sounds plausiblequote:Op zondag 19 juni 2011 14:40 schreef Infinti het volgende:
Nederlandse chicks lijken lekker totdat ze naast je wakker worden...
Zie jij ze wakker worden? Dan doe je toch echt iets verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:40 schreef Infinti het volgende:
Nederlandse chicks lijken lekker totdat ze naast je wakker worden...
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:40 schreef Infinti het volgende:
Zweedse chicks lijken lekker totdat ze naast je wakker worden...
had ik ooit in een ver verleden (2 jaar geleden) vonden de chicks al helemaal niets.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Doe je haren korter, maak er een smooth casual business man kapsel van.
Trek stylish kleren aan,
wees een player.
best faal wel jaquote:Op zondag 19 juni 2011 14:55 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Heerlijk dit altijd, als jij over je Zweedse chicks begint te praten halen ze meteen die foto erbij. Haha, kostelijk.
Btw, ik moch niet mee naar Zweden.
Omdat het een zakenreis is, en ik mocht niet op kosten van de baas meegaan, ach waarschijnlijk gaan we in de volgende mei vakantie naar Zweden.quote:
ah op zo'n fietsquote:Op zondag 19 juni 2011 14:58 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Omdat het een zakenreis is, en ik mocht niet op kosten van de baas meegaan, ach waarschijnlijk gaan we in de volgende mei vakantie naar Zweden.
quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef Dimens het volgende:
Terechte klacht TS, zelfde hier alleen dan met mijn stad. Ik woon dus in Zoetermeer met allemaal van die lekkere meisjes, maar wanneer ik dan naar een andere stad ga zijn ze ineens kaulo lelijk.
antwoord op je DMquote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef Dimens het volgende:
Terechte klacht TS, zelfde hier alleen dan met mijn stad. Ik woon dus in Zoetermeer met allemaal van die lekkere meisjes, maar wanneer ik dan naar een andere stad ga zijn ze ineens kaulo lelijk.
Zoetermeer en lekker? Ja, bij mij op school wel een paar maar niet zo bijzonder veel.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:59 schreef Dimens het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef Capi het volgende:
TS regelt 0 chicks maar denkt dat hij door deze topic scenepoints zal krijgen
en een lelijke kutkopquote:Op zondag 19 juni 2011 15:09 schreef Capi het volgende:
sowieso meeste Nederlandse chicks0 gevoel voor ritme, meestal een kippenkont en dansen als een lantaarnpaal
Welke school?quote:Op zondag 19 juni 2011 15:02 schreef KrokanteKrab het volgende:
[..]
Zoetermeer en lekker? Ja, bij mij op school wel een paar maar niet zo bijzonder veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |