Bij rsh hebben ze 4kopmannen tot na de eerste bergrit. Daarna gaan ze kijken wat er gebeurd is of gaat gebeuren. (leipo, kloden,brajko en horner)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:09 schreef Marcoss het volgende:
Denk eerder dat Horner en Klöden de kopmannen zijn en niet Leipheimer.
Geen echte verrassingen in deze selectie, behalve dan McEwen die ontbreekt. Had m wel mee verwacht, maar dit is ook een vrij logische selectie weer lijkt me.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:51 schreef Pranjicc het volgende:
Jani Brajkovic
Chris Horner
Markel Irizar
Andrea Klöden
Levi Leipheimer
Dmitriy Muravyev
Sérgio Paulinho
Yaroslav Popovych
Haimar Zubeldia
http://www.livestrong.com(...)unced/#ixzz1PwSvJOQA
Geen McEwen
Enkel Irizar lijkt me inwisselbaar (met bvb een rosseler), maar verder vrij logische selectie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:37 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Geen echte verrassingen in deze selectie, behalve dan McEwen die ontbreekt. Had m wel mee verwacht, maar dit is ook een vrij logische selectie weer lijkt me.
Winnaar can de TTT is meestal niet de som van de beste tijdrijders, zeker in zulke korte TTTs. Al zal bruyneel er wel op geoefend hebben.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 21:52 schreef Marcoss het volgende:
Misschien wel de topfavoriet voor de TTT met deze ploeg. Hoewel ze op die leeftijd niet zo makkelijk meer op gang komen
Apart dat ze Sabatini na de Giro opnieuw meenemen. Geen Finetto en geen Damiano Caruso verrast me wel.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Marcoss het volgende:
L'équipe Liquigas pour le Tour de France
Ivan Basso, Paolo Longo Borghini, Daniel Oss, Fabio Sabatini, Alessandro Vanotti, Maciej Bodnar, Maciej Paterski, Sylvester Szmyd, Kristjan Koren
http://www.cyclismactu.ne(...)witter#ixzz1PzQ4n8ba
quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Beregd het volgende:
[..]
Enkel Irizar lijkt me inwisselbaar (met bvb een rosseler), maar verder vrij logische selectie.
2 grote rondes achter elkaar kan op zich wel hoor. Gebruikelijker is Tour/Vuelta of Giro/Vuelta, maar Giro/Tour kan op zich ook wel. Er zijn er meer die het doenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Apart dat ze Sabatini na de Giro opnieuw meenemen. Geen Finetto en geen Damiano Caruso verrast me wel.
Tuurlijk kan dat, dat hoef je mij ook niet te zeggen. Het gaat me om het feit dat Sabatini het doet. Als ze hem als sprinter willen inzetten, hadden ze ook Viviani of Guarnieri mee kunnen nemen. En voor knechten zijn er ook beteren dan hem, die ook nog eens geen Giro hebben gereden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:28 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
2 grote rondes achter elkaar kan op zich wel hoor. Gebruikelijker is Tour/Vuelta of Giro/Vuelta, maar Giro/Tour kan op zich ook wel. Er zijn er meer die het doen
Tsja, da's ook wel weer waar...quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, dat hoef je mij ook niet te zeggen. Het gaat me om het feit dat Sabatini het doet. Als ze hem als sprinter willen inzetten, hadden ze ook Viviani of Guarnieri mee kunnen nemen. En voor knechten zijn er ook beteren dan hem, die ook nog eens geen Giro hebben gereden.
Contractueel zal het bij hem nooit vastgesteld zijn. Ik denk dat ze hem meenemen ook mede met het oog op de ploegentijdrit, maar ook daarvoor hadden ze net zo goed achtervolger Viviani mee kunnen nemen. En Viviani is nog een stuk rapper ook dan Sabatini. Maar ik had toch minstens één van het drietal Ponzi-Finetto-Caruso mee zouden nemen. Dat verrast me nog wel het meest.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, da's ook wel weer waar...Sabatini begint me nu inderdaad ook wel een raadsel te worden... Misschien gokken ze op een ontsnapping met Sabatini? Want als je met een groep van pakweg 10 renners erop uit zal trekken, dan is hij bij de meet waarschijnlijk wel de rapste van dat groepje. Iets anders kan ik eigenlijk ook niet echt bedenken om hem mee te nemen...
(of natuurlijk contractueel al vast gesteld)
Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sřrensen, Chris Anker Sřrensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg
http://saxobanksungard.com/races.asp?r_id=2374#nu
Yep, de selectie van Tosatto snap ik niet echt als je geen sprinter meeneemt. Wellicht voor de TTT?quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat lijkt er meer op wat betreft Saxo. Alleen geen Larsson verbaast me.
Ik verwacht van Brajkovic juist het minste. Klöden, Leipheimer en Horner hebben allen gewoon een goed seizoen achter de rug. Brajkovic niet.quote:Op woensdag 22 juni 2011 09:26 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Bij rsh hebben ze 4kopmannen tot na de eerste bergrit. Daarna gaan ze kijken wat er gebeurd is of gaat gebeuren. (leipo, kloden,brajko en horner)
Brajkovic is hun man waar ze het meest van verwachten (Bruyneel) zeker toekomst gezien. Echter hebben ze daar ook al bijgezet dat Brajkovic maar een korte piek heeft en die dus moet overeenkomen met de 3de week anders loopt het mis.
Het team is op papier natuurlijk weer het sterkste...(alleen geen afmaker). Maar dat zijn ze al jaren en meestal komt het er niet uit.
Ook weinig verrassingen. Zoals gezegd, Tossato is de meest opvallende naam, maar het zal vast wel te maken hebben met zijn vorm, de vorm van andere renners en wat Saxo nog meer van plan is dit jaar. Mogelijk dat ze met de Vuelta in het achterhoofd daar ook nog rekening mee hebben gehouden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 10:57 schreef Marcoss het volgende:
Selectie Saxo: Alberto Contador, Jesús Hernández Blazquez, Daniel Navarro Garcia, Benjamin Noval, Richie Porte, Nicki Sřrensen, Chris Anker Sřrensen, Matteo Tosatto, Brian Vandborg
http://saxobanksungard.com/races.asp?r_id=2374#nu
3 Polenquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:06 schreef Marcoss het volgende:
L'équipe Liquigas pour le Tour de France
Ivan Basso, Paolo Longo Borghini, Daniel Oss, Fabio Sabatini, Alessandro Vanotti, Maciej Bodnar, Maciej Paterski, Sylvester Szmyd, Kristjan Koren
http://www.cyclismactu.ne(...)witter#ixzz1PzQ4n8ba
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |