Jep, ken het verhaal. Kunnen ze bij Riot ook vrij weinig aan doen, helaas.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:27 schreef stefanhaan het volgende:
Waarschijnlijk wel want de hoeveelhied logins zijn verminderd de laatste tijd dmv de technische moeilijkheden die ze hebben
Degene met lapo opent het nieuwe deel .quote:Op zondag 19 juni 2011 21:38 schreef ems. het volgende:
Ik wist niet dat het de gewoonte was om een nieuw topic te openen bij lastpost
enfin, dat blitz.
1-2quote:
quote:
Volgens mij is het juist best wel logisch dat hij naar voren gaat. Hij doet veel damage met zijn defile, en als hij doodgaat zit hij precies tussen de tegenstanders in en kan hij 6 seconden lang nog extra damage gaan doen zonder dat hij kan worden geraakt, op het laatst nog even zijn ult doen en hij doet nog extra massive damage, maarja, zo kijk ik er tegenaan;)quote:Op zondag 19 juni 2011 21:45 schreef stefanhaan het volgende:
Waarom speelt karthus zo achterlijk?
Hij plaatst zich telkens in zulke kwetsbare situaties.
Epic actie van lamia en sushei
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:58 schreef stefanhaan het volgende:
Als ik daar die finale zou winnen zou ik zo facking hard demacia schreeuwen
Dit is ook precies zoals je Karthus moet spelen, maar jaquote:Op zondag 19 juni 2011 22:09 schreef jespertje het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist best wel logisch dat hij naar voren gaat. Hij doet veel damage met zijn defile, en als hij doodgaat zit hij precies tussen de tegenstanders in en kan hij 6 seconden lang nog extra damage gaan doen zonder dat hij kan worden geraakt, op het laatst nog even zijn ult doen en hij doet nog extra massive damage, maarja, zo kijk ik er tegenaan;)
Je kan het ook doen zonder dood te gaan door je zo te positioneren, dat je niet als eerste getarget kan worden. Dan geef je geen gratis gold weg.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dit is ook precies zoals je Karthus moet spelen, maar ja
Late game maakt dat beetje extra gold niet meer uit. Daarnaast, doordat hij die extra damage doet krijgt zijn team extra kills of ze acen de tegenstanders zelfs, dus het lijkt me een goeie tradequote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan het ook doen zonder dood te gaan door je zo te positioneren, dat je niet als eerste getarget kan worden. Dan geef je geen gratis gold weg.
Het idee is dat je jezelf zo positioneert met het doodgaan, dat de tegenstander in je E vecht. Zo doe je enorm veel damage en kan je niet gecc'ed worden. Dat je dood gaat en wat gold weg geeft maakt dan niets uit omdat je een ERG voordelige 4v5 voor je team geeft.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:11 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je kan het ook doen zonder dood te gaan door je zo te positioneren, dat je niet als eerste getarget kan worden. Dan geef je geen gratis gold weg.
Precies, een teamfight winnen is het uiteindelijke doel. Karthus in het midden zetten is dus heel slim. Ten eerste wordt hij gefocust en kan de rest zijn gang gaan. Ten tweede kan hij nadat hij dood is gefocust alsnog heel veel damage doen en heeft hij een goede positie dicht bij het team. Als je ver weg staat en ze maken je dood kun je alleen nog maar ulten.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:13 schreef jespertje het volgende:
[..]
Late game maakt dat beetje extra gold niet meer uit. Daarnaast, doordat hij die extra damage doet krijgt zijn team extra kills of ze acen de tegenstanders zelfs, dus het lijkt me een goeie trade
Ik ben de laatste tijd veel Jungle en Support aan het oefenen, voeg me maar toe. (Lujan)quote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef ems. het volgende:
Zijn hier trouwens nog support players aanwezig die wards kopen, level 30 + runes hebben, goed begrijpen hoe de laning mechanics werken en vooral niet farm en kills van mij nakken? In ruil daarvoor ben ik bereid heel veel assists uit te delen
Ben er mee aan het oefenen iig, soraka voornamelijk. Mag me wel adden als je wil: jespertje;)quote:Op zondag 19 juni 2011 22:23 schreef ems. het volgende:
Zijn hier trouwens nog support players aanwezig die wards kopen, level 30 + runes hebben, goed begrijpen hoe de laning mechanics werken en vooral niet farm en kills van mij nakken? In ruil daarvoor ben ik bereid heel veel assists uit te delen
DPS Soraka!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
Nee support is voor watjes![]()
gewoon AD carry of AP carry.
Dat is alleen voor echte bazen weg gelegdquote:
Probleem is een beetje dat het gros van de spelers die mentaliteit heeft, dus speel ik wel vaak support.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:27 schreef stefanhaan het volgende:
Nee support is voor watjes![]()
gewoon AD carry of AP carry.
Ik ben gewoon echt het type niet voor support met geen ENKEL spel, ik heb nog nooit een cleric of iets in die trend gespeeld in een spel ik speel altijd juist de Tanks en Offensive fighters.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Probleem is een beetje dat het gros van de spelers die mentaliteit heeft, dus speel ik wel vaak support.
Tja, carrys zijn er meestal wel genoeg, maar echt goeie supports zijn schaars;)quote:Op zondag 19 juni 2011 22:30 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik ben gewoon echt het type niet voor support met geen ENKEL spel, ik heb nog nooit een cleric of iets in die trend gespeeld in een spel ik speel altijd juist de Tanks en Offensive fighters.
Daar hebben we vrouwen voorquote:Op zondag 19 juni 2011 22:31 schreef jespertje het volgende:
[..]
Tja, carrys zijn er meestal wel genoeg, maar echt goeie supports zijn schaars;)
Neequote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Misschien komt het omdat support spelen niet echt super moeilijk is. Als je ziet bijvoorbeeld Sona, daar kun je bij wijze van spreke met 25 man op zitten en die loopt nog gewoon terug naar d'r toren.
Sona is naar mijn inzicht ook een van de supports die wat makkelijker te spelen is, aangezien zij ook redelijke damage kan doen. Als je soraka puur als support speelt moet je goed op je positionering en dergelijke letten en goed op je omgeving letten, aangezien je binnen een seconden in principe kan worden neergeburst. Ook als je kijkt naar de builds die worden gebruikt tijdens de season one finals, weinig health en dergelijke, maar wel goede positionering.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Misschien komt het omdat support spelen niet echt super moeilijk is. Als je ziet bijvoorbeeld Sona, daar kun je bij wijze van spreke met 25 man op zitten en die loopt nog gewoon terug naar d'r toren.
Niet echt?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:32 schreef Zeroku het volgende:
Als je ziet bijvoorbeeld Sona, daar kun je bij wijze van spreke met 25 man op zitten en die loopt nog gewoon terug naar d'r toren.
'Bij wijze van spreke.'quote:Op zondag 19 juni 2011 22:35 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee
totaal niet, der heal heeft cooldowns weetje?
Zelfs niet bij wijze van sprekequote:
Okquote:
Dat valt nog best tegen hoor, Janna is een stuk makkelijker m.i.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:38 schreef jespertje het volgende:
[..]
Sona is naar mijn inzicht ook een van de supports die wat makkelijker te spelen is, aangezien zij ook redelijke damage kan doen. Als je soraka puur als support speelt moet je goed op je positionering en dergelijke letten en goed op je omgeving letten, aangezien je binnen een seconden in principe kan worden neergeburst. Ook als je kijkt naar de builds die worden gebruikt tijdens de season one finals, weinig health en dergelijke, maar wel goede positionering.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat valt nog best tegen hoor, Janna is een stuk makkelijker m.i.
Je bent je ervan bewust dat de meeste alistar's geen tank gaan maar AP?quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef Monolith het volgende:
Ik wou ali sowieso nog gaan halen. Wel handig om ook een tank te kunnen spelen.
AP alistar = een goeie tank.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:08 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat de meeste alistar's geen tank gaan maar AP?
Het kan ook iets te maken hebben met het feit dat ik zo'n 50 potjes met Janna heb gespeeld en een stuk of 8 met Sona natuurlijk.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:59 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Janna haar tornado is veel moeilijker dan je zou denken. Je moet bijvoorbeeld wachten op malzahar of ww zijn ult doet en blokkeert dan die ult met je tornado. Ook het moment waarop je je ult doet is belangrijk. Ik heb games gewonnen met Janna, maar net zo hard gefaald doordat ulties en tornado's extreem gunstig dan wel zeer ongelukkig waren voor mijn team.
Als ik die season one championship matches zie, dan is AP Ali een prima tank.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:08 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat de meeste alistar's geen tank gaan maar AP?
Da's niet waar. Dat is inderdaad bij een Tank-alistar zo, maar een AP alistar heeft hele dikke heals. Die heal heeft volgens mij een cooldown van 4 seconde ofzo. Als je elke 4 seconden je hele team voor 200 ofzo kan healen ben je zeker niet nutteloos. Bovendien krijg je van die heal trample en die doet nog redelijke damage, EN je krijgt een lichbane proc die veel dmg doet.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:12 schreef stefanhaan het volgende:
Zeker wel al is het alleen maar door zijn ultimate, maar wat hem als AP ook zo viable maakt is die immense dmg die hij doet als hij initiate.
Alleen door zijn hoge CD's is hij daarna vrij nutteloos in teamfights
Sona is gewoon qweqweqweqwe en af en toe r. Ze is zeker een meerwaarde in een team door haar aura's, haar aoe speedbuff en een goede ult. Maar Janna heeft veel meer utility en anti initiate waardoor ze een top tier pick is. Beide zijn goede supports, maar Sona is wel een stuk makkelijker. Durf zelfs te zeggen dat het de makkelijkste champ is. Soraka is moeilijker, omdat je moet letten op healing reduction en een goede timing moet hebben om je tegenstander te silencen. Taric is de beste lane partner, maar voegt weinig toe in een teamfight. Zijn ult is een redelijke escape tool early game, maar hij komt ondanks zijn ult toch niet weg omdat hij zo traag is.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het kan ook iets te maken hebben met het feit dat ik zo'n 50 potjes met Janna heb gespeeld en een stuk of 8 met Sona natuurlijk.
Die wervelwind is idd nog best lastig in het begin, maar die had ik toch vrij snel onder de knie.
DPS Sona vond ik toch nog wel vrij lastig.
Dat idee kreeg ik ook een beetje met Sona, daarom maar niet echt verder mee gespeeld. Janna bevalt prima en biedt inderdaad leuke diversiteit / uitdaging qua gameplay.quote:Op maandag 20 juni 2011 12:23 schreef Sjappel het volgende:
[..]
Sona is gewoon qweqweqweqwe en af en toe r. Ze is zeker een meerwaarde in een team door haar aura's, haar aoe speedbuff en een goede ult. Maar Janna heeft veel meer utility en anti initiate waardoor ze een top tier pick is. Beide zijn goede supports, maar Sona is wel een stuk makkelijker. Durf zelfs te zeggen dat het de makkelijkste champ is. Soraka is moeilijker, omdat je moet letten op healing reduction en een goede timing moet hebben om je tegenstander te silencen. Taric is de beste lane partner, maar voegt weinig toe in een teamfight. Zijn ult is een redelijke escape tool early game, maar hij komt ondanks zijn ult toch niet weg omdat hij zo traag is.
quote:
Als je 'm kunt spelen wel ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 13:05 schreef ems. het volgende:
Sowieso is cho nice. Ik heb paar weken geleden nog die loch ness skin geregeld, moet ik nog steeds wat meer gebruik van maken.
Maar laatste paar games heb ik weer eens brand uit het stof getrokken. Wat een beest is het ook.
Toevallig smartcasting gister flink geoefend en voor brand droeg het zeker bij. Verder is hij nou ook weer niet zo moeilijkquote:
Even pairen met Sion dan.quote:
1 killquote:Op maandag 20 juni 2011 14:10 schreef stefanhaan het volgende:
Rofl aAa 0 killsfaalhazen.
Dat was gewoon beschamend
O shit heb ik die weer gemist, nog steeds beschamendquote:
Het is nog steeds 1 van de beste 4 teams ter wereld hoor.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:14 schreef stefanhaan het volgende:
Echt faal, als deze 2de game ook zo gaat dan moet aAa zichzelf maar disbanden.
Dat wel maar op dit niveau zo hard verliezen is toch wel echt slecht.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Keselo het volgende:
[..]
Het is nog steeds 1 van de beste 4 teams ter wereld hoor.
Stuk leuker om te kijken als die eerstequote:
Ze zijn annie gaan focussen, en nu winnen ze de teamfights.quote:
Wel knap van Fnatic dat ze het tij konden keren.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef Keselo het volgende:
Inderdaad, zonder die enorme nuke van Annie (wat ze eerder altijd 2 free kills gaf), maakt aAa geen kans meer in fights.
GGquote:Op maandag 20 juni 2011 15:17 schreef Beardslasher het volgende:
"i don't know why they went back to base"
misschien omdat ie vol stond met enemy minions?
qftquote:Op maandag 20 juni 2011 16:12 schreef Keselo het volgende:
Deze 2 commentators zijn zoveel beter. Alleen omdat Phreak nou niet door alle actie heen gilt. Joe Miller is namelijk wel een baas.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef stefanhaan het volgende:
pauzeren ze nou of wat?
Want zo niet mogen ze gewoon de game laten zien ipv hun.
De vorige keren gingen ze gewoon door maar nu herstarten ze.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 16:43 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
De vorige keren gingen ze gewoon door maar nu herstarten ze.
Uhuh, ik bedoelde ook dit potjequote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef stefanhaan het volgende:
Ach tis nog maar de eerste game het kan nog omslaan
3 doran rings en sorc boots + blasting wandquote:Op maandag 20 juni 2011 16:55 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Uhuh, ik bedoelde ook dit potje. Annie nu al op 3/0/1.
quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:30 schreef Keselo het volgende:
Captain Teemo hypercarry, wat is die gast toch ongelofelijk goed als Teemo.
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
Fack ik heb hem gemist, moest even ons mam confronteren met het feit dat ik een tattoo op mijn rug laat zetten
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Je kan hem over een paar uur toch terug zien op het riotgames kanaal op own3d.tv. Op RainMan letten, speelde echt geweldig.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
Fack ik heb hem gemist, moest even ons mam confronteren met het feit dat ik een tattoo op mijn rug laat zetten
Ja, wtf was hij aan het doen zegquote:Op maandag 20 juni 2011 18:39 schreef Keselo het volgende:
[..]
Je kan hem over een paar uur toch terug zien op het riotgames kanaal op own3d.tv. Op RainMan letten, speelde echt geweldig.
Reginald speelde daarentegen echt als iemand van 1200 elo, wat een trieste vertoning was dat
Iedereen heeft wel eens een waardeloze game, alleen komt het hem nu absoluut niet goed uit.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wtf was hij aan het doen zeg. Als je die commentatoren van te voren hoorde...
Ze hebben wel gewonnen, daar niet van. Maar bijvoorbeeld, Reginald die zowat in de fountain van de enemy Ult en daardoor bijna de game voor zijn hele team weggooide. Je zag aan het einde van de game ook dat RainMan super boos was op hem.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een waardeloze game, alleen komt het hem nu absoluut niet goed uit.
Zag je dat moment dat hij in die fountain stondquote:Op maandag 20 juni 2011 18:41 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een waardeloze game, alleen komt het hem nu absoluut niet goed uit.
Alleen als het GG isquote:Op maandag 20 juni 2011 18:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zag je dat moment dat hij in die fountain stond? Dat doen beginners niet eens.
Hij werd gewoon heel goed gecounterd en maakte inderdaad ook een paar slechte beslissingen. Gelukkig gaf hij aan het einde ook gewoon zelf toe dat hij zijn team bijna de game gekost heeft.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, wtf was hij aan het doen zeg. Als je die commentatoren van te voren hoorde...
Gelukkig gaf Rainman tegengasquote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef ems. het volgende:
Het is grappig omdat als een andere TSM het had gedaan Reginald waarschijnlijk helemaal uit zijn naad was gegaan.
TSM is ook wel even uit zijn naad gegaan tegen Regi hoor, wees maar niet bang. Vooral Rainman leek erg pissig op hem.quote:Op maandag 20 juni 2011 18:51 schreef ems. het volgende:
Het is grappig omdat als een andere TSM het had gedaan Reginald waarschijnlijk helemaal uit zijn naad was gegaan.
Snap ik goed als er 100.000/50.000 op het spel staat.quote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef nyny83 het volgende:
[..]
TSM is ook wel even uit zijn naad gegaan tegen Regi hoor, wees maar niet bang. Vooral Rainman leek erg pissig op hem.
Wat een classic is het tochquote:Op maandag 20 juni 2011 19:11 schreef ems. het volgende:
Doet me denken aan mijn oude WoW tijd, toen ik daar de arena shit een beetje volgde;
Replay is er nu opquote:Op maandag 20 juni 2011 18:37 schreef stefanhaan het volgende:
Yupquote:Op maandag 20 juni 2011 20:03 schreef Keselo het volgende:
Kreeg aAa de 1-0 omdat ze in de winner bracket zaten?
Dat is echt belachelijk inderdaadquote:Op maandag 20 juni 2011 20:41 schreef stefanhaan het volgende:
Wel lame, 1-0 al mee beginnen. Ik snap dat ze een voordeel moeten hebben maar al gewoon 1-0 krijgen is bij LoL echt unfair.
Erg veel zin in de finale, Fnatic zei een speciale tactiek te hebbenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:45 schreef jespertje het volgende:
Fiddle: Damage van dark wind gaat omhoog. Ap ratio op crowstorm gaat van 0.4 naar 0.45. Channel duration van crowstorm gaat van 2 sec naar 1,5 sec.
Ik hoop niet 5x supportquote:Op maandag 20 juni 2011 23:43 schreef Keselo het volgende:
[..]
Erg veel zin in de finale, Fnatic zei een speciale tactiek te hebben
Hoezo 5 keer supportquote:Op maandag 20 juni 2011 23:44 schreef stefanhaan het volgende:
Ik hoo
[..]
Ik hoop niet 5x support
Maar goed tijd om even tegelijkertijd te programmeren. *geekface* on
Zoals in die match Pros VS riot dat de pros gewoon alleen support champs hadden. en best hard wonnen.quote:
Mwa. Geloof niet dat ze dat gaan doenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Zoals in die match Pros VS riot dat de pros gewoon alleen support champs hadden. en best hard wonnen.
Ik werd daar ook wel nat van ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:46 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso hoop ik Shushei nog een keer in zijn Gragas-kostuum te zien.
Komen er nog wel wat bij mag ik hopenquote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef Keselo het volgende:
Riot verwachtte 400.000 - 600.000 kijkers te hebben tijdens de finale.
Denk 't niet hoor, die 215k van gister gaan ze echt niet meer overheen, mensen van NA zijn butthurt omdat hun teams niet in de finale staan dus dat verklaart het denk ik.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Komen er nog wel wat bij mag ik hopen.
Wat heeft hij dan, de Bowser skin?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:13 schreef stefanhaan het volgende:
Wel teleurgesteld in dat rammus niet voor de ninja skin gaat
Valt mee op zich. Alleen Shushei wordt gefocust en speelt niet zijn beste hero.quote:
Die speelt hij wel netjes inderdaad.quote:
Niet alleen Ashe. Die Anivia en Jarvan IV spelen ook goed.quote:
True, ze speelden alle 5 goed bij aAa.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet alleen Ashe. Die Anivia en Jarvan IV spelen ook goed.
Ervaring + Luckquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe kan Ashe zo'n arrow schieten, hoe plaats je zo'n schot? Nu wil ik ook Ashe of ... ?
Klein deel geluk. Groot deel ervaring + inschatten. Hoe vaker je Ashe speelt hoe beter je zo'n arrow kunt mikken.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef EpicKnife het volgende:
Hoe kan Ashe zo'n arrow schieten, hoe plaats je zo'n schot? Nu wil ik ook Ashe of ... ?
Gek hequote:
Hmhm, ik ook.quote:
Die pijl is een seconde of 6-7 onderweg, dus goed inschatten en geluk hebben. Ik heb ze ook wel eens zo geplaatst, of met Ezreal een kill gescoord. Vaak gemaakte fout is dat de meeste Ashe's de ultimate 10 minuten bewaren en ze dan pointblank afschietenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:01 schreef EpicKnife het volgende:
Zouden ze weer als tactiek hebben dat Karthus vooral snel dood moet gaan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef Keselo het volgende:
Met de initiate van Ashe en de global clean-up van Karthus.. Ik vind de nieuwe setup van Fnatic beter dan vorige game in ieder geval.
Sowieso hoort die pijl nagenoeg altijd op cooldown te zitten.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Die pijl is een seconde of 6-7 onderweg, dus goed inschatten en geluk hebben. Ik heb ze ook wel eens zo geplaatst, of met Ezreal een kill gescoord. Vaak gemaakte fout is dat de meeste Ashe's de ultimate 10 minuten bewaren en ze dan pointblank afschieten
Na een teamfight? Niet echt. Karthus kan ziekelijke AP hoeveelheden halen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef stefanhaan het volgende:
elk Mres item maakt karthus zijn ulti nagenoeg nutteloos in de meeste gevallen
Ja preciesquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Sowieso hoort die pijl nagenoeg altijd op cooldown te zitten.
Lijkt mij wel. Warwick initiate, karthus zergt erin en Ashe + Brand krijgen een paar seconde free fire.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Zouden ze weer als tactiek hebben dat Karthus vooral snel dood moet gaan.
Mwa, Void staff wil wel veel helpenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:08 schreef stefanhaan het volgende:
elk Mres item maakt karthus zijn ulti nagenoeg nutteloos in de meeste gevallen
En geen geld tegen Ashe, lijkt me gevaarlijker dan Karthquote:Op dinsdag 21 juni 2011 01:11 schreef Keselo het volgende:
En op het moment dat ze Mresi kopen om karthus te counteren, ze geen geld in damage stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |