abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98401339

• Woon je in of rond Den Haag ouwehoer dan gezellig mee. Aanmelden zodat je in de OP komt te staan kan in het topic zelf of per PM aan MissMSX of GotC. Idem voor op- en aanmerkingen op en toevoegingen aan de OP.

• Kom je zomaar eens een keertje buurten in Den Haag bekijk dan de linkjes in de OP voor wat er zoal te doen is of stel je vraag aan de altijd vriendelijke Hagenaars en Hagenezen alhier :)

=========================================================================================

In beeld:
lab-puppy1.jpg iconnew.jpgtb303.jpg Naamloos-1.jpgBarretje80.pngvnv_nation%201.jpg STIG.jpg oog.jpg HappyBunny.jpg mary-poppins.jpg 3734.jpg sakura.jpgschildje.gifjb_small.JPG images.jpgimagesCA7YHLEX.jpgdommel.jpg

In woord:

• admiraal_anaal
• Atreidez
• AirwiN
• Barreltje (aka Barretje80)
• Barretje80 (aka Barreltje)
• chepter1976
• Flappekz
• GotC
• Jill-RMC
• Lovechild
• Marvelous
• MissMSX
• nectarientje
• Ronnie_bravo
• spijker070
• tuintegel
• WheeleE

=========================================================================================

Toeristische trekpleisters:
Bezoekerssite gemeente Den Haag - Voor als je zelf iets leuks uit wilt zoeken
Gevangenpoort met ouderwetse martelkamers
Escher in het paleis
Panorama Mesdag
Bijwonen van de Tweede Kamer
3D Bioscoop Omniversum
Madurodam

Winkelen:
De Haagse Markt
Verschillende winkelgebieden anders dan het centrum

Eten en drinken:
In en rond het centrum:
Leopold
Florencia ijs (Zet je geluid niet te hard, want je schrikt je de pleuris)

Uitgaan (muziek/toneel/film/etc.):
3voor12denhaag - Concertinfo, foto's, prijsvragen, agenda, recencies in/uit de Haagse regio
Het Paard van Troje - Poppodium
Pathe bioscoop aan het Spui
Lucent Danstheater / Dr Anton Philipszaal

Nederlands-Haags vertaalprogramma
Haagse Wikipedia

Link naar het OP-document.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98401597
quote:
10s.gif Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

welke bruiloft?? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de eigen veiligheid al gezorgd voor andere sloten in de voordeur? Lijkt me lastig thuiskomen als de hal vol ligt met balonnen. Van die 'leuke' geintjes van medefokkers andere vrienden. :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_98401678
Bruiloften O+
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_98401868
quote:
2s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:09 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Voor de eigen veiligheid al gezorgd voor andere sloten in de voordeur? Lijkt me lastig thuiskomen als de hal vol ligt met balonnen. Van die 'leuke' geintjes van medefokkers andere vrienden. :P
mweh.. het zal me verbazen als dat gebeurt..
en als het wel gebeurt.. ^O^ :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_98401875
quote:
17s.gif Op maandag 20 juni 2011 09:15 schreef MissMSX het volgende:
Bruiloften O+
vroegah....
;)

pi_98402642
Woensdag wordt t vast mooi weer :Y
Where facts are few, experts are many.
pi_98402760
Toen me nicht is getrouwd hadden vrienden van de bruidegom de badkuip gevuld en er goudvissen, kikkers en een schildpad in gedaan :') Doe mij ook die ballonnen maar dan..
Where facts are few, experts are many.
  maandag 20 juni 2011 @ 12:31:29 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98406627
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Toen me nicht is getrouwd hadden vrienden van de bruidegom de badkuip gevuld en er goudvissen, kikkers en een schildpad in gedaan :') Doe mij ook die ballonnen maar dan..
Whehe mooi toch!

Onlangs was er een vriendin van me jarig. Ik heb toen haar huis opgeleukt met 10kilo convettie. Dat is echt heel erg veel kwamen we achter :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_98407311
Spannend, Bar!
Kun je je er iets bij voorstellen dat het over 48 uur dan eindelijk zover is?!
Don't you love her madly?
  maandag 20 juni 2011 @ 17:04:06 #10
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98418632
Op naar huis en loslaten wat er te loslaten valt.. Ik heb nog niet 1 derde af van mijn werk wat er lag !
Lachen is de kortste afstand tussen mensen.
pi_98422732
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef tuintegel het volgende:
Op naar huis en loslaten wat er te loslaten valt.. Ik heb nog niet 1 derde af van mijn werk wat er lag !
Morgen weer een dag *O* en anders overmorgen... en anders vast nog wel een andere keer ;)
pi_98425554
Zolang je geen deadline heb gewoon voor je uitschuiven ;)

Ben zo blij dat mijn werk gewoon iedere dinsdag voor 19.00 uur bij de drukker moet liggen, anders zou ik continue niets uitvoeren :P
  maandag 20 juni 2011 @ 21:30:15 #13
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98432634
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang je geen deadline heb gewoon voor je uitschuiven ;)

Ben zo blij dat mijn werk gewoon iedere dinsdag voor 19.00 uur bij de drukker moet liggen, anders zou ik continue niets uitvoeren :P
Mijn werk moet altijd gister klaar zijn :P . Maar het komt goed , volgende week zit ik er weer in . Oh trouwens een nieuwe diplomatieke manier van ik mag je niet : Over het algemeen vind ik je aardig! Vandaag te horen gekregen :') .
pi_98433124
LMAO! Die is wel leuk....en onthouden.

Wij hebben zo'n verschrikkelijk mens bij ons werken van een ander bedrijf, we ergeren ons dood aan d'r. Vrijdag was ze aan de telefoon en ze praat zo heel bekakt en dan ook niet zachtjes zodat wij op een verdieping lager letterlijk het gesprek kunnen volgen. Schijnbaar maakte iemand d'r boven ook een opmerking over of keek raar want toen hoorde we d'r zeggen: "Ja, ik weet dat ik jullie irriteer met mijn stem - maar dat is nu eenmaal mijn handelswijze." Echt je kon me opvegen.
  maandag 20 juni 2011 @ 21:45:38 #15
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_98433779
Ik heb jullie hulp nodig. *O*

Waar in Den Haag kun je doordeweeks een gezellig biertje drinken en ook nog een beetje redelijk eten?

Ik heb nu de Zwarte Ruiter/September in gedachten, maar wat voor muziek wordt daar gedraaid?!
  maandag 20 juni 2011 @ 21:56:04 #16
300896 tuintegel
Vrouwtje Theelepel
pi_98434587
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO! Die is wel leuk....en onthouden.

Wij hebben zo'n verschrikkelijk mens bij ons werken van een ander bedrijf, we ergeren ons dood aan d'r. Vrijdag was ze aan de telefoon en ze praat zo heel bekakt en dan ook niet zachtjes zodat wij op een verdieping lager letterlijk het gesprek kunnen volgen. Schijnbaar maakte iemand d'r boven ook een opmerking over of keek raar want toen hoorde we d'r zeggen: "Ja, ik weet dat ik jullie irriteer met mijn stem - maar dat is nu eenmaal mijn handelswijze." Echt je kon me opvegen.
Het werd dan ook tegen mij gezegd , niet zo een probleem want zodra je een vraag stelt die te moeilijk voor hem is dan kijkt hij alsof hij moet poepen en dat heb ik hem ook gezegd. Wellicht dat dat de reden was voor het zinnetje "over het algemeen" :') . Maar toegegeven ik vond het ook een goede .
  dinsdag 21 juni 2011 @ 09:11:32 #17
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_98450407
Smorgens! Laatste dagje Den Haag, morgen lekker vertrekken naar de camping...al zijn de weersvoorspellingen niet best :(
F means you're fucked
pi_98450958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef YUR het volgende:
Smorgens! Laatste dagje Den Haag, morgen lekker vertrekken naar de camping...al zijn de weersvoorspellingen niet best :(
o|O

morgen is het droog jah!

:o

dinsdag 21 juni 2011 @ 09:52:06 #19
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_98451334
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 09:37 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

o|O

morgen is het droog jah!

:o
In Brabant wel *G* :P
F means you're fucked
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:21:14 #20
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_98452266
quote:
Die foto's van haar zijn echt.... tja uuh :')
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:23:38 #22
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_98452321
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Die foto's van haar zijn echt.... tja uuh :')
Geil?
F means you're fucked
  dinsdag 21 juni 2011 @ 10:25:20 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_98452369
Grace heeft r gevonden op hyves :')
F means you're fucked
pi_98452390
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:

[..]

Het werd dan ook tegen mij gezegd , niet zo een probleem want zodra je een vraag stelt die te moeilijk voor hem is dan kijkt hij alsof hij moet poepen en dat heb ik hem ook gezegd. Wellicht dat dat de reden was voor het zinnetje "over het algemeen" :') . Maar toegegeven ik vond het ook een goede .
Salaris en bonus zijn binnen *O*

[ Bericht 8% gewijzigd door Ronnie_bravo op 21-06-2011 11:00:26 ]
pi_98453855
quote:
die hyves site he.. ??

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')