Volgend schooljaar toch?quote:
Dan moet je op kennismakingsgesprek. Vaak is dat ook nog in een groep.quote:
Voor een kamer, of met je opleiding? Als het dat eerste is lijkt het me echt baggerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je op kennismakingsgesprek. Vaak is dat ook nog in een groep.
Dan nodigen ze (de bewoners van de andere kamers) je uit voor een kennismaking. Samen met anderen. En dan moet je dus maar hopen/ervoor zorgen dat ze jou kiezenquote:
Dat eerste, helaas.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Voor een kamer, of met je opleiding? Als het dat eerste is lijkt het me echt bagger
Ja okéquote:Op zondag 19 juni 2011 02:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Volgend schooljaar toch?
[..]
Dan moet je op kennismakingsgesprek. Vaak is dat ook nog in een groep.
Dan zit je inderdaad wel ja, maar het lijkt me wel echt baggerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan nodigen ze (de bewoners van de andere kamers) je uit voor een kennismaken. Samen met anderen. En dan moet je dus maar hopen/ervoor zorgen dat ze jou kiezen. Vriend van me was wel gekozen: 8 genodigden voor twee kamers. Maar hij had natuurlijk ook bazenverhalen over Sunny Beach verteld
(we kwamen 's nachts aan op Schiphol en diezelfde avond moet 'ie hospiteren
).
Ik heb geen zin om teleurgesteld dingen die ik heb geregeld weer af te zeggen. Het is geen ramp om steeds heen en weer te reizen, maar ik vind het nogal storend omdat ik last heb van wagenziekte..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja oké. Maar zorg je er niet voor dat je al een kamer hebt voordat je aan je studie begint
? Als je ingeloot wordt natuurlijk.
Ook in de trein? Al is het voor jou denk ik wel wat verder dan voor mijquote:Op zondag 19 juni 2011 02:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om teleurgesteld dingen die ik heb geregeld weer af te zeggen. Het is geen ramp om steeds heen en weer te reizen, maar ik vind het nogal storend omdat ik last heb van wagenziekte..
Eerste wat ook in mij opkwamquote:
Ja, een beetje. Ik kan in de trein alleen voor me uit staren, praten en muziek luisteren. Ik heb geen zin om per dag dat drie uur lang te doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:30 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ook in de trein? Al is het voor jou denk ik wel wat verder dan voor mij
Drie uur? Dat is volgens mij van Middelburg naar Groningen, zo lang zal het toch niet zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, een beetje. Ik kan in de trein alleen voor me uit staren, praten en muziek luisteren. Ik heb geen zin om per dag dat drie uur lang te doen.
Ik bedoel de heen- en terugreis inclusief bussen. Waarschijnlijk duurt het eigenlijk nog iets langer..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Drie uur? Dat is volgens mij van Middelburg naar Groningen, zo lang zal het toch niet zijn?
Aankomend schooljaar?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:33 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik moet elke dag 2x 45 min in de trein
De bus vind ik ook kut, maar je kan toch ook een fiets neerzetten bij het station daar?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik bedoel de heen- en terugreis inclusief bussen. Waarschijnlijk duurt het eigenlijk nog iets langer..
Ja. Op kamers gaan vind ik niet slim nuquote:Op zondag 19 juni 2011 02:34 schreef yosander het volgende:
[..]
Aankomend schooljaar?
Zwolle - Groningen is ruim een uur. Valt te doen, maar op kamers gaan ftw
Kan. Alleen dan moet ik weer een fiets aanschaffen...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:35 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
De bus vind ik ook kut, maar je kan toch ook een fiets neerzetten bij het station daar?
Voor een jaartje kun je beter wachten ja. Eckt gangster wordt dat daar jongequote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja. Op kamers gaan vind ik niet slim nu, geen geld en ik wil sowieso alleen maar mn propedeuse daar halen
zodat ik aan een gangsteruniversiteit (GRONINGEN) kan studeren
Geef de eerste de beste kerel die op jouw UI lijkt een tientje en 't probleem is opgelost!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan. Alleen dan moet ik weer een fiets aanschaffen...
Hee psst, fiets kopen? 50 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan. Alleen dan moet ik weer een fiets aanschaffen...
Wehlzurüstenquote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef yosander het volgende:
[..]
Geef de eerste de beste kerel die op jouw UI lijkt een tientje en 't probleem is opgelost!
Lijk jij op mijn UI?quote:
Neequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |