Zelfs als het je eigen moeder is?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:30 schreef Dhaha het volgende:
Dan voel ik mij verheven boven domme mensen, het geeft me kracht.
Nee, maar ze 'snapt' veel dingen gewoon niet, tenminste.. niet op het niveau van de rest van de familie.quote:
Dit heb ik 2 maanden terug geprobeerd, toen ze wat interesse toonde in mijn opleiding. Een half uur later snapte ze de kleuter-versiequote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
Je moet het met je moeder ook niet over kwantummechanica hebben
Eens.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:38 schreef arucard het volgende:
Je moet het met je moeder ook niet over kwantummechanica hebben
Blijkbaar heeft je vader wel een diepe persoonlijke band met haar kunnen ontwikkelen. Diep genoeg om een kind te verwekken in elk geval. Praat eens met hem? Hij heeft er ervaring mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef Lilliesleaf het volgende:
Hoe gaan jullie daarmee om? Vooral als het om iemand gaat in je directe omgeving.
Naarmate ik ouder word, merk ik dat mijn moeder een stuk minder intelligent is dan ik. Dit zorgt ervoor dat zij mij in veel opzichten gewoon niet kán begrijpen. Verder heb ik ook het idee dat ik daardoor niet zo'n diepe persoonlijke band kan ontwikkelen, zeker vergeleken met mijn vader die wel erg intelligent is. Iets wat ik toch wel erg zonde vind.
Het kan niet zo zijn dat ik de enige ben met zulke ervaring, dus graag jullie verhalen/advies/ideeën etc.
(Heb stiekem het idee dat dat een van de redenen was waarom mijn vader uiteindelijk is gescheiden van haar.. maar zal ik doenquote:Op zondag 19 juni 2011 20:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft je vader wel een diepe persoonlijke band met haar kunnen ontwikkelen. Diep genoeg om een kind te verwekken in elk geval. Praat eens met hem? Hij heeft er ervaring mee.
Heeft waarschijnlijk ook meegespeeld!quote:Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Of ze was gewoon lekker om te neuken.
Maar hoe kun je dan ooit een goede band ontwikkelen met je moeder? Tips..?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef ReVamp_ het volgende:
ja dat gevoel heb ik ook wel. met mijn vader kan ik echt ALLES bespreken. Doe ik dit met mijn moeder of waar ze bij is, roept ze de meest onzinnige dingen er door die er helemaal niet toe doen of wat gewoon nergens op slaat.. Soms wel moeilijk want word soms van kwaad tot erger..
Als iemand niet zo slim is moet je toch een reden hebben om ben hem/haar te blijven. Nou is lekkere seks vaak niet genoeg, maar het kan wel meespelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk ook meegespeeld!
Jezelf aanpassen.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Maar hoe kun je dan ooit een goede band ontwikkelen met je moeder? Tips..?
Pap is nou eenmaal heel loyaal van karakter, verder zijn ze getrouwd toen ze 19/20 waren..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:47 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Als iemand niet zo slim is moet je toch een reden hebben om ben hem/haar te blijven. Nou is lekkere seks vaak niet genoeg, maar het kan wel meespelen.
Ik heb wat dat betreft de hoop al opgegeven.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
Beetje jammer trouwens dat de TT een spatie teveel heeft.
Nuff said.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:49 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Pap is nou eenmaal heel loyaal van karakter, verder zijn ze getrouwd toen ze 19/20 waren..
Oeps..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb wat dat betreft de hoop al opgegeven.
Iedere keer als ik het zie ga ik een beetje dood vanbinnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |