SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Wat loveli zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zei aan de telefoon dat ze twijfelde welke a.b. ze zou gaan geven. Nou, hoera. Dat geeft vertrouwen.
Lekker wief dus!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Syrena het volgende:
Ola guapa'sIk heb mijn nieuwe stepsbroek aan, kreeg complimenten over mijn slanke lijn. Toen zei ik dat de broek hoog en strak is en dus mijn buik platduwt en toen geloofden ze me niet
![]()
Dit dusquote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Of het betekent dat ze erover nadenkt en niet klakkeloos een mega breed spectrum ab-kuur meegeeft.
Ik ga voor de doos bevroren slagroomsoesjes. Daar worden mijn darmen ook extra veel niet-blij van.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
Mijn ingewanden zijn het er trouwens nog lang niet mee eens.
Opties waarmee ik ze geklierd heb:
• iets te rauwe / lang bewaarde rosbief
• teveel tarwezemel
• een doos bevroren slagroomsoesjes
Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Ik zou geen sambal gaan eten als je last hebt van je buik...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
• teveel tarwezemel
Vanavond zou ik tofu kunnen eten, of witvis, met groente. Broccolisoep vooraf? Zou dat kalmerend zijn? Wat is beter, tofu (gemarineerd in ketjap & sambal) of witvis?
Ik zou denken, niet te veel door elkaar. Veggies en witvis lijkt me prima.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef sigme het volgende:
• teveel tarwezemel
Die speel ik door naar Tink.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?
Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd![]()
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef _Calimero_ het volgende:
Whoops, spannend dus DaD, ik zou gewoon even voor de zekerheid extra testje laten doen bij de huisarts?
Ik kreeg net een smsje van mijn vriendje, dat hij zeker weet dat wij later in één huis gaan wonen.. En de samenwoongrapjes heeft hij al meerdere keren gemaakt de laatste tijd![]()
Gaat in dit geval ook het gezegde ' in elk grapje zit een kern van waarheid' op?
En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromen
Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verderquote:
Ietwat snel niet, na nog geen eens 4 maanden?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou vanavond eens even gezellig samen op Funda gaan kijken en dromen
Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te langquote:
In mijn straat staat een heul leuk huis te koopquote:Op maandag 20 juni 2011 13:27 schreef loveli het volgende:
[..]
En duimen dat de huizenmarkt in elkaar dondert.
Martijn en ik woonden na een maand of 3 samen. En zijn nu ruim 5 jaar samen (en in september alweer 2 jaar getrouwd).quote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ietwat snel niet, na nog geen eens 4 maanden?
Daarom speelde ik 'em door naar Tinkquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Druk is soms wel tof ook, toch!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haaaai! Ja, wel goed he? Druk druk druk enzo. Even korte pauze en dan zo weer verder
Et avec toi; ça va bien?
Ik heb vandaag mijn luipaard-print-plateauzool-pumps aan en ik voel me er meteen een lekkerder wijf door dan normaalquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook nog hakken aan want de broek is wat te lang![]()
Ik ben gestopt met nagaan waarom mijn darmen zeer doen, ze doen meer zeer dan niet en ik kan geen eenduidig ding aanwijzen, behalve gedroogde uienpoeder (dan knijpen ze extra gemeen).
De enige keer dat ze 14 dagen pijnloos waren was nadat ik medicatie had gekregen na een week flinke darmontsteking. Weet niet meer wat voor tabletten dat waren, alleen dat ze bij de ziekenhuisapotheek een beetje in paniek waren omdat ze eng waren ofzo
Waarom? Dat hangt toch helemaal van de situatie ed. af? Wij waren na 2 weken verloofdquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:32 schreef loveli het volgende:
Of Coco! Hoe is het? Moet nog wennen aan je nieuwe ui.
Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen.
Mwoah, niet echt. Alhoewel dat ene exemplaar op Scheveningen wel een bijzonder mooi uitzicht had.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Ook niet iemand wiens huis leuk genoeg was om te delen?
4 kilo?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik alweer een nieuwe ui fixenMaar ik weet nog niet wat.
Verder gaat 't eigenlijk wel ok hierWoog vanmorgen 62 kilo. Betekent dat er in totaal 4 kilo af is (nadat ik er eerst 10 ofzo ben bijgekomen, teehee
).
Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhoudenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
wow wat zijn jullie allemaal snel zeg met samenwonen![]()
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen![]()
Alles op zijn tijd echter,. want een huis kópen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op
dit is al de tweedequote:Op maandag 20 juni 2011 13:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die leuk genoeg was om een huis mee te delen.
Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleemquote:Op maandag 20 juni 2011 13:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hebben ook eerst ruim een jaar op die manier samengewoond. Je kan prima bijna direct samenwonen en daarbij een tijd lang twee huizen aanhouden.
nee hoor...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef _Calimero_ het volgende:
wow wat zijn jullie allemaal snel zeg met samenwonen![]()
Ach, we wonen heel dicht bij elkaar, zien elkaar elke dag en slapen altijd samen, dus zo heel veel anders dan samenwonen voelt het niet eens, maar dan in 2 huizen![]()
Alles op zijn tijd echter,. want een huis kópen vind ik nog te vroeg, en ik wil niet uit mijn woning en lief niet uit de zijne. Dus dan houdt het even op
samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dit is al de tweedeMaar de eerste wens ik niemand toe. Een narcistische vreemdganger
![]()
Dus ik ben blij dat hij het flink verknoeide vóórdat we gingen samenwonen
[..]
Ik zie het op zich wel gebeuren dat we over een tijdje één huur opzeggen, omdat het prima zou kunnen samen en zonde is van de huur/heen en weer verhuizen etc. Maarja, beide huizen hebben een aantal zeer zware voordelen die de andere woning mist.. /luxeprobleem
Daar komt het uiteindelijk op neer dan hequote:Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
samen iets zoeken dat alle voordelen heeft!
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:51 schreef V1z0R het volgende:
[ afbeelding ]
1jr > alleen, bevalt nog goed eigenlijk!
Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!quote:Op maandag 20 juni 2011 13:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
nee hoor...
Ik woon 2x in de 6 weken een week samen...
En dan weer niet. En we zijn al bijna 3 jaar samen!
Oi, zo'n pot had ik een tijd als collega. Ruim een jaar mee gewerkt. Ze begon als vrijgezel, kreeg een vriendin, verkocht haar huis en kocht samen een nieuw huis, kreeg ruzie en moest het nieuwe huis verkopen en kocht een eenpersoonshuis.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:35 schreef Viking84 het volgende:
voor XM. Potten wonen vaak binnen binnen twee weken al samen dus drie maanden is heul niet snel.
ik ga weer als een speer hier, hopelijk ga ik niet te snel zodat ze straks niks meer voor me te doen hebben
2 jaar maar. We hebben eerst een jaar beiden in Zweden gewoond...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat zou ik denk ik niet kunnen hoor, vind het heel knap dat jullie dat al 3 jaar zo volhoduen!
True true...quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.
^^quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Da's alleen omdat er geen huurcontracten zijn voor pashokjes.
Ik ga heeeeeeeeel erg hard voor je duimen dat het deze keer wel aanslaat!quote:Op maandag 20 juni 2011 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik ga m'n 3e portie gif maar eens ophalen. Kijken welk lekkers ik nu meekrijg.
Yup. Denk grammen.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
XM heb je daar ook aangegeven dat het je niet duidelijk is zo? Bacterie = infectie, dus het klopt imho wel als ze een bacterie zien dat het dan een blaasontsteking is.
Doe je al veel water en vit. C? Handjesvol vit. C bedoel ik dan, niet 1 of 2 tabletjes.
Daarom vroeg ik ook waar de bacterie zat ja, of hij inderdaad in de blaas/urine gevonden is.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:37 schreef MarMar het volgende:
XM heb je daar ook aangegeven dat het je niet duidelijk is zo? Bacterie = infectie, dus het klopt imho wel als ze een bacterie zien dat het dan een blaasontsteking is.
Doe je al veel water en vit. C? Handjesvol vit. C bedoel ik dan, niet 1 of 2 tabletjes.
Ik zou op de dokter afgaan, niet op wat een assistente in de computer leestquote:Op maandag 20 juni 2011 14:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dokter zegt: wel bacterie onder microscoop
Assistente zegt: noouuuu is nog niet helemaal duidelijk, maar gezien je klachten en feit dat je een hoop ontstekingsreacties in je urine hebt én nu ook beetje bloed, dus het moet wel blaasontsteking zijn.
Thnx. Zag het.quote:
Wow! die met die staafjes? Hoe gaat het trouwens met jou, met je lijf en met Hond(en) 1 en 2?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:02 schreef sigme het volgende:
Mijn informatie zegt dat de bloed-in-urine-meting van huisartsen een methode is die vrijwel nooit vals negatief is maar heel vaak vals-positief ( 70% ! vals positief)
Ja, de "echte" controle op bloed in urine is met een microscoop bloedcellen tellen bij drie monsters. In mijn geval bleef er teveel bloed in de urine zitten, hoe ze ook maten. Maar ook bij inwendig onderzoek vond men geen opvallende afwijkingen en ik heb geen klachten, dus we (uroloog en ik) nemen dat teveel aan bloed voor kennisgeving aan verder.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:04 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wow! die met die staafjes? Hoe gaat het trouwens met jou, met je lijf en met Hond(en) 1 en 2?
quote:Op maandag 20 juni 2011 15:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, de "echte" controle op bloed in urine is met een microscoop bloedcellen tellen bij drie monsters. In mijn geval bleef er teveel bloed in de urine zitten, hoe ze ook maten. Maar ook bij inwendig onderzoek vond men geen opvallende afwijkingen en ik heb geen klachten, dus we (uroloog en ik) nemen dat teveel aan bloed voor kennisgeving aan verder.
Vandaag zijn m'n ingewanden wel nog wat geïrriteerd, maar dat heeft er verder niks mee te maken. Ik, mijn rommelende buik en de twee hondjes hebben zojuist een ommetje gemaakt. Het was gezellig. Hondje2 is een stuk makkelijker in de omgang dan Hond1; ik denk dat we achteraf toch ook moeten concluderen dat Hond1 ook objectief best een lastig beest was als pup.
[ afbeelding ]
fuck it Mo...quote:
!!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:19 schreef Razztwizzle het volgende:
*Valt even binnen met een dikkevoor XM. Beterschapsels!*
Ja, ik zoek actief naar freelance opdrachten. Dat schiet niet echt op; over een maand ga ik m'n onafhankelijkheid wel inleveren en solliciteren op vaste baan of detachering.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:12 schreef Perruche het volgende:
[..]. Lief. op de foto
Ik zou trouwens voor de vis gaan, vanavond, en niet voor de tofu met sambal, vanwege de sambal. Ben je eigenlijk nog (actief) op zoek naar werk?
Nou, ze moeten er allebei voor doorgaan, maar dat kleintje zou niet door een keuring komen en d'r moeder ook niet. Die grote wel, da's een vrij nette.quote:
quote:
whaha, meer 'ligop'quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, ik zoek actief naar freelance opdrachten. Dat schiet niet echt op; over een maand ga ik m'n onafhankelijkheid wel inleveren en solliciteren op vaste baan of detachering.
[..]
Nou, ze moeten er allebei voor doorgaan, maar dat kleintje zou niet door een keuring komen en d'r moeder ook niet. Die grote wel, da's een vrij nette.
De kleine zal wel wat wettehoun in zitten.
[..]
lignaast
[ afbeelding ]
^^quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
whaha, meer 'ligop'wat een leukerds zijn het toch!
Koek prijzen en 'em een beledigen in 1 zin. Goed bezig Mo...quote:Op maandag 20 juni 2011 16:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben ook niet echt een hondenmens, maar sommige honden vind ik wel tof.
Deze bijvoorbeeld, ze zien er zo olijk uit![]()
Kleine kuttenlikkertjes (behalve Koek, want die kijkt ook zo olijk) of van die kwijlende haarballen als samsonhonden vind ik echt afgrijselijk
Jij vindt Koek een kwijlende haarbal?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Koek prijzen en 'em een beledigen in 1 zin. Goed bezig Mo...
Filmpje?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef motorbloempje het volgende:
Hm, volgens mij weer oorlog hiernaast bij de buurman
Alle?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
Ik was dus vroeger zo'n meisje dat dierenarts wilde worden, ik vind alle beesten leuk.
quote:
Ook als je dit in je huis aantreft Mini?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Mini. het volgende:
Ik was dus vroeger zo'n meisje dat dierenarts wilde worden, ik vind alle beesten leuk.
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!quote:Op maandag 20 juni 2011 16:24 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ook als je dit in je huis aantreft Mini?
[ afbeelding ]
Ja is lekker he!quote:
Mijn collega dronk het uit zo'n ding, en heeft er toen ook 1 voor mij gekochtquote:Op maandag 20 juni 2011 16:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja is lekker he!Vroegahh hadden we dat uit zo'n kalebas met een metalen rietje waardoor je de theebladeren dan niet opdronk, zeg maar
Nu heb ik ook zo'n kalebas staan maar dat ding moet ik nog ehh inwijden
Paar keer een nacht heet water in laten staan.
We hebben thuis ruim veertien jaar iets gehad dat voor stabyhoun (quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef sigme het volgende:
Nou, ze moeten er allebei voor doorgaan, maar dat kleintje zou niet door een keuring komen en d'r moeder ook niet. Die grote wel, da's een vrij nette.
De kleine zal wel wat wetterhoun in zitten.
10 kilo afvallen door maté?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:47 schreef progje het volgende:
[..]
Mijn collega dronk het uit zo'n ding, en heeft er toen ook 1 voor mij gekocht
Hij was er 10 kilo door afgevallen??? Helaasheeft het dat effect niet bij mij, maar vind het wel lekker en ik krijg er ook wel soort van energie van.
Schoenen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zij zegt!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zie je er slank uit op die foto coco. Wel vreselijk ordi natuurlijk, die schoenen
Ze zijn fout jaquote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Tinkepink het volgende:
Wat zie je er slank uit op die foto coco. Wel vreselijk ordi natuurlijk, die schoenen
Familiekwaaltjequote:Op maandag 20 juni 2011 17:31 schreef sigme het volgende:
Slank met mollige handjes.
Ik hou trouwens helemaal niet van honden, maar dat weten jullie nou wel he?
Vergeet de duckface niet. Je bent een delquote:Op maandag 20 juni 2011 17:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hmm... Trouwens..
Ik heb ordi-shoes EN hoepeloorbellenMisschien ben ik van binnen een del
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is maar goed dat co in France zit en waarschijnlijk niet gaat teruglezen.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vergeet de duckface niet. Je bent een del.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Vergeet de duckface niet. Je bent een del.
Ieder z'n ding. Het mijne is dat ik altijd gelijk hebquote:
Staat er niet iets in de tien geboden over liegen? Of mogen leugentjes om bestwil wel?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh kwamen die dingen van Yon? Nou ja, ik had wel gewild, maar het was te kort voor hardlooptijd. Achteraf had het gemakkelijk gekund. Men, ik baal zo van die sportfalen van mij de hele tijd. Het ging zo lekker met een aantal keer 10 km/u achter elkaar en nu loop ik weer steeds te kloten.
[..].
En verder heb ik ook niet zoveel met honden. Best leuk om een keer mee te ravotten (Jack Russels), maar verder vind ik het kwijlende stinkbeesten, sorry
. Wij hebben thuis tot ongeveer mijn 7e een hond gehad. Die moesten we toen laten inslapen en toen maakte m'n moeder me wijs dat 'ie in de achtertuin vd dierenarts begraven werd. Heb dat jaren geloofd
.
Alle ouders liegen hun kinderen voorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:46 schreef Mini. het volgende:
[..]
Staat er niet iets in de tien geboden over liegen? Of mogen leugentjes om bestwil wel?
Doet me trouwens denken aan die film The Invention of Lying, waar iemand omdat zijn moeder bang is om te sterven het Christendom verzint. Beetje grof.
-edit- Dus een verhaal verzint over een man in de lucht, een fijne plek waar je na je dood heengaat en tien geboden.
Niet zo veel is dit, Syrena! Mag nog wel wat bij geloof ik...quote:Op maandag 20 juni 2011 17:52 schreef Syrena het volgende:
O: Gebakken eitje, 1 snee volkoren met boter, 1 snee met stroop
T: Twee rijstwafels met pure choco (de ontbijtkoekers op mijn werk menen nu dat dit het gezonde tussendoortje is. Want ze zijn van Zonnatura)**
L: Snee volkoren met kipfilet
D: Bakje pastasalade met een schepje huzarensalade en een schepje gemengde olijven, kop paprikasoep, 1 snee volkoren met kipfilet
T: 250 gram verse ananas![]()
** Die van de Aldi zijn lekkerder, en die zijn per twee verpakt
Het moet wel bruisen en als je ineens *GLOEP* hoort is het goed gegaanquote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle ouders liegen hun kinderen voor(denk aan Sinterklaas enzo
).
Mark heeft net gootsteenontstopper in het doucheputje gedaan. Ben benieuwd of ik morgenochtend weer tot m'n enkels in het water sta.
Neem aan dat M wel weet hoe het moetquote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het moet wel bruisen en als je ineens *GLOEP* hoort is het goed gegaan
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Schoenen!Ik heb dezelfde schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Café Moda nietwaar?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
De man des huizes.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Neem aan dat M wel weet hoe het moet(heeft het wel vaker gebruikt
)
Ze hebben twee rijstwafels nog laten liggen voor mequote:Op maandag 20 juni 2011 17:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niet zo veel is dit, Syrena! Mag nog wel wat bij geloof ik...
Ik woonde vroeger naast een dierenarts. Vanaf mijn slaapkamer kon ik in een van de behandelruimtes kijken en keek regelmatig gefascineerd meequote:Op maandag 20 juni 2011 17:40 schreef Viking84 het volgende:
Oh kwamen die dingen van Yon? Nou ja, ik had wel gewild, maar het was te kort voor hardlooptijd. Achteraf had het gemakkelijk gekund. Men, ik baal zo van die sportfalen van mij de hele tijd. Het ging zo lekker met een aantal keer 10 km/u achter elkaar en nu loop ik weer steeds te kloten.
[..].
En verder heb ik ook niet zoveel met honden. Best leuk om een keer mee te ravotten (Jack Russels), maar verder vind ik het kwijlende stinkbeesten, sorry
. Wij hebben thuis tot ongeveer mijn 7e een hond gehad. Die moesten we toen laten inslapen en toen maakte m'n moeder me wijs dat 'ie in de achtertuin vd dierenarts begraven werd. Heb dat jaren geloofd
.
Eksektliequote:
Geen veggies?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ze hebben twee rijstwafels nog laten liggen voor me
Wat is een cranberryboterham? Bth met cranberryjam?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net nog ziektecontrole gehad. Doosje pillen laten zien was zowat genoeg.
Lijstje:
O: cranberryboterham + amoxi-pil, flesje probiotica
L: cranberryboterham + ciprofloxacine-pil
T: paar M&Ms
T: 8 vit. C pillen, groot glas water
D: bordje pasta
T: cracker + cipro-pil
nom
Bij ons werkt dat meestal wel goed! Gewoon vloeibare ontstopper van AH, geen idee of het specifiek voor badkamer/gootsteen/iets anders is.quote:Op maandag 20 juni 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alle ouders liegen hun kinderen voor(denk aan Sinterklaas enzo
).
Mark heeft net gootsteenontstopper in het doucheputje gedaan. Ben benieuwd of ik morgenochtend weer tot m'n enkels in het water sta.
Werd 'ie in een grote ton gegooid?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik woonde vroeger naast een dierenarts. Vanaf mijn slaapkamer kon ik in een van de behandelruimtes kijken en keek regelmatig gefascineerd mee. Op een dag zag ik wat er gebeurde met een hond die een spuitje had gekregen nadat de eigenaren weg waren gegaan, toen moest ik huilen
.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is een cranberryboterham? Bth met cranberryjam?
Jeetje. Het zijn toch echt jouw blonde lokken die het doucheputje verstoppen hoor!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eksektlie. Die is een uur eerder weggegaan van het werk om naar de Hubo te kunnen
. Wat een vent
.
En zijn schaamhaar hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Jeetje. Het zijn toch echt jouw blonde lokken die het doucheputje verstoppen hoor!
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met daardoorheen gedroogde cranberries. Als rozijnen zeg maar.
quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar lingon is geen cranberry!quote:Op maandag 20 juni 2011 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In een vuilniszak (en daarna vast in een grote ton). Tot dan toe had ik er nooit over nagedacht wat er anders met zo'n dier moest gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 20 juni 2011 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Werd 'ie in een grote ton gegooid?
Wij begroeven alle dieren in de tuin. Bij m'n ouders liggen een poes, een konijn en twee hamsters begraven. De hamsters hadden zelfs ieder een houten kruisje met een tekst erop.
En toen de poes zwanger was, maakte ik met een vriendin geboortekaartjes. Het werd uiteindelijk een misgeboorte
.
Nee, maar cranberry welquote:
quote:
IKEAquote:Op maandag 20 juni 2011 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit!. Waar haal je zoiets?
.
Nee, ik ook niet. Miss dat 'ie op een dekentje op het gras gelegd werd en vervolgens omhooggestraald naar de hemelquote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
In een vuilniszak (en daarna vast in een grote ton). Tot dan toe had ik er nooit over nagedacht wat er anders met zo'n dier moest gebeuren eigenlijk.
ah, okay....quote:Op maandag 20 juni 2011 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nee, maar cranberry wel. En daarom noem ik het maar cranberrybrood ipv lingonbrood. Want de rode bosbesjes proef je niet.
Behalve als er een Leenbakker, Saturn en wat hoge bomen voor staanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:
Het is zo'n groot blauw gebouw, valt bijna niet te missen...
IKEA Delft is zelfs binnen een hardlooprondje te bereiken.quote:
Heb je gezien hoeveel ik hardloop op het moment?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
IKEA Delft is zelfs binnen een hardlooprondje te bereiken.
Er gaat ook een tram naar Delft.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je gezien hoeveel ik hardloop op het moment?. Ik haal de tramhalte nog niet eens
.
Ff uitrusten onder het genot van gratis koffie en krijsende kinderen en hop, de terugweg!quote:Op maandag 20 juni 2011 18:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
IKEA Delft is zelfs binnen een hardlooprondje te bereiken.
Op station Delft overstappen op de IKEA-bus. Die is in de regel geel.quote:
Ik ga vrijdag fietsen met een uitje van mn stage. Ik geloof/hoop dat het fietsdeel geschrapt wordt bij zeikweerquote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Syrena het volgende:
Ola guapa'sIk heb mijn nieuwe stepsbroek aan, kreeg complimenten over mijn slanke lijn. Toen zei ik dat de broek hoog en strak is en dus mijn buik platduwt en toen geloofden ze me niet
![]()
En vrijdag wordt het rotweer, 17 graden en regen en dan gaan we naar de Efteling
*boks*quote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
*sloaj-boks*![]()
(da's 'del' op zn plat limburgs)
Die van mij zijn van Atmosphere btw.
Edit: die boks is voor Ewelina, uiteraard
Ik ben voor.quote:
quote:
Nou, ik heb even getwijfeld of ik ze naar school zou aantrekken. Maar toen dacht ik, ach, waarom ook nietquote:Op maandag 20 juni 2011 18:19 schreef progje het volgende:
(en die schoenen zou ik zelf never durven dragen geloof ik, maar ze staan je geweldig)
Knalrozequote:Op maandag 20 juni 2011 18:20 schreef Ewelina het volgende:
Ik trek mijn beruchte knalroze satijnen pumps wel aan naar de bbq.
[ afbeelding ]
Geen netkousen?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:31 schreef loveli het volgende:
Ligt er een beetje aan waarmee je ze combineert. Met netkousen en een whaletail ziet het er toch anders uit.
Lief jurkjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Knalroze![]()
Ik heb een nieuw jurkje besteld trouwens. Op het plaatje vind ik 'm een beetje duffig, maar ik denk dat 'ie in het echt heel mooi gaat zijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Lief jurkje
Ik moet alleen nog een jurkje kopen denk ik waarmee ik die schoenen kan combineren.Denk aan simpel grijs oid.
Waarom heeft niemand me dat ooit eerder gezegdquote:Op maandag 20 juni 2011 18:35 schreef loveli het volgende:
[..]
Wel in de slaapkamer, niet naar school.
Leukquote:Op maandag 20 juni 2011 18:20 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb vandaag hele leuke schoentjes binnen gekregenOp onderstaande foto lang niet zo leuk als het in het echt, maar zo hebben jullie een idee!
[ afbeelding ]
Blauwe kleur is iets lichter, hak is 8 cm.
Ik wil eigenlijk mijn blauwe VILA-jurkje in het grijsquote:
Dus die onderste in de bovenste kleur?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn blauwe VILA-jurkje in het grijsDie is zo fijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+1quote:
Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dus die onderste in de bovenste kleur?
Cursusje fotografie van *hoe heet die homo ook alweer* Carson dinges.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend.
[ afbeelding ]
Carli Hérmes?quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Cursusje fotografie van *hoe heet die homo ook alweer* Carson dinges.
Wat een geweldige titel!quote:
Een paar centimeter kan een big deal zijn.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
*** dag @ work gezeik over een paar cmmaar wel lekker veel gedaan
Ja, ze lopen echt goddelijk. Al vanaf het eerste moment. dat weet ik omdat ik ze dus ook al in het cognacbruin hebquote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
LeukNiet te ordi, niet te netjes
En lijken me lekker lopen, als ik de hak zo bekijk.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Een paar centimeter kan een big deal zijn.
/sog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Vind ze op de foto ook al leukquote:Op maandag 20 juni 2011 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ze lopen echt goddelijk. Al vanaf het eerste moment. dat weet ik omdat ik ze dus ook al in het cognacbruin heb![]()
![]()
Denk dat 'ie zonder legging inderdaad beter staat. Wel leukquote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Soort combi... het is deze, maar ik vind de foto niet zo flatterend.Ik moet geen legging onder dat jurkje aandoen.
[ afbeelding ]
Hij zit zo vreselijk lekker.
Ooooh, die bovenstequote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee nieuwe jurkjes gekocht![]()
Ik word altijd zenuwachtig van veel geld uitgeven aan kleding, dus om het goed te praten: ik heb binnenkort twee diploma-uitreikingen van de opleidingen waar ik les aan geef, en ook nog drie bruiloften. Dus, zoals Martijn net tegen me zei (toen ik zat te twijfelkonten over het al dan niet bestellen): "dan moet je eigenlijk wel die jurkjes kopen".
Wil je graag een vriendje?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Male friends and bikini's... go or no go?
(wellness op badkledingdag)
Niet die categorie vriendschap...quote:Op maandag 20 juni 2011 19:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wil je graag een vriendje?Ja, doen!!
Badpak is raar en zweterig waarschijnlijk met de sauna. Naar een zonderbadkledingdag is sowieso raar met een male friend...
Hmmz
Waarom niet, je bent in je badkleding. En als hij een vriend van je is lijkt het me geen probleem.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:13 schreef loveli het volgende:
Male friends and bikini's... go or no go?
(wellness op badkledingdag)
Nah, dat zal toch wel wat meevallen?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij gaat toch anders denken als ie je in bikini ziet. Denk ik.
Niet bang dat 'ie meer wil, maar wel dat 'ie me anders ziet (heeft een vriendin).quote:Op maandag 20 juni 2011 19:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waarom niet, je bent in je badkleding. En als hij een vriend van je is lijkt het me geen probleem.
Ben je bang dat hij meer van je wil, dan misschien niet?
??quote:Op
maandag 20 juni 2011 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hij gaat toch anders denken als ie je in bikini ziet. Denk ik.
Dus dan zou je al niet eens met je vrienden naar het strand kunnenquote:
Dan moet je überhaupt niet gaan, als je daar bang voor bent. Ja.. je kan zo overal wel wat van denken of je door tegen laten houden, denk ik danquote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bang dat 'ie meer wil, maar wel dat 'ie me anders ziet (heeft een vriendin).
Eens!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan moet je überhaupt niet gaan, als je daar bang voor bent. Ja.. je kan zo overal wel wat van denken of je door tegen laten houden, denk ik dan.
Ligt er natuurlijk aan hoe normaal dat is ook. Welke lading legt hij en jij erop.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus dan zou je al niet eens met je vrienden naar het strand kunnen!!
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:04 schreef Duvel het volgende:
Het is zo'n groot blauw gebouw, valt bijna niet te missen...
Nou, ik vind het normaal dat hij een keer (of twee) waarderend naar je kijkt, maar als hij je anders gaat zien daarna, dan is 't sowieso een lapschwanz.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Niet bang dat 'ie meer wil, maar wel dat 'ie me anders ziet (heeft een vriendin).
Nicequote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooooh, die bovenste
Ik wil deze.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ikzelf noem 4 km niet 'voor geen meter'quote:Op maandag 20 juni 2011 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
blegh, hardlopen ging hier ook voor geen meter. Toen ik wegliep deden m'n dijbenen en onderrug al zeer, en ik dacht dat ik alleen maar opmoest warmen, maar het werd steeds erger.
Geen idee waar het aan kan liggen. Toch 4 km. gelopen...De laatste km. die over het asfalt naar huis ging maar gewandeld..
die onderst is tof! Waar komt die vandaan, en hoeveel?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Twee nieuwe jurkjes gekocht![]()
Ik word altijd zenuwachtig van veel geld uitgeven aan kleding, dus om het goed te praten: ik heb binnenkort twee diploma-uitreikingen van de opleidingen waar ik les aan geef, en ook nog drie bruiloften. Dus, zoals Martijn net tegen me zei (toen ik zat te twijfelkonten over het al dan niet bestellen): "dan moet je eigenlijk wel die jurkjes kopen".
Zalando - ¤ 79,95quote:Op maandag 20 juni 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
die onderst is tof! Waar komt die vandaan, en hoeveel?
Ik draag ook nooit dingen met open ruggen. Ik heb een pukkelrugquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
NiceIk heb zoveel leuke jurkjes gezien, maar bij bijna alle jurkjes is je rug bloot. En ik heb nog steeds uitslag van mijn medicijnen. Dus open rug = hell no
Oh, eigenlijk mag er momenteel alleen maar een beetje nek en schouders zichtbaar zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 19:47 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik draag ook nooit dingen met open ruggen. Ik heb een pukkelrugen nu ook nog een knobbel van een cyste (+litteken van toen ie ontstoken is geweest). Dus een topje dat net over de BH-rand valt vanachter is al
Heb ik er 1 van. Ergens. Onderin een la. Ongedragen sinds de aanschaf, pakweg 5 jaar geleden.quote:
Oh dat doen wij gewoon hoorquote:Op maandag 20 juni 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij mogen de vuilnis niet een avond voor de tijd aan de weg zetten maar ook niet voor 7 uur.
Nou gaan wij 5 uur al naar het werk.. dus we kunnen nooit vuilnis aan de weg zetten
wij ook, desnoods in bikiniquote:Op maandag 20 juni 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dat doen wij gewoon hoor
/binnenvalt.
Heb in een badpak een enorm buik die in een bikini onzichtbaar isquote:
Dat is me te vroeg voor een bikiniquote:
Die hebben we hier ook (restafval, papier, glas). Handig!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben sinds een aantal maanden zo'n ding:
[ afbeelding ]
En ik doel niet op het krijtstreepcolbert.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij hebben sinds een aantal maanden zo'n ding:
[ afbeelding ]
En ik doel niet op het krijtstreepcolbert.
Is dat zo'n ondergrondse?quote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij alleen restafval helaas. Met papier en glas moeten we nog naar de containers bij de supermarkt.
Wij moeten ook naar de supermarkt met glas, maar voor het oud papier hebben we hier een gezamenlijke grijze container. Al is het vast niet helemaal de bedoeling dat je je oud papier bijna een jaar lang opspaart en dan in één keer in die ton mietertquote:Op maandag 20 juni 2011 20:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij alleen restafval helaas. Met papier en glas moeten we nog naar de containers bij de supermarkt.
Tsja hier zetten we de container express tevoren aan de weg omdat je anders ondanks dat we geen buren hebben wel heel veel lawaai maakt zo vroeg in de morgen.quote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Die hadden wij ook in Groningen. Nu moeten we het in een grijze container doen.
Vuilnis de avond van tevoren al aan de weg zetten, zorgt vaak wel voor smerige taferelen (vogels die de zak openpikken etc).
Ja dat zijn containersquote:Op maandag 20 juni 2011 20:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tsja hier zetten we de container express tevoren aan de weg omdat je anders ondanks dat we geen buren hebben wel heel veel lawaai maakt zo vroeg in de morgen.
Maar het deksel zit dan ook gewoon dicht
Oeoeoeoeoeoeh! Stoute Syreen!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week een gele kaart omdat mijn kliko niet met de wielen naar de straat stond
Ook die hebben regelmatig hun mondje open staanquote:Op maandag 20 juni 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dat zijn containers. Ik heb het over vuilniszakken aan de weg zetten
.
quote:Op maandag 20 juni 2011 20:19 schreef Syrena het volgende:
Ik had vorige week een gele kaart omdat mijn kliko niet met de wielen naar de straat stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |