quote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Maakt de mijne niet uit, zolang ik het maar niet voor hun neus op loop te eten
Kan ik ook nog meehelpen?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'!
Ezell en ik staan jullie bij.
Nee, je krijgt er juist honger van. Tijdens het eten dan. Zodra je stopt zit je katsvolquote:
Natuurlijkquote:
Ik heb dan nog net zo veel trek als wanneer ik geen kapsalon had gehaald, bodemloze put dit dat.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:20 schreef yosander het volgende:
[..]. Nouja, meer om het feit dat ik dan vanavond tijdens het avondeten niets meer hoef
.
Jeujquote:
Impliceren dat Sander in Sittard woontquote:Op zondag 19 juni 2011 16:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jij woonde toch in Sittard? Zal die leuk vinden
Implicaties implicerenquote:Op zondag 19 juni 2011 16:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Impliceren dat Sander in Sittard woont
Ik ook. Wtf is kapsalonquote:Op zondag 19 juni 2011 16:19 schreef yosander het volgende:
[..]
JA! Jij en Jordy moeten nog worden 'ontkapsalond'!
Ezell en ik staan jullie bij.
BAZENVOEDSELquote:
Kut, post ik hetzelfde plaatjequote:Op zondag 19 juni 2011 16:23 schreef yosander het volgende:
[..]
BAZENVOEDSEL
Ik kan je in Zwolle wel goede adresjes geven
[ afbeelding ]
Altijd hè. De rest ziet er best goor uit, en dat zeg ikquote:
Mijn kapsalon foto zag erquote:Op zondag 19 juni 2011 16:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Altijd hè. De rest ziet er best goor uit, en dat zeg ik.
Bazinquote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik binnenkort zelf een kapsalon ga maken.
Hoe..? Kan jij doner maken dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:25 schreef Ezell het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik binnenkort zelf een kapsalon ga maken.
Shoarma.quote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Bazin.
Eten jullie kapsalon trouwens met kebab of shoarma? Ik altijd met kebab, maar het origineel blijkt met shoarma te zijn.
Ik maak het dan met shoarma.quote:
Zal ik dan langskomen om een hapje te proeven..?quote:Op zondag 19 juni 2011 16:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Shoarma.
[..]
Ik maak het dan met shoarma.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |