check rooster eens mallequote:Op zondag 19 juni 2011 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zook wil stoppen om 20:00, en Knetter doet dan 20:00 tot 21:00 of 21:30?
Ja euh, ik ga niet constant het Rooster F5'en schatquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef robdriessen het volgende:
Met een beetje geluk vanavond nieuwe verzoekjensautomaat!
quote:
/care. Ik zat nog te twijfelen, verkeerde keuze gemaakt blijkbaar.quote:
quote:
Huisbaas niet uitgenodigd, huisbaas boos, huisbaas was al aan het treiteren.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wutt?Iets meer info graag want zo volg ik je niet.
![]()
WTF die gast spoort niet!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Huisbaas niet uitgenodigd, huisbaas boos, huisbaas was al aan het treiteren.
Komt ze thuis uit het werk past de sleutel niet meer. (RIP huisdieren)
Dus zowel zij als haar dochter lopen nu in geleende kleding.
Hij claimde dat ze 1 maand huur niet betaald had (is al geen reden rechtswege), maar ze kan aantonen dat ze wel betaald had.
Die gast is nu dus sowieso de lul, maar het is zo kut voor haar en de kleine.
En de dieren. Ik zou toch echt de boel openbreken.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Huisbaas niet uitgenodigd, huisbaas boos, huisbaas was al aan het treiteren.
Komt ze thuis uit het werk past de sleutel niet meer. (RIP huisdieren)
Dus zowel zij als haar dochter lopen nu in geleende kleding.
Hij claimde dat ze 1 maand huur niet betaald had (is al geen reden rechtswege), maar ze kan aantonen dat ze wel betaald had.
Die gast is nu dus sowieso de lul, maar het is zo kut voor haar en de kleine.
Waarom zou je twijfelen als je het kunt opzoeken?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
/care. Ik zat nog te twijfelen, verkeerde keuze gemaakt blijkbaar.
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de dieren. Ik zou toch echt de boel openbreken.
Had gekund inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waarom zou je twijfelen als je het kunt opzoeken?
Huisdieren redden zich wel even, hij moet binnen 2 werkdagen reageren op de brief van de advocaat. Hoe moeilijk het is, rustig blijven geeft je de overhand.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de dieren. Ik zou toch echt de boel openbreken.
En terecht die gast lul moet je uitkleden!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:37 schreef Zokunen het volgende:
Wel leuk de advocaat wou zelfs het water van het douchen bij haar zus claimen bij die lul.
Oh top!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:31 schreef robdriessen het volgende:
Met een beetje geluk vanavond nieuwe verzoekjensautomaat!
www.top40.nlquote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand nog een leuk liedje, gewoon vrolijk, top 40 stijl, niets extreems?
Soeur Plus - Dominiquequote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
Je draait wel erg lekker Zokunen!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:48 schreef Zokunen het volgende:
Rochelle - No air
Om maar heel main stream te doen
www.dutchcharts.nl is uitgebreiderquote:Op zondag 19 juni 2011 19:42 schreef Myraela het volgende:
Ging jij vanavond nog draaieren?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:50 schreef robdriessen het volgende:
[..]
www.dutchcharts.nl is uitgebreider
Ik geloof dat alle uren al verdeeld zijn, dus nee. Maakt niet uit, ben nog vrolijk met mp3s aan het stoeien voor Supergup.quote:
Nou ja tot half 11 als ik het goed heb.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik geloof dat alle uren al verdeeld zijn, dus nee. Maakt niet uit, ben nog vrolijk met mp3s aan het stoeien voor Supergup.
Morgen om 6 uur gaat mijn wekker weer, maar bedankt voor het aanbodquote:Op zondag 19 juni 2011 19:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou ja tot half 11 als ik het goed heb.
Je mag ook om 8 uur welquote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Morgen om 6 uur gaat mijn wekker weer, maar bedankt voor het aanbod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |