quote:
quote:Op maandag 20 juni 2011 13:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben wel vet aan het ownen![]()
Dit filmpje heeft mijn kleinzoon voor me gemaaktIk maar denken dat ik een xbox had hihi, groetjes gamer Jaap
Wat een enorme baas, of het nou nep is of niet.quote:
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?quote:Op maandag 20 juni 2011 12:22 schreef Parvus het volgende:
Hugo heb jij nou serieus figuren in je haar geschoren?
Ik ga ff kijken of ik hem weer kan fixen voor paar euroquote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?
Btw ik heb operation flashpoint dus als iemand wil doen, bij mij melden
Ik zie het ook, op die 3e foto, lijkt net of je zo 2 van die strepen geschoren hebt.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:20 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wie wat waar? Hoe kom je daar nou bij?
Btw ik heb operation flashpoint dus als iemand wil doen, bij mij melden
welke foto?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:24 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zie het ook, op die 3e foto, lijkt net of je zo 2 van die strepen geschoren hebt.
blij dat ik dat taggen uit heb gezetquote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Je bent getagd op een of andere barbeque op Facebook
Ik zie het al, het zijn regendruppels.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Favoriete Team: N.E.C.quote:Op maandag 20 juni 2011 14:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
We zijn niet eens FB mattiesquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
blij dat ik dat taggen uit heb gezet
godverdommequote:
Hehe ja volgens mij heb je gelijkquote:Op maandag 20 juni 2011 14:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Ik zie het al, het zijn regendruppels.
Nijmegen 4 life mattiequote:
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:08 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ja volgens mij heb je gelijk
[..]
Nijmegen 4 life mattie
Heb jij geen Facebook?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.
Wereld van verschil.
Ja die ene foto is van 2008 toen was ik nog vet straat. Nu gewoon loco en niet echt meer straat maar ken er wel de weg.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij met stekeltjeshaar en jij met kort haar en negercontouren.
Wereld van verschil.
Sowieso, Tom Tom to tha street.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:34 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja die ene foto is van 2008 toen was ik nog vet straat. Nu gewoon loco en niet echt meer straat maar ken er wel de weg.
Omdat zowel de beta als de demo niet boeiend genoeg warenquote:Op maandag 20 juni 2011 10:11 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ben ineens benieuwd waarom jullie, of eigenlijk iedereen waarmee ik wel eens game, crysis niet geprobeerd hebben.
Ik ken echt bijna niemand die het heeft gespeeld. Er zou dan toch een specifieke rede moeten zijn waarom niemand, behalve ik, hem heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |