Hij heeft het dan ook vooral op eigen kracht gedaan. Vandaag hoorde hij toch bij de beste 5 klimmers.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:00 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voeckler zou iig. veel mooier en leuker zijn dan die Pereiro was.
Voeckler rijdt na vrijdag niet meer in het geel, als dat wel zo is dan kunnen Schlecks en Contador echt niet beter!quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef marcodej het volgende:
Evans won 1.58 in de TT van de Dauphine. Ook die moet tijd pakken op Voeckler.
Kan inderdaad erg positief uitpakken.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Gitank2 het volgende:
Als de Contadors en Schlecks van het peloton wat meer van zijn mentaliteit hadden..
Die zijn allemaal banger om tijd te verliezen in plaats van dat ze knallen om tijd te winnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Gitank2 het volgende:
Als de Contadors en Schlecks van het peloton wat meer van zijn mentaliteit hadden..
En daarom staat iemand die tot nu toe niet laf koerste bovenaan.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:25 schreef flyguy het volgende:
[..]
Die zijn allemaal banger om tijd te verliezen in plaats van dat ze knallen om tijd te winnen.
Ik verwacht idd een positieve uitkomst bij Voeckler.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan inderdaad erg positief uitpakken.
Wel even in de marge zetten dat Voeckler niet eens in het geel zou rijden als ze niet in de diepte duiken in die afdaling. Geen idee wat Voeckler dan had gepresteerd.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
En daarom staat iemand die tot nu toe niet laf koerste bovenaan.
quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan inderdaad erg positief uitpakken.
Vind ik ook, alleen al hoe hij zich handhaaft. Ze hebben hem wel nodig, want hij is het meest alert van het hele groepje.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:18 schreef Gitank2 het volgende:
Volgens mij ook niet..quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:07 schreef Doff het volgende:
Die rijdt absoluut niet clean.
Okay, in je gele trui op het uiterste van je kunnen aanklampen bij de favorieten op zo'n HC zie ik nog wel gebeuren. Maar ineens bij de beste klimmers horen is wel andere koek. En dat met nog eens (schijnbaar) kinderlijk gemak.
In deze vorm komt ie nog wel een keer als 1e bergop over de finish.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 20:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet..
Hoewel ik het wel lachen zou vinden als ie de Tour zou winnen, zonder 1 etappezege
Pereiro was in de Alpen ook gewoon bij de beste 5 klimmers. Hij had veel tijd verloren en kreeg deze terug via de ontsnapping, maar hij had toen MINDER voorsprong in het klassement gekregen dan Voeckler heeft gekregen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 18:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij heeft het dan ook vooral op eigen kracht gedaan. Vandaag hoorde hij toch bij de beste 5 klimmers.
quote:Op zondag 17 juli 2011 05:55 schreef Reya het volgende:
Ik zie hem in de Alpen niet meegaan met de besten, tenzij hij een apotheek bezoekt die bij de rest nog onbekend is.
quote:Voeckler: "0% kans dat ik de Tour win"
zo 17/07/2011 - 18:53
Parijs is zondag weer een dagje dichterbij gekomen en Thomas Voeckler staat nog altijd stevig in het geel. Sommige Fransen beginnen zelfs al te dromen van een opvolger voor Bernard Hinault (die als laatste won in 1985, red), maar Voeckler zelf tempert de verwachtingen.
"Alle Fransen willen dat ik de Tour win. Ze wachten er ook al zo lang op. Maar ik wil het publiek niks voorliegen: het wordt nog een zware week. De parcoursbouwer heeft ervoor gezorgd dat de beslissing pas op het einde valt", zegt Voeckler.
"Ik ga ervoor vechten, maar ik haal mezelf niets in het hoofd. Ik heb 0% kans om de Tour te winnen. Het was abnormaal dat ik de favorieten zaterdag kon volgen. De Alpen worden loodzwaar."
"Of ik hoop op steun van de andere Franse teams? Dat verwacht ik niet. In de bergen heeft zo'n coalitie geen zin. Ofwel kun je volgen in de bergen ofwel niet. Ik verwacht alleen maar hulp van mijn eigen ploegmaats."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |