abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2011 @ 00:32:50 #126
165512 MASD
Music is dead.
pi_98356076
quote:
5s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:31 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Die hersenbloeding heeft niks met je vaders alcoholgebruik te maken? :)
Nee, want drank is maar drank. :) :) :).
Long live music.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:34:16 #127
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98356148
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Oh en je broertje rookt geen sigaretten, maar jonko's
Dit sowieso.
And they knew I was a creep since the day I was born
Get popping out of momma like some chemical
And the doctor saw my head and he starting freaking
Cause I came clean and I came out creeping
  zondag 19 juni 2011 @ 00:34:21 #128
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356153
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mensen beoordelen op basis van een nickname... hoe diep kun je zinken.
Laat ik het zo zeggen: mijn woede uitbarstingen tijdens een gevecht zijn meestal rede genoeg dat de tegenpartij verstijfd en niets meer doet en dat iedereen eerst niets durft te doen om mij tegen te houden, meestal zie ik dan zelf dat het te ver gaat en stop ik voordat het gevecht echt is begonnen.

Laatste tijd is dat wel wat minder, ik had dat vooral toen ik iets jonger was. Nu heb ik meer geduld, volgens sommigen te veel..
Zou je je hart niet is gaan luchten bij een professioneel iemand i.p.v. hier op klb? of ga naar een serieuzer subforum ofzo?
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98356156
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Mensen beoordelen op basis van een nickname... hoe diep kun je zinken.
Laat ik het zo zeggen: mijn woede uitbarstingen tijdens een gevecht zijn meestal rede genoeg dat de tegenpartij verstijfd en niets meer doet en dat iedereen eerst niets durft te doen om mij tegen te houden, meestal zie ik dan zelf dat het te ver gaat en stop ik voordat het gevecht echt is begonnen.

Laatste tijd is dat wel wat minder, ik had dat vooral toen ik iets jonger was. Nu heb ik meer geduld, volgens sommigen te veel..
Get real :'). Wie moet hier nou wie in de gaten gaan houden :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zondag 19 juni 2011 @ 00:34:35 #130
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98356162
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef MASD het volgende:

[..]

Ach ja inderdaad dom van me om dat te vergeten. Ik ga nog even deze fles whiskey verder leeg drinken. ^O^
Hallon!
pi_98356164
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:32 schreef MASD het volgende:

[..]

Klopt helemaal deze post, gewoon ten allen tijden alcohol drinken geen probleem. Kom niet in de buurt van rokers want dan heb je meteen een hersenbloeding :)
  zondag 19 juni 2011 @ 00:36:06 #132
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_98356224
Aanwijzing 6 en 7 zijn wel heel erg :') van jouw kant...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:36:26 #133
344644 computerprobleem
I am not fat, I AM FLUFFY!
pi_98356245
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ach ja inderdaad dom van me om dat te vergeten. Ik ga nog even deze fles whiskey verder leeg drinken. ^O^
Zou het niet doen als je met problemen zit, dat zou het effect alleen maar versterken en dat leid meestal tot problemen (ruzie e.d.). Drink het alleen als je van je zelf weet dat je niet dronken kunt worden, anders niet. Of neem anders gewoon wat bier, misschien dat dat geschikter is.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:36:38 #134
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356253
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Klopt helemaal deze post, gewoon ten allen tijden alcohol drinken geen probleem. Kom niet in de buurt van rokers want dan heb je meteen een hersenbloeding :)
Kratje bier? Geen probleem! Flesje wodka? Geen probleem! Maar een sigaret, oei nu zijn de rapen gaar. :')
  zondag 19 juni 2011 @ 00:37:00 #135
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98356271
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:34 schreef Supertolll het volgende:

[..]

Daarom vind ik 't ook heel goed dat ze roken verboden hebben in café's. Ik rij dadelijk nog even naar de kroeg, lekker doorzakken, 't is maar drank, als de politie me laat blazen zeg ik dat ook gewoon en dan geven ze me gelijk want computerprobleem zegt 't ook en wat hij zegt is gewoon waar. :)
Hallon!
pi_98356288
Alcohol is niet schadelijk, want het is drinken en je krijgt soms gewoon dorst :) :) Roken valt niet onder eten of drinken en is dus niet nodig, zwaar schadelijk zelfs :) :) :)
pi_98356303
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:36 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Zou het niet doen als je met problemen zit, dat zou het effect alleen maar versterken en dat leid meestal tot problemen (ruzie e.d.). Drink het alleen als je van je zelf weet dat je niet dronken kunt worden, anders niet. Of neem anders gewoon wat bier, misschien dat dat geschikter is.
:D!! Nu word ie helemaal mooi :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  zondag 19 juni 2011 @ 00:37:39 #138
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98356312
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Daarom vind ik 't ook heel goed dat ze roken verboden hebben in café's. Ik rij dadelijk nog even naar de kroeg, lekker doorzakken, 't is maar drank, als de politie me laat blazen zeg ik dat ook gewoon en dan geven ze me gelijk want computerprobleem zegt 't ook en wat hij zegt is gewoon waar. :)
Roken verboden in kroegen. :') Welke stad leef jij?
pi_98356321
quote:

[..]

Daarna gewoon met de auto naar huis gaan is geen probleem hoor. Drank = drank :) Pas wel op dat je niet naar rook ruikt
  zondag 19 juni 2011 @ 00:38:48 #140
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356358
quote:

[..]

Als ik moet blazen zeg ik ook altijd tegen oom-agent: Maar ik heb niet gerookt! En dan krijg ik geen boete, ongeacht mijn promillage. :)
pi_98356371
Die drank = drank opmerking gaat dit topic nog een mooie draai geven :D
  zondag 19 juni 2011 @ 00:39:30 #142
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98356397
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:37 schreef VanPikkesteijn. het volgende:

[..]

Roken verboden in kroegen. :') Welke stad leef jij?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallon!
  zondag 19 juni 2011 @ 00:39:42 #143
344644 computerprobleem
pi_98356406
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:36 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Kratje bier? Geen probleem! Flesje wodka? Geen probleem! Maar een sigaret, oei nu zijn de rapen gaar. :')
Sigaretten hebben meer invloed op een mens. En ik heb het niet over dat er elke dag, niet eens elke week gedronken word. Niemand wordt er dronken van, iedereen houd zich in, besloten sfeer e.d. Ken genoeg mensen die 20 jaar lang gedronken hebben, een gezin kregen en omwille van hen begonnen te minderen (om een goed voorbeeld te geven, niet om problemen) en vervolgens zelf gestopt zijn en enkel uit respect voor anderen binnen de familie soms mee drinken.
pi_98356467
Respect tonen door een fles whiskey mee leeg te drinken?
  zondag 19 juni 2011 @ 00:41:59 #145
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98356488
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef computerprobleem het volgende:

[..]

Sigaretten hebben meer invloed op een mens. En ik heb het niet over dat er elke dag, niet eens elke week gedronken word. Niemand wordt er dronken van, iedereen houd zich in, besloten sfeer e.d. Ken genoeg mensen die 20 jaar lang gedronken hebben, een gezin kregen en omwille van hen begonnen te minderen (om een goed voorbeeld te geven, niet om problemen) en vervolgens zelf gestopt zijn en enkel uit respect voor anderen binnen de familie soms mee drinken.
Ik weet niet hoor, maar als ik een sigaret rook ga ik me niet anders gedragen, als ik alcohol nuttig word ik dronken.
En als we het gaan hebben over: Ik ken mensen!

Mijn vader rookte van zijn 18e tot zijn 28e, toen leerde hij mijn moeder kennen en is op de dag van de trouwerij gestopt met roken. Na de scheiding 7 jaar later is hij op precies die dag weer begonnen met roken, dus /care
  zondag 19 juni 2011 @ 00:42:26 #146
344644 computerprobleem
pi_98356505
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:38 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Als ik moet blazen zeg ik ook altijd tegen oom-agent: Maar ik heb niet gerookt! En dan krijg ik geen boete, ongeacht mijn promillage. :)
Sowieso: moeten blazen.
Dat geeft aan dat alcohol jou enorm kan beïnvloeden en dat jij niet geschikt ben om alcohol te nuttigen. Drink het alleen als je de sterke drank aan kunt en vervolgens verder kunt gaan zoals je kon voordat je eraan begon, en anders niet. Als je van jezelf weet dat je het drinkt omdat je dan ''populair'' over komt bij anderen, doe het dan i.i.g. niet bij het uitgaan, maar gewoon thuis, zodat je geen gevaar vormt voor anderen.
  zondag 19 juni 2011 @ 00:42:28 #147
348296 Magneet51
Alles is grappig
pi_98356507
Waar bemoei je je mee ?
pi_98356516
quote:

[..]

Er zijn natuurlijk geen mensen die verslaafd zijn aan alcohol. Drank is immers maar drank, sigaretten daarentegen vernietigen volledige gezinnen :) :)
  zondag 19 juni 2011 @ 00:43:04 #149
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_98356539
quote:

[..]

Ik word ook nooit dronken, kan eindeloos doordrinken dus dat doe ik dan ook. Want ik rook niet, als ik nou zou roken ja dan was 't anders natuurlijk, dan had ik allang hersenbeschadigingen opgelopen en was ik misschien al dood geweest maar alcohol redt me daarom ga ik ook 'n reclamecampagne beginnen "Alcohol? Ik zeg...doen!" dit om 't drinken te promoten want iedereen moet toch de kans krijgen om gelukkig te worden?!
Hallon!
  zondag 19 juni 2011 @ 00:43:10 #150
345825 VanPikkesteijn.
Brabant represent!
pi_98356548
quote:
9s.gif Op zondag 19 juni 2011 00:39 schreef BlueMage het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, ik denk niet dat TS dat door zal hebben, aangezien hij overduidelijk zeer wereldvreemd is en krampachtig probeert zijn broertje te verneuken die wel goed op weg is om een leuk leven te gaan leiden. :Y)

Ik steek er nog even een op trouwens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')