Niks ervan! Je mag het desnoods wel over iets anders hebben, maar je blijft maar mooi hier hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 09:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet je, ik meld me hier wel weer als het beter gaat. Ooit. Aan dat geklaag heeft toch niemand wat.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gray%27s_Anatomyquote:Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ah wat een rotstreek Mar. En wat lief van je, van de creme brulee
. Later wil ik ook zo'n zus worden voor mn broertjes.
Over broertjes gesproken, de mijne is geslaagd en nu wil ik iets leuks voor hem halen. Hij gaat komende jaar geneeskunde studeren en houdt van boeken, iemand een idee?
Hey dankjequote:Op zondag 19 juni 2011 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gray%27s_Anatomy
http://www.amazon.com/Gra(...)y-Gray/dp/0517223651
Haha jaquote:Op zondag 19 juni 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vond 't wel een leuke!Vooral vanwege de titel natuurlijk
Kwam een tijdje geleden voorbij bij StarTrek![]()
Nou ik wil niet perse een nuttig boek geven, hij krijgt al geld om schoolboeken te kopen. Maar een klassieke editie van iets of een oud-grieks boek of comic book ofzo zou wel tof zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 11:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, zo'n atlas zou ik ff mee wachten, als ie dan alsnog de sobotta moet hebben, zou het wel wat dubbelop zijn.
Maar een studieboek of een stethoscoop (op de site van littman kan je bestellen met naamgravering) ofzo is wel een leuk idee! Is ie zeker van zn plek en welke uni? Dan kan je ff boekenlijsten zien.
Ik zou op zoek gaan naar iets van Netter.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nou ik wil niet perse een nuttig boek geven, hij krijgt al geld om schoolboeken te kopen. Maar een klassieke editie van iets of een oud-grieks boek of comic book ofzo zou wel tof zijn. En hij is zeker van zijn plaats ja, lotingklasse A.
Hmmm, ja dat ene boek over dokters oid, zag het laatst bij de boekwinkel * denkt hard naquote:Op zondag 19 juni 2011 10:27 schreef Chicolate het volgende:
Ah wat een rotstreek Mar. En wat lief van je, van de creme brulee
. Later wil ik ook zo'n zus worden voor mn broertjes.
Over broertjes gesproken, de mijne is geslaagd en nu wil ik iets leuks voor hem halen. Hij gaat komende jaar geneeskunde studeren en houdt van boeken, iemand een idee?
Miguel bulnez - zorgquote:Op zondag 19 juni 2011 11:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Hmmm, ja dat ene boek over dokters oid, zag het laatst bij de boekwinkel * denkt hard na
En heb je ze ook gelezen?quote:Op zondag 19 juni 2011 11:32 schreef Chicolate het volgende:
Oeh Oliver Sacks, die ken ikHeb ik meerdere boeken van in mn kast staan.
Op een na wel ja. Ik ben nog niet toegekomen aan het laatste boek.quote:
Okquote:Op zondag 19 juni 2011 11:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Op een na wel ja. Ik ben nog niet toegekomen aan het laatste boek.
verkopen en leuke boeken kopen om die planken mee te vullen! (of leuke schoenen of jurkjes of watdanook)quote:Op zondag 19 juni 2011 11:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ok.
Ik heb zelf ook genoeg boeken in de kast staan die ik niet gelezen heb. Dan moet ik er een keer zin in hebben.
En ik heb twee planken met boeken over theologie / godsdienstwetenschap en het onderwerp boeit me totaaaal niet meer, terwijl ik een paar jaar geleden nog overwoog het te gaan studeren na m'n studie Nederlands. Bizar hoe interesses zo kunnen omslaan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Gelukkig maar, ik ben niet de enige!
quote:Op zondag 19 juni 2011 11:40 schreef Blurred86 het volgende:
hoe vaak ik al niet met mezelf afgesproken heb om geen nieuwe boeken meer te kopen voordat ik al mijn ongelezen boeken gelezen heb
Even snel geteld; hier staan nog zeker 40 boeken in de boekenkast die ik nog niet heb gelezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het meeste heb ik echter wel gelezen
oh ik ook wel ja, neemt niet weg dat ik nog best veel ongelezen boeken hebquote:Op zondag 19 juni 2011 11:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Het meeste heb ik echter wel gelezen
Lekker hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 12:30 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga morgen -eindelijk- een staafmixer kopen. Broccoli- en spinaziesoep, here I come
Ik heb CWO Kielboot 1 t/m 3.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Heeft iemand hier trouwens een vaarbewijs?
quote:Op zondag 19 juni 2011 09:34 schreef Viking84 het volgende:
Wat kut, XM. Beterschap.
Loveli: wat staat er nou eigenlijk op je plaatje?
Onder de zoveel pk heb je die niet nodig.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Mijn vriendjequote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Mijn Mr heeft er ook 1 en wij doen hetzelfde als Goodbyequote:Op zondag 19 juni 2011 13:19 schreef Probability het volgende:
Stoer!!quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef Amsel het volgende:
Hoi! Ik kom hier veel te weinig, veel te druk en volgende week paar dagen vakantie.
Maar ik wilde wel even komen melden dat ik gisteren op m'n kop in een paal heb gehangen
eh? wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef Amsel het volgende:
Hoi! Ik kom hier veel te weinig, veel te druk en volgende week paar dagen vakantie.
Maar ik wilde wel even komen melden dat ik gisteren op m'n kop in een paal heb gehangen
Pics?quote:Op zondag 19 juni 2011 13:46 schreef Amsel het volgende:
Gewoon doen, het is tof.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Tof Amsel. Volgens mij zou kunnen paaldansen zoooo goed zijn voor mijn zelfvertrouwen. De stap om het daadwerkelijk te gaan doen in een sportschool is alleen zo groot, juist vanwege dat ontbrekende zelfvertrouwen
.
Doe eens gek.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:00 schreef Chicolate het volgende:
Tof Amsel. Volgens mij zou kunnen paaldansen zoooo goed zijn voor mijn zelfvertrouwen. De stap om het daadwerkelijk te gaan doen in een sportschool is alleen zo groot, juist vanwege dat ontbrekende zelfvertrouwen
.
ah, ik snapte het in een paal hangen niet, maar je bedoelt aan een paal. Ik had werkelijk waar geen enkel idee wat je bedoelde...quote:Op zondag 19 juni 2011 13:55 schreef Amsel het volgende:
[..]
Vrijgezellenfeestje. En niet ordinair, maar gewoon echt leuk! Wel spierpijn nu..
Ergens in Brabantquote:Op zondag 19 juni 2011 14:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Waar heb je het gedaan? Toch niet bij die sportschool bij mij in de buurt?
Ja ik wil er dus ook 1quote:Op zondag 19 juni 2011 13:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Stoer!!
Mijn meneer heeft ook een vaarbewijs, hij heeft jaren gezeild. Ik zou het zelf ook wel willen leren, maar ja, tijd & prioriteiten enzo.
Leuk! Ik zou wel op paaldansen willen, maar dan wel met een vriendinnetjequote:Op zondag 19 juni 2011 14:07 schreef Amsel het volgende:
Ach ik ben ook geen natuurtalent hoor HPKW! Maar ik vond het echt heel leuk. Scheelt ook dat de instructice een leuke meid van onze eigen leeftijd was in sport-outfit, geen blonde bimbo zoals ik me van tevoren een beetje had voorgesteld
Oja die wilde ik dit jaar halen maar is er niet zo van gekomenquote:Op zondag 19 juni 2011 13:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb CWO Kielboot 1 t/m 3.
maar geen vaarbewijs
Weet ik.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:25 schreef loveli het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Onder de zoveel pk heb je die niet nodig.
Hebben ze het ergens in Amsterdam? Mijn google-skills falen behoorlijk op het moment.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:34 schreef Probability het volgende:
[..]
Leuk! Ik zou wel op paaldansen willen, maar dan wel met een vriendinnetje!!
Vaarbewijs is slechts een theorieexamen of niet? Je kunt al zeilen?quote:Op zondag 19 juni 2011 14:35 schreef Probability het volgende:
[..]
Oja die wilde ik dit jaar halen maar is er niet zo van gekomen!!
Neehoor is prima te doen!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik wil er dus ook 1Maar ben benieuwd hoe moeilijk het is, wil eigenlijk I en II tegelijk halen, maar dat is misschien erg moeilijk?
Wil hem niet voor 't zeilen!quote:Op zondag 19 juni 2011 14:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vaarbewijs is slechts een theorieexamen of niet? Je kunt al zeilen?
Ja zeker weten. Je moet denk ik zoeken op pole fitness.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Hebben ze het ergens in Amsterdam? Mijn google-skills falen behoorlijk op het moment.
Ja heb ik gedaan, ik kwam alleen maar een 10 weeks cursus tegen en allerlei erotische varianten.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Je moet denk ik zoeken op pole fitness.
En ze hebben daar maar 1 school in Amsterdam staan, wat juist degene is die ik al gevonden hadquote:Op zondag 19 juni 2011 15:06 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.polefitness.com/Vind-een-les.html
oh daar staat maar 1 sportschool in amsterdam op zo te zien, het is wel lastiger te vinden inderdaad dan je zou denken
Noop.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.chalans.nl/index.php?lang=nl&c=open deze heeft ook een locatie in amsterdam!
valt het op dat ik eigenlijk aan het studeren ben?
De paaldanscursus bestaat uit 12 weken en kost in Amsterdam ¤192,50. Auquote:Op zondag 19 juni 2011 15:10 schreef Blurred86 het volgende:
http://www.chalans.nl/index.php?lang=nl&c=open deze heeft ook een locatie in amsterdam!
valt het op dat ik eigenlijk aan het studeren ben?
Aan de studie jijquote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef Blurred86 het volgende:
haha ok ik geef het op!
lijkt me ook niks aan trouwens dat hele paaldansen
http://www.sportiefpaaldansen.nl/?pagina=kostenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De paaldanscursus bestaat uit 12 weken en kost in Amsterdam ¤192,50. Au.
Neem van mij aan dat je paaldansen niet in 2 uur leert. Na de 1e les ben je al bont en blauw.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:17 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.sportiefpaaldansen.nl/?pagina=kosten
Workshop van 2 uur voor 25 euro.
*boks*quote:Op zondag 19 juni 2011 15:13 schreef Blurred86 het volgende:
haha ok ik geef het op!
lijkt me ook niks aan trouwens dat hele paaldansen
Bij mijn sportschool zat het gewoon in het abonnementsgeld. Zou je kunnen navragen natuurlijk.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De paaldanscursus bestaat uit 12 weken en kost in Amsterdam ¤192,50. Au.
Nee, maar je weet dan wel of je het leuk vindt of niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:27 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Neem van mij aan dat je paaldansen niet in 2 uur leert. Na de 1e les ben je al bont en blauw.
Da's waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 15:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dan wel of je het leuk vindt of niet.Ik vond het heeeeeeeeel erg stom.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:45 schreef Perruche het volgende:
boodschappen gedaan
![]()
En wow wat heb ik eigenlijk veel dingen in de voorraadkast.... Ik heb eigenlijk zin om een lijstje te maken met alles wat ik in m'n kastjes heb
Wow trapkast. Wil. Hebben. Ik heb zo'n Amsterdamse huurhuis-keuken met 2 kastjes maar om etenswaren in te zettenquote:Op zondag 19 juni 2011 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
dat herken ik wel maar het heeft alleen zin als je het lijstje ook gaat bijwerken.
Ik ben echt dol op onze trapkast als ik weer eens misgrijp ofzo.
quote:Op zondag 19 juni 2011 15:50 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wow trapkast. Wil. Hebben. Ik heb zo'n Amsterdamse huurhuis-keuken met 2 kastjes maar om etenswaren in te zetten. Dus er staat nog een stellingkast die nog eens onder zijn eigen gewicht gaat bezwijken
ik heb mijn vaarbewijs voor zeilboot en motorboot binnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 13:21 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik heb CWO Kielboot 1 t/m 3.
maar geen vaarbewijs
Als ik het kan in het duits, kan jij het helemaal in het nederlands.quote:Op zondag 19 juni 2011 14:33 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik wil er dus ook 1Maar ben benieuwd hoe moeilijk het is, wil eigenlijk I en II tegelijk halen, maar dat is misschien erg moeilijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |