Nee want er zit een trui tussen die ik snel aan wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef Tamashii het volgende:
Ridicuul om een ventilator er achter te zetten.
^^quote:
Ja, maar die oplossing kost geld.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:19 schreef DS4 het volgende:
Ik heb gehoord van een compleet nieuwe techniek, die ze wasdroger noemen...
Weet ik veel, beetje wasdroger kost meer dan een ventilator in aanschaf. Ik bedoel, de ultieme tip om je was te drogen is een wasdroger. Dat zal TS ook wel begrijpen, maar overduidelijk heeft ie daar geen oren naar (anders was dit topic nutteloos geweest) dus dat zal dan wel een kostenoverweging zijn.quote:
niet alleen in aanschaf hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Weet ik veel, beetje wasdroger kost meer dan een ventilator in aanschaf.
Ok, dat snap ik ook wel, maar als je kosten wenst te besparen is geduld de ultieme tip. Als je het goed wil doen de wasdroger. Nou, de ventilator zit er tussenin.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:22 schreef CoolGuy het volgende:
Weet ik veel, beetje wasdroger kost meer dan een ventilator in aanschaf. Ik bedoel, de ultieme tip om je was te drogen is een wasdroger. Dat zal TS ook wel begrijpen, maar overduidelijk heeft ie daar geen oren naar (anders was dit topic nutteloos geweest) dus dat zal dan wel een kostenoverweging zijn.
Kan het vocht sneller verdampen. Denk maar aan de handdrogers in toiletten.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:17 schreef dribbel79 het volgende:
Zet een raampje op een kier, zo gaat de luchtvochtigheid omlaag en kan deze meer vocht aan je was onttrekken enzo...dus sneller droog...
Maar die ventilator?
goed ventileren zodat je het vocht uit je huis kwijt wordt!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Het regent. Het is vies, nat weer. Nu hangt mijn was dus binnen. Aan een rekje. Met een zomerse ventilator erachter zodat het wat sneller gaat. En dat werkt fantastisch. De luchtvochtigheid is al gestegen van 45 naar bijna 70
Enfin, tips gevraagd om was binnen snel & goed te drogen. Hoe doe jij het?
Dit dusquote:Op zondag 19 juni 2011 13:10 schreef trovey het volgende:
Aan het wasrek hangen en wachten maar en ventileren moet je altijd of je nu binnen droogt of niet.
Ja. Dit is ook mijn techniek. Ik heb er even naar moeten zoeken. Diverse methodes uitproberen. Resultaten combineren, maar uiteindelijk is dit het geworden.quote:Op zondag 19 juni 2011 12:10 schreef ach het volgende:
Ik laat het altijd net zo lang hangen tot het droog is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |