Logischquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Ik had sowieso een Android of een Nokia moeten nemen, heb nu al spijt
Het hoort zo nietquote:
Toen had hij het nog niet door, daar was een 2de naai-actie voor nodigquote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef De_Viborateur het volgende:
Apple naaide jou al op het moment dat jij die iPhone kocht!
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef Dick.Eaten het volgende:
Ik had een app gekocht en geïnstalleerd. Maar moest onlangs dat app herinstalleren omdat het niet meer werkte, maar tot mijn verbazing moet ik weer 6 euro neertellen voor zo'n flut app
Kut graaiers bij Apple
nou blijkbaar niet dusquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Eens gekocht is de app altijd gratis te herinstalleren.
Toch doe je iets verkeerd.quote:
Ik weet niet of ik nou zo achterlijk ben, maar ik zie niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch doe je iets verkeerd.
Zorg dat je met dezelfde Apple ID bent ingelogd.
En doe het via de Aankopen pagina. Daarin zie je al je ooit gedownloade apps, ook al heb je ze inmiddels alweer verwijderd. Naast elke daar vermeldde app staat een icoontje met een wolk. Klik daarop en de app wordt opnieuw geïnstalleerd.
ik doe het voor 2 euro...quote:
of meer dan 2 euro, want laatst spacete m'n computer hem helemaal...quote:
/care dat het gratis is.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef joao het volgende:
[..]
bijna alles is gratis en je kan veel meer...
duussz, de apps zijn gratis,en je kan je achtergrondpimpen de rest zoek je beter op...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
/care dat het gratis is.
Wat kun je meer wat interessant is?
Ik heb iOS 5. De JB is er nog niet voor uit.quote:
En hij wordt er retetraag van.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef joao het volgende:
[..]
duussz, de apps zijn gratis,en je kan je achtergrondpimpen de rest zoek je beter op...
Dat is door apple zelf de wereld in geholpen denkquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Rummikub het volgende:
[..]
En hij wordt er retetraag van.
Dwergje
Leer Google gebruiken: MyWi, BiteSMS, FolderEnhancer, Fullscreen for Safari, VideoLock, Winterboard, SBSettings.. Allemaal onmisbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
/care dat het gratis is.
Wat kun je meer wat interessant is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
Jij hebt de eer om de shitstorm te starten.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Ouqz het volgende:
Apple topics samengevat:
Pagina 1 - leuke opmerkingen, serieuze reacties en de eerste haters checken in
Pagina 2 - kut grappen, trolls lopen warm, haters verzamelen, fanboys gaan alvast modder rapen
Pagina 3 t/m 13 - shitstorm
Ik kijk er met plezier naar uit!
en met welke settings van post per page is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:34 schreef Ouqz het volgende:
Apple topics samengevat:
Pagina 1 - leuke opmerkingen, serieuze reacties en de eerste haters checken in
Pagina 2 - kut grappen, trolls lopen warm, haters verzamelen, fanboys gaan alvast modder rapen
Pagina 3 t/m 13 - shitstorm
Ik kijk er met plezier naar uit!
Dat is ook vreemd, er kunnen namelijk niet meer dan 300 reacties geplaatst worden.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Chinless het volgende:
[..]
en met welke settings van post per page is dat?
BIj mij is dat 310 pppp namelijk
Ik heb helemaal niet lopen kutten. Zoals altijd heb ik het op de normale manier geinstalleerd. Maar mijn iPhone doet wel vaker vaag, verbaasde me ook niks dat dit gebeurtquote:Op zondag 19 juni 2011 19:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
TS heeft gewoon zelf lopen kutten, en geeft Apple daar de schuld van.
Ik heb vanmiddag nog een applicatie opnieuw moeten installeren. Deze applicatie heb ik destijds gratis gedownloadt, en is nu een betaalde app. Ik kon hem gewoon gratis opnieuw downloaden en installeren.
Betaalde apps worden gelinkt aan je iTunes account. Als je opnieuw moet betalen, heb je waarschijnlijk een andere account gebruikt.
Onterechte klacht.
Dat is t-Mobile, heeft niets met je iPhone te maken.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Dick.Eaten het volgende:
En nog niet te spreken over de bereik van mijn iPhone..ronduit bagger
Dat verklaart een hoop..quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is t-Mobile, heeft niets met je iPhone te maken.
Ik heb helaas al een abbo lopen..quote:Op zondag 19 juni 2011 22:47 schreef tuut-chips het volgende:
Ts, jouw iPhone ruilen tegen mijn HTC Desire HD?
Ja dus?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:50 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Ik heb helaas al een abbo lopen..
Maar volgende telefoon wordt gewoon weer een oude Nokia denk ik
Waarom wil je trouwens mijn kut telefoonquote:Op maandag 20 juni 2011 12:20 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ja dus?
Onterechte klacht, als je er vanaf zou willen had je hem wel geruild.
Android gaat me vervelen, beunplatform.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:43 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Waarom wil je trouwens mijn kut telefoon
Dat zul je met elke telefoon krijgen hahaquote:Op maandag 20 juni 2011 15:49 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Android gaat me vervelen, beunplatform.
Default. 25 volgensmij.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:15 schreef Chinless het volgende:
en met welke settings van post per page is dat?
Had hiervoor een iPod Touch, en ik mis hemquote:Op maandag 20 juni 2011 16:17 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Dat zul je met elke telefoon krijgen haha
gewoon oude nokia prima
Wij kunnen nooit meer dan 300 reacties posten nee. Mods wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat is ook vreemd, er kunnen namelijk niet meer dan 300 reacties geplaatst worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |