Heb ik het goed of niet?quote:
Ik zat er dus wel vlakbijquote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik DM je wel eventjes de plaats waar ik woon.
Ik gebruikte Google Maps om Gouda op te zoeken. Ik zuig in topografie...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zat er dus wel vlakbij
En ja, google maps
Gouda is wereldgeschiedenis hoor, dat moet je wetenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gebruikte Google Maps om Gouda op te zoeken. Ik zuig in topografie...
Ik heb dat niet onthouden.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gouda is wereldgeschiedenis hoor, dat moet je weten
Nu ga ik vergeten waar jouw woonplaats ligtquote:
Zie Snuf.s kaartquote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef yosander het volgende:
Zolang je Zwolle en Groningen maar weet te vinden
Shit.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nu ga ik vergeten waar jouw woonplaats ligt
Die kaart zegt dat ik een Duitser benquote:
Ben je ook.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef yosander het volgende:
[..]
Die kaart zegt dat ik een Duitser ben.
Wat is dit.quote:
Nu ben ik nog een Duitser. Je zou trouwens maar in Meppel wonen: dan ben je een Duitse boerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grapje. De kaart zegt dat je een boer bent.
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik die ga laten drukken, en boven mijn bed ga hangen. IK WOON IN SNUF. LANDquote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Grapje. De kaart zegt dat je een boer bent.
[ afbeelding ]
Oja, je woont natuurlijk in Zwolle.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Nu ben ik nog een Duitser. Je zou trouwens maar in Meppel wonen: dan ben je een Duitse boer![]()
!!
Volgende week waarschijnlijk kijken voor een kamer in Groningen. LIKE A BAWSquote:
Dat gaat snel zeg. Alvast veel succes.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk kijken voor een kamer in Groningen. LIKE A BAWS
Nouja, drie vrienden van me hebben al een kamerquote:
In Utrecht kan het nog wel een jaar duren voordat er uberhaupt iets fatsoenlijks vrijkomtquote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef yosander het volgende:
[..]
Volgende week waarschijnlijk kijken voor een kamer in Groningen. LIKE A BAWS
Hospiteren lijkt me echt een ramp. Dat moet ik waarschijnlijk gaan doen als ik volgend jaar naar Utrecht ga..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Nouja, drie vrienden van me hebben al een kamer. Dankje
! Maar 't is gelukkig geen hospiteeravond ofzo
.
Waarom volgend jaar pasquote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hospiteren lijkt me echt een ramp. Dat moet ik waarschijnlijk gaan doen als ik volgend jaar naar Utrecht ga..
Wat is dat dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hospiteren lijkt me echt een ramp. Dat moet ik waarschijnlijk gaan doen als ik volgend jaar naar Utrecht ga..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |