Speel games wel op volgorde uit dus merk het vanzelf wel met deel 2.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:24 schreef SpankmasterC het volgende:
BioShock 1 zou in ieder geval een no-brainer moeten zijn, 2 ben ik zelf een stuk minder gecharmeerd door, het voelt allemaal een beetje been there done that aan, de creatieve spark die 1 zo tof maakte ontbreekt bij 2
is railworks 2 een beetje leuk? Zit er over te twijfelen, maar hoor dat het soms ook een beetje saai is. Wat kan je allemaal doen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Magicka, Railworks 2 en Spacechem gekocht
Treinje rijden en baantjes maken volgens mij. Heb alleen nog maar treintjes gereden, en ja het is misschien wat saai, maar ik kan er wel van genieten, het is lekker rustgevend. En ik kan ondertussen lekker msnenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
is railworks 2 een beetje leuk? Zit er over te twijfelen, maar hoor dat het soms ook een beetje saai is. Wat kan je allemaal doen?
Zoek dan de memorydump op.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut man. Nieuwe computer heeft lockup problemen. Beeld bevriest en soms start computer zonder BSOD op.
Ik vermoed videokaart/drivers ervan of het gegeugen.
Heb geluidkaart en heb daarbij Realtek HD, Nvidia audio drivers ook verwijderd zonder soelaas.
Dus even verder mee stoeien waar het aan ligt.
Wings of Prey is wel gaaf!
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Kut man. Nieuwe computer heeft lockup problemen. Beeld bevriest en soms start computer zonder BSOD op.
Heb geluidkaart en heb daarbij Realtek HD, Nvidia audio drivers ook verwijderd zonder soelaas.
Wat zijn de rest van je specs? Heb iets gehad wat er engiszins op lijkt en bij mij was de oplossing om het voltage van mijn geheugen te verhogen van 1,5V naar 1,6V.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Terraria is ook tof hoor!quote:Op zondag 3 juli 2011 12:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Treinje rijden en baantjes maken volgens mij. Heb alleen nog maar treintjes gereden, en ja het is misschien wat saai, maar ik kan er wel van genieten, het is lekker rustgevend. En ik kan ondertussen lekker msnenVerwacht gewoon niet teveel actie.
Het komt er op neer dat je punten krijgt als je op tijd wegrijd bij een station. en dat je dan minpunten krijgt als je te hard rijdt, te laat bent, je wielen laat slippen, te hard remt. En dat je game over bent als je door een rood sein heen rijdt.
Heb terraria en HOARD ook maar gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Nja domquote:Op zondag 3 juli 2011 12:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik houd wel van dat soort domme spelletjes
Ga het toch alleen of alleen maar met vrienden spelen.quote:Op zondag 3 juli 2011 12:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dom. Zit best grote community achter, en heeft de laatste tijd veel content erbij gekregen. Alleen jammer dat het makkelijk cheaten is
quote:Op zondag 3 juli 2011 12:36 schreef CantFazeMe het volgende:
Wtf, met een Sandy Bridge systeem? Ik heb speciaal geheugen van Kingston (PnP) die op 1,5v draait. Want Intel raad max 1,5 aan +. 5%. Geheugen heb ik gekozen omdat ik niet weet wat op lange termijn de schade zal zijn aan de memorycontroller omdat je in feite hogere voltage doorheen jaagt dan toegestaan.
Ik ga eerst andere problemen op software gebied uitsluiten voordat ik op hardware gebied fa beginnen.
Dus Prime95 en memtest86
Specs:Groot gelijk hoor dat je dat eerst probeert, maar ik had toen al die opties wel gehad. Dus het is een tip mocht het niet aan iets softwarematigs liggen. Kijk trouwens ook in het logboek die je kan vinden onder systeembeheer wat voor error Windows genereert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf net Magicka Complete Pack, Hoard en Darksiders gekocht.
Logisch want ik moet zelf het systeem met de hand uitschakelen als hij bevriest. Dus ik kijk nu even verder. Ga even Asus Xonar DG (geluidskaart) drivers opnieuw updaten. Evenals BIOS van het moederbord en drivers van de chipset.quote:Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
Wel een level editor, maar geavanceerd en moeilijk zie:quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Eenskijken het volgende:
Zit er ook een leveleditor bij die railworks? Ala railroad tycoon? Want 3 werkt niet op vistaof is het alleen de machinist van 1 trein spelen zeg maar?
yep..quote:Op zondag 3 juli 2011 13:13 schreef Eenskijken het volgende:
Zit er ook een leveleditor bij die railworks?
het is meer machinist van 1 trein spelen..quote:Ala railroad tycoon? Want 3 werkt niet op vistaof is het alleen de machinist van 1 trein spelen zeg maar?
Ook naar je temperaturen in de bios gekeken?quote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Van Windowslogboek is niet echt iets vreemds op te merken. Alleen wat kritieke fouten die allemaal deze zijn:
[..]
Logisch want ik moet zelf het systeem met de hand uitschakelen als hij bevriest. Dus ik kijk nu even verder. Ga even Asus Xonar DG (geluidskaart) drivers opnieuw updaten. Evenals BIOS van het moederbord en drivers van de chipset.
Wat een kutwerk is dit op uit te zoeken.
Die error had ik dus ook met mijn Core i5 2500k. Heeft mij uiteindelijk meer dan 2 weken gekost om de oplossing te vinden, dus alvast succes ermee.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Van Windowslogboek is niet echt iets vreemds op te merken. Alleen wat kritieke fouten die allemaal deze zijn:
[..]
Logisch want ik moet zelf het systeem met de hand uitschakelen als hij bevriest. Dus ik kijk nu even verder. Ga even Asus Xonar DG (geluidskaart) drivers opnieuw updaten. Evenals BIOS van het moederbord en drivers van de chipset.
Wat een kutwerk is dit op uit te zoeken.
Dat blijf je altijd houden. Volgende keer zit er nog 100x zoveel DLC bij en betaal je weer 8 euro voor het complete packquote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel kut van Magicka, compleet pakket voor 8 euro ofzo, maar heb de gewone game al een tijd geleden gekocht :/
Ja als je nu een extra magicka kopietje kreeg als je dat complete pack koopt maar daar doen ze weer niet aanquote:Op zondag 3 juli 2011 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel kut van Magicka, compleet pakket voor 8 euro ofzo, maar heb de gewone game al een tijd geleden gekocht :/
Als ik een beetje rondgoogle dan zouden de nvidia audio drivers problemen kunnen geven.quote:Op zondag 3 juli 2011 13:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Bedankt.
Maar dat is alles in orde.
HWMonitor, CPUZ en GPUZ incl Bios temps zijn allemaal goed.
Echt raarToch even verder stoeien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |