Waar dan? Ik zag het nergens in het vorige deel. Dit deel liet ik buiten beschouwing dus dat kan wel kloppen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel, vorig deel 2 keer en dit deel ook 2 keer
Heb je niet door dat ik bewust niet antwoord? Hij zegt toch zelf ook dat ie het vaak heeft herhaald, waarom de discussie constant opzoeken?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dat valt dus best wel mee blijkt nu aangezien hij het er minstens de afgelopen 3 delen niet over gehad had tot net, dus wat maakt het eigenlijk nog uit?
Tsja jij loopt erover te zeuren, ik zeg dat het volgens mij wel meevalt en nu voel je je weer aangevallen? Wat is dat toch steeds met jou?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:02 schreef Mpj het volgende:
[..]
Heb je niet door dat ik bewust niet antwoord? Hij zegt toch zelf ook dat ie het vaak heeft herhaald, waarom de discussie constant opzoeken?
Don't deny it.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
Maar om Mpj even gelukkig te maken en we weer verder kunnen. Ik heb het vaak over dat ik 17 ben en Gerrie.
Klaar.
Dat weten ze hier onderhand wel..quote:
Je krijgt je gelijk dat wou je wees blij, move on.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3uur 's nachts geloof ik, zoietsquote:Op zondag 19 juni 2011 22:01 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zag het nergens in het vorige deel. Dit deel liet ik buiten beschouwing dus dat kan wel kloppen.
Monitoren sowieso, maar dat kan vaak ook vrij beperkt zonder te veel diepgang hoor, gewoon hoe voel je je etc.quote:Op zondag 19 juni 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
joh , meestal is pillen slikken in combinatie met intensieve psychotherapie , want ze willen vaak monitoren hoe je op die pillen reageert.
"Hij" heeft nogal last langdurige ernstige depressies, slaapproblemen en wat sociale problematiek...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:49 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gevolgd, wat heeft hij?
Neehoor. Ik ga binnenkort al de quotes opzoeken, zijn er wel een stuk of 30.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Je krijgt je gelijk dat wou je wees blij, move on.
Dank je voor de egoboost.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef Mpj het volgende:
[..]
Neehoor. Ik ga binnenkort al de quotes opzoeken, zijn er wel een stuk of 30.
![]()
Ik zie hem daar nog steeds niet zeggen dat hij 17 is.quote:
Veel plezier jongen, ik hoop dat je je dan beter voelt over jezelf.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nou en of. Ga ze straks allemaal opzoeken.
Oh nee, dat van gerrie. Dat hij 17 is maar 1x geloof ik vandaag dan.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie hem daar nog steeds niet zeggen dat hij 17 is.![]()
Maar in ieder geval bedankt dat jij wel een indicatie ervan kan geven, Mpj vind het blijkbaar te lastig normaal te antwoorden als ik iets aan hem vraag.
Ik moest 400m2 onkruid plukkenquote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weten ze hier onderhand wel..
En jij dan, waarom heel de vrijdag op je knieën?
quote:Op zondag 19 juni 2011 22:04 schreef Techno het volgende:
[..]Wat schattig, jullie hebben cowboytje gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Serieus nemen ook nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel plezier jongen, ik hoop dat je je dan beter voelt over jezelf.
Haha ooh okay, ja dat van Geraldine klopt wel maar dat van 17 bedoelde ik inderdaad.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, dat van gerrie. Dat hij 17 is maar 1x geloof ik vandaag dan.
No problem
Ik reageer cynisch maar het kwam een beetje lastig over merk ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Serieus nemen ook nog.Anders had ik het toch allang gedaan, om mijn gelijk te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |