Hij heet Bader, Badr is die gast die vrijwel altijd onsportief vecht.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:22 schreef Geo3kant het volgende:
Maar het zou maar gebeuren dat Badr verliestkijken hoe hij reageert, zal hij dan ook snel zeggen ja kom op die gast is een legend. Want dan is zijn hype train (badr's) ook wel erg derailed, tegen Jones verliezen kan maar tegen injured-tito
Dit doet me denken aan 'Het is Affelay' word ik in VBL ook altijd op gecorrigeerdquote:Op woensdag 22 juni 2011 14:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hij heet Bader, Badr is die gast die vrijwel altijd onsportief vecht.
Daar heeft het niks mee te maken, ik dacht dat je dat wel zou in zien.quote:Op woensdag 22 juni 2011 00:47 schreef Jajong het volgende:
En niet zo disrespectvol tegen een van de pioniers van de sport, siert je niet.
Ik zit vanaf de 26ste ook in Las Vegasquote:Kongo $1100 voor -155 en -160
Morecraft $300 op +225
Nate Marquardt $50 +125
Matt Brown +$50 +215
Matt Brown? Really?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:21 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Mijn bets voor ufc versus
[..]
Ik zit vanaf de 26ste ook in Las Vegas. Misschien ga ik 2 juli nog naar Silva Leben, al vind ik het wel een slechte kaart. Denk dat Wanderlei wel over zijn top heen is.
quote:TJ Grant sick; fight vs Charlie Brenneman on Sunday scrapped. If you see Joe Silva around Pittsburgh, give him a hug. Get well soon TJ!
Geld is relatiefquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef incognitoomuch het volgende:
1100 dollar op Kongo gezet?! Damn jij hebt er vertrouwen in!
Waar place jij die bets?
1 move doet ie in elke wedstrijd, de ballentrapper!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:40 schreef Fenomeno het volgende:
Een doez op kongo
Als ie weer verliest/draw door point deduction zul je wel balen
Kongo heb ik op sbg global en 5dimes gepakt. Enige waar ik bij Kongo bang voor ben is disqualification. Kongo staat er bekend om dat die redelijk laf vecht. Strikers brengt die naar de grond en worstelaars probeert die staand te houden. Kongo is een redelijk goede vechter. Pat Barry heeft totaal geen groundgame, geen killerinstinct en geen KO power, een ding wat die wel heeft is legkicks maar denk niet dat dat genoeg is. Kongo heeft tegen Cain overleefd naar een decision, heeft Crocop verslagen, en is best een goede vechter.quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:18 schreef incognitoomuch het volgende:
1100 dollar op Kongo gezet?! Damn jij hebt er vertrouwen in!
Waar place jij die bets?
Eens, tenzij Barry van een kick to the groin niet meer verder kan en dus een DQ/NC (dan wordt de bet toch ongeldig verklaart)quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:34 schreef Jajong het volgende:
Die Kongo bet is niet zo gek hoor. Die gaat Barry gewoon naar de grond halen en GnPen. Vrij zekere bet.
Ik zie zelf in dat event weinig value, heel misschien Chris Leben, omdat Silva van een jaar lay off komt en de laatste die hij KO heeft geslagen was iemand met een zwakke kin. Chris Leben deed het slecht tegen Brian Stann maar heb reports gelezen dat hij ziek was en voor de wedstrijd moest overgeven en dat zou de wedstrijd kunnen hebben beinvloedt. Ik speel Chris Leben vanaf +165, hopelijk tikt hij die odd op fight night aan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik wil niet weten hoe ziek de bets zullen gaan uitlopen met UFC 132
Cruz @ 1.85quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Ik zie zelf in dat event weinig value, heel misschien Chris Leben, omdat Silva van een jaar lay off komt en de laatste die hij KO heeft geslagen was iemand met een zwakke kin. Chris Leben deed het slecht tegen Brian Stann maar heb reports gelezen dat hij ziek was en voor de wedstrijd moest overgeven en dat zou de wedstrijd kunnen hebben beinvloedt. Ik speel Chris Leben vanaf +165, hopelijk tikt hij die odd op fight night aan.
Sean McCorkle (266) vs. Christian Morecraft (265)quote:
Hij lijkt wel wat vet te hebben omgezet in spieren.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Sean McCorkle (266) vs. Christian Morecraft (265)
Christian Morecraft (263) VS Stefan Struve (247)
Save misschien niet, maar wel safequote:Op woensdag 22 juni 2011 22:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Kongo een save bet? I dont know about that.
Je ziet ook wel eens dat zulke dingen bettingodds beinvloeden, the likable American guy wordt vaker door het grote publiek op gebet, dan de groin shots makende Fransman Kongo.quote:Op woensdag 22 juni 2011 23:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Save misschien niet, maar wel safe.
Maar on the realz though, ik denk dat hij wel een lock is hoor, tenzij hij domme dingen gaat doen. Barry is overrated. Als kickbokser en als MMA-vechter helemaal. Ontzettend vette gast en ik ben fan maar skills.. Mwah.
Arme meisje staat ook totaal niet met haar gewicht tegen dat kussen aanquote:
Laatst in een interview met The Reem het ware verhaal erachter gelezen, dat meisje scheen jarig te zijn en mocht even met The Reem 'trainen'. Alistair had eerst een zachte lowkick uitgedeeld en toen riep ze dat het harder moest. Met dit als gevolg. Het gifje waarin ze helemaal wegvliegt is grappiger!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:06 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Arme meisje staat ook totaal niet met haar gewicht tegen dat kussen aan
No problemo!quote:Op donderdag 23 juni 2011 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Fyodor ik regel voor volgende week die avatar druk met werk enzo
WHAT... THE... FUCK!quote:the NY state assembly passed a bill that would allow a tightrope walk across Niagara Falls. That had more support than MMA?
Train jij toevallig samen met Max de Vries?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:04 schreef incognitoomuch het volgende:
4 escapes geleerd vandaag met BJJ : van een triangle, armbar, omo plata en choke.
Vooral die escape vanuit de omo plata was wel grappig omdat je jezelf eruit moet rollen. Alleen het was nogal druk op de mat dus er waren heel wat botsingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |