Dikke jinx, ze krijgt een bagel om haar orenquote:Wimbledon Wimbledon
Katie O'Brien wins the very first point played on the new #court3 at #Wimbledon Nice 1! @katiejobrien
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Dikke jinx, ze krijgt een bagel om haar oren![]()
Heb je een cap ofzo?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:21 schreef danusz1986 het volgende:
Wat voor outfit heeft Venus zeg! Ik vind er niks aan! En de tegenstandster lijkt net een man!
Oke thanks. Kijk nu even Fish via Unibet, hopelijk straks ook een stream van Haase en Sijslingquote:
In nauwelijks 17 minutenquote:Op maandag 20 juni 2011 13:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Dikke jinx, ze krijgt een bagel om haar oren![]()
Gulbisquote:LOL 1r match is Gulbis vs Tursunov - 7 GS losses in a row for Gulbis, but 10 in a row for Tursunov!!!
Dan moet je hem in een popup openen. Dan is die aardig grootquote:Op maandag 20 juni 2011 13:29 schreef tja77 het volgende:
Ik kijk op unibet, stream loopt lekker, alleen het beeld is niet al te groot.
Omg wat een hoeren zijn het ook bij s1! Kan dat nu serieus? Waarom niet tijdens de hele playoffs NBA? failquote:Op maandag 20 juni 2011 13:31 schreef danusz1986 het volgende:
Je kan voor 10 euro een maand Sport 1 via internet kijken. Dus ook Wimbledon!
Heb ik al gedaan, maar had hem graag nog iets groter willen hebben.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:30 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dan moet je hem in een popup openen. Dan is die aardig groot
Nee dat is nooit bij Unibetquote:Op maandag 20 juni 2011 13:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar had hem graag nog iets groter willen hebben.
Meen dat bij de US open of australian open, full screen mogelijk was.
Net wanneer je denkt alles gezien te hebben....quote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef TheGeneral het volgende:
Inderdaad ja... Dat wat Williams draagt ziet er niet uit
Niet op Unibet volgens mij. Voor mij is die iig groot genoeg.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar had hem graag nog iets groter willen hebben.
Meen dat bij de US open of australian open, full screen mogelijk was.
pics?quote:Op maandag 20 juni 2011 13:34 schreef TheGeneral het volgende:
Inderdaad ja... Dat wat Williams draagt ziet er niet uit
livestreams op werk is no goquote:Op maandag 20 juni 2011 13:36 schreef Szura het volgende:
[..]
http://sports-livez.com/channel/ch-52.php
Heb printscreen gemaakt, zal hem zo uploaden voor jequote:
Op t scorebord staat ook dat ze een man is, genaamd Muradquote:Op maandag 20 juni 2011 13:41 schreef tja77 het volgende:
Maar als je de tegenstander ziet van Williams, met haar mannenbroek... Ik weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |