
Ik ben voor. O+
pi_98421970
*kijkt naar All Stars*
Ik denk niet dat ik veel toe te voegen zou hebben aan zo'n meet. :P
Everything has changed
pi_98422070
Coco wat ben je mooi! O+ (en die schoenen zou ik zelf never durven dragen geloof ik, maar ze staan je geweldig)
pi_98422099
Ik heb vandaag hele leuke schoentjes binnen gekregen O+ Op onderstaande foto lang niet zo leuk als het in het echt, maar zo hebben jullie een idee!

Blauwe kleur is iets lichter, hak is 8 cm.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:20:10 #210
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98422100
Ik trek mijn beruchte knalroze satijnen pumps wel aan naar de bbq. :7

[ Bericht 16% gewijzigd door Ewelina op 20-06-2011 18:26:37 ]
pi_98422478
O: bak bulgaarse yoghurt met jam en muesli
T: chocolademuffin
L: 2 boterhammen pindakaas, kom groentesoep
T: appel, handje walnoten
D: ovenschotel (grooooote portie, want goddelijk :+ ) met gehakt/ui, spinazie en aardappelpuree
T: 2 kiwi's
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_98422507
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:12 schreef loveli het volgende:
:D O+

quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef progje het volgende:
(en die schoenen zou ik zelf never durven dragen geloof ik, maar ze staan je geweldig)
Nou, ik heb even getwijfeld of ik ze naar school zou aantrekken. Maar toen dacht ik, ach, waarom ook niet :s)
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:31:28 #213
70532 loveli
N
pi_98422568
Ligt er een beetje aan waarmee je ze combineert. Met netkousen en een whaletail ziet het er toch anders uit.
crap in = crap out
pi_98422572
Oh, en ik heb een blender gekocht vandaag. En ook alvast broccoli, room, amandalschaafsel, makreel en evt. geitenkaas voor een soepje morgen :9~

http://www.kokenmetkarin.nl/voor/broccolisoep.html
pi_98422692
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik trek mijn beruchte knalroze satijnen pumps wel aan naar de bbq. :7
[ afbeelding ]
Knalroze O+

Ik heb een nieuw jurkje besteld trouwens. Op het plaatje vind ik 'm een beetje duffig, maar ik denk dat 'ie in het echt heel mooi gaat zijn O+
pi_98422710
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef loveli het volgende:
Ligt er een beetje aan waarmee je ze combineert. Met netkousen en een whaletail ziet het er toch anders uit.
Geen netkousen? -O- ;(
  maandag 20 juni 2011 @ 18:35:37 #217
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98422742
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Knalroze O+

Ik heb een nieuw jurkje besteld trouwens. Op het plaatje vind ik 'm een beetje duffig, maar ik denk dat 'ie in het echt heel mooi gaat zijn O+
[ afbeelding ]
Lief jurkje O+

Ik moet alleen nog een jurkje kopen denk ik waarmee ik die schoenen kan combineren. :') Denk aan simpel grijs oid.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:35:42 #218
70532 loveli
N
pi_98422745
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Geen netkousen? -O- ;(
Wel in de slaapkamer, niet naar school.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:36:02 #219
70532 loveli
N
pi_98422763
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Lief jurkje O+

Ik moet alleen nog een jurkje kopen denk ik waarmee ik die schoenen kan combineren. :') Denk aan simpel grijs oid.
_O- Herkenbaar.
crap in = crap out
pi_98422768
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel in de slaapkamer, niet naar school.
Waarom heeft niemand me dat ooit eerder gezegd :(
pi_98422810
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vandaag hele leuke schoentjes binnen gekregen O+ Op onderstaande foto lang niet zo leuk als het in het echt, maar zo hebben jullie een idee!

[ afbeelding ]

Blauwe kleur is iets lichter, hak is 8 cm.
Leuk :) Niet te ordi, niet te netjes :) En lijken me lekker lopen, als ik de hak zo bekijk.
pi_98422890
Cute GB! :) Dat jurkje ook Coco!

Ik zie de laatste tijd zoveel leuke pumps overal! Maarja, ik kan er echt geen hele dag op lopen en 's ochtends trek ik in de haast meestal toch weer gewoon een spijkerbroek met sneakers aan, dus ik moet ze echt niet kopen. ;(
Everything has changed
  maandag 20 juni 2011 @ 18:40:38 #223
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98422969
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Herkenbaar.
Ik wil eigenlijk mijn blauwe VILA-jurkje in het grijs ;( Die is zo fijn! O+

pi_98423094
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk mijn blauwe VILA-jurkje in het grijs ;( Die is zo fijn! O+
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus die onderste in de bovenste kleur?
  maandag 20 juni 2011 @ 18:43:21 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98423098
Ik vind strapless echt lastig. Heb daar teveel vetjes en te weinig tiet voor.
  maandag 20 juni 2011 @ 18:44:18 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98423144
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:36 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- Herkenbaar.
+1 :').

Schoenen kopen en dan als je thuis bent: "Maar het past (bijna) nergens bij :')". Moet je ook weer nieuwe kleren kopen, bah! ;).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 18:45:00 #227
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98423157
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dus die onderste in de bovenste kleur?
Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend. :@ Ik moet geen legging onder dat jurkje aandoen.

Hij zit zo vreselijk lekker. O+
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:45:52 #228
70532 loveli
N
pi_98423198
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend. :@
[ afbeelding ]
Cursusje fotografie van *hoe heet die homo ook alweer* Carson dinges.
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:46:21 #229
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98423226
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Cursusje fotografie van *hoe heet die homo ook alweer* Carson dinges.
Carli Hérmes?
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:47:13 #230
70532 loveli
N
pi_98423264
Carson Kressley van "Queer Eye for the Straight Guy".
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 18:47:51 #231
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98423287
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef loveli het volgende:
"Queer Eye for the Straight Guy".
Wat een geweldige titel! _O-
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:50:09 #232
70532 loveli
N
pi_98423375
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:50:47 #233
70532 loveli
N
pi_98423399
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Wat een geweldige titel! _O-
Team homo's dat een hetero een makeover geeft.
crap in = crap out
pi_98423509
:W Schoenen en jurkjes :9~

*** dag @ work gezeik over een paar cm :') maar wel lekker veel gedaan *O*

Lijstje:
O: boterham kaas (ziekjes dus de boterham ham kreeg ik niet naar binnen :@ )
T: veel water en neusspray
L: Griekse yoghurt met aardbeien en frambozen uit de tuin en een gebakje :o
T: stukje marsepein
D: Restjesdag :+ alle groente in de wok en rijst erbij= hamblokjes met paprika, bosuitjes, 2 courgettes en broccoli plus sesamsausje erover :9
T: Rozemarijncrackers (die had ik mee moeten nemen naar het werk).
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:54:17 #235
70532 loveli
N
pi_98423555
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 18:54:49 #236
70532 loveli
N
pi_98423586
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
*** dag @ work gezeik over een paar cm :') maar wel lekker veel gedaan *O*
Een paar centimeter kan een big deal zijn.
/sog
crap in = crap out
pi_98423616
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Leuk :) Niet te ordi, niet te netjes :) En lijken me lekker lopen, als ik de hak zo bekijk.
Ja, ze lopen echt goddelijk. Al vanaf het eerste moment. dat weet ik omdat ik ze dus ook al in het cognacbruin heb :@ :D
pi_98423752
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Een paar centimeter kan een big deal zijn.
/sog
_O-
SPOILER
pi_98423794
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ze lopen echt goddelijk. Al vanaf het eerste moment. dat weet ik omdat ik ze dus ook al in het cognacbruin heb :@ :D
Vind ze op de foto ook al leuk :Y
Maarja ik heb al een paar schoenen gekocht dit weekend en mag pas weer als de euroknallers zowat beginnen :D
pi_98424032

Twee nieuwe jurkjes gekocht O+

Ik word altijd zenuwachtig van veel geld uitgeven aan kleding, dus om het goed te praten: ik heb binnenkort twee diploma-uitreikingen van de opleidingen waar ik les aan geef, en ook nog drie bruiloften. Dus, zoals Martijn net tegen me zei (toen ik zat te twijfelkonten over het al dan niet bestellen): "dan moet je eigenlijk wel die jurkjes kopen".

O+
pi_98424097
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend. :@ Ik moet geen legging onder dat jurkje aandoen.
[ afbeelding ]

Hij zit zo vreselijk lekker. O+
Denk dat 'ie zonder legging inderdaad beter staat. Wel leuk :)
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:13:32 #242
70532 loveli
N
pi_98424514
Male friends and bikini's... go or no go?
(wellness op badkledingdag)
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 19:15:28 #243
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_98424605
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik word altijd zenuwachtig van veel geld uitgeven aan kleding, dus om het goed te praten: ik heb binnenkort twee diploma-uitreikingen van de opleidingen waar ik les aan geef, en ook nog drie bruiloften. Dus, zoals Martijn net tegen me zei (toen ik zat te twijfelkonten over het al dan niet bestellen): "dan moet je eigenlijk wel die jurkjes kopen".

O+
Ooooh, die bovenste O+

Ik wil deze.

pi_98424640
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Wil je graag een vriendje? O+ Ja, doen!!
Badpak is raar en zweterig waarschijnlijk met de sauna. Naar een zonderbadkledingdag is sowieso raar met een male friend...
Hmmz :?
pi_98424663
Buuh zenuwen, was het maar al morgen 14.45 uur w/ (eerst beoordelingsgesprek en daarna solli, en ik heb afgelopen week al teveel geld uitgegeven om mezelf nu weer te trakteren :+ ).
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:17:03 #246
70532 loveli
N
pi_98424692
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wil je graag een vriendje? O+ Ja, doen!!
Badpak is raar en zweterig waarschijnlijk met de sauna. Naar een zonderbadkledingdag is sowieso raar met een male friend...
Hmmz :?
Niet die categorie vriendschap...
crap in = crap out
pi_98424725
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet die categorie vriendschap...
Hij gaat toch anders denken als ie je in bikini ziet. Denk ik. :)
pi_98424728
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Waarom niet, je bent in je badkleding. En als hij een vriend van je is lijkt het me geen probleem.

Ben je bang dat hij meer van je wil, dan misschien niet?
pi_98424789
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nah, dat zal toch wel wat meevallen? :D Mannen houden vast hun ogen niet in hun zak, maar als ze een goede vriendschap hebben lijkt me dat hij zich dan niet ineens anders gaat gedragen.
pi_98424814
Ik heb in Maastricht een leuk jurkje gekocht, maar kan het merk nergens op innernetz terugvinden }:| Hij is van Fleur de Lys (als ik het kaartje goed bekeken heb). Voor mijn doen was het een heule dure.... 70 euro :@ Eerst 139 zelfs :o en het is maar gewoon van dat flodderstof.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:19:34 #251
70532 loveli
N
pi_98424827
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waarom niet, je bent in je badkleding. En als hij een vriend van je is lijkt het me geen probleem.

Ben je bang dat hij meer van je wil, dan misschien niet?
Niet bang dat 'ie meer wil, maar wel dat 'ie me anders ziet (heeft een vriendin).
crap in = crap out
pi_98424871
quote:
0s.gif Op
maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

??
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:20:44 #253
70532 loveli
N
pi_98424897
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef Probability het volgende:

[..]

??
Mannelijk brein...
crap in = crap out
pi_98424948
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Mannelijk brein...
Dus dan zou je al niet eens met je vrienden naar het strand kunnen :?!!
  maandag 20 juni 2011 @ 19:21:58 #255
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98424978
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Niet bang dat 'ie meer wil, maar wel dat 'ie me anders ziet (heeft een vriendin).
Dan moet je überhaupt niet gaan, als je daar bang voor bent. Ja.. je kan zo overal wel wat van denken of je door tegen laten houden, denk ik dan :@.
pi_98425017
Nou, als jullie al een lange poos een vriendschap hebben, denk ik dat dat nog altijd het meest blijft hangen ;) Maar als jij je ongemakkelijk voelt wordt de situatie misschien ook een beetje raar? Dat hij dat aanvoelt of zo en je dan juist op een andere manier ziet?

Anyway, ik ken hem niet (dat zou het oordeel een stuk makkelijker maken), en jij wel. Dus je weet vast wel wat je moet doen ;)
  maandag 20 juni 2011 @ 19:24:44 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98425151
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan moet je überhaupt niet gaan, als je daar bang voor bent. Ja.. je kan zo overal wel wat van denken of je door tegen laten houden, denk ik dan :@.
Eens!
Niet meer actief op Fok!
pi_98425162
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Dus dan zou je al niet eens met je vrienden naar het strand kunnen :?!!
Ligt er natuurlijk aan hoe normaal dat is ook. Welke lading legt hij en jij erop.
pi_98425175
quote:
3s.gif Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:
O+
  maandag 20 juni 2011 @ 19:25:29 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98425207
Pff, ingewikkeld hoor :'). Maar goed, ik heb dan ook nooit in de gaten dat iemand me leuk vindt en ze vertellen het altijd pas als het alweer voorbij is :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_98425229
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef loveli het volgende:

[..]

Nou, ik vind het normaal dat hij een keer (of twee) waarderend naar je kijkt, maar als hij je anders gaat zien daarna, dan is 't sowieso een lapschwanz.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:26:10 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98425247
Meh, ik verveel me en ik heb zin om weer aan het werk te gaan :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98425268
Coco zegt wat ik wil zeggen, maar dan met minder woorden! :D
pi_98425324
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ooooh, die bovenste O+

Ik wil deze.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice :) Ik heb zoveel leuke jurkjes gezien, maar bij bijna alle jurkjes is je rug bloot. En ik heb nog steeds uitslag van mijn medicijnen. Dus open rug = hell no ;(
  maandag 20 juni 2011 @ 19:28:41 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98425440
Ik zag gisteren ook allerlei leuks in de sale bij The Sting (Cane and Cane *O*), maar niet in mijn maat. Deze week nog maar even bij Lady Sting kijken dan :).
Niet meer actief op Fok!
pi_98425495
blegh, hardlopen ging hier ook voor geen meter. Toen ik wegliep deden m'n dijbenen en onderrug al zeer, en ik dacht dat ik alleen maar opmoest warmen, maar het werd steeds erger.

Geen idee waar het aan kan liggen. Toch 4 km. gelopen...De laatste km. die over het asfalt naar huis ging maar gewandeld..
  maandag 20 juni 2011 @ 19:30:33 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98425577
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, hardlopen ging hier ook voor geen meter. Toen ik wegliep deden m'n dijbenen en onderrug al zeer, en ik dacht dat ik alleen maar opmoest warmen, maar het werd steeds erger.

Geen idee waar het aan kan liggen. Toch 4 km. gelopen...De laatste km. die over het asfalt naar huis ging maar gewandeld..
Nou ikzelf noem 4 km niet 'voor geen meter' ;). Toch goed dat je het nog 4 km hebt uitgehouden!

Ik denk dat ik teveel aardbeien heb gegeten vandaag en daardoor buikpijn had (heb het nu nog een beetje).
Niet meer actief op Fok!
pi_98425724
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

O+
die onderst is tof! Waar komt die vandaan, en hoeveel?
  maandag 20 juni 2011 @ 19:33:01 #269
277802 _Calimero_
pi_98425755
4 km is toch alsnog goed Jagar!

ik ga zo ook lopen en ik moet er 8 vanavond ;( 3 weken geleden liep ik er nog maar 5 en ik train 1x per week :X Maarja zaterdag moet ik er 10 lopen dus weinig keus. We gaan ervoor *O*
pi_98426032
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

die onderst is tof! Waar komt die vandaan, en hoeveel?
Zalando - ¤ 79,95

Al is 'ie daar nu alleen nog beschikbaar in XS. Maar merk enzo staat erbij, dus zal vast nog wel ergens anders verkrijgbaar zijn.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:43:30 #271
70532 loveli
N
pi_98426523
Problem solved. Tx ladies!
crap in = crap out
pi_98426577
Ik zit wat oude foto's door te kijken en nu kom ik de stoel tegen waaraan de nieuwe stoel van jägar me deed denken:
pi_98426727
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nice :) Ik heb zoveel leuke jurkjes gezien, maar bij bijna alle jurkjes is je rug bloot. En ik heb nog steeds uitslag van mijn medicijnen. Dus open rug = hell no ;(
Ik draag ook nooit dingen met open ruggen. Ik heb een pukkelrug :'( en nu ook nog een knobbel van een cyste (+litteken van toen ie ontstoken is geweest). Dus een topje dat net over de BH-rand valt vanachter is al }:|
  maandag 20 juni 2011 @ 19:49:43 #274
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98426849
Gefietst! Geen wind, zon, ruim 19 graden...
Maar nog steeds haat ik fietsen, zo geen fuck aan ook :')

Hardloopschoenenmeet?
4 km is goed Jeager! En pijn niet, dus goed dat je nog hebt gewandeld.
Op het werk hangt weer inschrijfformulier voor de 4 mijl van Groningen.. zal ik?? Kan het nu wel doen maar het is zo vreselijk massaal... brrr
pi_98426904
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik draag ook nooit dingen met open ruggen. Ik heb een pukkelrug :'( en nu ook nog een knobbel van een cyste (+litteken van toen ie ontstoken is geweest). Dus een topje dat net over de BH-rand valt vanachter is al }:|
Oh, eigenlijk mag er momenteel alleen maar een beetje nek en schouders zichtbaar zijn ;(
Durf niet eens in bikini, vind het echt te lelijk :X Het loveli-dilemma zal ik niet snel hebben, lol :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:51:31 #276
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98426928
Ik héb niet eens een bikini :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:51:31 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98426929
Wij mogen de vuilnis niet een avond voor de tijd aan de weg zetten maar ook niet voor 7 uur.
Nou gaan wij 5 uur al naar het werk.. dus we kunnen nooit vuilnis aan de weg zetten :')
  maandag 20 juni 2011 @ 19:53:26 #279
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98427021
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:52 schreef Cocotrimonium het volgende:

Mmm O+
O+.
  Vis een optie? maandag 20 juni 2011 @ 19:57:00 #280
70532 loveli
N
pi_98427208
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik héb niet eens een bikini :')
Badpakken staan niet mooi. Nooit :')
crap in = crap out
  maandag 20 juni 2011 @ 19:58:12 #281
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98427283
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb ik er 1 van. Ergens. Onderin een la. Ongedragen sinds de aanschaf, pakweg 5 jaar geleden.
pi_98427290
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij mogen de vuilnis niet een avond voor de tijd aan de weg zetten maar ook niet voor 7 uur.
Nou gaan wij 5 uur al naar het werk.. dus we kunnen nooit vuilnis aan de weg zetten :')
Oh dat doen wij gewoon hoor :Y

/binnenvalt.
  maandag 20 juni 2011 @ 19:58:56 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_98427328
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oh dat doen wij gewoon hoor :Y

/binnenvalt.
wij ook, desnoods in bikini :P
pi_98427347
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Heb in een badpak een enorm buik die in een bikini onzichtbaar is O+
Ach ik heb meer beenbedekkers nodig dan een badpak geloof ik :+
pi_98427730
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

wij ook, desnoods in bikini :P
Dat is me te vroeg voor een bikini :D
Maar die staat al voor zessen buiten hoor sterker nog meestal de avond tevoren al.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:07:57 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98427841
Wij hebben sinds een aantal maanden zo'n ding:

En ik doel niet op het krijtstreepcolbert.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:10:17 #287
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_98427965
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]

Die hebben we hier ook (restafval, papier, glas). Handig!
  maandag 20 juni 2011 @ 20:11:04 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98428010
Wij alleen restafval helaas. Met papier en glas moeten we nog naar de containers bij de supermarkt.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:13:49 #289
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428173
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[ afbeelding ]

_O_. Die hadden wij ook in Groningen. Nu moeten we het in een grijze container doen.

Vuilnis de avond van tevoren al aan de weg zetten, zorgt vaak wel voor smerige taferelen (vogels die de zak openpikken etc).
Niet meer actief op Fok!
pi_98428194
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij alleen restafval helaas. Met papier en glas moeten we nog naar de containers bij de supermarkt.
Is dat zo'n ondergrondse?

Wij hebben gewoon deze 2

groen =tuinafval
grijs =derest
  maandag 20 juni 2011 @ 20:15:08 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98428239
Ja, ondergronds :Y. En hier in Gouda snappen ze het wel. In R'dam zetten mensen vooral hun zak náást dat ding. Of half erin. Of dat ding te vol stouwen zodat ie verstopt raakt.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:15:26 #292
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428259
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moeten ook naar de supermarkt met glas, maar voor het oud papier hebben we hier een gezamenlijke grijze container. Al is het vast niet helemaal de bedoeling dat je je oud papier bijna een jaar lang opspaart en dan in één keer in die ton mietert :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98428273
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O_. Die hadden wij ook in Groningen. Nu moeten we het in een grijze container doen.

Vuilnis de avond van tevoren al aan de weg zetten, zorgt vaak wel voor smerige taferelen (vogels die de zak openpikken etc).
Tsja hier zetten we de container express tevoren aan de weg omdat je anders ondanks dat we geen buren hebben wel heel veel lawaai maakt zo vroeg in de morgen.
Maar het deksel zit dan ook gewoon dicht :+
  maandag 20 juni 2011 @ 20:17:00 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428339
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tsja hier zetten we de container express tevoren aan de weg omdat je anders ondanks dat we geen buren hebben wel heel veel lawaai maakt zo vroeg in de morgen.
Maar het deksel zit dan ook gewoon dicht :+
Ja dat zijn containers :P. Ik heb het over vuilniszakken aan de weg zetten :P.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 20 juni 2011 @ 20:17:40 #295
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_98428380
Interessante materie trouwens :').
pi_98428434
Hoi :W

Lijstjes:
O: gekookt ei :')
L: volkoren boterham met eiersalade en sla
T: griesmeelpap
D: 2 grote aardappelen, gepoft, met knoflooksaus, asperges en valesss
T: 2 crackers met kaas

Heb geen fruit ofzo in huis :') morgen maar weer eens boodschappen doen... Ook een karig lijstje, maar zit nu ook echt propvol ;(
Tevens ga ik voor badpak als ik ga zwemmen voor conditie en voor bikini als ik recreatief ga zwemmen / 'zonnen' (in de schaduw dus, met mijn witte huidje :+)

Iemand trouwens nog creatieve grilplaat recepten? :+ ik ga zaterdag met wat collega's lekker grillen en daarna stappen, maar ik vind het wel leuk om iets creatiefs te doen ermee...?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 20 juni 2011 @ 20:19:33 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428485
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Interessante materie trouwens :').
Ja. Ik ben al gaar en word hier nog gaarder van :').
Niet meer actief op Fok!
pi_98428491
Ik had vorige week een gele kaart omdat mijn kliko niet met de wielen naar de straat stond :')
  maandag 20 juni 2011 @ 20:21:01 #299
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428559
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week een gele kaart omdat mijn kliko niet met de wielen naar de straat stond :')
Oeoeoeoeoeoeh! Stoute Syreen!
Niet meer actief op Fok!
pi_98428562
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja dat zijn containers :P. Ik heb het over vuilniszakken aan de weg zetten :P.
Ook die hebben regelmatig hun mondje open staan :D
  maandag 20 juni 2011 @ 20:21:15 #301
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98428571
Ik vind dat ie vol moet.
Niet meer actief op Fok!
pi_98428601
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
_O- och jeetje sneuneuzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')