Ik fietste oa met hem daar naar toe aan het begin van de avond, maar zijn fiets had geen slot en mijne ook niet dus zoals het een eckte betaamd heb ik zo een ijzeren ketting met hangslotquote:
Gelukkig deed ik dat niet. Zat wel enorm vrolijk achter de pc muziek te luisteren (en te FOK!ken)quote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zong gister gewoon lekker vrolijk toen ik half bezopen naar huis fietste
Haha baas. Ik was niet echt vrolijk want door het lekke band incident was ik nog geen 100 meter van de discotheek af (EN IK MOEST 8 KM FIETSENquote:Op zondag 19 juni 2011 01:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zong gister gewoon lekker vrolijk toen ik half bezopen naar huis fietste
Gelukkig? Gast, ik liet heel Sittard genieten van mijn zangkunsten.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Gelukkig deed ik dat niet. Zat wel enorm vrolijk achter de pc muziek te luisteren (en te FOK!ken).
Waarvoor? Kapsalon?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moest onderweg trouwens wel even pauzeren, pit stop
Hier lopen nogal eens halfies rond die irritant gaan doenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gelukkig? Gast, ik liet heel Sittard genieten van mijn zangkunsten.
Niet als je met chicks mee naar huis fietstquote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gelukkig? Gast, ik liet heel Sittard genieten van mijn zangkunsten.
Ik heb in het afgelopen jaar op de weg van mijn huis naar een discotheek hier gewoon overal mijn territorium afgezet met urinequote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moest onderweg trouwens wel even pauzeren, pit stop
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier lopen nogal eens halfies rond die irritant gaan doen
Zo schreeuwde ik gisteren tegen wat matties: LATER BEZEMS! Waarna er zo'n 10 Marokkanen in paniek raakte en me uit begonnen te schelden en vroegen of ik dood wilde
Jaaa teringzooiquote:
Leipe mocro'squote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gister waren er ook allemaal van die nepmarrokanen die na 3 pils de weg al kwijt waren
![]()
moesten de andere kant opquote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Niet als je met chicks mee naar huis fietst.
Ah...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef yosander het volgende:
[..]
Jaaa teringzooi![]()
. Had afgesproken met een vriend om na 't feest kapsalon te halen. Uiteindelijk ging hij eerder weg en ik was 't vergeten volgens mij: dus geen kapsalon gehad
.
Dan rij je als een echte heer toch wel omquote:
Ditquote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan rij je als een echte heer toch wel om.
Echt pauper volk zegquote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]gister waren er ook allemaal van die nepmarrokanen die na 3 pils de weg al kwijt waren
![]()
Sowiesoquote:
Zover denk ik dan niet meer na..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan rij je als een echte heer toch wel om.
Eerste prioriteit is om de chicks naar huis te brengen. Dan zie je wel verder hoe je thuis komtquote:
er zijn altijd van die mongolen die zichzelf uitnodigenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Echt pauper volk zeg
Godzijdank was dit examenfeest HAVO / VWO waardoor er niet zoveel kaartjes in handen waren gevallen van tuig
Bij ons kreeg iedereen van HAVO en VWO examenklassen 14 kaartjes die je mocht uitdelenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
er zijn altijd van die mongolen die zichzelf uitnodigen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |