quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
snuf draait (bijna) enkel kwaliteitsmuziek

quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh dus nu krijgen we 2 nummertjes op repeat?

Jij kan myr vast wel helpen met je macquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn muziek weggegooid met het opruimen van mijn mac60GB is nu opnieuw in iTunes aan het laden

Auch.....quote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb per ongeluk al mijn muziek weggegooid met het opruimen van mijn mac60GB is nu opnieuw in iTunes aan het laden

Ten Tijden van Napster was dat echt geweldig ja, een nieuw liedje op je pc. Maar je had ook maar 30 liedjes op de pc staanquote:

Nee, zo gaat het nummer!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef Watertornado het volgende:
Zat je nou aan de pitch controls ToT?

Lekkah!quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
over downloaden gesproken, nog ca 3 uur en ik heb turn up the bass collectie helemaal binnen79 albums

Oh ik ben nu bezig met CD 1-25quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
over downloaden gesproken, nog ca 3 uur en ik heb turn up the bass collectie helemaal binnen79 albums

quote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Als er nog vragen zijn over Macs, ik ben hier en ik weet hoe mijn Mac aangaat dus die vraag kan ik zo en zo al beantwoorden

Weetje. Ik kan hem ook weer uitzetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 17:26 schreef Snuf. het volgende:
Als er nog vragen zijn over Macs, ik ben hier en ik weet hoe mijn Mac aangaat dus die vraag kan ik zo en zo al beantwoorden

Laat jij je longen nog steeds de benodigde zuurstof aanvoeren via de (te kleine) openingen bij je mondhoeken waardoor je zo'n narrig zuigend slisgeluid produceert trouwens?quote:Op zondag 19 juni 2011 17:25 schreef naatje_1 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |