Nee, want drank is maar drank.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die hersenbloeding heeft niks met je vaders alcoholgebruik te maken?
Dit sowieso.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en je broertje rookt geen sigaretten, maar jonko's
Zou je je hart niet is gaan luchten bij een professioneel iemand i.p.v. hier op klb? of ga naar een serieuzer subforum ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op basis van een nickname... hoe diep kun je zinken.
Laat ik het zo zeggen: mijn woede uitbarstingen tijdens een gevecht zijn meestal rede genoeg dat de tegenpartij verstijfd en niets meer doet en dat iedereen eerst niets durft te doen om mij tegen te houden, meestal zie ik dan zelf dat het te ver gaat en stop ik voordat het gevecht echt is begonnen.
Laatste tijd is dat wel wat minder, ik had dat vooral toen ik iets jonger was. Nu heb ik meer geduld, volgens sommigen te veel..
Get realquote:Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Mensen beoordelen op basis van een nickname... hoe diep kun je zinken.
Laat ik het zo zeggen: mijn woede uitbarstingen tijdens een gevecht zijn meestal rede genoeg dat de tegenpartij verstijfd en niets meer doet en dat iedereen eerst niets durft te doen om mij tegen te houden, meestal zie ik dan zelf dat het te ver gaat en stop ik voordat het gevecht echt is begonnen.
Laatste tijd is dat wel wat minder, ik had dat vooral toen ik iets jonger was. Nu heb ik meer geduld, volgens sommigen te veel..
Ach ja inderdaad dom van me om dat te vergeten. Ik ga nog even deze fles whiskey verder leeg drinken.quote:
Klopt helemaal deze post, gewoon ten allen tijden alcohol drinken geen probleem. Kom niet in de buurt van rokers want dan heb je meteen een hersenbloedingquote:
Zou het niet doen als je met problemen zit, dat zou het effect alleen maar versterken en dat leid meestal tot problemen (ruzie e.d.). Drink het alleen als je van je zelf weet dat je niet dronken kunt worden, anders niet. Of neem anders gewoon wat bier, misschien dat dat geschikter is.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ach ja inderdaad dom van me om dat te vergeten. Ik ga nog even deze fles whiskey verder leeg drinken.
Kratje bier? Geen probleem! Flesje wodka? Geen probleem! Maar een sigaret, oei nu zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Klopt helemaal deze post, gewoon ten allen tijden alcohol drinken geen probleem. Kom niet in de buurt van rokers want dan heb je meteen een hersenbloeding
Daarom vind ik 't ook heel goed dat ze roken verboden hebben in café's. Ik rij dadelijk nog even naar de kroeg, lekker doorzakken, 't is maar drank, als de politie me laat blazen zeg ik dat ook gewoon en dan geven ze me gelijk want computerprobleem zegt 't ook en wat hij zegt is gewoon waar.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef Supertolll het volgende:
[..]
Klopt helemaal deze post, gewoon ten allen tijden alcohol drinken geen probleem. Kom niet in de buurt van rokers want dan heb je meteen een hersenbloeding
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zou het niet doen als je met problemen zit, dat zou het effect alleen maar versterken en dat leid meestal tot problemen (ruzie e.d.). Drink het alleen als je van je zelf weet dat je niet dronken kunt worden, anders niet. Of neem anders gewoon wat bier, misschien dat dat geschikter is.
Roken verboden in kroegen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom vind ik 't ook heel goed dat ze roken verboden hebben in café's. Ik rij dadelijk nog even naar de kroeg, lekker doorzakken, 't is maar drank, als de politie me laat blazen zeg ik dat ook gewoon en dan geven ze me gelijk want computerprobleem zegt 't ook en wat hij zegt is gewoon waar.
Daarna gewoon met de auto naar huis gaan is geen probleem hoor. Drank = drankquote:Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Daarom vind ik 't ook heel goed dat ze roken verboden hebben in café's. Ik rij dadelijk nog even naar de kroeg, lekker doorzakken, 't is maar drank, als de politie me laat blazen zeg ik dat ook gewoon en dan geven ze me gelijk want computerprobleem zegt 't ook en wat hij zegt is gewoon waar.
Als ik moet blazen zeg ik ook altijd tegen oom-agent: Maar ik heb niet gerookt! En dan krijg ik geen boete, ongeacht mijn promillage.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Roken verboden in kroegen.Welke stad leef jij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Sigaretten hebben meer invloed op een mens. En ik heb het niet over dat er elke dag, niet eens elke week gedronken word. Niemand wordt er dronken van, iedereen houd zich in, besloten sfeer e.d. Ken genoeg mensen die 20 jaar lang gedronken hebben, een gezin kregen en omwille van hen begonnen te minderen (om een goed voorbeeld te geven, niet om problemen) en vervolgens zelf gestopt zijn en enkel uit respect voor anderen binnen de familie soms mee drinken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:36 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Kratje bier? Geen probleem! Flesje wodka? Geen probleem! Maar een sigaret, oei nu zijn de rapen gaar.
Ik weet niet hoor, maar als ik een sigaret rook ga ik me niet anders gedragen, als ik alcohol nuttig word ik dronken.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sigaretten hebben meer invloed op een mens. En ik heb het niet over dat er elke dag, niet eens elke week gedronken word. Niemand wordt er dronken van, iedereen houd zich in, besloten sfeer e.d. Ken genoeg mensen die 20 jaar lang gedronken hebben, een gezin kregen en omwille van hen begonnen te minderen (om een goed voorbeeld te geven, niet om problemen) en vervolgens zelf gestopt zijn en enkel uit respect voor anderen binnen de familie soms mee drinken.
Sowieso: moeten blazen.quote:Op zondag 19 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Als ik moet blazen zeg ik ook altijd tegen oom-agent: Maar ik heb niet gerookt! En dan krijg ik geen boete, ongeacht mijn promillage.
Er zijn natuurlijk geen mensen die verslaafd zijn aan alcohol. Drank is immers maar drank, sigaretten daarentegen vernietigen volledige gezinnenquote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Sigaretten hebben meer invloed op een mens. En ik heb het niet over dat er elke dag, niet eens elke week gedronken word. Niemand wordt er dronken van, iedereen houd zich in, besloten sfeer e.d. Ken genoeg mensen die 20 jaar lang gedronken hebben, een gezin kregen en omwille van hen begonnen te minderen (om een goed voorbeeld te geven, niet om problemen) en vervolgens zelf gestopt zijn en enkel uit respect voor anderen binnen de familie soms mee drinken.
Ik word ook nooit dronken, kan eindeloos doordrinken dus dat doe ik dan ook. Want ik rook niet, als ik nou zou roken ja dan was 't anders natuurlijk, dan had ik allang hersenbeschadigingen opgelopen en was ik misschien al dood geweest maar alcohol redt me daarom ga ik ook 'n reclamecampagne beginnen "Alcohol? Ik zeg...doen!" dit om 't drinken te promoten want iedereen moet toch de kans krijgen om gelukkig te worden?!quote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]Och, ik denk niet dat TS dat door zal hebben, aangezien hij overduidelijk zeer wereldvreemd is en krampachtig probeert zijn broertje te verneuken die wel goed op weg is om een leuk leven te gaan leiden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik steek er nog even een op trouwens.And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |