1 2 3 4 5 6 | [b]Kolonia[/b] April 2009 begonnen met proberen. Juni 2010 de stap naar de huisarts gemaakt en in augustus voor het eerst naar de fertiliteitsarts. Zaadjes waren prima maar de samenlevingstest was negatief, conclusie: een cervixfactor. Als de cervixfactor ons enige probleem is, heeft IUI een goede kans. Een HSG op 29 oktober (voor de meelezers: nauwelijks pijnlijk) vertoonde ook geen afwijkingen. De IUI van 3 oktober had niet het gewenste effect en de IUI van november was bij voorbaat al kansloos vanwege erg weinig zaadjes door stress (o.a. vader overleden). Half maart is weer een IUI geweest en hopelijk heeft de wachttijd in de wachtkamer (IUI twee uur en een kwartier na productie) niet al teveel negatief effect gehad op de verder prima zaadjes. Helaas geen geslaagde IUI en ook IUI 4 en 5 hadden niet het gewenste succes en nu is het afwachten wat IUI 6 doet. |
Fijn! Ik duim dat het wegblijftquote:Op zondag 19 juni 2011 11:49 schreef klumsy het volgende:
Hier geen bloed meer sinds gisteravond... als het vandaag weg blijft dan wacht ik even tot morgen met bellen naar het ziekenhuis, en dan probeer ik gelijk voor maandag een echo te krijgen
Oh wat fijn! En morgen direct aan de telefoon hangen voor een echo!!quote:Op zondag 19 juni 2011 11:49 schreef klumsy het volgende:
Hier geen bloed meer sinds gisteravond... als het vandaag weg blijft dan wacht ik even tot morgen met bellen naar het ziekenhuis, en dan probeer ik gelijk voor maandag een echo te krijgen
Heeft inderdaad met fragmentatie e.d. te makenquote:Op maandag 20 juni 2011 16:54 schreef sproet-je het volgende:
Ik ben weer thuis met een embryootje in mijn buik!Het was een prachtige 8 cellige van topkwaliteit. Er zijn nog twee embryootjes die ze laten groeien tot morgen en dan kijken ze of die ingevroren kunnen worden, die waren nu 6 en 7 cellig. Ik heb een mooie foto maar ik krijg hem niet van mijn iphone hier op fok...
Ik heb ook weer wat geleerd, ik dacht dat hoe meer cellen hoe beter was maar dat is dus niet zo. Een 8 cellige is het beste, als er een 9 cellig was geweest hadden ze ook de 8 cellige teruggeplaatst, dat wist ik dus niet.
En nu kan het wachten beginnen! Ach we gaan zaterdag lekker op vakantie dus dat maakt het wachten een stuk draaglijker
Dat herken ik wel, ik heb het iets van een half jaar volgehouden en ben het nu ik weet dat het gaat uitdraaien op een behandeling weer aan het doen. Het lijkt me zo heerlijk als het toch nog op de gewone manier lukt. (ja, ik weet dat de kans klein is maar toch....)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:31 schreef LadyBlack het volgende:
Hier zit ik in mn vruchtbare dagen, en ik heb nog geen afspraak met de huisarts gemaakt. Niet alleen omdat ik razend druk ben, maar ook omdat ik eerst even wil 'aanvoelen' hoe deze ronde gaat. Ik sta er nu wel weer positief in namelijk!
ik hoop dat ik niet vreselijk bedrogen uitkom later, maargoed...nog ff geduld dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |