Ik nie snappe.quote:
altyd jonge jeweet. geef me die boks jatogg!!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
jatog jwz tis je boy en met jou g?
ok, doei dan maar weerquote:
Wat heb je gehad, 'olle snoeverd/slikkerd? Of onschuldige alcohol?quote:
*boks* ouwe!!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef yosander het volgende:
[..]
altyd jonge jeweet. geef me die boks jatogg!!
*boks* terugquote:
Goed bezig Snufferdquote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad, ja een hele zak joppiesauschips.
Ik ben vandaag eerst op weg naar werken drijfnat geregend en toen om 11 uur op de terugweg weer en toen ben ik niet naar een verjaardag geweest waar ik heen had gekund.
En toen smste dat meisje dat lang, lang geleden met het kampeeruitje van de klas (herinneren jullie je het allemaal nog, lieve kijkbuiskindertjes?) of ik daarheen wilde komen
Gisteren in de discotheek waar het examenfeest is vroeg ze al hoe het met mijn vriendin en was en toen ik zei dat het uit was begon ze helemaal te stralen
Hihi, ik had haar gisteren kunnen zoenen maar op de een of andere manier vind ik haar altijd lekker als ik flink wat heb gedronken en het een beetje donker is, maar zodra ik haar in het daglicht zie als ik nuchter ben is het maar zozoquote:Op zondag 19 juni 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Goed bezig Snufferd.
Ja wij weten wie je bedoelt, slaapzak, handje dit dat.
En je bent niet gegaan omdat..?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:05 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb helemaal niks gehad, ja een hele zak joppiesauschips.
Ik ben vandaag eerst op weg naar werken drijfnat geregend en toen om 11 uur op de terugweg weer en toen ben ik niet naar een verjaardag geweest waar ik heen had gekund.
En toen smste dat meisje dat lang, lang geleden met het kampeeruitje van de klas (herinneren jullie je het allemaal nog, lieve kijkbuiskindertjes?) of ik daarheen wilde komen
Gisteren in de discotheek waar het examenfeest is vroeg ze al hoe het met mijn vriendin en was en toen ik zei dat het uit was begon ze helemaal te stralen
Mwah ik had niet zo'n zin eerlijk gezegd. Door de regen daarheen fietsen, volgens mij waren/zijn er ook niet veel bazen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
En je bent niet gegaan omdat..?
Verder: Jij
Als ik een geldboom in m'n tuin had staan...quote:
Da's waar ook, regen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah ik had niet zo'n zin eerlijk gezegd. Door de regen daarheen fietsen, volgens mij waren/zijn er ook niet veel bazen.
adres?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:10 schreef Snuf. het volgende:
O ja die chicka dus die is volgende week jarig, geeft ze een feestje bij haar thuis, alleen heb ik een bruiloft dus ik kan niet denk ik
God die na 20 bier zijn blaas boven je leegtquote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit is geen regen meer, dit is een oceaan die uit de lucht valt...
Waarom datquote:Op zondag 19 juni 2011 01:12 schreef Snuf. het volgende:
Bij de weg ik heb vannacht 8 kilometer gefietst met een homo achterop mijn fiets![]()
Wel een lauwe gast toch die jongen zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |