Nu moet je wegblijven ook doei.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:34 schreef Braddie het volgende:
*even terugkeer modus #500*einde Terugkeer*
Van jou? What happened?quote:
kijk, dat zie ik graagquote:
Waarom doet zijn gezicht me denken aan een zwakzinnig iemandquote:Op maandag 20 juni 2011 12:43 schreef wimjongil het volgende:
500 braddies voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
naja, 20 dan
En dan ben je zelf niet doof geworden? Mijn Marshall een keer 'voor de gein' op vol gezet (130 Watt, niet echt relevant...), ik kreeg spontaan een hartverzakking.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
haha, nice! ik net de twin op 100w volume vol open gezet, kwamen mensen van 4 huizen verder op (midden in arnhem, lawaai wel gewend) klagen over dat ze zichzelf niet eens meer konden verstaan binnen het huis
I wonder why indeed.....quote:Op maandag 20 juni 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom doet zijn gezicht me denken aan een zwakzinnig iemand
Hier een keer een amp aangezet terwijl er een paar uur voor nog mee gespeeld was bij een bandsessie. Schrok mij ook he-le-maal de teringquote:Op maandag 20 juni 2011 15:00 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
En dan ben je zelf niet doof geworden? Mijn Marshall een keer 'voor de gein' op vol gezet (130 Watt, niet echt relevant...), ik kreeg spontaan een hartverzakking.
Je hebt wat gemist gastquote:Op maandag 20 juni 2011 14:59 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Waarom doet zijn gezicht me denken aan een zwakzinnig iemand
Nu is het wachten op de eerste NSB'er die een TR plaatstquote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat soort foto's mogen toch niet meer
En over die 20 Braddie foto's zeg je niks.....quote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Sinds wanneer?quote:Op maandag 20 juni 2011 17:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Homoquote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En over die 20 Braddie foto's zeg je niks.....Verdacht.....
Paar dagen geleden...quote:
Vieze plaatjes:quote:Op maandag 20 juni 2011 17:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Paar dagen geleden...
Oh hey, ik zie niet zo'n topic in MUZ, dus hier mag het wel
[Belangrijk] Vieze stoute plaatjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 zelfs!,,/
Wij doen het ook zo vaak, gewoon doenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:41 schreef RockNijntje het volgende:
Dus ik zou nu eigenlijk ook een foto van m'n gitaar moeten posten?Doen we maar niet, beschamend dat ding...
![]()
Die komen niet door mijn filter heenquote:Op maandag 20 juni 2011 17:32 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
En over die 20 Braddie foto's zeg je niks.....Verdacht.....
welke gitaar?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:22 schreef Under_Score het volgende:
[..]
kijk, dat zie ik graagleuke gitaar ook
Prima ding tochquote:Op maandag 20 juni 2011 18:00 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn merkloze gitaartje![]()
[ afbeelding ]
Hoge e is laatst vervangen, te lui voor de rest
Eerste gitaartjequote:Op maandag 20 juni 2011 18:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Prima ding toch
Leuk, met die strepen
Bij mijn eerste gitaar ook aan gedacht... maar toen maar volgestickered.
Ja, de vrouwelijke Eddie hierquote:Op maandag 20 juni 2011 18:24 schreef The_Dean het volgende:
Och, zo heeft Eddie Van Halen dat ook gedaan vroeger
En niks mis met tweedehands, heb ik mijn hele leven maar een keer een Ibanezje nieuw gekocht, die andere tientallen allemaal van hier of van Marktplaats.
Nee daarom, hele logische keuzequote:Op maandag 20 juni 2011 18:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, de vrouwelijke Eddie hier*Ahum
Tweedehands is voor een starter gewoon goedkoperZat ook alles bij, goede versterker, tas, een paar plectrums, etc...
En ik was 13 toen ik 'm kocht, dan ga je er ook geen 500 euro aan uitgeven
Inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 18:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee daarom, hele logische keuze
En voor datzelfde geld heb je alleen een gitaar, als je het nieuw koopt. Nu ben je in een keer klaar.
Als het nu echt goed bevalt kan je altijd een betere gitaar scoren
Daarom, komt nog wel! Ik ben ook verre van goed, maar ik verdoezel dat met een paar veel goeie gitaren voor mijn doen.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadMaar ik ben niet echt heel goed ofzo, dus aan een nieuwe gitaar denk ik voorlopig nog niet
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Daarom, komt nog wel! Ik ben ook verre van goed, maar ik verdoezel dat met een paar veel goeie gitaren voor mijn doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |