Ja ik wel, Ik krijg nml deel 2 met de post nog. en kon deel 2 goed koop bij zavvi krijgen. (nog goedkoper als dit zegmaar. Stuur maar een PMquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:28 schreef Verbal het volgende:
Jawoor, beide Bioshocks binnengetrokken (één heb ik al, maar ik wil niet alleen deel twee via Stoom spelen). Iemand interesse in Bioshock 1 op dvd met doosje enzo?
Verder Winterbottom en The Longest Journey uit de reguliere.
V.
Ben ik zelf ook wel benieuwd naar. Ziet er op het eerste gezicht wel grappig uit, maar ik wacht jouw reactie wel af of dat ook echt zo is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:31 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik heb Hoard maar gekocht, vond ik al wel langer interresant maar nu in de sale is dat alleen maar beter
'per ongeluk' jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:28 schreef BurnaBoy het volgende:
Magicka is echt tof.
Met skyp of teamspeak erbij wordt het helemaal geniaal. Je blaast elkaar even vaak op als dat je de vijandjes opblaast
Geheel perongeluk ook![]()
Voeg me trouwens een toe op steam toost..quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Magicka, Railworks 2 en Spacechem gekocht
Gedoanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef Xblister het volgende:
[..]
Voeg me trouwens een toe op steam toost..
...maar kijk even of de Orange Box niet een betere deal is op termijn...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:02 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Half Life 2 is een instant buy. Net als de episodes. Gewoon doen.
Had deel 1 vlak na release gespeeld en kon mij steeds niet krijpen.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:55 schreef Verbal het volgende:
Ik heb het eerste deel van Bioshock 1 gespeeld, en dat was geweldig. Als je erin zit. Ben op een gegeven moment uit frustratie gestopt omdat ik een deel van de kaart niet had gehad en niet kon vinden hoe ik daar kon komen. Was niet nodig om verder te komen geloof ik, maar ik kon het gewoon niet hebben dat ik een kwart van de map niet kon vinden. Maar ik had al zin om het weer een keer te spelen, alleen geen trek om hem op mijn laptop te zetten en iedere keer die dvd erin te rammen. Dit is veel fijner, via Steam
V.
Inderdaad dat zou echt mega zijn bij sommige games.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:18 schreef Berend. het volgende:
Het zou echt zóó fijn zijn als steam backups van je save's maakt
Sommige spellen gebruiken die Steam Cloud Service om je saves op te slaan.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:18 schreef Berend. het volgende:
Het zou echt zóó fijn zijn als steam backups van je save's maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |