Ik voel toch meer een Armeense aura.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman is gewoon gefrustreerd omdat hij geen echte Turk is. Hij kat al sinds dag 1 op mij, volgens mij omdat ik ooit heb gezegd dat hij geen echte Turk is.
[ afbeelding ]
Hoi Weissman.![]()
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef Weissman het volgende:
omdat ik aan de hand van je post kan zien wat je genetische samenstelling is.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:37 schreef Weissman het volgende:
Mensen niet met Weissman praten hij is stom omdat ik dat zeg. En iedereen die mij tegen spreekt is stom. Ik bepaal hier, wie, waar van afkomstig is omdat ik aan de hand van je post kan zien wat je genetische samenstelling is.nou doei
grotjens
Landish, Henk en de kits en Boeffie
gast, mongolen zijn geen turken en turken zijn geen mongolen, praat geen poep, wat boeit het nou wat en of andere turk van AKP te melden heeft wat dit onderwerp betreftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Parlementariër Suat Kiniklioglu, van Erdogans AK-partij. Zelfs hij zegt dat Turken van Mongolen afstammen. En die hoort dus gewoon bij de huidige regering hé.
Dat is niet de bron..maar het feit dat iemand uit de regering dat al zegt..sowieso check dat andere stukje wat ik heb gepost. Of kom eens met tegen bewijzen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
gast, mongolen zijn geen turken en turken zijn geen mongolen, praat geen poep, wat boeit het nou wat en of andere turk van AKP te melden heeft wat dit onderwerp betreft
Heeft hij niet gezegd. Hij zei dat Turken uit Mongolië/Centraal-Azië zijn gekomen, als in, het gebied. Niet dat Turken afstammen van de Mongolen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
gast, mongolen zijn geen turken en turken zijn geen mongolen, praat geen poep, wat boeit het nou wat en of andere turk van AKP te melden heeft wat dit onderwerp betreft
.................................................................quote:Ook Kinikloglu gelooft niet dat het Westen op het punt staat Turkije te “verliezen”. “DE Turken komen oorspronkelijk uit Mongolië, maar kijken instinctief naar het westen.
Ik had gelijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:49 schreef Weissman het volgende:
Btw, waarom is Landysh zo geintresseerd in de afkomst van iedereen ?
Krijgt ze een nat poesje van vol-bloed-arische-turken ? Of wil ze de puur-turkse-ras in leven houden door alleen te paren met iemand die genetisch zien helemaal bij haar past ? Of is ze op zoek naar mannen met onderdrukkende-turkse-genen ? Heeft ze de ambitie om een uber-turks kindje baren ?
Overigens heb ik de Turkse etniciteit nooit aan een ras of genen gelinkt. Stop mij geen woorden in de mond.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:24 schreef Landysh het volgende:
Weissman is gewoon gefrustreerd omdat hij geen echte Turk is. Hij kat al sinds dag 1 op mij, volgens mij omdat ik ooit heb gezegd dat hij geen echte Turk is.
Het aura is opzich een intressante, bij Dhr Weissman zie ik er eentje die niet voldoet aan een bij de VN bekende vlag! mijn diagnose is derhalve dat hij er eentje is uit de toekomst, uit een Superstaat welke oa het huidige Turkije en Armenie beslaat, deze natie staat uiteraard onder een streng doch rechtvaardig regime van Circassiers die worden bijgestaan door zowel Turken als Armenen en waar eenieder vrij is om zure yogurt en slechte soaps tot zich te nemen.quote:
wat is er met mijn posts? en wie ben ik aan het redden volgens jou dan?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is niet de bron..maar het feit dat iemand uit de regering dat al zegt..sowieso check dat andere stukje wat ik heb gepost. Of kom eens met tegen bewijzen.
maarja aan je posts te zien ben jij er zo één:
[ afbeelding ]
Trouwens.. er zijn zoveel mensen die cum laude zijn afgestudeerd die beweren dat het wel zo is. Daarvan heb ik ook bronnen. Maarja, ipv dat je gewoon normaal kan reageren en met tegenargumenten komt..reageer je op deze manierquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
typquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:59 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is er met mijn posts? en wie ben ik aan het redden volgens jou dan?
daarnaast ben jij volgens mij niet het typ waar men een volwassen gesprek mee kan voeren
hoe oud is deze gast eigenlijk?quote:
bewijs eens dat het niet zo is...quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |