Hushovd zal niet meesprinten in de vlakke sprints, denk ik, dan gaan ze toch voor Farrar.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:20 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Ik zie Hushovd als een zeer grote kandidaat voor de groene trui. Zeker in ritten waar Gilbert kans maakt kan Hushovd ook uit de voeten en hij is de beste klimmer van de sprinters.
met op zijn minst 2 valpartijen tot gevolgquote:Op maandag 27 juni 2011 18:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
en Dean wordt gewoon weer de sprintaantrekker
Garmin toch wel een goede ploeg samengesteld. Met het oog op de TTT naast Sky mijn favoriet voor de zege. Ook hebben ze hier een uitzonderlijk goed treintje voor Farrar/Hushovd. Eerst de hardrijders Zabriskie en Navardauskas, dan Millar, Dean en het hoeft alleen maar afgemaakt te worden door Farrar.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
met op zijn minst 2 valpartijen tot gevolg
Heeft Taaramäe geen last van een pollenallergie oid?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef franklop het volgende:
Taaramae ook, maar lijkt het nog niet helemaal te hebben geloof ik
Ik denk sowieso dat Hushovd geen top 5 meer kan rijden in een pure vlakke sprint en in die tussensprints gaat hij nog meer verliezen. Ik denk dat het voor die ploeg inderdaad interessanter is om voor ritzeges te gaan en van dag tot dag voor 1 van de 2 te kiezen.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hushovd zal niet meesprinten in de vlakke sprints, denk ik, dan gaan ze toch voor Farrar.
Hij kan echter wel in zwaardere etappes vol scoren in de tussensprint als de anderen allang in de bus zitten. Maar het lijkt me onrealistisch dat hij mee gaat doen voor groen ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk sowieso dat Hushovd geen top 5 meer kan rijden in een pure vlakke sprint en in die tussensprints gaat hij nog meer verliezen. Ik denk dat het voor die ploeg inderdaad interessanter is om voor ritzeges te gaan en van dag tot dag voor 1 van de 2 te kiezen.
Nee, dat moet uiteraard met een grootse show en sjaaltjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Leopard is volgens mij ook nog niet officiëel bekend gemaakt.
Hij zou sowieso niet meegaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 13:41 schreef miep63 het volgende:
Zonde van die blessure van Oscar Freire, die sleepte nog wel eens een dagoverwinning voor Rabo binnen.
Een hele rare selectie overigens. Samoilau heeft al bizar veel gereden en een man in vorm, Madrazo, gaat niet eens mee.quote:David Arroyo (Spa)
Rui Costa (Por)
Imanol Erviti (Spa)
José Ivan Gutierrez (Spa)
Beñat Intxausti (Spa)
Vasil Kiryienka (WRu)
José Joaquin Rojas (Spa)
Branislav Samoulau (WRu)
Francisco Ventoso (Spa)
Dus toch ook Ventoso...wat verwachten jullie daarvan? Doet Rojas gewoon alle sprints, of gaat Ventoso ook kansjes krijgen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:44 schreef TheArt het volgende:
En de laatste selectie is ook binnen.
Selectie Movistar:
[..]
Een hele rare selectie overigens. Samoilau heeft al bizar veel gereden en een man in vorm, Madrazo, gaat niet eens mee.
Het zijn dezelfde types, alleen klimt Rojas nog beter. En aangezien Rojas heeft aangegeven vol voor het groen te gaan, gaat Ventoso gewoon volledig in dienst rijden van Rojas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:21 schreef Sdivad het volgende:
[..]
Dus toch ook Ventoso...wat verwachten jullie daarvan? Doet Rojas gewoon alle sprints, of gaat Ventoso ook kansjes krijgen?
Heb je daar een linkje van? Ik zie Ventoso, mits dat dus mag, nog wel een vlakke etappe meedoen en misschien zelfs winnen. Al zijn er in de Tour dit jaar wel erg veel sprinters die uitzicht hebben op een overwinning.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Het zijn dezelfde types, alleen klimt Rojas nog beter. En aangezien Rojas heeft aangegeven vol voor het groen te gaan, gaat Ventoso gewoon volledig in dienst rijden van Rojas.
Nou, dan neem je toch lekker Ventoso in je team?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Heb je daar een linkje van? Ik zie Ventoso, mits dat dus mag, nog wel een vlakke etappe meedoen en misschien zelfs winnen. Al zijn er in de Tour dit jaar wel erg veel sprinters die uitzicht hebben op een overwinning.
Was misschien anders geweest als Gilbert niet had meegedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:01 schreef wimderon het volgende:
Eigenlijk jammer dat er uberhaupt één in dienst van de ander gaat rijden. Ventoso is absolute top (beter dan Rojas) op hellende aankomststroken zoals er een paar liggen dit jaar.
Ploeg volgens de site van Movistarquote:Iván Gutiérrez
Imanol Erviti
Vasil Kiryienka
Beñat Intxausti
Fran Ventoso
José Joaquín Rojas
Andrey Amador
David Arroyo
Rui Costa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |