abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98498681
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Denk eerder dat Horner en Klöden de kopmannen zijn en niet Leipheimer.
Bij rsh hebben ze 4kopmannen tot na de eerste bergrit. Daarna gaan ze kijken wat er gebeurd is of gaat gebeuren. (leipo, kloden,brajko en horner)

Brajkovic is hun man waar ze het meest van verwachten (Bruyneel) zeker toekomst gezien. Echter hebben ze daar ook al bijgezet dat Brajkovic maar een korte piek heeft en die dus moet overeenkomen met de 3de week anders loopt het mis.

Het team is op papier natuurlijk weer het sterkste...(alleen geen afmaker). Maar dat zijn ze al jaren en meestal komt het er niet uit.
pi_98498739
Brajkovic zie ik inderdaad geen 3 weken overleven.
pi_98498863
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Pranjicc het volgende:
Jani Brajkovic
Chris Horner
Markel Irizar
Andrea Klöden
Levi Leipheimer
Dmitriy Muravyev
Sérgio Paulinho
Yaroslav Popovych
Haimar Zubeldia

http://www.livestrong.com(...)unced/#ixzz1PwSvJOQA

Geen McEwen :'(
Geen echte verrassingen in deze selectie, behalve dan McEwen die ontbreekt. Had m wel mee verwacht, maar dit is ook een vrij logische selectie weer lijkt me.
pi_98499467
L'équipe Liquigas pour le Tour de France

Ivan Basso, Paolo Longo Borghini, Daniel Oss, Fabio Sabatini, Alessandro Vanotti, Maciej Bodnar, Maciej Paterski, Sylvester Szmyd, Kristjan Koren

http://www.cyclismactu.ne(...)witter#ixzz1PzQ4n8ba
  woensdag 22 juni 2011 @ 10:06:53 #105
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98499470
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:37 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Geen echte verrassingen in deze selectie, behalve dan McEwen die ontbreekt. Had m wel mee verwacht, maar dit is ook een vrij logische selectie weer lijkt me.
Enkel Irizar lijkt me inwisselbaar (met bvb een rosseler), maar verder vrij logische selectie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Marcoss het volgende:
Misschien wel de topfavoriet voor de TTT met deze ploeg. Hoewel ze op die leeftijd niet zo makkelijk meer op gang komen :P
Winnaar can de TTT is meestal niet de som van de beste tijdrijders, zeker in zulke korte TTTs. Al zal bruyneel er wel op geoefend hebben.
pi_98499801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Marcoss het volgende:

Ivan Basso, Paolo Longo Borghini, Daniel Oss, Fabio Sabatini, Alessandro Vanotti, Maciej Bodnar, Maciej Paterski, Sylvester Szmyd, Kristjan Koren

Apart dat ze Sabatini na de Giro opnieuw meenemen. Geen Finetto en geen Damiano Caruso verrast me wel.
pi_98499937
quote:
2s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Beregd het volgende:

[..]

Enkel Irizar lijkt me inwisselbaar (met bvb een rosseler), maar verder vrij logische selectie.
:Y Maar zelfs Irizar is nog eens zo'n heel gekke keuze imho.
pi_98499986
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef TheArt het volgende:

[..]

Apart dat ze Sabatini na de Giro opnieuw meenemen. Geen Finetto en geen Damiano Caruso verrast me wel.
2 grote rondes achter elkaar kan op zich wel hoor. Gebruikelijker is Tour/Vuelta of Giro/Vuelta, maar Giro/Tour kan op zich ook wel. Er zijn er meer die het doen
pi_98500280
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

2 grote rondes achter elkaar kan op zich wel hoor. Gebruikelijker is Tour/Vuelta of Giro/Vuelta, maar Giro/Tour kan op zich ook wel. Er zijn er meer die het doen
Tuurlijk kan dat, dat hoef je mij ook niet te zeggen. Het gaat me om het feit dat Sabatini het doet. Als ze hem als sprinter willen inzetten, hadden ze ook Viviani of Guarnieri mee kunnen nemen. En voor knechten zijn er ook beteren dan hem, die ook nog eens geen Giro hebben gereden.
pi_98500578
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:40 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tuurlijk kan dat, dat hoef je mij ook niet te zeggen. Het gaat me om het feit dat Sabatini het doet. Als ze hem als sprinter willen inzetten, hadden ze ook Viviani of Guarnieri mee kunnen nemen. En voor knechten zijn er ook beteren dan hem, die ook nog eens geen Giro hebben gereden.
Tsja, da's ook wel weer waar... :{ Sabatini begint me nu inderdaad ook wel een raadsel te worden... Misschien gokken ze op een ontsnapping met Sabatini? Want als je met een groep van pakweg 10 renners erop uit zal trekken, dan is hij bij de meet waarschijnlijk wel de rapste van dat groepje. Iets anders kan ik eigenlijk ook niet echt bedenken om hem mee te nemen... :{ (of natuurlijk contractueel al vast gesteld)
pi_98500785
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef kroegtijger het volgende:

[..]

Tsja, da's ook wel weer waar... :{ Sabatini begint me nu inderdaad ook wel een raadsel te worden... Misschien gokken ze op een ontsnapping met Sabatini? Want als je met een groep van pakweg 10 renners erop uit zal trekken, dan is hij bij de meet waarschijnlijk wel de rapste van dat groepje. Iets anders kan ik eigenlijk ook niet echt bedenken om hem mee te nemen... :{ (of natuurlijk contractueel al vast gesteld)
Contractueel zal het bij hem nooit vastgesteld zijn. Ik denk dat ze hem meenemen ook mede met het oog op de ploegentijdrit, maar ook daarvoor hadden ze net zo goed achtervolger Viviani mee kunnen nemen. En Viviani is nog een stuk rapper ook dan Sabatini. Maar ik had toch minstens één van het drietal Ponzi-Finetto-Caruso mee zouden nemen. Dat verrast me nog wel het meest.
pi_98500792
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sřrensen, Chris Anker Sřrensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg

http://saxobanksungard.com/races.asp?r_id=2374#nu
pi_98500821
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sřrensen, Chris Anker Sřrensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg

Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.
pi_98501430
Geen Haedo, ook al geen sprinters.
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:20:01 #115
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_98501480
Ik zie het nut van een Tosatto niet direct, dan had ik eerder Larsson meegenomen.
pi_98501529
EDIT: Laat maar, was al gepost.

[ Bericht 92% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2011 11:22:07 ]
pi_98501684
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.
Yep, de selectie van Tosatto snap ik niet echt als je geen sprinter meeneemt. Wellicht voor de TTT?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_98501731
Matteo Tossato is de wegkapitein met een schat aan ervaring.
pi_98501777
Daar heb je Nicki Sorensen voor.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:41:24 #120
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_98502204
Saxo heeft toch wel een goede selectie bergop met de beide Sorensens, Noval, Navarro, Hernandez en Porte. Aangevuld met de tempobeulen Vandborg en Tosatto is het wel een selectie in balans.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_98502355
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Devpartner het volgende:

[..]

Bij rsh hebben ze 4kopmannen tot na de eerste bergrit. Daarna gaan ze kijken wat er gebeurd is of gaat gebeuren. (leipo, kloden,brajko en horner)

Brajkovic is hun man waar ze het meest van verwachten (Bruyneel) zeker toekomst gezien. Echter hebben ze daar ook al bijgezet dat Brajkovic maar een korte piek heeft en die dus moet overeenkomen met de 3de week anders loopt het mis.

Het team is op papier natuurlijk weer het sterkste...(alleen geen afmaker). Maar dat zijn ze al jaren en meestal komt het er niet uit.
Ik verwacht van Brajkovic juist het minste. Klöden, Leipheimer en Horner hebben allen gewoon een goed seizoen achter de rug. Brajkovic niet.

En ik hoop gewoon op een goede Klöden :P .
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  woensdag 22 juni 2011 @ 11:48:27 #122
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98502410
Je moet idd niet alleen knechten hebben die kunnen klimmen, op het vlakke heb je vaak rapper een knecht nodig dan bergop. Prima keuze, tossato, maar larsson was dat ook geweest.
pi_98505250
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:

Ook weinig verrassingen. Zoals gezegd, Tossato is de meest opvallende naam, maar het zal vast wel te maken hebben met zijn vorm, de vorm van andere renners en wat Saxo nog meer van plan is dit jaar. Mogelijk dat ze met de Vuelta in het achterhoofd daar ook nog rekening mee hebben gehouden.
pi_98512265
Tosatto was in de Giro ook al duidelijk de wegkapitein en zal ook wel belangrijk zijn om Contador door de finale te loodsen in vlakke ritten.

Wat Larsson betreft: ik denk dat hij niet meegaat (nadat hij voor de Giro ook al op het laatste moment buiten de selectie gelaten werd) omdat hij gaat vertrekken bij Saxo. Ik vermoed dat hij met een jaar uitstel naar Leopard gaat omdat zijn contract nu pas afloopt.
pi_98522558
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Marcoss het volgende:

3 Polen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')