quote:Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef DeMessias het volgende:
Ik kijk uit naar de prestaties van Gianni Meersman bij FDJ, die rijdt de laatste weken in supervorm en was gisteren tweede op het BK na Gilbert.
quote:Leonardo Bertagnolli (Ita)
Grega Bole (Slo)
Matteo Bono (Ita)
Damiano Cunego (Ita)
Danilo Hondo (Dui)
David Loosli (Zwi)
Denys Kostyuk (Oek)
Adriano Malori (Ita)
Alessandro Petacchi (Ita)
Finland is geen Scandinaviëquote:Op maandag 27 juni 2011 13:36 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het zijn ook weer magere jaren wat betreft de aantallen Scandinavische deelnemers. Uit mijn hoofd een handvol Denen en drie Noren. Géén Zweden en Finnen helaas.En er is hier in Zweden al nauwelijks aandacht voor het wielrennen, dat zal zonder een Zweed in het peloton er niet beter op worden. Jammer.
quote:Mickaël Buffaz (Fra)
Samuel Dumoulin (Fra)
Leonardo Duque (Col)
Tony Gallopin (Fra)
Julien El Fares (Fra)
David Moncoutie (Fra)
Rein Taaramäe (Est)
Tristan Valentin (Fra)
Romain Zingle (Bel)
Het was rechtstreeks ergens anders van gekopieerd, maar het tweede is inderdaad correct. Het was me niet eens opgevallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Het trema op Taaramae verandert ook steeds van plekDan is het Taäramae, dan weer Taaramäe, en hier staat Taaramaë. Maar volgens mij is de tweede correct.
zij zullen het metname moeten hebben van dumoulin en moncoutie?? dat zijn tenminste de enige die ik echt ken...quote:
Ze zullen het waarschijnlijk echt moeten hebben van Taaramae en het duo Gallopin/Dumoulin.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
zij zullen het metname moeten hebben van dumoulin en moncoutie?? dat zijn tenminste de enige die ik echt ken...
Het zal allicht beter gaan dan vorig jaar. Heb door hem toen in verschillende poules strafpunten opgelopen - geen prestaties, wel uitval.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef franklop het volgende:
Taaramae ook, maar lijkt het nog niet helemaal te hebben geloof ik
Onderschat Moncoutié niet, die gaat vermoedelijk voor de bolletjestrui.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zullen het waarschijnlijk echt moeten hebben van Taaramae en het duo Gallopin/Dumoulin.
quote:Tom Danielson (VS)
Julian Dean (NZl)
Ryder Hesjedal (Can)
Thor Hushovd (Noo)
Tyler Farrar (VS)
David Millar (GBr)
Ramunas Navardauskas (Lit)
Christian Vande Velde (VS)
David Zabriskie (VS)
Ik denk dat hij 'm gewoon gaat winnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Onderschat Moncoutié niet, die gaat vermoedelijk voor de bolletjestrui.
Het is soms moeilijk om de naam van mijn adoptierenner 2010 te spellenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:41 schreef DecoAoreste het volgende:
Het trema op Taaramae verandert ook steeds van plekDan is het Taäramae, dan weer Taaramäe, en hier staat Taaramaë. Maar volgens mij is de tweede correct.
Vergeet Julien El Fares niet!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zullen het waarschijnlijk echt moeten hebben van Taaramae en het duo Gallopin/Dumoulin.
Wimbledon is een deur verderop.quote:
Het kan de beste overkomen is al geblekenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik had ze weer beiden open staanMaar goed, nu al veranderd
Normaal Farrar, maar deze Tour heeft een aantal aankomsten die Hushovd meer zouden moeten liggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:24 schreef Foolen het volgende:
Bij Garmin Dean, Farrar én Hushovd. Ik ben benieuwd wie van dit team het meeste mag/gaat sprinten!?
Ik zie Hushovd als een zeer grote kandidaat voor de groene trui. Zeker in ritten waar Gilbert kans maakt kan Hushovd ook uit de voeten en hij is de beste klimmer van de sprinters.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal Farrar, maar deze Tour heeft een aantal aankomsten die Hushovd meer zouden moeten liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |