quote:Op maandag 20 juni 2011 08:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welke bruiloft??Voor de eigen veiligheid al gezorgd voor andere sloten in de voordeur? Lijkt me lastig thuiskomen als de hal vol ligt met balonnen. Van die 'leuke' geintjes van medefokkers andere vrienden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
mweh.. het zal me verbazen als dat gebeurt..quote:Op maandag 20 juni 2011 09:09 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Voor de eigen veiligheid al gezorgd voor andere sloten in de voordeur? Lijkt me lastig thuiskomen als de hal vol ligt met balonnen. Van die 'leuke' geintjes van medefokkers andere vrienden.
Whehe mooi toch!quote:Op maandag 20 juni 2011 10:20 schreef Atreidez het volgende:
Toen me nicht is getrouwd hadden vrienden van de bruidegom de badkuip gevuld en er goudvissen, kikkers en een schildpad in gedaanDoe mij ook die ballonnen maar dan..
Morgen weer een dagquote:Op maandag 20 juni 2011 17:04 schreef tuintegel het volgende:
Op naar huis en loslaten wat er te loslaten valt.. Ik heb nog niet 1 derde af van mijn werk wat er lag !
Mijn werk moet altijd gister klaar zijnquote:Op maandag 20 juni 2011 19:30 schreef Jill-RMC het volgende:
Zolang je geen deadline heb gewoon voor je uitschuiven
Ben zo blij dat mijn werk gewoon iedere dinsdag voor 19.00 uur bij de drukker moet liggen, anders zou ik continue niets uitvoeren
Het werd dan ook tegen mij gezegd , niet zo een probleem want zodra je een vraag stelt die te moeilijk voor hem is dan kijkt hij alsof hij moet poepen en dat heb ik hem ook gezegd. Wellicht dat dat de reden was voor het zinnetje "over het algemeen"quote:Op maandag 20 juni 2011 21:36 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO! Die is wel leuk....en onthouden.
Wij hebben zo'n verschrikkelijk mens bij ons werken van een ander bedrijf, we ergeren ons dood aan d'r. Vrijdag was ze aan de telefoon en ze praat zo heel bekakt en dan ook niet zachtjes zodat wij op een verdieping lager letterlijk het gesprek kunnen volgen. Schijnbaar maakte iemand d'r boven ook een opmerking over of keek raar want toen hoorde we d'r zeggen: "Ja, ik weet dat ik jullie irriteer met mijn stem - maar dat is nu eenmaal mijn handelswijze." Echt je kon me opvegen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 09:11 schreef YUR het volgende:
Smorgens! Laatste dagje Den Haag, morgen lekker vertrekken naar de camping...al zijn de weersvoorspellingen niet best
Die foto's van haar zijn echt.... tja uuhquote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef GotC het volgende:
Topic van het jaar:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?!
en deel 2:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #2
Geil?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die foto's van haar zijn echt.... tja uuh
Salaris en bonus zijn binnenquote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het werd dan ook tegen mij gezegd , niet zo een probleem want zodra je een vraag stelt die te moeilijk voor hem is dan kijkt hij alsof hij moet poepen en dat heb ik hem ook gezegd. Wellicht dat dat de reden was voor het zinnetje "over het algemeen". Maar toegegeven ik vond het ook een goede .
die hyves site he.. ??quote:Op dinsdag 21 juni 2011 10:21 schreef GotC het volgende:
Topic van het jaar:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?!
en deel 2:
Relatie met getrouwde man, hoeveel moet ik nog pikken?! #2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |