Billy zn eerste beste buurtvriendje hier was Mo de Basenji, ik vind het geniale honden om te zien, maar qua karakter zijn ze wel pittig.quote:Op zondag 26 juni 2011 23:17 schreef bianca en michael het volgende:
Dankjewel oh-oh, hij is inderdaad de leukste pup ooit! Morgen de foto's nog even op het grote scherm kijken, nu op de telefoon gezien. Echt ook de allerleukste uit het nestje (heb je de anderen nog wel eens gezien?)
En tante Quapa is dat een basenji? Wil ik ook zo graag nog eens in het echt zien. En als het een basenji is, wat vind je daarvan?
Die wijze blikquote:
Heb je het al doorgegeven aan Amivedi, dierenbescherming enz..?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef miss-jones25 het volgende:
Hier geen oog dicht gedaan vannacht
Gister avond met de laatste ronde van mn hond uitlaten, is mn hond ergens blaffend achter aangegaan, en ze luisterde in eens totaal niet meer terwijl ze dat normaal heel goed doet, maar ze is nog steeds weg Ben niet eens naar bed geweest ben alleen maar aan het zoeken geweest.
En we wonen hier pas 2 weken dus ze kent hier de omgeving helemaal niet.
Kyra toch ?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:30 schreef miss-jones25 het volgende:
Hier geen oog dicht gedaan vannacht
Gister avond met de laatste ronde van mn hond uitlaten, is mn hond ergens blaffend achter aangegaan, en ze luisterde in eens totaal niet meer terwijl ze dat normaal heel goed doet, maar ze is nog steeds weg Ben niet eens naar bed geweest ben alleen maar aan het zoeken geweest.
En we wonen hier pas 2 weken dus ze kent hier de omgeving helemaal niet.
Sterkte, hopelijk valt het allemaal mee en kan je haar snel weer mee naar huis nemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef miss-jones25 het volgende:
Heb net telefoon gehad van een dierenarts dat ze is binnen gebracht en waarschijnlijk is aangereden en of hij toestemming had dr te opereren want ze gingen dr nu gelijk nakijken wat er precies is
dus ga er nu heen.
Multiply bedankt voor je hulp.
Oh wat een schrik! Ik hoop dat het meevalt. Sterkte!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef miss-jones25 het volgende:
Heb net telefoon gehad van een dierenarts dat ze is binnen gebracht en waarschijnlijk is aangereden en of hij toestemming had dr te opereren want ze gingen dr nu gelijk nakijken wat er precies is
dus ga er nu heen.
Wat erg miss-jones! Heel veel sterkte en ik hoop dat het goed komt!quote:Op maandag 27 juni 2011 10:08 schreef miss-jones25 het volgende:
dus ga er nu heen.
Nee, dat zou ik ook niet kunnen... Geen seconde ben ik bang.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:04 schreef miss-jones25 het volgende:
@ bianca & michael, ja dat klopt ik ben zwanger van een tweeling.
Dus de stress afgelopen nacht en vanmorgen was idd niet goed voor ons maarja, rustig zitten als je hond weg is kan ik ook niet.
Goed om te horen weer gevonden isquote:Op maandag 27 juni 2011 13:03 schreef miss-jones25 het volgende:
Was ik weer
Het gaat wel oke met dr, we weten eigenlijk niet precies wat er is gebeurd, Ze loopt moeilijk, wond aan dr poot, maar dat is een oude wond die weer is open gegaan, die heb ik paar maanden terug laten hechten omdat ze met wild spelen met een husky gewond was geraakt, waarschijnlijk in dr poot gebeten ofzo, die was dus weer heel erg gaan bloedden, en zat er dus veel bloed op dr achter poten, en ze heeft denk ik zitten krabben waardoor t op meer plekken bloed zat en het daarom er allemaal wat ernstiger uitzag dan dat het was. Inwendig zag alles er goed uit gelukkig.
Volgens de dierenarts was ze heel tam, tot ik binnen kwam, ze kon me niet eens zien want ze was in de behandelkamer en ik in de wachtkamer, en ze ging gelijk janken en wou vd tafel af, dus ze voelt t dan toch aan als je er bent denk ik.
Wat zo'n beestje allemaal met je doet he, moest echt huilen toen ik dr zag, van opluchting natuurlijk dat ze terecht is en omdat het naar is dr zo te zien en niet te weten wat ze mee heeft gemaakt in die 11 uur dat ze weg was.
Maarja ze ligt nu languit naast me op de bank te slapen.
Dankjullie wel voor jullie berichtjes
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:56 schreef Crazy-M het volgende:
Als je hem op die momenten roept luistert hij dus echt niet. Vandaar dat hij dus aan de lijn blijft.
hehe, en de lucht van konijnenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:25 schreef Messina het volgende:
[..]
"No wayz, I liek outsidez!"
![]()
Hij voelt zich duidelijk helemaal in z'n element in dat hoge gras. Schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |