Logischquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
Ik had sowieso een Android of een Nokia moeten nemen, heb nu al spijt
Het hoort zo nietquote:
Toen had hij het nog niet door, daar was een 2de naai-actie voor nodigquote:Op zondag 19 juni 2011 16:48 schreef De_Viborateur het volgende:
Apple naaide jou al op het moment dat jij die iPhone kocht!
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:22 schreef Dick.Eaten het volgende:
Ik had een app gekocht en geïnstalleerd. Maar moest onlangs dat app herinstalleren omdat het niet meer werkte, maar tot mijn verbazing moet ik weer 6 euro neertellen voor zo'n flut app
Kut graaiers bij Apple
nou blijkbaar niet dusquote:Op zondag 19 juni 2011 17:02 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet mee omgaan.
Eens gekocht is de app altijd gratis te herinstalleren.
Toch doe je iets verkeerd.quote:
Ik weet niet of ik nou zo achterlijk ben, maar ik zie niks.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toch doe je iets verkeerd.
Zorg dat je met dezelfde Apple ID bent ingelogd.
En doe het via de Aankopen pagina. Daarin zie je al je ooit gedownloade apps, ook al heb je ze inmiddels alweer verwijderd. Naast elke daar vermeldde app staat een icoontje met een wolk. Klik daarop en de app wordt opnieuw geïnstalleerd.
ik doe het voor 2 euro...quote:
of meer dan 2 euro, want laatst spacete m'n computer hem helemaal...quote:
/care dat het gratis is.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:51 schreef joao het volgende:
[..]
bijna alles is gratis en je kan veel meer...
duussz, de apps zijn gratis,en je kan je achtergrondpimpen de rest zoek je beter op...quote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
/care dat het gratis is.
Wat kun je meer wat interessant is?
Ik heb iOS 5. De JB is er nog niet voor uit.quote:
En hij wordt er retetraag van.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:55 schreef joao het volgende:
[..]
duussz, de apps zijn gratis,en je kan je achtergrondpimpen de rest zoek je beter op...
Dat is door apple zelf de wereld in geholpen denkquote:Op zondag 19 juni 2011 18:35 schreef Rummikub het volgende:
[..]
En hij wordt er retetraag van.
Dwergje
Leer Google gebruiken: MyWi, BiteSMS, FolderEnhancer, Fullscreen for Safari, VideoLock, Winterboard, SBSettings.. Allemaal onmisbaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
/care dat het gratis is.
Wat kun je meer wat interessant is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |