Ook nooit blind date gehad ofzo ??? Voor mij is het een date als ik wat onderneem met iemand die ik wat meer dan leuk vind en beter wil leren kennen.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar na mijn opmerking van vanmiddag dat ik eigenlijk nooit gedatet heb, wanneer is iets een date?
Is het meteen een date als je samen met de ander bent, of moet er ook echt iets ondernomen worden met het doel kijken of de ander relatiemateriaal is?
Ben jij nu van 1991 of van 1992?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geen relatie noemen in ieder geval. Heb ook wel een tijd zoiets gehad, maar dat was zeker geen relatie.
Inderdaad!quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Bang is toch wel het woord wat dit topic samenvat.
Het laatste, naar mijn mening.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Maar na mijn opmerking van vanmiddag dat ik eigenlijk nooit gedatet heb, wanneer is iets een date?
Is het meteen een date als je samen met de ander bent, of moet er ook echt iets ondernomen worden met het doel kijken of de ander relatiemateriaal is?
Ze vind je leuk maar je bent bang de sprong te wagen ???quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef greatjob het volgende:
Ik heb wel iets meegemaakt qua daten. Of eerder... Er is een verandering in mijn situatie gekomen.
Ik ben bang!Bindingsangst speelt op in combinatie met onzekerheden
Ja ik zie het weer goed he.quote:
geen idee. is vaak ook lastig om te bepalen. kan voor één een date zijn en niet voor de ander.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:53 schreef moneyfornothing het volgende:
Geen dates. BTW ik dacht dat jij op de fiets zat.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben jij nu van 1991 of van 1992?
Omyy jij bent zo goed, jij hebt alles al gehad zo jong (L)
Nee inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:57 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zou het zelf geen relatie noemen in ieder geval. Heb ook wel een tijd zoiets gehad, maar dat was zeker geen relatie.
Maak je niet drukquote:
Blind date sowieso niet, maar ik ben ook nooit echt zodanig op zoek geweest naar een relatie dat ik tot dat soort dingen overging.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook nooit blind date gehad ofzo ??? Voor mij is het een date als ik wat onderneem met iemand die ik wat meer dan leuk vind en beter wil leren kennen.
Je laat meestal wel van te voren merken dat het toch een date, behalve bij een blind date die ik god zij dank nooit mee heb gemaakt. Dan zet iemand die je kent je op voor een date met iemand die je niet kent, maar waar zij het idee heeft dat het wel wat meer kan worden.
Helaas loopt dat vaak totaal fout en zit je tegenover iemand van waarom wilde zij mij daar in godsnaam aan koppelen.
Ah okay, meestal was er al een klik met iemand en waren we al een stap verder toen we afspraken dan alles nog aftasten en elkaar beter leren kennen. Dus dan noemde ik het zelf geen date meer, maar misschien zag die ander het nog wel als zodanig.quote:
Waarom dat, wat heb je te verliezen behalve een mogelijk gemiste kans.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:56 schreef greatjob het volgende:
Ik heb wel iets meegemaakt qua daten. Of eerder... Er is een verandering in mijn situatie gekomen.
Ik ben bang!Bindingsangst speelt op in combinatie met onzekerheden
Ik ben van 90.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ben jij nu van 1991 of van 1992?
Omyy jij bent zo goed, jij hebt alles al gehad zo jong (L)
Oh net als... nee ik ga het niet zeggen.quote:
Geraldine kemper.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh net als... nee ik ga het niet zeggen.
Ja we zijn uit geweest en het was weer vreselijk gezellig. Ze zeggen wel is gezelligheid kent geen tijdquote:Op zondag 19 juni 2011 18:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Hier ook flink moe
Uitgeweest?
Ze is wel bijna een jaar ouder trouwens.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh net als... nee ik ga het niet zeggen.
Jup. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen en haar gezoend toen ze nog een vriendje had.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ze vind je leuk maar je bent bang de sprong te wagen ???
OH MIJN GODquote:
Jong van lichaam en geestquote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou je af en toe niet zeggen. Had je echt een stuk jonger geschat.
Gelukkig maar, wat een jaar of 2 verschil al niet kan doen hè.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
Oh, dankjewel meid! Echt, top!
Ik was telkens zo in shock van jou, maar nu kan ik al jouw woorden al wat rustiger relativeren en dergelijke.
Ik noem het geen dates, maar als ik kijk naar wat anderen als dates zien heb ik ze maybe wel gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Geen dates. BTW ik dacht dat jij op de fiets zat.
Het is dus iemand die je al langer kent dan, dat maakt het dan wel een beetje ingewikkeld. Misschien vond je haar eerst leuker omdat ze onbereikbaarder was , kan dat ??quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef greatjob het volgende:
[..]
Jup. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen en haar gezoend toen ze nog een vriendje had.
Ze heeft het een paar dagen geleden uitgemaakt met de relatie omdat 'het' weg was.
Probleem is. Ik bind mij niet snel. En zij en mijn ma gaan erg goed overweg, omdat onze ouders goed overweg gaan. Onze ouders verwachten gelijk iets serieus als het bekend wordt dat we iets zullen doen. En ik weet niet of ik wel iets heel serieus al gelijk wil.
Gewoon gezellig, dates klinkt zo, ja....quote:Op zondag 19 juni 2011 20:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik noem het geen dates, maar als ik kijk naar wat anderen als dates zien heb ik ze maybe wel gehad.
Let maar op dat je geen rebound wordt, lekker rustig aan doen. Scheelt in iedergeval dat jullie elkaar al wat langer kennen dus weet je ook wel wat je ongeveer aan haar hebt (en zij aan jou)quote:Op zondag 19 juni 2011 20:09 schreef greatjob het volgende:
[..]
Jup. Ik had bijna mijn arm om haar heen geslagen en haar gezoend toen ze nog een vriendje had.
Ze heeft het een paar dagen geleden uitgemaakt met de relatie omdat 'het' weg was.
Probleem is. Ik bind mij niet snel. En zij en mijn ma gaan erg goed overweg, omdat onze ouders goed overweg gaan. Onze ouders verwachten gelijk iets serieus als het bekend wordt dat we iets zullen doen. En ik weet niet of ik wel iets heel serieus al gelijk wil.
Dat vind ik ook eigenlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon gezellig, dates klinkt zo, ja....
Ik heb wel eens een rebound gehad, maar dat had hij ook niet door toen geloof ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:18 schreef formerjellybean het volgende:
Hoe merk je eigenlijk of je een rebound bent ?? Ik heb die situatie gelukkig nooit meegemaakt maar vroeg dat af????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |