quote:1e etappe Ronde van de Middellandse Zee
Eindklassement Ronde van de Haut Var
4e en 8e etappe Parijs-Nice
GP Cholet
2e etappe Ronde van Trentino
4e etappe Vierdaagse van Duinkerken
Eindklassement Vierdaagse van Duinkerken
Naar Zuidlaren?quote:Op zondag 19 juni 2011 19:30 schreef Evertjan het volgende:
Kennen jullie het verhaal van de vader van Voeckler? Die ging varen en is nooit meer terug gezien!
Voor iedere keer dat hij in beeld komt een topic, dat gaat sneller dan je denkt.quote:
Hij wint gewoon 3 etappes straks, net als Erik Dekker vroegerquote:Op maandag 20 juni 2011 11:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Voor iedere keer dat hij in beeld komt een topic, dat gaat sneller dan je denkt.
Voeckler is toch een van de meest attractieve renners van het peloton, lijkt dit jaar nog beter zijn te geworden. Verwacht in de tour weer veel van hem, misschien gaat hij wel voor de bollentrui. Al zal dat met de nieuwe regels van de afgelopen twee jaar wat lastig worden.
Ik krijg een deja-vu.quote:Op maandag 11 juli 2011 03:10 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit had ik wel verwacht, volgens mij zat ie een tourtje of 2 terug nog in een ontsnapping in de pyreneen.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Waarvan heeft hij gesnoept zegdit kan gewoon niet waar zijn. Maar de. Fransen zullen hun held wel in bescherming nemen.
Ricco was een prachtige renner, altijd maar aanvallen. Jammer dat hij doping had gebruikt. Maar ik zie liever een Ricco rijden dan een Evans die alleen maar volgt en reageert op anderen. .quote:Op donderdag 14 juli 2011 22:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het wielrennen zou wat meer kleurrijke figuren als hem kunnen gebruiken.
Misschien van zijn vrouw en geeft hem dat vleugels.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Waarvan heeft hij gesnoept zegdit kan gewoon niet waar zijn. Maar de. Fransen zullen hun held wel in bescherming nemen.
Net als Virenque een matennaaier en gebruiker uit de buitencategorie, maar nog steeds een held. Fransenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Vorig jaar won Voeckler deze solo...quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:38 schreef Temlin het volgende:
Ik ga bijna denken dat hij de grootste kanshebber voor winst is, als dit zo doorgaat.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:31 schreef marcodej het volgende:
Titi voor het podium.
Ik ga het hem bijna gunnen.
Voeckler kan natuurlijk wel wat extra's op deze momenten.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:34 schreef marcodej het volgende:
Evans won 1.58 in de TT van de Dauphine. Ook die moet tijd pakken op Voeckler.
Daarom moet Evans ook nog tijd winnen.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Voeckler kan natuurlijk wel wat extra's op deze momenten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |