abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 00:56:06 #176
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98357189
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Serieus? :') computerprobleem = fokprobleem.

Misschien is hij ook wel de gast van de Adsense problemen :')
Tuurlijk joh, op basis van een voorbeeld oordeel jij meteen over problemen die 100x zo groot zijn.
Ik zit bij de film redactie, steek elke dag veel tijd in Fok, controleer mensen op inhoud van hun berichten in FP, verwijder berichten wanneer deze foute inhoud bevat (o.a. op basis van de nieuwe regels m.b.t. het plaatsen van bepaalde afbeeldingen) en open topics met zulke OP's om er vervolgens uren lang op in te gaan. Denk je nou echt dat ik zoiets zou doen tegen Fok?
Wat denk jij over mij? Ik zie in hoe belangrijk deze site is voor sommigen (heb het dan niet alleen over de velen vriend-loze users, maar b.v. ook over de mensen die hun brood verdienen met Fok) en jij denkt dat ik daar een eind aan wil maken? Ik wil toch ook een eind maken aan het rook gedrag van mijn broertje, omdat dat beter is voor hem. Niet slechter.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:58:00 #177
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357266
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:56 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, op basis van een voorbeeld oordeel jij meteen over problemen die 100x zo groot zijn.
Ik zit bij de film redactie, steek elke dag veel tijd in Fok, controleer mensen op inhoud van hun berichten in FP, verwijder berichten wanneer deze foute inhoud bevat (o.a. op basis van de nieuwe regels m.b.t. het plaatsen van bepaalde afbeeldingen) en open topics met zulke OP's om er vervolgens uren lang op in te gaan. Denk je nou echt dat ik zoiets zou doen tegen Fok?
Wat denk jij over mij? Ik zie in hoe belangrijk deze site is voor sommigen (heb het dan niet alleen over de velen vriend-loze users, maar b.v. ook over de mensen die hun brood verdienen met Fok) en jij denkt dat ik daar een eind aan wil maken? Ik wil toch ook een eind maken aan het rook gedrag van mijn broertje, omdat dat beter is voor hem. Niet slechter.
Als je zoveel tijd steekt in fok had je ook wel kunnen weten dat je dit topic beter in een ander subforum had kunnen plaatsen. :')
Drinking for the motherland, thinking for myself.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:58:14 #178
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98357278
quote:

[..]

Hij kan ondertussen zelf wel bepalen wat beter voor hem is. Jij probeert nu de taak van je ouders over te nemen en dat is gewoon kansloos (niet dat het je ouders wel zou lukken want hij is duidelijk aan het puberen).
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  zondag 19 juni 2011 @ 00:58:31 #179
344644 computerprobleem
pi_98357291
Maar ja, ik ga nog een beetje gokken en straks nog een paar films kijken waarvan ik er een aantal nooit zal afkijken, om vervolgens nog wat te eten en in slaap te vallen.

Misschien dat ik nog op een paar reacties antwoord, maar ik neem aan dat de klacht nu wel duidelijk is. Mochten jullie nog vragen hebben, PM of DM mij dan. Houd het wel netjes, we willen niet dat het hier een puinhoop wordt. Als het op dit niveau blijft, komt het wel goed! :D
pi_98357304
quote:

[..]

Het zit diep hè?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_98357330
Wat je broertje doet is gezonder dan wat jij doet, TS.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  zondag 19 juni 2011 @ 00:59:42 #182
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98357354
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef computerprobleem het volgende:
Maar ja, ik ga nog een beetje gokken en straks nog een paar films kijken waarvan ik er een aantal nooit zal afkijken, om vervolgens nog wat te eten en in slaap te vallen.

Misschien dat ik nog op een paar reacties antwoord, maar ik neem aan dat de klacht nu wel duidelijk is. Mochten jullie nog vragen hebben, PM of DM mij dan. Houd het wel netjes, we willen niet dat het hier een puinhoop wordt. Als het op dit niveau blijft, komt het wel goed! :D
Gokken is natuurlijk ook 'n prima gewoonte, daar kun je bergen geld mee verdienen en is verder ook niet verslavend ofzo! ^O^
Hallon!
  zondag 19 juni 2011 @ 01:00:03 #183
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357372
quote:

Nee gokken, nachtbraken en 's nachts eten is niet slecht voor je. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 01:00:08 #184
344644 computerprobleem
pi_98357376
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:58 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Het zit diep hè?
Nou ja, ik ben niet van die kant, maar ik kan begrijpen dat jij bij zulke fantastische verhalen gaat fantaseren over bepaalde dingen diep in je.
pi_98357394
quote:

Te weinig slaap is ook niet goed he
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 19 juni 2011 @ 01:00:45 #186
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98357407
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Nou ja, ik ben niet van die kant, maar ik kan begrijpen dat jij bij zulke fantastische verhalen gaat fantaseren over bepaalde dingen diep in je.
Ik post het plaatje maar nogmaals:

pi_98357470
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:00 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Conclusies trekken ben je wel goed in :').

Maar ga jij lekker verder gokken en drinken en maak je vooral druk om je broertje en ze paar sigaretten :')
pi_98357531
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:59 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gokken is natuurlijk ook 'n prima gewoonte, daar kun je bergen geld mee verdienen en is verder ook niet verslavend ofzo! ^O^
Gokken = Gokken en drank = drank. Niks aan de hand volgens TS
  zondag 19 juni 2011 @ 01:03:50 #189
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_98357551
Heel de OP gelezen. :7

Conclusie: ts is antisociaal
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:03:57 #190
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357558
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Gokken = Gokken en drank = drank. Niks aan de hand volgens TS
Dacht TS nou ook maar roken=roken dan had hij dit falende topic niet hoeven openen. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 01:04:18 #191
344644 computerprobleem
pi_98357584
quote:
1s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:01 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Conclusies trekken ben je wel goed in :').

Maar ga jij lekker verder gokken en drinken en maak je vooral druk om je broertje en ze paar sigaretten :')
Ik drink niet veel. Onder gokken versta ik alle kansspelen, dus ook bingo, poker e.d. Doe het alleen met micro-limieten en heel soms inzet van ¤1,-. Dus het valt wel mee en het is controleerbaar.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:05:02 #192
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_98357611
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:04 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Dus het valt wel mee en het is controleerbaar.
Dat zeggen ze allemaal.... :')
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_98357612
quote:

[..]

Ik drink niet veel. Onder gokken versta ik alle kansspelen, dus ook bingo, poker e.d. Doe het alleen met micro-limieten en heel soms inzet van ¤1,-. Dus het valt wel mee en het is controleerbaar.
Ga films kijken trol
  zondag 19 juni 2011 @ 01:05:17 #194
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98357622
quote:

[..]

Wat is niet veel?
  zondag 19 juni 2011 @ 01:06:01 #195
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357663
quote:

[..]

Grinden op de microlimieten is geen gokken. Als je weet wat je doet tenminste.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:08:19 #196
348296 Magneet51
Alles is grappig
pi_98357767
  zondag 19 juni 2011 @ 01:08:58 #197
344644 computerprobleem
pi_98357796
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:03 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Dacht TS nou ook maar roken=roken dan had hij dit falende topic niet hoeven openen. :')
Ja, maar roken is slecht voor je want het is niet controleerbaar (daar doel ik niet op dat je niet kunt controleren of iemand rookt, aan de OP is duidelijk te zien dat dat wel kan, maar wanneer je verslaafd bent kom je er niet vanaf).

Bij drinken is dat niet zo, enkel bij mensen die het heel slecht hebben en zwak zijn (makkelijk beïnvloedbaar). Daarom zijn er ook veel minder alcohol verslaafde dan rokers. Alcohol = een drank wat meestal gebruikt worden om een bepaalde sfeer te creëren, rokers roken constant en hun rookgedrag beïnvloed anderen ongevraagd (mee-rokers e.d.).

Er zit dus degelijk een heel groot verschil tussen die twee dingen. Daarnaast is het al lang bekend dat roken zeer dodelijk is, daarom staat het ook al decennia op die verpakkingen. Natuurlijk is alcohol ook dodelijk, maar alleen als je een extreem geval bent, je het combineert met o.a. tabak, je het gebruikt omdat het een gewoonte is geworden etc. En dat geldt nou eenmaal niet voor zoveel mensen. Er zijn kinderen van 3 die verslaafd zijn aan roken, maar ik geen kinderen van 12 die elke dag een fles Wodka achterover slaan (onder bier versta ik geen drank, bier is... gewoon bier).

Is het nu iets duidelijker? :D
  zondag 19 juni 2011 @ 01:09:45 #198
344644 computerprobleem
pi_98357830
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:06 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Grinden op de microlimieten is geen gokken. Als je weet wat je doet tenminste.
Zie je, het is niet eens gokken, dus dat doe ik ook al niet. :P
  zondag 19 juni 2011 @ 01:12:00 #199
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98357943
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 01:09 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zie je, het is niet eens gokken, dus dat doe ik ook al niet. :P
Als je weet wat je doet zeg ik toch, afgaande van jouw kwaliteitspost hier ga ik uit van gokken bij jou.
  zondag 19 juni 2011 @ 01:12:28 #200
344644 computerprobleem
pi_98357966
Maar jongens, ik ga nu echt!

Ik spreek jullie morgen wel weer.

Later!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')