Zoiets las ik vanuit Barçahoek omdat Fabregas geblesseerd geweest is en ondertussen een jaar ouder. Het was in vergelijking met vorig jaar, dat ze hun bod nu niet zouden verhogen.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Sanchez wel voor 38 miljoen,maar geen 40 voor fabregas?
Ben jij bekend met sarcasme?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Want? Iniesta xavi enzo zijn te slecht?
En Fabregas die er aan komt ook?
Trouwens,waarom 38 mil. voor hem en dan afellay voor een stuk minder..?
Maarja,PSV is de laatste tijd ook niet pownend in scouten/handelen.
Falcao lijkt me niet te passen bij Barça, die zal eerder Villas-Boas volgen naar Chelsea.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 02:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Topaankoop. Falcao ook nog graag
Barcelona speelt al jaren een smerig spelletje met Fabregas. Ik hoop ook van harte dat Fabregas zelf inziet dat dit niet de manier is.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
Falcao past overal en speelde ook al eerder met Alexisquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:11 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Falcao lijkt me niet te passen bij Barça, die zal eerder Villas-Boas volgen naar Chelsea.
Kennen jullie de vorige Falcao nog > Was briljant.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Falcao past overal en speelde ook al eerder met Alexis
Welk smerig spelletje? Ze willen hem heel graag, maar niet tegen elke prijs.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Barcelona speelt al jaren een smerig spelletje met Fabregas. Ik hoop ook van harte dat Fabregas zelf inziet dat dit niet de manier is.
Zou toch een giller zijn als hij naar Real Madrid gaatquote:Op maandag 20 juni 2011 19:15 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Zoiets las ik vanuit Barçahoek omdat Fabregas geblesseerd geweest is en ondertussen een jaar ouder. Het was in vergelijking met vorig jaar, dat ze hun bod nu niet zouden verhogen.
Ze zijn nog steeds van heilig overtuigt dat Fabregas aan hun toebehoort en dan Arsenal met 10 euro al blij mogen zijn. Als hij niet uit de jeugdopleiding van Barca kwam hadden ze al lang 50-60 miljoen geboden. En ik denk ook niet dat Arsenal 40 miljoen genoeg vindt.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef KapiteinVaginaPijn het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |